![]() 1993: „pullapäätamine" ja kaitseministri lahkumine
ambuja
2010-02-22 10:42:47
Arno.
Mul on veidi aega ja ma mõtlen ka. Ikka sundüürnikeist, sest mu isa töötas Esimise Vabariigi ajal riigi teenistuses, kuid enne sõja lõppu üüris korteri, milline pärast sõda natsionaliseeriti. Kas oli mu isa süüdi, et see maja natsionaliseeriti. Tema üüris korteri seaduslikult ja elas seal rahulikult 50 aastat. Nüüd tagastati maja endise omaniku lapselapsele, kellel oli kõigi mugavustega korter antud nõukogude valitsuse poolt. Tal ei olnud mingeid mälestusi selle majaga, sest ta polnud seal elanud. Aga ikkagi hakkas ta kimbutama majaelanikke, sest tal oli vaja maja rahaks teha, kuid üürnikud segasid. Nii pidid mu vanemad maha jätma korteri kus oli üle 50 aasta elatud ja enne surma kolima ära. Sellest šokist mu vanemad ei toibunud ja läksid varsti manalateele. See oligi uue peremehe soov. Kuid hakka või jumalat uskuma, paari aasta pärast sai noorperemees ajurabanduse ja läks neile järele. Kas oli vaja inimesi välja tõsta kui ise ei vajanud elamispinda. Mu vanemad üürisid korteri seaduslikult peremehe käest ja ei tormanud mingisse põgenike korterisse. Miks sunniti nad lahkuma? Miks oli võimalus sülitada Omandireformi aluste seadusele, mis ütles, et ei tohi tulla uut ülekohut. Tähendab endised omanikud kuulutati õigeteks eestlasteks, kellel on õigus Eestis elada, kuid need, kes võitlesid välja vabaduse kuulutati tülikaiks sundüürnikeks, kellest tuleb plats puhtaks teha. Selline on Teie arvamus nagu aru saan. Te olete Hitleri õpilane, kes kuulutas juudid hävitamisele. Teie arvates kuulusid sundüürnikud hävitamisele ma järeldan. See nüüd "Pullapää" sündmustega kokku ei lähe, kuid ma ei saanud jätta vastamata.
teema to Musketär
2010-02-22 12:43:26
loe nüüd oma kommentar hoolega läbi ja pane oma ajuraasuke intensiivselt tööle. Saad ehk ise ka aru, et vaenu ja vihkamist külvad siin sina. Kõige räigemal moel ja karistamatult. Sinu põhitegevuseks ongi saanud vaenu ja vihkamise tootmine. Miks?
Kas kaitseliitlastega oled nüüd asjad ära klaarinud või annad nad kohtusse?
MUSKETÄR
2010-02-22 12:52:54
to teema: Nii rumala küsimuse peale ei oskagi vastata. Selgub ka see tõsiasi, et oled üks ärpleja ja ei lähtu faktidest, sest vaevalt sa nii lühikese ajaga jõudsid tutvuda Jüri Kadaku poolt kirjapanduga ja veel vähem Virkko Lepassalu raamatuga "Süümepiinadeta". Ma ei tea, kes on sinu vaimuetalonid, kuid möönan, et oled kuradima valel teel. Ei hakka siin vaidlema, küll aga mainin, et tunnen kõiki neid inimesi lähemalt, kui sina ja annan ka aru, mida kirjutan... Aga ju see mölin ehk lohutab sind ja ma ei ole ka nii halastamatu, et selle rõõmu sinult võtan lase käia ja jõudu sulle...
