Logo
13. juuni 2018
23 (1104)

Väljaandja:
MTÜ Vaba Ajakirjandus

Kesknädal jätab endale õiguse
kommentaare tsenseerida
Prindi

Statistika teab kõike

J~  2013-01-12 05:35:28
Kas Edgar tahab primemin. olla pole see kellegi asi j6lkuda
Venus'e tiirudel käivad K6IK=kes avalikult,kes SALAJA

Edgar peab jätkama!  2013-01-12 08:20:59

"No küll hr Ansip oma joru edasi ajab. Ta katsub ikka sama kange mees olla nagu meie Edgar."


Meie Edgarist kangemat meest ei saagi olla. Ansip võib ju higistada ja trenni teha, aga Edgar on temast iga kell üle. Magadeski.

Aivo Vammainen  2013-01-12 10:53:47
Mind vaevab ammu juba üks küsimus. Mis on teie, Keskerakondlaste mingi tabamatu, salapärane ühine nimetaja. Kui ma vaatan ja kuulan Savisaart, Kallot, Ratast, Kõlvartit, kioskimüüjat Koplist, Klandorfi, Peeter Võsa saatekangelasi, Aivar Riisalut, alkoholiga liialdavat endist peainseneri Maardust, umbkeelset päevavarast Lasnamäelt, taban ennast alati mõistatamas, mis imelik ühisjoon nende vahel on. Pole veel aru saanud aga peale seda artiklit jõudsin tõele kuidagi lähemale. See oleks nagu mingi mentaliteet mis on ainult osal seltskonnal...

Juhan  2013-01-12 15:39:34
Kuulge Teie kõik räuskajad, mõtelge kuipalju seda Eestimaad meil üldse on, see on kõik laenu võttes ära antud..Kas majaomanik arvab, et tema maja ja maatükk on tema oma. Ei see on ka juba laenuks antud. Aga seda laenu kasutatakse imelikult. Kus on ees reformkad, antakse laenusummasid hulgim, saavad ehitada aga teiste erakondade vallad, eriti aga keskerakonna valdedelt võetakse viimane.
Kas keegi on nii tark ja kirjutab, milleks meie väiksele järgijäänud maalappile on vaja kulutada uute teede tegemiseks suuri laenusummasid. Millise riigi huvides seda tehakse? Sõites Tallinnast Tartu poole,siis näete ,mis toimub. Tavainimene küll ei saa aru, mitmekümne realised need teed tulevad ja kuhu otsaga suunduvad, kas ringteid on nii vaja ja kellele? Kirjutate, et Eesti inimesed lähevad minema, mida nad peavad tegema- pered on vaja toita ja kas on parem kui Eestis on ainult narkomaanid ja joodikud, sest neile ju tööd ei leita,tahetaksegi võõrväge sisse tuua. Nii toimus ka vene ajal,aga siis oli ka eestlastel tööd,pöllumajandus,loomakasvatus, tehased-vabrikud, must töö mida eestlane teha ei tahtnud, toodi sisse venelased.Nad tegid seda musta tööd niikaua kui saivad omale elamispinna ja siis hakkasid ka nemad natuke paremaid töökohti otsima. Kuipalju kõike toodeti, aga nüüd ime käppa või öö loomakondimassi mida igas vorsti ja kanatoodedes leidub.Sooviyayakse süüa sepikut. Tore, aga mis selles sepikus sees on ja kui teda veidi pigistada, siis jääb järele vaid vaike pallike.
Vene ajal arst kirjutas rohu, see ka aitas, ei olnud selliseid infolehti, kus alguses on kirjas, et veeväljaajaja ajab vett välja südame,kopsu,neerude jm. aga kõrvaltoimed- siis vaata,viska see rohi prügikasti. Firmasid sigineb nagu seeni ja iga perearst allub teatud firmale ja apteeker soovitab ikka odavamat. Nii et ei see elu pole ühtigi kiita, ega pole näha paremuse poole minekut.

