Logo
13. juuni 2018
23 (1104)

Väljaandja:
MTÜ Vaba Ajakirjandus

Kesknädal jätab endale õiguse
kommentaare tsenseerida
Prindi

Heureka! Braavo, kohuke!

Leo Mürkhein,      19. oktoober 2005


Milline glamuur, millise kõlapinda suutis luua kenakese taustaga plakat. Looduse värvi mastaapsus, just nimelt massilisus tekitas masendava, mõneti lapsiku, kogunisti nõmeda tunde. Möönan, et taoline reklaam tegi Keskile pigem karuteene, vähemasti nooremapoolse valijaskonna hulgas.
Üsna mõistetav oli end õhku täis puhunud poliitikute nürimeelsus, kanapimedus, ent meediajüngrite sedavõrd naiivne reageering oli vapustav. Üldteada on fakt, et ka antireklaam on reklaam, niisiis võiks muhelusega nentida, et Kesk oskas-suutis meedia mingil määral enda lõa otsa tõmmata!?
Kahju vaid tõigast, et lugupeetud D. Vseviov suudeti sobitada Keski-vastase kampaania konteksti. Lohutuseks olgu teadmine, et peaasjalikult seostatakse hajameelsuse või võllanaljadega just professoreid.
Meedia näitas-tõestas järjekordselt professionaalset ebaobjektiivsust. Kes iganes soovis, võis näha-kuulda meie demokraatliku (!?) meedia tõelist olem(at)ust.

Viimati muudetud: 19.10.2005
Jaga |

Tagasi uudiste nimekirja

Nimi
E-mail