![]() Tee tulevikku – neljarealine maantee
Pole
2018-06-06 07:34:32
nõus. Sest meie elanike arv väheneb ning lihtsalt pole, kes neil kaherealistel (sest 2 on ühes suunas) teedel kihutama ja surmajuhtumeid sünnitama hakkab.
Vaja oleks hoopis poolteiserealisi teid, sest üks oleks täiskiirusega liikujatele, poolik alla 60km/t liikujatele. Seejuures oleks tee keskel laupkokkupõrkeid vältiv kõrge sein, et ka vastutulevate vahendite tuled ei pimestaks. Parim vaheriba oleks igihaljas hekk. Seega siserajal rangelt 90km/t liikuvad, kus siis poleks võimalik ka möödasõit, sest kohe ületataks lubatud kiirust. Kitsamal välisrajal aga alla 60km/t liikujad. Ning vajalikud on taskud, kuhu aeglasemad takistajad sunniviisiliselt läheks, et muud aeglased mööduda saaks. Taskud oleks vajalikud iga 5km järel. Aastal 2050 poleks enam mingit vajadust 2-realiste teede järele.
ref
2018-06-06 10:33:42
Neljarealise tee hooldus nõuab kaks korda rohkem vahendeid kui kaherealise oma. Neljarealise tee ehitus nõuab palju materjali: kruusa ja killustikku, mida meil priisata pole. Neljarealine tee Tartusse on mõttetus. Ainult Ikla-Tallinn neljarealine tee on mõistlik, sest see on rahvusvaheline tee ja selle liikluskoormus kasvab. Teiste suundade liikluskoormus ajas ainult kahaneb.
kehv
2018-06-06 16:29:54
Kasutades ka ise igapäevase leiva teenimiseks maanteid siis ma küll ei poolda neid võimsaid auto straadasid.Otseliikujal jah hea kihutada ja kimada aga kui sull on vaja kuhugi kõrval asuvale objektile keerata siis oled sa sunnitud läbima kümneid kilomeetreid lisaks,et sinna samasse tee kõrval asuvasse tallu,näiteks pääseda.Teiseks kui oled veel õigest teeotsast mööda sõitnud,tuleb sull jälle sõita kümneid kilomeetreid,et lõpuks pääseda samas tee kõrval olevasse objektile.Kolmandaks võtab nende moodsate teede ehitus enda alla lisaks veel tuhandeid hektareid kasulikku maapinda,mida muidu saaks kasutada näiteks kas põllumaana või metsamaana ja neljandaks,raisatakse selliste monstrum teede ehitusteks palju looduslikke resursse ja valatakse asfaldi alla suured maaalad.Samuti on nad ökoloogilisest seisukohast kahjulikud sest rikuvad pinnavorme ja hävitavad loomade ja lindude elamis võimalusi.Lõppude lõpuks on nad suureks kuluartikliks riigi eelarvele oma ehitus-kui ka hoolduskulude suuremahulisuse tõttu.Kokkuvõtteks võiks väita seda,et siin süsteemis on ikkagi viga selles,et inimesel ei ole võimalik saada tööd oma kodukohas,vaid ta peab selleks hommikul ja õhtul läbima sadu kilomeetreid ja mida aeg edasi,seda hullemaks elamise võimaldamine tehakse ka tänu e-valitsemise alla surumisega.
2018-06-06 16:43:24
Kas see CO2 vähendfamine sedasi käibki?
Autosid juurde vaja?
Atomik
2018-06-06 16:44:37
Üks miljoniline rahvas ei peaks ehk sedasi laamerdama.
Vana sohver
2018-06-06 17:09:39
Ammu oleks tulnud teha, aga kahjuks oravatest ei olnud tegijat. Selle asemel kaevati üles Utah`i kõrbe, ehitati Koidula piiripunkt,kus ulub ainult tuul aga ei liigu rongid. Ehitati Saarema krussissadam 50 laeva ootuses aastas, ag käib ainult tavaliselt 2. Alustati mõttetu ja kuluka Rail Balticu ehitust, aga seda mida vaja, oravad ei teinud. Oleks nimetatud maanteed tehtud neljarealised, oleks kokku hoitud inimelusi, haiglapäevi , materiaalseid väärtusi. Jumalale tänu, et sellele valitsusele on mõistust antud.
2018-06-08 13:55:52
SÕJAVAJADUSTEKS on selliseid teid vaja muidugist - lennukitele maanduda ja kaupa vedada ja R-Balt. samamuudu.
Aint asi sihandne, et neid teid ja raudteid annab üheainsama pauguga õhku lasta ja veel kõiki korraga kah, tänapäevse tehnika juures.Miks siis peame meite rahvas neid võlgasi orjama. Kel hirm ja huvi ,eks need ehita,isegi juba palju ant, ja lubat,et meite maale.Ei me suurtele vastu soa kui tõsine madin tuleb.Suured ikke omavahel või siis mitte.Aga kahju muidugist,et meite moa pääl.