arno
2010-02-22 13:26:14
ambujale vastuseks. Milleks kiskuda Hitlerit Teie isaga toimunusse? Aga alustamegi sellest, et Teie isa ÜÜRIS majaomanikult korteri - ÜÜRIS aga ei OSTNUD... Seega JURIIDILISELT oli korter ju majaomanikule kuuluv ja teie pere elas seal ÜÜRILEPINGU alusel. Kas MAJAOMANIKUL oli ÕIGUS Teie Isale üürileping ülesütelda juhul kui TALLE tehti kasulikum pakkumine??? Kui Teie LAENATE(sisuliselt ju üürite) kellelegi kas või enda auto - kas see auto siis muutub automaatselt laenaja omaks ja kas Teie siis olete HITLERI JÄRGLANE kui oma autot tagasi küsite??? "Sundüürnikud" põhjendavad tihti oma "ÕIGUST" üüritavale eluruumile sellega, nagu oleksid nad seal elatud aja joksul heaperemehelikult HOOLDANUD seda elamist kuna muidu oleks see ju ära lagunenud... Kui keegi laenas, üüris teie käest auto -siis kas bensiini lisamine sõiduks, auto pesemine või purunenud rehvi vahetus ANNAB õiguse nimetada see auto ENDA OMAKS??? Kui SENINE arutluskäik Teile mitte midagi ei selgitanud - SIIS pole võimalik teile midagi selgitada mis TEILE KASULIK POLE... Ma tean suurepäraselt seda üürniku elu sest olin rohkem kui 10 aastat selline "sundüürnik" ja rändasin korterist korterisse tartu linna nn "asenduspindadel" - kuni lõpuks tutvusin piigaga kelle sõjas hävinenud vanematekodu me koos taastasime ses eestlane on muinasajast peale tahtnud elada OMAS kodus ja eestlane on kuni "sundüürniku" mõiste tekkimiseni osanud teha vahet OMA kodu ja ÜÜRITUD KODU vahel - aga kuuldavasti just TÄNU Savisaare poolt pealesunnitud ORASele on tekkinud liik inimesi kes ei suuda neid kahte mõistet eristada...
ambuja
2010-02-22 14:25:12
Arno.
Veel ükshuvitav asjaolu. Miks Saksamaa ei tahtnud tagasi Ida-Preisimaad. See kuulus ju juriidiliselt Saksamaale ja seal oli preislaste varandus. Aga sellepärast, et riiklde piirid muutuvad ajaloo käigus ja kindlasti oli nüüdses Kaliningradi oblastis toimunud niipalju muutusi, et seda tagasi nõuda ning ringi ehitada ei tasunud ära. Kui oleks Tallinn sõjas maatasa tehtud, ma ei usu et siis oleks olnud midagi tagastada. Sellega arvestasid ju sõjapõgenikud, et nende majad võivad muutuda rusudeks.Kui aga majad jäid terveks, siis nõukogude riik natsionaliseeris need. Tähendab need majad olid riigi omand. Samuti on Ida-Preisimaa Vene riigi omand. Terve Texas on USA omand, mis vallutati Mehhikolt. Kas tahab ükski mehhiklane nõuda oma maa tagastamist. Kas ükski mehhiklane mäletab kus asus tema vaarisa isa rantšo. Ei mäleta ja ei saa tagasi, ehkki see kuulus ju talle. See on sõjaolukord ja nii on see kogu ajaloo kestel olnud. 50 aasta jooksul oli Eesti elanikkond kardinaalselt muutunud. Et nüüd tagastada endistele omanikele vara, milline oli aja jooksul nõudnud uuendamist ja kus elas uus elanikkond, tähendas kõigepealt nendes majades elavatele inimestele ehitada terved linnaosad ja nad ümber paigutada. Sellisel juhul oleks olnud võimalik tagastada maju. Teisel juhtumil tähendas see genotsiidi. Ei saa riik "kinkida" endistele omanikele elanikke. See tähendab ju inimkaubandust. Kui te sellest aru ei saa, siis ma ei saa teid aidata. Kahjuks juhtus see meie omanike meeleheaks, kes nõukogude inimest ei pidanud inimeseks, sest nad olid minetanud oma inimväärikuse. Seepärast ei pea ka mina neid inimesteks. Neile oli tähtis ainult maja, mitte teised inimesed. Kokkuvõttes Eesti riik oleks pidanud neile tagastama tühjad majad ja nõudma majade amortisatsioonikulutuste hüvitamist. Eesti riik ei oleks tohtinud enne maja tagastada kui oleks ehitanud uue maja.