Aadu  2013-01-12 16:12:03
Pole ma kuhugi kadunud, lihtsalt ei viitsi refi ja irli kutsikatega vaielda, nagunii nad ajavad oma jura ja millestki aru ei saa. Aga nendele kes teavad Edgari tiirutmistest ümber Venuse soovitaks see asi filmida või vähemalt pilte teha, siis oleks asi usutav ja kõmu kui palju. Praegu olete lihtlabased tolgused, isegi turumutid ei aja nii lolle jutte. Õigupoolest peaksite teise inimese teadliku ja tahtliku solvamise ning laimu levitamise eest karistuse saama. Aga kui ta käikski seal, mis siis sellest. Vaba mees vabal maal ikkagi, peabki teadma mis linnas kuskil toimub. Väga kadedad on ainult need kommijad kellel omal enam ei seisa püsti see natuke kusemisenahka. No siis teeb ikka kadedaks küll aga see on teie probleem.

Jaan  2013-01-12 16:35:46
Tõesti Ansipit ei saa Savisaarega võrrelda. Meie lugupeetud peministril pole mingeid isiklike tutvusi Venemaa juhtiva partei füüreritega ega samuti miljonäridega, eelis on ainult Edgari ees, et tal on kokkupuuteid euroopa teiste riikide valitsuse liikmetega, presidentidega ja tuntud majandusinimestega maailmas. Kõige suuremat puudust peaks edgar tundma sellest, et ta ei saa otse suhelda väliamaa inimestega ilma tõlgi abita, ainult oma sõpradega ja seltsimeestega suurelt Venemaalt. Selleks aga jääb väheseks. Selle keele oskusega jääb väheseks, et saada Eesti Vabariigi presidendiks või peaministriks.
annan au Aivole kes on võtnusd kihvti perekonna nime aliaseks. Iegi soomlastel pole sellist nime !!!! Sinu kommis on suur iva-mõte. Tea siis, see tuleb sellest, et neil on erakonnas kõigil ühine põhikiri, ühised lubadused enne valimisi ja tsensuur räägitu üle. Nendest üleastujaid ootab erakonnast väljaviskamine, erakonna aukohus kus Klandorf lajatab nuiaga. See ei kehti Savisaare lähedaste võitluskaaslaste kohta, kuigi need alandavad kuni roomamiseni suure füüreri ees, et saada riigikogusse või omavalitsusse. isegi algul erakonnale kloonitud võivad erakonnast lahkudes muutuda vihavaenlaseks.
Juhan! peabki näiteks Tallina linnalt kõike vähendama ja andma näiteks Peipsiäärsetele valdadele, kust Tallinna linn on kutsunus inimesed ära pealinna lubades korterid, tööd ja head palka. Mis tegelikult juhtunud on teate ise.

Jaan  2013-01-12 16:45:33
Aadu! Teed peavad olema sõidetavad (sageli seda ei ole, eriti Tallinnas) ja kiired. teede tegemiseks saame enamus raha Euroopa luudu fondidest, mida ei pea tagasi maksma.
Mida rohkem läheb ära, perekondi puruneb jne., seda rohkem tuleb võõraid inimesi sisse tuua. Varsti kui Venemaa saab Euroopasse viisa vabadusi, siis on Terve Euroopa venelasi täis ja esma järjekorras Baltikum. Seda meelt on ka Keskerakond ja Savisaar. Jälle solvad maainimesi, kes tööd ei viitsinud teha. Maainimesed töötasid ja töötavad praegu 24/365.
Vene ajal olid ikka "väga head " rohud. tegid inimesi rohkem haigeks kui terveks. see on minu oma kogemus, sest põen väga rasket haigust, millele ei saanud kuidagi nõuka ajal abi, praegu on tervis 10X parem.
Kes viitsib tööd teha, sellel läheb ka elu paremaks. Ei saagi loota, et pärast 50 aastat okupatsiooni läheks kiiremini, sest vana Taak rõhub kõvasti meie turjal.

georg  2013-01-12 17:03:51
Aadu kutsikas, kas said Edgari Ja priidu käest palka ja nüüd klähvid ja hammustad edasi. Sellised kutsikad pannakse trellide taha, et nad teistele liiga ei saa teha :=}}} ega polegi vaja vaielda, sest te ei tea mis tegelikult toimub, ajate ainult seda mis Tallinna TV, või erakonna ajalehtedes Linnaleht ja Keskpäev as erakonna andunud laköörid kirjutavad erakonna valvekoerte kontrolli all. Jaanil on jumala õigus, mis ta kirjutas.
Edgari tiirutamistest autoga maksumaksja raha eest on nii pilte tehtud kui filmitud, ime et sa neid näinud ei ole. Ah õigus, sa ei loe "vaenulike" ajalehti ega vaata teisi TV programme. Anna andeks!
Ma olen juba varem rääkinud, et mõnda inimest nagu sind, vaagijat, muigajat ja veel mõnda peaks karistama steiste solvamise eest. Sinu poolt õige suund ses suhtes. Loe viimane komm läbi ja näed ise kuidas solvad teisi ausaid inimesi. Ei tea mis püsti seismisest ja nahast sa Edgari juures oled märganud või tead!!! Kas sul on see sma probleem (!!!)?

