![]() 10 aastat Eestit Euroopa Liidus
mine kooli, 18.11
2014-04-30 23:51:51
Vägivaldsest annekteerimisest ärge siin rääkige, krimmilased soovisid ise eralduda huntast ja lääne bandeeralastest ja neil on Krimmi Vabariik. Sama juhtub ida Ukrainaga sealse rahva soovil. Meeldib teile demokraatia või mitte...ilmselt mitte, sunnite poolt ukrainat vägisi euroliidu orjusse, ei lähe läbi. Eesti ahnus on üüratu, arvasid et saavad euroopa liidus lahedalt elama hakata, aga euroopa elab hästi vaid tänu orjatööle, saksamaa ehitasid üles sõjas tapetute kulla ja muu vara abil ning kaua aega türklased ja nüüd muud sõjapõgenikud teenindavad neid. Mitte rahvustunnetel pole mõõde, vaid sinusuguste ahnusel ja egoismil, mis ei suuda mõista, et kõik sellised pole. Ajalagu mine ise õppima. Kiiev on vana vene linn. Krimmi linnad samuti ehitatud üles venelaste poolt. Ida ukrainast ei tasu rääkidagi, puha vene linnad.
blondinka Rachela
2014-05-01 02:43:17
Nujaa...
hr. E.Eesmaal on 6ige arusaam ja Ta on riigiinstitutsiooni otsuste suhtes lojaalne, arvan. Ta on, t6epoolest, REALIST. Respekt.
Putleri tallalakkuja
2014-05-01 08:23:44
Kuidas saab mõistusega inimene ikka veel olla kesikubandes? Euroliidu vastane agressori lepingupartner.
2014-05-01 09:46:38
Too 23:51:51! see oli vägivaldne annekteerimine ja seda teostas Venemaaa oma Krimmis elavate kodanike abil, kelle ülekaal oli seal ilmne. Ajaloost nii palju, et venelased küüditasid või hävitasid enne seal elavad tatarlased ja tõid venelased sinna sisse. (sama mis Eestis 1930 kuni 1991). Loomulikult kui Venemaa andis võimaluse venelastele hääletada, kas nad tahavad ühineda Venemaaga, olid nad kohe nõus. Tallates seega Ukraina terviklikuse ja ukrainlased jalge alla. Olen olnud palju kordi, eriti nõuka ajal, viimati kolm aastat tagasi Krimmis ja tean mis olukord seal on. Tean kuidas venelased seal ülbitsesid ukrainlaste ja teiste rahvastega.
Mis tähendab eestlaste ahnus!!!? Kui Eesti (Baltikum) poleks astunud Euroopa Liitu, mis oleks saanud meist sel juhul? Kas oskad üldse sellele vastata. Sel juhul elaksime niimoodi, nagu elatakse praegu Venemaal (olen ka seal käinud mitu korda viimase 20 aasta jooksul). Oled üldse Saksamaal käinud, et luulusid levitad. Miks sul ei ole julgust vastata eelpool küsitud küsimustele ja kirjutad kokku siin lollusi.
Eva
2014-05-01 13:17:19
No nii, nyyd on rahvas ise syydi ka veel, et ei suhtle oma saadikutega, on oma vaesed eurodeputaadid ära unustanud, pole neile nou andnud, kuidas õiglast töötasu inimestele maksta ja tegelikku pinssi määrata!!!Tule taevas....
2014-05-01 14:22:42
Eva, mis sõnad on nyyd, syyd, nou, pinssi. Hea küll Eva, võibolla sa teeksid meile rumalatele selgeks, millest oleneb inimeste töötasu ja penson. Kuidas on selle kujunemis mehhanism.
Seda ja muudki on küsitud varemgi siin artikli all aga esialgsed praaliad ei oska tõetruult selgitust anda. See tähendab, et nende jutt on paljas mulin.