kuulge,,,
2010-02-22 14:57:21
s teil ei ole isu otsa saanud igasugust paska suust välja ajada, kui te kõik üksteist tunnete, mis te siin kogu arnotate ja vaagite,suured teadjad...
teema to Musketär
2010-02-22 15:42:19
selleks, et olukordi adekvaatselt hinnata, ei peagi kedagi isisklikult tundma, peab suutma situatsioonist aru saada. See, et sina mõningaid asjaosalisi isiklikult tunned, ei tee sinust mõtlemisvõimelist inimest. Kogu see kammaijaa, mis sa tele vahendusel pidevalt organiseerid, ei näita just kõige adekvaatsema mõtlemisvõime olemasolu. Pigem on sul mingi eriskummaline ihalus tähelepanu järele. See on haiglane. Nüüd tuled sa Kesknädala kommentaariumisse kõiki süüdistama, kes sulle isiklikult ei meeldi. Väidan, et kui Savisaar, omal ajal, oleks taibanud sind avalikult kiita millegi eest, oleksid sa täna tagajalgadel tema kaitseks. Lihtsalt, sa oled nii primitiivse olemusega, et sind loe nagu lahtist raamatut. Ah jaa, see abielu oli ju ka ainult enesehinnangu tõstmiseks- umbes, et vaadake, kui kõva mees ma olen, mihuke vägev äi mul on! Täna salgad selle muidugi maha, sest tuuled puhuvad teisest kandist.
Ants
2010-02-22 16:40:25
"Ambujale"-- See Sinu näide ,et Saksamaa ei taha tagasi Ida-Preisimaad ,ei ole õige. Ma ei tea kas Sa loed ka saksakeelset Saksamaal väljaantud kirjandust ? Saksamaa , kui teda hakkati taastama rusuhunnikust Ameerika abiga , kirjutas alla mitmele dokumendile kus loobus nõudmistest temalt vägisi võetud maadele ja ka "Natsionaal Sotsialism" on Saksamaal rangelt keelatud,oli veel ka muid tingimusi mis võitjad esitasid. Saksamaa aga pole mitte Venemaa kes on alati "sülitanud" kõigile oma lubadustele ja kokkulepetele . Kui venelasele on iga dokument "paberilipakas", siis sakslased on teisugune rahvas. Ja ma käisin ise ida-Preisimaal 1984 aastal. Kui masendav oli seal näha äralagastatud endisi saksa talusi millised kapitaalselt ehitatud punasest telliskivist , talude aknad katki vineeriga kinnilöödud . Ka Köningsberg (Kaliningradis ) oli hoolimata,et sõjast juba möödas 39 aastat ikka veel osa hooneid varemes taastamata. Pealegi on kogu elanikond venelased-ei kohanud kedagi kes saksaleelt oleks osanud . Suurem osa põgenes sealt sõjaaeg läände ,ülejäänud küüditas venelane Siberi. Kuid kas Sinu arvamist mööda siis nüüd ei ole läände põgenenud sakslasel kelle palju põlvkondi esivanemaid elasid -OMA TALUS nüüd mingit õigust saada oma esivanemate kodu tagasi ka sellises olukorras kui see on ? Ja ära püüa rääkida rumalusi ,et ega nad tahagi tagasi oma kodusi. On palju saksakeelseid raamatuid kus nad kirjutavad kui rängalt mõjus meile kodu kaotus . Kas see kui nad surmahirmus, kuuldes venelaste võigastest mõrtsukatöödest, põgenesid kodust on nüüd õigustus --neil polegi enam õigust oma kodule. Palun vasta mulle !