kapitalism  2013-01-12 18:19:19
Ei osanud ilmaski ette näha,et Eesti taasiseseisvumisel läheb lahti piiritu kodusõda raha ja ideaalide vahel.Tõele au andes tugineb kapitalism siiski rahale ja nii ei jää ideaalidel muud üle kui ainult ennast tõe rääkimistega rahustada.

Aadu  2013-01-12 19:28:10
Kus nüüd georg kutsikas pani sitarea maha, kõht lahti või muu häda. Kirjuta siia paar kohta kus Edgarit võib kuskil lõbumajas näha. Kui aga see on pilt kus linnapea auto sõidab lihtsalt mööda tänavat siis ei ütle see midagi. Mina loen paljusid väljaandeid, siin käin vahel kutsikatele konti hambusse viskamas siis pärast tore vaadata kui puntras koos lõrisevad. Mujal kommentaariumides teid mulisema eriti ei lasta ja teil pole ka niipalju mõistust, et end arusaadavalt väljendada, eks te üks hullari punt olete, on selline erakond kus kõik üksmeelselt oma juhi järel valetavad. Kes seda enam teha ei taha (Meikar), see visatakse üksmeelselt välja ilma igasuguse aukohtuta. Seda neil polegi ja ei tule ka, kohus on KOERAKINDRAL.

Jaan  2013-01-12 19:32:37
olgu see ühiskond kapitalism, sotsialism või kommunism, iga riigikord saab eksisteerida inimese ja raha olemasolul, ilma nendeta ei saa kuidagi, sina eelmine nimeta kommija või on sul teine arvamus? Ma ei te kui vana sa oled, aga minu noorusest mäletan, et kui Nikita Sergejevitš kunagi möödunud sajandi 60 ndel ennustas paarikümne aasta pärast kommunismi, siis ütles samuti, et sinna jõuda peavad inimesed kohusetundlikult tööd tegema, et seda küllust saavutada on vaja tööd ja raha.
Ideaalid siin juures pole olulised, tõe rääkimine väga oluline.
Meil eestis pole inimeste vahel, ammugi erakondades mingit tõe rääkimist. Ainult mõeldakse kuidas teisi saaks mustata ja käru keerata.

  2013-01-12 19:40:44
Aadu, sa seda videod ka nägid, kuidas Edgar ÖÖSEL linnas patseerib (ja räuskab) ? Või seda videot sa ei usu ja kesikuna üritad eitada ??

  2013-01-12 20:19:19
Misasi või kes see koerakindral on? Kas konkreetsemalt ei saaks?

  2013-01-12 21:47:39
Aadu kui sina oled kutsikas, ega ellepärast georg seda ei ole :-))))) Kuidas sa ise tähele ei pane, et sul on kõht pidevalt lahti. kui ei saa õigust ja teised on targemad. Täitsa Edgar savisaare moodi, kes peab ennast üliinimeseks ja ülejäänud ei loe talle midagi. Kas sina tead siis Aadukus lõbumajas sinu iidol käib. teised pole sellest kirjutanud, juu nad ei tea. Kõva kutt oled, kui sinu kommi lugeda, paned kõik muigajad ja muud sõbrad lõriema. Sinu oponendid siin küll keegi ei lõrise vaid naeravad sinu lolluste üle pihku. Ehk varsti avalikult. Kust sa tead, et teistes väljaannets ei kirjuta komme teised ja need kõik sinuga kes nõus ei ole on hullarist. Käid seal tihti ennast näitamas ja kontrollimas vaimset seisundit. viimane lause on lausa arusaamatu ja hullaristile omane väljendusviis. tähendab sinu aaadu väljend.

