![]() Meisterlüpsja Toomase uhke väljalüps
Omaan
2013-07-19 09:59:38
Urmas, tänan loogilise ja mõistliku vastuse eest.
Mina ei hüüa Lenini moodi:"On niisugune partei!", kuid KE on praegu ainus alternatiiv palju aastaid kestnud klikikaabaklusele ja me kõik näeme, kuhu see meie maa ja rahva viinud on. Mis puutub tavainimesesse, siis tundub küll nii, et KE on näiteks Tallinnas teinud palju rohkem tema heaks, kui klikk aastate jooksul oma rahva heaks riigis isegi püüdnud on.Lootma peab. Ma arvan nii ja mind on väga raske ümber veenda, seejuures pole mul silmaklappe, mis mind segaksid.
vaagija
2013-07-19 10:08:37
Olen Omaaniga samal arvamusel.
muigaja
2013-07-19 10:21:26
Paistab, et rahvas on aktiivseks muutunud. Eriti hästi on siin kirjutanud keegi IK-Ilona. Kiitus talle. Kuid need on vaid kommentaarid. Tegelik elu läheb aga oma rada. Sellest kirjutas Mart Ummelas. Võimueliit on kaugele eraldunud rahvast ja maksab kinni selliseid närakaid nagu Veiko Märka. Paistab, et Eesti Ekspress koosneb närakatest, kes irvitavad rahva kannatuste üle. Need on need platsipuhastajad, kes on ärastanud rahva vara ja nüüd sülitavad eesti rahva peale, nende peale, kes laulvas revolutsioonis võitlesid välja vabaduse. Kui nüüd rahvas ei saa aru nende närakate olemusest, siis jääb nentida, et eesti rahvas on orjarahvas.
Poliitproff
2013-07-19 10:31:10
Pole eriti kuulda,et Keskil mingi "päästeplaan"olex,kui nad ainult ASTMEID pakuvad,siiis AINULT ASTMETEGA vøivad nad "perset pühkida"...!!Køik väldivad millegip.ERKE-st rääkimist,praegu tundub,et neil on KØIGE ROHKEM LAHENDUSI PAKKUDA....!
Urmas
2013-07-19 11:31:02
Miskipärast olen ma kindel, et kui Jüri Ratas oleks KE eesotsas, siis aastaga puhastaks ta selle ladviku vihmavarjuhoidjatest ja suurvene šovinistidest ning suudaks luua sellise Keskerakonna, kelle poolt tahaksid hääletada ka 70% eestlastest.
Muidugi võin ka eksida, võimul on kalduvus pähe lüüa, ka muidu normaalsetele inimestele. Aga ikkagi võiks proovida.
vaagija
2013-07-19 12:46:14
Jah, Urmas - kui sotside eesotsas oleks keegi teine, siis hääletaks nende poolt 80% eestlastest ja kui reffide eesotsas oleks keegi teine, siis hääletaks nende poolt 90% eestlastest... oleks ja poleks on pahad sõnad... kaugele me nii jõuaksime... jäägu sellised asjad ikka erakondade endi siseasjadeks, väljaspoolt sekkumine teise erakonna siseasjadesse tähendaks dotalitaarset riiki.
Urmas
2013-07-19 13:24:12
Põhimõtteliselt on erakonna esimehe valimine jah erakonna siseasi, aga erakondade tegevus üldises mõttes ei ole ikkagi nende siseasi. Kuigi praegu on kujunenud niimoodi, et iga erakond kujutab endast riiki riigis. Riigis on seega maffiaklannid, Ref, Respuublika, Kesk, sotsid, kes teevad mida tahavad. Sinu jutu järgi võiks vajaliku arvu inimeste täissaamisel moodustada ka pedofiilide erakonna, kelle tegevus on tema enda siseasi ja rahvarämps ärgu kobisegu. Milleks siis selline klausel põhiseaduses, et kõrgeima võimu kandjaks on rahvas?
vaagija
2013-07-19 13:55:32
Ei noh, Urmas, kui sul vastavaid kalduvusi on, eks siis võid ju üritada ka kasvõi pedofiilide partei loomist, kuid kahtlen - selleks on meil siiski riik, ja riik ei tohi olla nii õhuke, kui ta meil on - sellepärast peabki rahva, kui võimukandja esindajatena valitsus vahele sekkuma ja näiteks pedede, hitlerjugendi või uusstalinistide parteide väljailmumisele käe ette panema.
Sergo
2013-07-19 16:16:13
Urmas, kas sa oled nõus pedofiilide erakonda juhtima :-))
Kui tahad teada erakondade kohustusi ja sisekorda, loe läbi erakondade põhikirjad ja kohustused. Nendest nad kinni ei pea, sest sel juhul kaovad nende erakonna võimu juures olevatel seltsimeestel ära eelised tavaliste inimeste ees. Tead ühtki erakonda, kes oma lubadused ttäitnud on, mida on lubatud enne valimisi miitingutel ja rahvaga kohtumistel. Ainult oskavad nad teisi kritiseerida, aga oma vigu nad ei näe. Muuseas on ka see sama probleem siin kommijate hulgas, mis tähendab, et kommijad seisavad lähedal erakonna juhtidel, on erakonna paadunud pooltajad või ei näe mis tegelikult ümberringi toimub. esimesed võivad olla noored erakonna pollitikud, teised need kes kirjutavad seda mida erakonna juhid ees ütlevad ja kolmandad ei tea teemast midagi, peaasi et "saaks ära teistele teha". Palju on selliseid kommijaid, kes nagu teaks kõike ja kõigist, ükskõik mis teeamal jutt käib. Samuti kui keegi manitseb tuure maha võtma, mitte mõnitada ega valetada, siis see inimene saab kindlasti sõimata "kõike teadjate" käest. Läksin seletamisega liiale ja saan nüüd "karistada" kindlasti.