erak
2010-02-22 18:49:30
to Arno
Vaata Arno,sa väärid lugupidamist vaid sellepärast,et oma isikut ei varja,kuid muus osas oled null,kuna väänad kõik peapeale,mis ei klapi sinu soovunelmalise arvamuse ja poolehoiuga. Kusjuures väga osavalt,milleni minusugune ideoloogilise hariduseta,kõneosavust ja demagoogiat mitteõppinud eikeegi,ei küüni. Sekkusin praegu ainult sinu väite,pigem konstateeringu pärast, et võrdsustad mind teemaga. Siin panid väga mööda. Teema on ülepea minust targem,mis selgelt paistab silma kommentaariumide sõnaseadmistest. Meid ühendavad ühised põhimõtted,suhtumised toimunusse ja ilmavaade. vt.oma kommi 21.02.18:56 "teemad-erakud panevad seesugust soppa ..... jne.hullarist välja tulnud.....pooletoobised ... No kui mina siin vääratanud olen,siis "teema"kohta seda ütelda on sinupoolne soppade sopp. Või sina pead end MÕTLEVATE INIMESTE liigiks. Teemal jagub intelligentsi säilitada väärikus kõigi teda sõimajatega väideldes,mida sinul ei ole mitte teragi. Igatahes olen "ühes paadis" teemaga,vaagijaga,ja ambujaga,kelle vastu eriti suur respekt,kuna ka tema ei karda oma isiku avaldamist. Ambuja peab kui Kalevipoeg "suuri lahinguid" reformikate sortsidega Savisaare artikli all,kus sortse ilmub kui prussakaid igast praost. Musketäri suhtes jään samale seisukohale,sest õige nuhk peabki imbuma sügavale tagalasse,et pälvida absoluutse usalduse ja et viia end kurssi kõigega. Olen minagi lugenud nii "Süümepiinadeta" kui Riigi rüüstajaid kui 2000 a.ilmunud Korruptsioonist Eestis,kas tahtlik või....ei mäleta enam täpset pealkirja,ka vastava teemalise saate lindistus tollasest Vikerraadio "Argipäevas",mis toimus Laari teise üliskandaalse valitsemise ajal,mis jäi täiesti vastukajata, nagu see meie banaani vabariigile iseloomulik on. See oli "teise Eesti" ilmutamise ajastu. Lisasin selle meenutuse selleks,et teavitada siinseid lugejaid et selles Pirgu keskuse uuringutes ei olnud ühtegi keskerakonnaga seotud korruptsiooni ilmingut,kõiki teisi erakondi,enamuses REF-i ja IL-i aga küll. See on pikk lugu,mis on siin teemaväline,kuid viide on otstabekohane,et näidata kuidas juba siis mätsiti tõde...... No nii,ütlesin vist olulise,mida öelda tahtsin. Olge tublid ja vaprad edasi minu mõttekaaslased: teema,vaagija,ambuja ja isegi Ants,kes otsib ainult tõde,kel puudub õelutsemise ja ärapanemise vaim. Vabanda Ants,kui sulle vist pahasti kusagil ütlesin. Tegelikult mulle näib,et siin on kaks Antsu,nii erinevad on mõningad nende põhimõtted. Musketär,annan sullegi andeks. Ole meheks ja hakka ausaks,siis ei pea oma vastaseid enesekaitseks sõimama hakkama,arvan mina.
Ants
2010-02-22 20:52:08
Erakule- Meid Antsusi ongi kaks , aga minul ei ole suurem õigus Antsu nimele kui teisel. Siian on vahe, et mina ei varja oma nime ,teine Ants arvab olema parema nime mitte avaldada. See on igaühe isiklik asi. Minul on küll põhimõtted alati üht moodi ,kuid ei arva sugugi ,et igakord minu arvamus see ainu-õige oleks. Ühte ja sama asja võib tihti näha ka teise nurga alt . Nii ongi Sina näed ühtmoodi mõnda probleemi Arno aga teistmoodi. Kuid on ütelus vaidlustes selgub tõde. Kui on fakte- kirjutage, sõim pole mingi argument. Tänan "musketäri" kes mulle E-posti kaudu edastas hulga dokumente ja Käskkirjade koopiaid esimesest Kaitseliidu Peastaabist kus ta tööl oli. Minul sai küll mõni asi selgemaks.