Õhku
2018-06-08 17:44:05
lastakse kõigepealt sillad ja hõivatakse sõlmed. Ja Jõhvist, Tapalt ja Nursipalust ei jõua meie raudsed mehed kuidagi õigeks ajaks kohale kui Kersti käed selja taha väänatakse ja lipuke ära vahetatakse. Jurka on juba varakult koostöölistele punase vaiba hoovi laotanud.
Ei need
2018-06-08 18:17:40
sillad ega RB anna mingit kasu sõja olukorras.Ma ei hakka oma ala sõjanduse spetsialiste üle rääkima aga eks oma ala asjatundjad tea paremini,muidugi mitte meie tsivilistidest koha täitjad.Vähe tõenäoline,et sõda üldse tuleb sest võitjaid selles suure tõenäosusega olla ei saa kui siis ehk keegi siiski jääb ja kindlasti jääb.RB ei ehitata mitte sõjaliseks ega kaubanduslikuks otstarbeks vaid euroliidu kiireimaks ühendus teeks nagu nad seda ka on välja öelnud.Tema toimimine saab olema selline,et sealt lõunast pargitakse rong immigrante täis ja sihtkohaks saab olema põhjala maaala,kus nende jaoks on eelnevalt valmis pandud elamispinnad.Muudkui tule ja ela seda öelda ei saa,et millestki meil puudust oleks kui ainult oleks tarbijaid.Muidugi eks ta üks ökoloogiline katastroof ole ja seda juba inimkond üldse ise.See RB poolitab meie esivanemat püha maa,teeb korvamatut kahju meie loodusele ja loodus faunale,tema teke põhjustab eestlastele hävingu.Takkajärgi mõeldes mis kasu oli meie esivanemate vere valamisest meie püha maalapi eest võitlemisel,et ta säiliks meile ja meie tulevastele põlvedele.Sellel ajal ei ole püha enam mitte miski,see on naeru koht nagu seda väga ilmekalt väljendavad ka siin ja mujal mõned irvhambad.
to Õhku
2018-06-08 20:05:30
Mis see Jurka jälle seia puutub???
Mõtled, et kohe nüidsama akkab piale või?
to ei need
2018-06-08 20:21:00
Korvamatut kahju oma loodusele teete te ise,ja hävitate süüdimatult floorat kui faunat, anna aint luba ja omandiõigus kätte, kulla esivanemate järglased.Poleks lääs ja ärapõgenend pojad teile irmsat nänniimu tekitand ja valelubadusi lääne paradiisist and ,seda koledat rahahimu äratand ,mis ahnus geenides peidus?
Iga maakond võitles ju oma maatüki eest,sest riiki põld olemaski, võitles, sest tollal oli sedasi kombeks ja kohalik pealik tahtis valitseda oma tükki. Oligi tarvis alamate nahk turule vedada.Aga nu sõjapidamine oli tol aal moes ja elukutse.vahepääl sai röövimas käidud .Riigi tekkides kasutati taaskord ää noorte poiste määramata iseteadvus ja paigutati ülemuste loodud voolusängi. Vaevalt küll, et puruvaesel sulaspojal, keda eluaegse rassimise järel ootas vaestemaja,oleks vanas eas sama imu old peremehe maid eluga või ihuliikme kaotusega kaitsta.Pinsid tulid, kui mäletad, alles baaside kohalolekuga. Wabariigi esimene pinsiseadus. Populism missugune?! Jaksasid pagulased jala Aafrikast jm. Euroopasse kõmpida, küll jaksavad R-B-ta ka seia tulla. Ei mitte sellepürast ei tehta seda raudteed. pagulasi aga vaja on,kui riiki pidada tahte.Tahte või? Sest KESSE tööle akkab muidu. NSVL voolas ja saadeti siia NOORED ja NOORED PERED, kes tegelt tegid VÕIMALIKUKS TÖÖSTUSE SELLES MASTAABIS MIS TA OLEMA SAI.Meil pold rahvastki änam ju.Kes sõjas otsa leind, kes paadiga ää joosnud.
2018-06-08 20:26:06
ja seal kuskil venes või kasahhimaal või Siberis jäid külad tühjaks või memmed taadid üksi.
Mis sõjandusspetsidesse puutub, eks nad ju osta püssisi ja autusi,tankimoodu massinaid kokku,ega 2 lennukitki vist? Ju nad ikke teavad, sõjapidamiseviisid SIIN saab ka kokku lepit suurte poolt enne.Nii et ää muretse. Järele jääb isegi pärismaalasi,saastat maale küll veel, et lugulaul kirja panna tulevastele .
2018-06-08 20:34:31
enne võiks ikke ingamisaega anda ja hääd elukest lasta kõigil maitsta,mitte aint isandatel,kes nagunii õigel aal ää sõitvad.Lennukiga. R-B-ga tuleb vara järele ja mööbel.
