Logo
13. juuni 2018
23 (1104)

Väljaandja:
MTÜ Vaba Ajakirjandus

Kesknädal jätab endale õiguse
kommentaare tsenseerida
Prindi

Margipoliitika peegeldab jõuvahekordi

KESKNÄDAL,      17. oktoober 2001


Ajal kui suurem osa rahvast pole jõudnud toibuda Pärnu metanoolitragöödiast, vaieldakse Riigikogus kirglikult poes müüdavate markide peenuse üle. Mõnedel on hambus populaarne veinijook (peenema nimega piquette) Monastõrska Izba, teistele ei anna rahu putkades müüdav õlu ja longero, kolmandad tahaks müüa ainult viina, neljandad viinamüüki kõvasti piirata, viiendad kergitada õlleiga 21-aastale. Kui varasematel aastatel on näiteks õlleaktsiiside reguleerimi-se puhul kulgenud äratuntav sponsorlusjoon koalitsiooni ja opositsiooni piiri mööda, siis praegu on erinevaid hääli kuulda igast suuremast parteist. Vaidluste tulemusest võib aga üsna eksimatult välja lugeda, milline lobby Eestis tegelikult võimul on.

Viimati muudetud: 17.10.2001
Jaga |

Tagasi uudiste nimekirja

Nimi
E-mail