arno
2010-02-22 22:07:46
Kui minu armsad oponendid nimetavad mind siinsetes kommides hitleri käsilaseks, minu argumente Göbelslikuks valeks siis on kõik parimas korras - Kuyi aga mina oma oponentide lausvale või pahatahtliku laimu peale väidan, et nad kirjutavad soppa nagu hullarist lahtilastud jotad siis on see kole sõim... Selline ongi teie keskerakondlik loogika. Ma saaks veel kuidagi aru kui aastakümned tagasi inimesed polnud informeeritud sellest mis toimus maailmas ja üle nende peade toimuvast "diplomaatiast"(sisuliselt ärist) aga täna on see rohkem kui liiast - see on lausJUHMUS... Täna on interneti abil võimalik hetkega leida infot selle kohta mida keegi poliitik ka saja aasta eest ütles, tegi või tegematajättis. Ka meie kommides pakutakse HULGANISTI kõikvõimalikke linke mis viitavad materjalidele riikidevahelisest saladiplomaatiast ja tervete riikide-rahvaste ostmisest/müümisest aga nähtavasti ei huvita need meie armsaid oponente mitte üks raas. Teile on saanud otsekui auasjaks sõimata kõiki oma oponente Hitleri jumaldamises, nähtavasti teadmata ise mitte tuhkagi ei Hitlwerist ega tema tegemistest, teil on meeles vaid vana pioneerikoondises või komsomolikoosolekul Hitleri aadressil väljavalatud sopp ja lausvale. Nagu näen, te ei usu midagi mis tuleb sealt koledast LÄÄNEST - lugege siis seda mis tuleb teiele nii armsast IDAST. Vene OPOSITSIOONILISTES ajalehtedes ja tõsiste ajaloolaste poolt kirjutatud raamatuis on juba ammu loobutud Hitlweri halvustamisest ja kirjutatud kiitvalt sellest mis TÕESTI oli tähelepanuväärne ja OTSITUD TÕDE nende andmete kohta milles on hakatud kahtlema... Saksamaa oli enne Hitleri võimuletulekut ennenägematus kaoses.. Inimestele maksti palka KAKS KORDA PÄEVA JOOKSUL ja selle esimese palgamaksmise järel oli pooletunnine vahe, et inimesed jõuaksid poes oma palgaraha ostudeks vahetada - sest õhtuks oli raha kaotanud VÄHEMALT poole oma ostujõust... ja Hitler tegi vähem kui viie aastaga Saksamaast sõjaliselt ja majanduslikult võimsa riigi kes oli võimeline kuus aastat sõdima suure osaga maakerast... Alles hiljuti teatas Ameerika firma Lockhead, et nad said oma radaritele nähtamatu superpommitaja B-1 joonised ja idee sakslasilt kelledel oli lennuk juba katsetamisjärgus ja vaid Saksamaa totaalne purustamine sõja lõppjärgus takistas selle jõudmist lahinguväljadele, niisama nagu ka aatomrelv- milline küll oleks võinud olla maailm kui sõda oleks kestnud veel paar aastat... Internet on ammendamatu infoallikas - lugege, juurelge ja julgege ka mõnikord endas kahelda. Mõni teist arvab nagu oleks siin KAKS arnot - tegelikult ka ongi sest nii tihti kommib keegi ka minu aliase all aga see on tema probleem. Ma olen ka alati toetanud nii Sind vaagija kui Sind ambuja kui Teie kirjutistes on MÕTE ja see kas ma olen Teie silmis null või mõni muu number on mulle soravno, ma ei vaja nummerdamist vaid avaldan siin oma arvamust...
teema to erak
2010-02-22 22:44:04
kiidad mind üle, suurelt. Tunnistan, et olen suht emotsionaalne ja luban endale üsnagi särtsakaid väljendeid kui kaane pealt viskab. Jah, aga oma väljamõeldisi tõe pähe pakkuma ei hakka, nii rikutud ma pole.
