Logo
13. juuni 2018
23 (1104)

Väljaandja:
MTÜ Vaba Ajakirjandus

Kesknädal jätab endale õiguse
kommentaare tsenseerida
Prindi

Luureskandaal kui valitsuse kabelimats

Meg  2008-10-01 19:50:05
to Kalluta aga; kas ma kiitsin siis tõega valesti? Polnudki glavlit? Siis vabandan ja austan "osutajat"

Meg  2008-10-01 19:58:18
Ants;/-lõpetage see alaline valitsuse süüdistamine,ükskõik kas valitsus on süüdi või mitte./ Mul tekib isegi raskusi seda kommenteerida. Ka Sa tahad ütelda,et valitsus võib teha mis pähe tuleb,meie peame kõigiga rahul olema? Kuule mees, Sinu mõtteviis on Brežnevi aegne,tule tänapäeva.

teema  2008-10-01 21:12:47
tohoo, no miks seda valitsust siis üldse vaja on kui teda riigis toimuva eest vastutama ei saa panna? Selleks riikides valitsusi peetaksegi, et nad maksumaksja raha eest korraldavad riigi elu nõnda, et kõigil riigi elanikel oleks riigis normaalne elu. Elementaarne, Ants! Pealegi, ei ole valitsust paigale pandud vastu nende enda tahtmist, Ausõna, usu mind, Ants, isegi käsi ei pandud neil raudu kui valitsse kutsuti. Seega siis, vabal tahtel valitud selline amet ja ka VASTUTUS riigis toimuva eest. Paraku on nii, et ministri palka võtavad meelsasti vastu, aga ministri töö ja vastutuse lükkavad kõrvale a la Savisaar süüdi ja mitusada neist sõltumatut põhjust veel.

vaagija  2008-10-01 23:48:26
Mõtlemapanev kirjutis Inno Tähismaalt - ainult ühega ei tahaks nõustuda, et Mart Laar peaministriks sobib. Olen juba kusagil õelnud, et paduäärmuslased-friedmanistid on maailmas inimkonnale sama palju kurja teinud, kui seda tegid vasakäärmislased-stalinistid. Eriti drastiliselt mõjus see Eesti rahvale, sest ühest INIMEST mitteväärtustavast ühiskonnast pääsesime ja teise INIMEST mitteväärtustavasse ühiskonda sattusime. Ega ilmaaegu me kõik need ligi 20 aastat juba küsi, et kas me sellist Eesti tahtsime?

osutaja  2008-10-02 08:31:43
to Kalluta aga;
Sul on õigus ! Kirjustasin adressaadi nime kogemata oma nime kohale.

osutaja  2008-10-02 08:39:36
to 19:19;
Ma pole kunagi kuulnud&lugenud, et mõnes teises riigis (peale Eesti) süüdistavad valitsuse jüngrid riigivalitsuse viletsuses opositsiooni!

haigutaja - antsule  2008-10-02 23:20:11
Ongi valitsus süüdi peaminitriga eesotsas..
Nagu vanasti oli kapten süüdi, kui tuult ei olnud ja laev keset merd loksus. ja tema süü pärast sai toit otsa ja tema süü tõttu läks vesi haisema. Ja mehed nurisesid. ja kapten pidi kõik välja kannatama.
Peaministriamet ei ole auamet, see nõuab vastutust.

arno  2008-10-03 00:22:51
Aga kui uskuda Kihnu Jõnni, siis need Kapteni süüdistajad ja nurisejad keerasid lõpuks viimase tilga vee pärast nugadega üksteisele kallale ja järgi jäi ulgumerel ekslev tühi kummituslaev... Aga need mehed kes ei nurisenud ega kiununud vaid kas või küüntega masti kraapisid(vana meremehetava räägib, et niimoodi on võimalik tuult välja kusuda) jõudsid üldjuhul ka lõpuks sihtsadamasse... Ja Kihnu Jõnn olevat olnud Kapten Jumala Armust kes ka püksirihmaga avamerel kursi paika pani... Ehk tasuks tema soovitust tõsiselt võtta?

üks Ants veel  2008-10-03 15:41:06
Ansip on ju teist laari peaminister, miks ei peaks ta siis vastutama selle libastirlitsi pärast? Süüdistada Savisaart Simmi pärast on ebaõige kuna Savisaar andis ju talle kinga ja juba 95-ndal. Arvan, et Simm on väike kruvi selles masinavärgis ja suured sullerid lasevad rahvarahadega ostetud kallites tõldades edasi. Eks näeme veel.