Ilona  2013-01-13 12:25:48
Praegu on siin kommetaariumis kujunenud välja kolm leeri. Esimesed kommijad on keskerakondlased e. kesikud nagu neid nime poolest tuntakse, nende poolehoidjad ja teiseks nende vastased teistest erakondadest ja nende poolehoidjad, kolmandaks kes ei poolda üldse kedagi ja rääivad kõige tõetuumalt sellest mis tegelikult meil Eestis ja maailmas toimub. Neid viimaseid on on kindlasti enamus. Kõike neid kommijaid tunneb ära kommi sisu järgi.
Pidevalt käib nende kolme leeri vahel vaidlemine, andmata aru oma kommide sisust, tõepärasusest ja kuni sõimlemise ja mõnitamiseni välja. Paljud ei julge öelda oma nime, aliast ja kommivad nimetult. Ma ei saa aru mida karta, kui oled oma kommi õigsuses kindel ja veendunud.
Mul on komme, olen seda ka varem siin teinud, tuua kommidest näiteid. Toon näiteid viimastest kommidest siin leheküljel.
Edgar peab jätkama. 08:20:59. Meie Edgarist kangemat meest ei saagi olla. Ansip või ju higistada ja trenni teha, aga Edgar on temast igakell üle. Magadeski.
Juhan. 15:39:34. teie kõik räuskajad, ... Kus on eesotsas reformikad, antakse laenusummat hulgim ... ...must töö mida eestlane teha ei tahtnud ...
Aadu. 16:12:03. Pole ma kuhugi kadunud, lihtsalt ei viitsi refi ja irli kutsikatega vaielda, nagunii ajavad nad oma jura ja milleski aru ei saa. Praegu olete lihtlabased tolgused,... ...enam ei seisa püsti see natuke kusemisenahka. ( mõni rida eespool tahab ta solvajaid karistada!!!)
Jaan.16:35:46. ... Venemaa juhtivate partei füüreritega ... ...alandavad kuni roomamiseni oma füüreri ees ...
georg. 17:03:51. Aadu kutsikas ...
Aadu. 19:28:10. Kus nüüd georg kutsikas pani sitarea maha, kõht lahti või muu häda. ... kus Edgarit võib lõbumajas näha. ... siin käin vahel kutsikatele konti hambusse viskamas ...kui puntras koos lõrisevad. ... teid mulisema ei lasta ... ....üks hullarite punt olete. kohus on KOERAKINDRAL(?)
nimeta kommija. 21:47:39. ... sul pidevalt kõht lahti. ...paned kõik muigajad ja muud sõbrad lõrisema.

Nagu viimastest kommidest näha, tahab Aadu solvajaid karistada, aga on ise kõige rohkem teisi solvanud ja mõnitanud. Kuidas sellest aru saada???

kiin  2013-01-13 13:31:33
Eks siinne argumentatsiooni laad ja ka sõnavara on näitamas inimeste eetilist palet, nende haridust-haritust ja ka paljude kommijate võimetust üleüldse mingit mõistlikku arutelu arendada. Põhimõtteliselt näib siin olevat tegemist usu ja mõistuse konfliktiga. Fanatism contra ratio.

Aadu  2013-01-13 16:43:43
Ilona, ma tegin aasta lõpus ettepaneku uuel aastal viisakalt suhelda, ehk juhtusid lugema. Ei öelnud alguses ühtki halba sõna aga see keskerakonna ja tema poolehoidjate sõimamine läks lahti juba esimesel jaanuaril. Ma olen harjunud ikka samaga tagasi mõõtma. Vaagija siin proovib ikka pikalt viisakaks jääda ja peab lugema mõnitusi ja alandusi. Mina lihtsalt räägin teiega teile arusaadavas keeles. Siin eespool on ka selliseid lurusid kes kohe mitte mingit nime ei julge näidata. Mida ma neist pean arvama? Ilona , pane oma poolel kord kehtima. See on ikkagi keskerakonna leht ja keskerakondlastel on siin ka õigus oma arvamustele. Ja ütle mulle kus on refide, irli, sotside vabalt kommenteeritavad lehed, ma lähen kohe sinna üle? Igasuguseid ID koode ja muid andmeid ma sinna toppida ei taha, see lausa solvab mind. Siin te olete ju kõik ühesugused anonüümsed. Ja võiks ka jääda antud artikli arutelu juurde, mitte lahmida kogu aeg sama jura kui halvad on kesikud.

