![]() Erki Savisaar: Eesti transiidimahud hakkavad peagi tõusma
Savisaar juunior
2017-05-08 17:27:44
on vist väga palju lugenud RB raportit ja see on mõistuse segi keeranu.Kubavood tulevad siis kui Maailmavalitsus saabub ja globalism võidutseb,raport ju sinna poole tüüribki haarates tervet maailma...
neegrite import raudteel
2017-05-08 17:44:04
Raudtee puhul vast parimaks lahenduseks on Eesti kohandamine imporditavate neegrite, araabide, pakkide, indusside laoplatsiks kasutades just raudtee võimalusi. Tegelt mitte keegi eurooplastest kõiki neid pagulasi, põgenikke, migrante ei taha silmaotsagagi näha ja miks mitte neid siis mitte ladestada Eestisse igati korraliku europajoki peale. Ja samas Euroopast need karjad lihtlabaselt jalust ära. Kõikide nende karjade läkitamine just nimelt raudteel Eestisse on igati paslik mõte ja nii saab Balti Rööpa igati korralikult töhe meie Eestit uueks looma. Lisaks siis tekkib lisaväärtus neegrite-araabide vastaval ümmardamisel eestlannade ja eestlaste poolt eest ja tagant. Kas poleks aeg ka Eestis rohkem innovaatilisemalt asuma lahendama migratsioonikriisi Euroopas rakendades rajatavat raudteed ja meie tublisi eestlannasi ja eestlasi?
to neegrite import raudteel
2017-05-08 18:54:25
Ära aja sellist rumalat iba. Selline ebaadekvaatne kiun on omane vaid pimedusega löödud mooseslasele. Pole mõtet oma paanilisi foobiaid levitada, sest vähegi arusaav inimene saadab sinusugused puu taha.
tule taevas appi
2017-05-09 00:55:59
Täna juhtusin Toompeal Lossi platsil kokku Heimar Lengiga, kes mulle lahkelt viipas ja tutvustas luuletust Edgar Savisaarest, mille ta just oli saanud proualt, kes Nevski katedraali ees almust palus. Heimar deklameeris mulle platsil luuletust ja mina tegin pilti. Siin on luuletuse tekst:
Воскреснут и правда и вера / любовь и надежда придёт. И Эдгара, нашего мэра / прославит эстонский народ!... Vaata veel
raudteest on tolku
2017-05-09 07:26:49
Otse loomulikult saab inimmasse raudteel transportides luua lisaväärtust ja miks mitte siis rakendada raudteed inimeste ümberpaigutamiseks näituseks Eestisse. Huvitav miks kõik nn pagulased peab ladustama Saksamaale kui saab neid sättida rammusale europajokile näituseks Eestis. Ja aitab laisklemisest kõik eestlannad ja eestlased ümmardama ja ongi lisaväärtus...!
Rõõm ja kurbus täidavad hinge!
2017-05-09 10:35:19
Kurb on lugeda Ülo juttu (2017-05-08 16:59:24) sellest, et
Koidula-Võru-Valga-Riia raudteel ei ole 25 aasta jooksul tahetud reisijate vedu taastada. Pole ühtegi inimest selle aja jooksul sellel raudteelõigul veetud. Sellest tulenevalt on talud raudtee läheduses tühjenenud. Aga rõõmu teeb see, et õnneks on jäänud "suur" kaubavedu KAKS KORDA KUUS Võrust Valga raudteejaama. See tähendab, et rööpmed on ikka veel alles ja ootavad neid harvu ronge... See tähendab ju: LOOTUS ON OLEMAS! Aga olid ikka (halvad?) ajad 25 aastat tagasi - 24/7 sõitsid iga POOLE tunni tagant Valga-Võru-Pihkva suunal täispikad kaubarongid. Vahetevahel käis ka mõni reisirong, sest raudtee hoidis sellel kandil elu sees. Kas RB hakkab ka elustama seda kanti, kust ta läbi kihutab? Või muutuvad need piirkonnad elutuks, sest RB trass muutub eriliseks ohupiirkonnaks, kus ei saa olla ega elada?
hm
2017-05-09 12:56:39
to: Rõõm ja kurbus täidavad hinge!