Sest muidu pole lugulaulusse muud panna kui vanade viletsus ja ülemuste ülbus ja lollus. Ja miks ütled et võitjaid põle? Võib olla Helme tuleb omma laia rinnaga ja võidab pool Eestit tagasi.Vaat siis oo lust ja lillepidu, rahvas akkab jälle sigima ja paljuneb - see ju eesmärk ainumas paistabki olevat.Kvantiteet,mitte kvaliteet. Kae, Repski oo sunnit lapsed 3 a juba kuskile kollektiivi pistma, sest nõnna pailu olla neid va asotsiaalisi. Vanaste es old .Teeb Makarenkot.Mis omal ajal oli täitsa õige, tänavapoiste elu oli ikka räigelt sant ohtlik ja snitti pold neil kuskilt võtta.
Loll Papi
2018-06-08 20:36:12
Eks see võetakse kõik pensionäride osast maha.
Sõda
2018-06-09 14:30:34
tuleb kindlasti ja sama kindlalt võib oletada, et osa Eestist kaob. Venemaa lihtsalt vahetab selle osa sõjajärgses maadejagamises muu vastu. Nii et Virumaast oleme 99% ilma. Võimalik, et ka Peipsiäärest, kui sealsed vanausklikud otsustavad oma rahulikust elust loobuda.
Milleks relvi kogu aeg arendatakse ja toodetakse? Vaid loll usub, et tasakaalu loomiseks. See on õige vaid lühiajaliselt, kuid tehnika areng võimaldab varsti 1 nupuliigutusega vastase hävitada (kaugjuhitava laserrelvaga). Seda aga ei jäeta kasutamata, sest viivitades võib samasugune võime tekkida ka vaenlasele. Pole oluline, et võime veel sõjaohus elada aastani 2030 või 2040, kuid piiraeg tuleb kindlasti. Küsimus on siis selles, milliseks kujuneb maailma pärast maadejagamist. Palju jäetakse ellu eestlasi siin ehk kuivõrd me suudame suurematest massimõrvadest kõrvale jääda. Kõige tõenäosem on poole miljoni tallinlase hävitamine, ülejäänud maakad jäetakse ehk odava tööjõuna ellu. Kahjuks meil selliseid tulevikuväljavaateid ei arvestata üldse. Käib puhas möla mingist Nato kaitsest ja Iisraeli vibupüsside vajalikkusest.
Miks
2018-06-09 14:38:45
meil üldse on vaja mingit tihedat liiklust? Miks me laseme sõita ka paarsada meetrit poodi paari pudelit ostma just autoga? Tuletagem meelde 50ndaid, kui vaba oli sõit meie teedel. Teed olid kehvad, eriti kevadeti ja vihmadega, kuid liiklus aeglane ja tõhus. Kui ka praegu vähendada autodega liikumist 5 korda, siis taastuks meil endine hõre liiklus. Inimesed saaks aga liikuda bussidega.
Kuidas seda saavutada? Eraautodele ja pooltühjadele veoautodele karm maks iga liikumiskorra ja iga kilomeetri pealt kasvavalt peale! Ning piirkiirus 50km/t. Meil pole ju vaja kuskile kiirustada. Vastuväiteks tuuakse kohe ila, et kuidas siis paljud tööl saaks käia? Saavad vabalt - bussidega. Kuid nende liinid tuleb nii ümber teha, et nad oleks arukad. Saaks ka pentsu kalliks ajada, kuid see pole arukas lahend. Kohe hakataks sahkerdama. Sellepärast tuleb maksustada just autosid. Ning selle maksuraha arvel luua paremad võimalused bussiliikluseks. Bussid on head ja lähevad veel paremaks, liigelda on lausa tore. Kes aga on ülirikas ja vihkab raha, las see siis sõidab ja maksab. Tal jääb raha nagunii üle.
to sõda
2018-06-09 16:42:08
Sõjatehnikat toodetakse kindlasti ,et RAHA saada. Seda müüakse ja kui see vananeb, siis hävitatakse. või müüakse vaestele narridele.Rahvas maksab, penskarite osast võetakse pea kõik.
to Jüri
2018-06-09 16:43:20
Võta siis ommeti õppust, Jürka,
Loll-Harry näeb suga irmsat vaeva!
???
2018-06-11 13:23:06
Mispärast peavad need,kel üldsegi autot pole, ega saagi olema,sest jagamisel nn.ühiskatlast, on nendele nii pisuke osa antud,tegelikult maksma kinni ka need luksuslikud teed, et kallite autodega kimajatel ikka hea pehme ja kiire sõita oleks???
Ega bussid ei hakka ju 120 km/h kimama.Neil pole bussirahagi ja siis möliseb üks tüüp pidevalt veel siin, et tasuta buss tuleb teiste arvelt!!!
2018-06-11 13:24:16
Selle JAGAMISEGA on Eestis lood ikka puha põrgupaharettide järele korraldatud.
|