Ilona  2013-01-13 18:21:31
Aadu, sellest on vähe kasu kui teed ettepanekut ja ise kõige rohkem solvad ja põnitad teisi kommijaid, kes ei ole sinuga nõus. Võin ka eestpoolt aasta algusest tuua samaid näiteid mida tõin viimaselt lehelt siit artikli alt. Sulle käib pinda kui ei olda nõus keskerakonnaga ja tema poolehoidjatega. Sul tuleb tõele vaadata, sest paljude oponentide kommid võivad samuti õigus olla, kas või võtame Tallinna tasuta transpordi kohta, erakonna valimis eelsete lubaduste mitte täitmine, Savisaare autoga ringisõitmised jne. jne. On ka oponentide seas inimesi, kes ei räägi kõike nii, kuidas tegelikult on. Sellepeale ei saa hakata neid sõimama ja mõnitama. Võtsin kätte ja lugesin paar lehekülge selle aasta esimeste artiklite aluseid kommentaare. Oled seal sina esimene kes muutus vastaste vastu ebaviisakaks. Loe ja veendu ise. Mõni inimene võiboolla tõesti ei suuda kannatada pidevat valet ja proovib isegi komme üle küsida, seda nii mõlemalt poolt, aga paljud ei suuda kuidagi oma komme tõestada ja selgitada. Kas või viimases sinu kommis. Kes need lurud siis on?
Kas sinu nimi Aadu või minu nimi ütlebki midagi. On näha, et oponentid paljud esinevad oma tõelise nime all.
Vaata Aadu, mina pole kellegi poolt, aga mulle ei meeldi kui kommijad ei oska kirjutada, ei tea millest ja mida kirjutavad ja kirjutavad seda, et lihtsalt kedagi või midagi õigustada. Teiseks see, et see ongi Keskerakonna leht ja siin tulebki rääkida keskerakondlastest ja mitte nii palju teistest. Mul on kõikidest erakondadest väga häid tuttavaid ja ma ei saa rääkida üheski erakonnast seda mis pole juhtunud. Minu töö nõuab obkektiivsust kõikide suhtes. Arvamused on iseasi ja see ei ole tihti siin kommijatel objektiivne erakondade ja riigi suhtes. Inimesed peavad teadma mis kirjutavad. Vestlusringis võid avaldada oma arvamusi ja depateerida. Teiste erakondadega saad kommenteerida teiste ajalehtede artiklite all, aga seal pead samuti rääkima tõde, mitte arvama ega oletama. See on aus teiste lugejate suhtes, kes ei saa aru või ei tea midagi. ID koode ei tohigi sa avaldada.
Anonüümsed ei ole kõik ja seda oled tegelikult ka sina ja mina oma eesnimega. Sinu ja veel mõnede viga mõlemalt poolt on see, et te ei taha tunnistada tehtud vigu erakondades, püüate õigustada ja kui see ei aita siis valetada nii, et silm ka ei pilgu.
Jõudu ja edu edaspidiseks ausatele kommitele ja vältida teiste solvamist.

Kaupo Mast  2013-01-13 19:51:29
Ilona jutt on väga õige ja kui ta on midagi kommenteerinud, seda teeb ta kahjuks harva, on need alati väga põhjalikult argumenteeritud. kunagi olid mitmed kommijad väga asjalikud, ma ei mäleta isegi nende nimesid. Nad loobusid, sest nende tõele vastavaid ja kogemustega komme, hakati naeruvääristama ja mõnitama teatud inimeste poolt. Loodan minagi, et pärast Ilona nii põhjaliku kommentaari, tuleb inimestele mõistus pähe ja nad räägivad tõde, mis põhinevad tegelikusel ja faktidel.
Minu ettepanek oleks, et inimesed kui julgevad rääkida, poleks ka paha kui kirjutaks oma nime all, vähemalt eesnimega ja kui nimi juhuslikult kordub, siis kas või perekonna nime täht või tähe lühendid eristataks neid.
Mina oma nime ei karda, mind kes teab, see teab mida ma milleski räägin, ütlen või seletan lahti kui ei mõisteta. Kuulan heameelega ka teisi põhjalike ja põhjendatud kommentaare.

mis arvata  2013-01-13 22:33:57
Kui Aadu ei solva ega ropenda selle artikli all pärast Ilonat ja kaupo Masti, siis on ta läinud solvama teise artikli Edgar Savisaar: Arvestame linna juhtimisel rahva tahet. Mis sellest Aadu aasta alguse ettepanekust ja lubadusest arvata.

Eelmine | 1 | 2 | 3 | Järgmine

Nimi 
E-mail