RB ei elusta mingit kanti, kuna rongid kihutavad mööda ja maha ei jää isegi paha haisu. Ilmselt tulevad ju sinna elektrirongid. Ka "Partsu porgandid" seal ei sõida, sest rööpalaius on erinev.
hm
2017-05-09 13:09:13
Kaupa ka pole. Miks?
Tasuvusuuring väidab – 57% on transiit, sh 31% SRÜst Poola, Saksamaale ja ülejäänud Euroopasse ja vastupidi. Valgevenel on Poolaga ühine piir ja ta veab oma kaupa sinna (ka Saksamaale ja kaugemale) läbi Bresti piirijaama. Rail Balticuga ei ole siin mitte mingisugust pistmist. Sama käib Ukraina kohta, vaid piiripunkt on teine. Venemaa ja kaugemad SRÜ riigid veavad oma raudteekaupu Euroopasse läbi Valgevene või Poola. Osa sadamakaupu läheb läbi Balti riikide, kuid ka siin pole Rail Balticuga mitte midagi pistmist. Uuring väidab ka, et 29% tuleb transiitkaubana Soomest. Mingi osa sellest võiks tõeks osutada vaid juhul, kui on valmis Helsingi ja Tallinna vaheline raudteetunnel. Ilma tunnelita läheb kogu läände suunduv kaup „saareriigist“ Soomest laevale – kaubalaevale või rekkal parvlaevale. Mitte keegi ei hakka kaupa Tallinnas rongile laadima, et see Varssavis või mujal uuesti ümber laadida autole. Kõik loevad ju raha. Ülejäänud kaubamaht (43%) pidavat olema Baltimaade vaheline import/eksport. Võib-olla. Üks rekka jõuab Tallinnast Kaunasesse ühe tööpäevaga ehk umbes 8 tunniga. Aga kui palju aega kulub kauba saatmiseks Tallinna kaubajaama, seal rongile laadimisele, rongiveole Kaunasesse, seal ümber laadimisele teisele rongile (erinev rööpalaius ju!) või autole ja kaubasaaja juurde veole? Tõenäoliselt 2 korda rohkem, ja kui palju see kõik maksab? Kuid näiteks Riiast Narva saab autoga poole päevaga, Rail Balticu abil läheb aga kindlasti mitu päeva. Lisaks on autoga mugav – uksest ukseni. Seega võib öelda, et igasugune kaubavedu Rail Balticul on väga küsitav ja esitatud mahud on vaid propagandistlik soovmõtlemine.
See on EL globaalse jama
2017-05-09 13:17:53
sünnitamine meile,mida meie osa poliitikuid ei taju ja kummardavad kui pühakuju ees.Tule taevas appi...
2017-05-09 14:48:09
Miks uhke strateegiline raudtee Tallinn - Pärnu - Kilingi-Nõmme - Riia ära likvideeriti ja teetamm metsa ja võssa on lastud kasvada?
inimmassid appi
2017-05-09 14:58:39
Veab raudteel inimmassid Eestisse, Lätti, Leetu nn pagulased näituseks. Siis ladustamiseks vabale platsile lihtsalt - nii Saksamaal ju kah lihtsam või kuda, Mutti viimaks rõõmustab ja määrab nn pagulastele pajoki aga euro oma. Ja just raudteel on inimmasse hää transpordida vabale laoplatsile lihtsalt ladustamiseks saaks Euroopast ära. Seega raudteel on kohekindlasti kasutust just inimmasside transas. Milleks vedada mingeid nn kaupu kui saab liigutada inimmasse!
|