Proff
2014-05-01 19:30:02
Euroliiduga liitumine ei ole toonud Eesti rahvale märkimisväärset kasu. Kui jätta kõrvale paarkümmend Brüsseli rahakoti otsas istuvat ametnikupärdikut ja €urotoetusi kantiv valitsuskomplott siis:
Oodatud €uropensionid ei ole meie vanadeni jõudnud. €urotoetused ei ole jõudnud ka meie tühja kõhtu kannatavate lasteni.. €uro kasutuselevõtt ei ole elavdanud ka meie majandust ega suurendanud tööstust.. Vastupidiselt reklaamile majandus hääbub ja ettevõtlus ei suurene kuidagi..
ouyee
2014-05-01 20:11:18
http://dokumentika.org/ru/mirovozrenie/evroparlament-za-gomoseksualizm
2014-05-01 20:12:45
Türklased kui sõjapõgenikud Saksamaal? Millise sõja eest nad põgenesid?
vaat nii!!
2014-05-01 21:55:45
Ohmoonist proff tegi avastuse. Loe ja imesta kuidas ta on pahane, et Eesti on Euroopa Liidu liige ja mitte Venemaaga liidus. Tõesti on ta ühes paadisKeskerakonna esimehe Savisaarega, Stalnuhhiniga. Y.Toomiga ja veel mõnede tõeliste kesikutega :=)) Seda mida see ohmoon kirjutab, olme varemgi lugenud ja selles pole midagi uut. Nüüd tuleb varsti vaagija kommentaar, et ta on ohmooniga nõus.
Mis puutub türklastesse, siis neid on sakslastega võrreldes alla 1%. Meil Eestis on venelasi ja muid rahvuseid palju kordi rohkem.
hea idee
2014-05-01 22:51:16
http://novorus.info/news/interesno/15725-evrosoyuz-byl-ideey-gitlera.html
Euroopa Liit, tollal tuntud kui Suur Saksamaa.
hmmm
2014-05-02 09:26:35
EL-i poliitika ja tegevus on väga lihtne ... uuest riigist imetakse mahlad välja ja siis antakse näpuotsaga tagasi ... Välja imetakse läbi ühtse energiahinnapoliitika.Selle tulemuseks on riik täpselt samasugune pangaori nagu seda on lihtinimene.Esmajärjekorras annab selline poliitika 100% majanduskontrolli.Näiteks ,eks proovige saada eurotoetust projektile mis näeks ette tehnilise autokütuse tootmist pajuvitsa istandustelt.Sellisele projketile ei anta pennigi aga meisterdada üks mõttetu mälestusmärk siis lastakse kohe rahakraanid valla.Brüssel ei ole pank ,et saaks koguaeg anda igale riigile rohkem kui võtab.Ja võtab EL raha ,eranditult iga liikmesriigi kodaniku taskust, läbi kõrge autokütuse ,gaasi ja elektrihinnapoliitika.Eesti riigi palgaprobleemides ei ole süüdi Brüssel.Riigi kõige suurem probleem on elada üle oma võimete.Meil on tohutu suur ja üle makstud valitsevsektor kes sõnaotseses mõttes sööb maksuraha ära jättes maksumaksja ilma maksuraha eest ostetud teenustest.Sellega kaasnevalt lokkab korruptsioon ja onupojapoliitika ja vargused riigi tagant.Ei osata ega taheta teha tööd vaid proovitakse kuidagi "muidu" ära elada.Kui võtta näiteks Tallinna linnavalitsus siis iga "abi" näitab vaid seda ,et nende juhataja ei tegele tööga ja võtab vastu tasu mitte millegi eest.Sama olukorda võib kohata enamus omavalitsustes ja ka ministeeriumites.Olukord on muutnud niivõrd ebanormaalseks ,et juba riigi eelarvesse on sisse kirjutatud 20% valitsemiskulusi.Lisaks veel 20% "muud kulud" ja skeemitamised ministeeriumites.
otse
2014-05-02 12:11:06
Venelased ei soovi euroorjust ja kolonialismi: http://www.ustream.tv/channel/newsfront2
ARVAJA
2014-05-03 00:24:02
Kuidas see võimalik on, et eurosaadik hakkab töötama talle võõras valdkonnas?