Meg  2008-10-03 23:04:50
to osutaja;
Selles Eesti riigi fenomeen ingi,et valitsus süüdistab opositsiooni,tegelikult peaks olema vastupidi,opositsioon peab kritiseerima valitsust. Aga mida teeb meie valitsus? ta ei kuulagi opositsiooni,hoopis süüdistab oma hädades.

glavlit  2008-10-05 22:47:23
To meg: Milles see "fenomeen" siin peitub? Poliitika ongi karm mäng. Kui koalitsiooni sõna on opositsioooni kritiseerimisel peale jäänud, siis tähendab see seda, et opositsioon on hambutu. Vaata viimase aja avaliku arvamuse küsitlusi! Valitsus on pidanud tegema ebapopulaarseid valikuid, kuid koalitsiooniparteide "populaarsus" pole märgatavalt langenud. Äkki võiks opositsioon järgi mõelda, milles on probleem?

Meg  2008-10-05 23:51:31
glavlit- kas tõesti pead 1100 isiku küsitlust avalikuks arvamuseks? Äkki eksisin arvuga,ehk oli 110 ?

vaagija to glavlit  2008-10-06 00:10:02
Ja, jaa! - koalitsioon on ju hammastega, ja veel millistega - lastetoetused ampsas ära, lastetoidu ampsas ära, isapalga samuti, emapalga maksimum ilma mingi kokkuhoiuta endiselt rikaste ja ilusate taskusse, küte, kütte arved, kütus jne. Oma populaarsusega ärplemisel soovitaksin natuke ettevaatlikum olla.

glavlit  2008-10-06 01:36:46
To vaagija: Ega ma ei ütlegi, et "avaliku arvamust" tasub 100% tõepähe võtta. Täpselt samamoodi nagu valimisi, kus osaleb 60% valijatest. Paremaid arve meil ju võtta pole. Mind üllatab ka, et valitsuse reiting on päris hea, vaatamata väidetavatele jamadele. Ju siis eeldatakse, et see valitsus on võimeline neid probleeme lahendama.

osutaja  2008-10-07 10:00:12
to arno;
//Aga need mehed kes ei nurisenud ega kiununud vaid kas või küüntega masti kraapisid(vana meremehetava räägib, et niimoodi on võimalik tuult välja kusuda) jõudsid üldjuhul ka lõpuks sihtsadamasse//
Inimesed ongi sunnitud küüntega kraapima, et Ansipi hulpival riigilaevukesel kuidagi ellu jääda.


osutaja  2008-10-07 10:00:42
to glavlit;
//Kui koalitsiooni sõna on opositsioooni kritiseerimisel peale jäänud, siis tähendab see seda, et opositsioon on hambutu//
Riigikogus jääb peale valitsusliidu hääletusmasin, sest valitsusliidul on seal 60 häält.

Mis küsitlustesse puutub, siis neid tellib valitsusparteide kontrolli all olev meedia.


arbo to osutaja  2008-10-07 12:24:07
"Mis küsitlustesse puutub, siis neid tellib valitsusparteide kontrolli all olev meedia."
kuna vabatahtlikult ei saa üks inimene nii lolli juttu ometi suust välja ajada, saab sellest ning sinu "otsingumootoritega" hetkega leitavatest vajalikest näidetest järeldada, et oled siin raha eest tööd tegemas. on ikka asjad hullusti küll, kui juba kommenteerijaid peab palkama!

vaagija to arbo  2008-10-07 15:03:55
Aga miks ise inimesena nii lolli juttu ajad, või tahad väita, et valitsusparteidel puudub nende kontrolli all olev meedia? Mäletad, milliste artiklitega vist üleelmiste valimiste eel parempoolsed lajatasid laimuga opositsioonile - arvestusega, et nad enam enne valimisi vastata ei jõuaks.
Kui ise oled palgaline kommija, miks siis järeldad, et kõik on?

arbo to vaagija  2008-10-07 15:18:17
erinevalt osutajast kommenterin mina vabast ajast ning tasuta. ja avaldan ainult OMA veendumusi. kui midagi netist OTSIDES leian, siis ka seda. kui tõesti arvad, et suured päevalehed ja telekanalid on valitsuse kontrolli all, oled küll kusagile valesse riiki ära eksinud!
PS. ausalt öeldes ei mäleta, millisest laimust sa räägid, ehk tuletad meelde.

vaagija to arbo  2008-10-07 15:48:17
Nõus - mina kommenteerin ka vabast ajast ja tasuta ning usun, et ka Osutaja. Samuti kommenteerin vaid oma veendumisi ja arvamusi, mitte kellegi ettekirjutisi, nagu siin mitmed ärritunud oponendid väidavad. Aga sageli on väga teretulnud, kui küünarnukitundega keegi toetab faktiliste materjalidega, sest minu mälu järgi kirjutatud kommid võivad vahel alt vedada. Faktid on ju kõigile netis avatud, aga ise näiteks algajana arvuti alal, ei oska neid leida.
Laimuks nimetan üheks paljudest laimuartiklitest tookord kõikides keskajalehtedes korraga ilmunud näiteks kirjanik Kaur Kenderi artiklit.

Eelmine | 1 | 2 | 3 | Järgmine

Nimi 
E-mail