erak
2010-02-23 00:44:37
to arno
ah et teine arno on ka,eks ma hakkan nüüd jälgima nime värvi,millest varem ei teadnud midagi. Aga ära nüüd nii suureks tarkpeaks end küll pea,et ainult sina tead tõde Hitlerist. Ja kust sa seda leiad,et mina või teema oleme sind kuidagi seostanud Hitleriga,miks kargasid äkki sellele rajale,mis ju tõesti pole muud kui demagoogia. Kas pean siia kopeerima demagoogiat iseloomustavad näited,mida on kümneid,mis läheks liiga pikaks. Gõõbelsile jääd küll vist alla,kui juba ise sellele libedale teela astusid. Kui Hitlerist tõde tead,siis olid need tema nõuandjad,see meeskond,kes teda ümbritses..... Ah olgu,jätan praegu selle,et mitte ise libastuda. Ja kõik pole ka lõplik tõde,mida siit inerneti avarustest leida võib. Ka sealt leiab vastuolulisi seisukohti,kõik on tänapäeval võimalik väänata ja tagurpidi keerata vastavalt eesmärgile,mida tahetakse saavutada. Mina valdan võõrkeeltest ainult vene keelt,sellepärast tõde vene infokanalitest otsima ei kipu. Kahjuks inglise keelt tunnen vaid algeliselt,mistõttu ei saa kasutada inerneti põhjatuid avarusi,et kõigega end kurssi viia ja kas seda üldse vaja ongi. Aga mind on harinud üks radikaalne kohalik info kanal. Nõmmeraadio nimelt. Seda on kasulik kuulata kõigil,kes veel sellest teadlik ei ole. Seal on Hitlerist ja tema fenomenist väga palju ja sageli juttu olnud. Minujaoks ei ole Hitler ammu enam see koll,kelleks teda maailma peavoolu meedia peab. Ütleks nii,et tean kõike,et mitte uskuda ka holokausti selles tähenduses nagu seda võimendatakse. Pean tunnistama,et ei meeldi mulle sealt kõik kuulatav,kuid sealt kuuleb seda,mida peavoolu meediast ei kuule. Lepa oma artistliku stiiliga võib vahest väsitada,kuid sageli on värskendav kuulata tema satiiriliselt teravaid kriitilisi analüüse. Ka huumorist ei jää seal siis puudu. Selleks korraks lõpetan. Antsule,sellele ausale,soojad tervitused. Olen sinu seiskohaga täiesti nõus. Teisiti mõtlejaid ei pea mitte kohe maa sisse tampima nagu siin tavaks on saanud. Sina oledki sellepärast väärt lugupidamist.
ambuja
2010-02-23 12:20:54
Ants.
Kirjutad, et sakslased tahavad tagasi Ida-Preisimaad ja tood siia hulga fakte. Ei hakka sulle vastu vaidlema, sest mul pole niipalju aega, et saaks läbi uurida kõiki andmeid, millised siin ette tuleb. Ida-Preisimaa kohta lugesin ammu ühe arvamuse, võibolla se oli kallutatud, aga seda purustatud maad ei tahtvat Saksa riik tagasi. Siin kerkib kohe küsimus, et sealne rahvastik peab siis sealt kaduma. Siia ongi kätketud ajaloo igavene teema. Sõdade käigus muutuvad riikide piirid pidevalt ja inimesed peavad oma kodudest pidevalt lahkuma. Mitu korda on Euroopas viimase 200 aasta jooksul inimesed oma elupaigast ilma jäänud ning kas nad on selle tagasi saanud. Selline on ajalugu. Väga harva kui inimesed saavad tagasi kaotatu. Aga ma arvan, et Ida-Preisimaad sakslased enam ei näe, või ehk saja aasta pärast. Nüüd lisaksin siia juurde veel sellise fakti. Eestimaa kuulus aastasadu baltisakslastele. Nad ehitasid siia mõisad, millised on alles tänapäeval. Omandiõiguse järgi nad peaksid saama tagasi oma mõisad ja mõisamaad. Ütled, et Eesti Vabariik võttis need jõuga ära, tähendab kel jõud, sel õigus. Nii on olnud kogu aeg.