Et siis inimene kellel on sotsiaalvaldkonnas kogemused hakkab tööle näiteks haridusvaldkonnas? Kuhu me niiviisi jõuame? Inimene peab töötama selles valdkonnas, mida ta hästi tunneb.
Vahelduseks
2014-05-03 08:03:01
Kopin siia vahelduseks K.Parise Delfi-arvamuse alguse ref-sotsi "annan-võtan" valitsuse viinahindade poliitika kohta.Tundub, et Parise jutul on tugev iva sees:
Repliik: Uskumatu küünilisus (29) 02. mai 2014 04:30 Krister Paris „Isa, isa, valitsus tõstis viina hinda! Sa hakkad nüüd vähem jooma!” räägib tõenäoliselt Venemaalt pärit anekdoot. „Eksite, lapsed. Teie hakkate vähem sööma.” Mida loodetakse saavutada sellega, et alkoholiaktsiis hakkab tõusma ennaktempos – mitte 5%, vaid 15%? Igatahes ei taheta joomist vähendada, jutt käib eelarve täitmisest. See raha võetakse inimestelt, kelle elu ei saa sõltuvuse tõttu niigi just edukaks nimetada. Ja kellel on perekonnad. Ehk hakkavadki vähem jooma? Kust tuleks siis loodetud tulu? Aga ei nad hakka. Ega maksukogujad pole naiivsed, vaid küünikud, kes võtavad kõige nõrgematelt. Pole hullu, selle eest langeb tulumaks terve 1% võrra. Õige, lastetoetus ka tõusis. Eks tuleb siis kiiresti eelarvesse tagasi."
eelmisele
2014-05-03 12:29:09
Vaagija näiteks väidab et kui reklaami ei näidata ja viinapood kella 20.00 lahti oleks, siis raudselt joodik enam nii palju ei joo... Sina väidad aga et joodik ikka joob edasi.
KESIKUD TEI TIHTI EI LEPI ASJU OMAVAHEL KOKKU JA RÄÄGITE ISEGI OMAVAHEL VASTURÄÄKIVADI ASJU
To 12:29 eelmisele
2014-05-03 14:16:28
Keskerakondlaste arvamuste paljusus tähendabki demokraatiat. Igaüks tulebki enda ettepanekuga lagedale ja vaidlustes sünnib tõde..Enamus arvestab ka vähemuse seisukohtadega ja sellised asjad...
Reformilojused ja IRLitšikud sellest midagi ei tea. Mis värvi pliiatsi ninamees üles tõstab - nii ka parteiteenrid kohustuslikult hääletavad.. Muidugi teenitakse nii välja soe riigiametniku tool, kus siis lollakalt lebotada ja ühiskonna arvel parasiteerida..
eelmisele
2014-05-03 14:23:02
päeva kild ! Ei tea kes seda markerit seal LVs istungil püsti hoidis (EI MEENU ?? Minu teada isegi sigadel on mälu ikka olemas) ?
Atvamust teil pole- käib ühtne vingumine, ja peaasi et saaks ruiata ning kõiki süüdistada- tihti aga see ving on nii ebaloogiline et te ise ka ei saa täpselt aru mille pärast ruigate. Demokraatiast pole teie sektis haisugi- kõike otsustab vaid Batja- või julged Batja arvamusele vastu vaielda ? Kahtlen sügavalt selles.
Matti
2014-05-03 17:56:19
Head inimesed!
Vaadake videot, kus majandusteadlane ja kõrgkooli õppejõud Paul Tammert räägib sellest, kuidas praegused riigijuhid Riigikogu heakskiidul müüsid meid sisuliselt orjusse. Kas usaldame valimistel veel neid reetureid? http://rahvuslane.blogspot.com/2014/05/ekre-kandidaat-euroopa-parlamendi.html
Meenutaja
2014-05-03 18:17:43
EL-u läksime üksmeelselt president Rüütli juhatusel. Tema tegi alati õigeid otsuseid.Teised ainult kiitsid takka.
|