![]() Ülespuhutud kaubamärkide hävingIVARI VEE, 03. juuni 2009Seoses majanduskriisiga on hakanud inimeste suhtumine kaubamärkidesse tasakaalustuma. Ülespuhutud brändid kalduvad hävingule. Inimesed ei vali enam niivõrd kaubamärki, kui just toote praktilisust. Eile vapustas maailma esimene legendaarse, kuid kahjuks ülespuhutud kaubamärgi lõhkemine - GM (General Motors) kuulutas välja pankroti. See ei ole lihtsalt järjekordse korporatsiooni pankrot, ütlevad ameeriklased. See on legendi häving. General Motors sümboliseeris Ameerika unistust - suursugusust, luksuslikkust, glamuursust, küllalt vähe oli selles praktilisust. Tohutud mõõtmed, meeletu kütusekulu ja raske manööverdavus, kuid ülim luksuslikkus olid General Mororsi autode visiitkaart. Tänu majanduskriisile on inimesed hakanud sümbolite ja ilusa elu illusioonide asemele valima praktilisust, ökonoomsust ja keskkonnasõbralikkust. Üleshaibitud brändid kaovad aga ajaloo prügikasti - GM-i pankrot on selle ilmekas näide. USA valitsus ja president Barack Obama on öelnud, et GM-il hukkuda ei lasta. Valitsus on teinud otsuse korporatsioon praktiliselt natsionaliseerida, ostes välja 53 protsenti aktsiatest. Kas neist meetmetest hakkab ka reaalset kasu olema, näitab aeg.
IVARI VEE
[pildil] GLAMUURNE MONSTRUM: Hummer Sport Utility. Viimati muudetud: 03.06.2009
| Tagasi uudiste nimekirja |