Ants
2010-02-23 14:27:36
Ambujale, kui Sa kusagilt lugesid ,et Saksamaa ei TAHAGI tagasi ida-Preisimaad siis see oli küll väga "kallutatud" mina olen hoopis midagi muud lugenud . Ja selles on Sul küll õigus mitte kunagi ei anna Vene riik tagasi ida- Preisimaad kuigi juriitiliselt temal selleks mingit õigust ei ole. Eesti kohta räägib kogu aeg- see olevat põline Venemaa mis juhuslikult -"lahku löönud"kodusõja ajal. Kuid ida-Preisimaa kohta ta seda mitte öelda ei saa seal on aastasadu elanud sakslased-preislased. Venemaa ei anna kunagi midagi tagasi mis jõuga võetud, ka Jaapanlastele Kurilli saari . See , et Ukraina ,Gruusia ja mõned teised endise Nõukogude Liidu osad ennast iseseisvaks kuulutasid on venelastele kui "hambavalu." Ida-Preisimaad tahaksid sakslased tagasi küll ja kuidas veel. Kui Sul oleks aega lugeda Saksamaal väljaantud raamatuid nõustuksid kohe minuga. Kuid Eestis oli sundüürnikega natuke teine olukord kahju ,et meie riik omandireformi nii ei teinud -mahajäätud majade eest kus elavad sees uued üürnikud maksnud kompenisatsiooni endisele omanikule ,taludega natuke teisiti -- tagastanud ainult need talud endistele omanikudele kes kohe alustavad oma kodutalu taastamist ,teistele endise omaniku tädi ja onupoegadele samuti kompensatsioon. Kuid see on ainult minu arvamus ja targemad mehed tegid teistmoodi.
Ants
2010-02-23 14:33:42
Lugupeetud "Erak" palju tänu soovituse eest kuulata "Nõmme" raadiot , pole tulnud kunagi selle mõttele ja teen seda nüüd. Eriti veel ,et olen Nõmme poiss ,seal sündinud käinud koolis Rahumäe algkoolis ja elanud "Õie" tänavas ,praeguses "Paul Kerese "
teema to Ants
2010-02-23 16:28:10
sinu väitele, et targemad mehed tegid omandireformi paremini kui sina oleksid teinud, luba vastu vaielda. Ei olnud need reformi tegijad sinust targemad. Nad olid sinust kordades rohkem ahnemad ja ahnus ei ole tarkus.. Ahnus ajabki hulluks ja tagajärg on, omandireformist läbikäinutele, nende ahnitsejate tõttu, trööstitu.
antsule
2010-02-23 21:50:19
Võrdlusest autoga - olen nõus, võta oma auto tagasi, kui ta on seisnud 50 aastat maanteel, ilma igasuguste hooldajateta...
Ants
2010-02-23 23:23:05
Eelkommenteeriale . Muidugi oleks kohe nõus võtma tagasi oma isa autot mis seisnud hoolduseta 50 aastat teel. Minule oleks see kallis mälestus ja ma teeks selles uuesti auto missuguse mingu või rohkem maksma uuest autost.
vaagija
2010-02-24 00:13:42
Kõrvalseisjana oli huvitav lugeda lugusid Pullapääst, Kaitseliidust ja Kodukaitsest nende käest, kes ise osalesid seal. Asjalik arutelu kestis selle hetkeni, kui sisse lajatas oma ärapanemisega MUSKETÄR. Olen varem ka tema sulest asjalikke ütlemisi lugenud, nüüd paraku, kas kellegile ei meeldinud siinne normaalne diskussiooni õhkkond või midagi muud, et ta komandeeriti siia tüli provotseerima oma laimuga. Antsul võib ju õigus olla, et WSS ja MUSKETÄR on erinevad isikud, kuid see ei muuda midagi - räige sõnapruuk on kui kaks tilka vett sarnased.
Tänan ka Antsu minule Jüri Kadaku Mängusõja saatmise eest - Pullapää jäägrite afäär ja palju muud sai palju selgemaks. |