Ants
2013-07-19 17:06:54
Olen Urmase jutuga täiesti nõus mõelge ise kuipalju inimesi on isegi Keskerakonna Juhatusest lahkunud kuna seal valitseb Savisaare isikukultus. Kui keegi teine juhiks Keskerakonda ja see ütleks lahti vene šovinistidest hääletaksin ka mina ja tuhanded eestlased Keskerakonna poolt ---nüüd mitte iialgi.
to Ants
2013-07-19 17:21:20
Kes on Keskerakonnas suurvene šovinistid?
Ants
2013-07-19 19:27:41
Ei ole vaja nimepidi nimetada vaid loe mida nad räägivad Venemaast ja sellest ,et Eesti nagu olekski Venemaa osa ja . Vene okupatsiooni nende silmis Eestis pole kunagi olnud .
vaagija
2013-07-19 19:49:31
Ants, seda sa oled juba õelnud, aga ütle lisaks eelmisele küsijale šovinistide kohta, kuidas see isikukultus välja näeb ja kas reffidel, sotsidel ja irl-il puuduvad isikukultused, huvitav oleks teada. Ja veel, millegipärast sa ref-irl lahkujaid meelde ei tuleta, ehk oleks ikka õiglasem kõigist võrdselt rääkida. Ja samuti, loogiliselt ju riigi suurimat erakonda peaks ikka kõige raskem ju üksmeeles hoida olema, kui juba väikesteski sisetülidest puudust ei ole?
2013-07-19 19:52:44
Näiteks üks keskerakondlane tahtis vägisi püsti panna Narva Peeter I mälestussamba ja tahtis ära kaotada oma suvila lähedalt nudistide ranna, sest kartis, et paljad mehed tulevad tema naist kimbutama :-))
vaagija
2013-07-19 19:52:48
Ants - "et Eesti nagu olekski Venemaa osa ja . Vene okupatsiooni nende silmis Eestis pole kunagi olnud".
Kes millal nii rääkis?!?
2013-07-19 20:06:00
Näiteka vaagija sinu juures näeb isikukultus välja nii, et räägid pidevalt seda, mida räägib Edgar Savisaar ja ise omal mingeid oma mõtteid ega teadmisi asjast ei ole. Teistes erakondades pole veel tõesti isikukiltust tähele pannud.
Mis puutub kõigist erakondadest võrdselt rääkida, see sinu suhtes vaagija kuidagi ei kehti. Millal sa viimati rääkisid kesikute kurjamitest, mida sinu käest järjepidevalt küsiti. Laarist, Langist, Ansipist ja teistest räägid pidevalt kui suurtest kurjategijatest. savisaarel käib suure erakonna kooshoidmine juba ammu ülejõu , samuti linnavalitsuse juhtimine. Kui palju on erakonnas inimesi, keda on kohtulikult karistatud ja on uurimise all (Savisaar kaasaarvatud). Isegi siin kommijad mõned salgavad NSVLiidu okupatsiooni Eestis (vaagija on üks neist)! Ühest Narva keskerakondlasest räägitakse õigust.
arvamus
2013-07-19 20:17:19
vaagija ja co on täitsa ette arvamata, mis ta võib jälle välja mõelda või kust mõnd tsitaati välja kirjutada. Mingit loogikat ega seost kommide vahel ei ole.
vaagija
2013-07-19 20:34:34
Küsisin Antsult, kas nimetu, oled Ants? Ah et kui pool tosinat ansiplaarlaste meelset telekanalit, samapalju raadiokanaleid ja veel samapalju keskajalehti pidevalt laimavad keske, siis kas need ainsad Kesknädal, TTV ja Nõmme Raadio peaksid ka vaid enesepiitsutamisega tegelema, jätmata tähelepanuta tegelikud pahategijad? Ülejäänud valetamise võid endale jätta.
mõtlemiseks
2013-07-19 21:22:07
Loomulikult räägitakse keskajalehtedest rohkem valitsus erakondadest kui keskerakonnast, millest pole eriti midagi rääkida. Selle eest on Keskerakonnalik oma televisoon - Tallinna TV, ajalehti on erakonnal - Kesknädal, Linnaleht, Pealinn, Roheline Pealinn, igas Tallinna linnaosas on keskerakonna suunitlusega linnaosa leht. kindlasti on sellised lehti Ida-Virumaal.
See kui keskajalehed räägivad erakondade probleemidest või erakondlaste tegamistest nii halvas või hea, ei saa öelda, et need mingit erakonda soosivad. Tegelikult TTV ja Tallinna lehed ei piitsuta oma Keskerakonda kuigi peaksid, sest erakond on Tallinnas võimul. Pidevalt räägitakse ja sõimatakse teisi erakondi. Eriti agarad on selles Heimar lengi saates Tallinna TV juht Ummelas ja Kesknädala peatoimetaja Reinde. Palju on näiteks esinenud TTV-s teiste erakondade inimesed, kui siis Igor Gräžin ja rohkem ei tulegi meelde.
2013-07-19 21:23:05
vaagija! nimetu ei ole ants, see on nimetu.
|