Logo
13. juuni 2018
23 (1104)

Väljaandja:
MTÜ Vaba Ajakirjandus

Kesknädal jätab endale õiguse
kommentaare tsenseerida
Prindi

Väitlus „Meedia keskpunkti" üle Facebookis

19. september 2012

12. septembril Tallinna Televisiooni „Meedia keskpunktis" kõlanud teemade üle puhkes Facebookis elav diskussioon, kus mitu meediategelast sõna võtsid. Eriti arutleti Toomas Hendrik Ilvese kulude üle presidendiks kandideerimisel. Tuletame meelde, et nimetatud kampaania kohta ei ole avaldatud täielikku ülevaadet koos maksumuse, eraldi summade ega rahastajate kohta. Kesknädal trükib väitluse taseme tutvustamiseks kogu keskustelu muutmata kujul ja ilma kommentaarideta.
 


Toomas Mattson

Helde jumal! Tallinna TV "Meedia keskpunktis" nentis Kesknädala peatoimetaja Urmi Reinde, et 2006. aastal oli Toomas Hendrik Ilvese valimiskampaania kulud 20 miljonit krooni ja Arnold Rüütlil olnud 300 000 krooni. Reinde viitas allikana Õhtulehele.

 

Olav Osolin

Sa ikka jaksad seda paska vahtida:))

 

Toomas Mattson

Kõik, mis ei tapa, teeb tugevamaks:-)

 

Andreas Kaju

võtmesõna "helde"!

 

Toomas Mattson

Tallinna TV on muide kiiduväärt kärme saateid netti panema. Siin siis tänane saade: http://www.tallinnatv.eu/index.php?id=2634

 

Tallinna TV : Meedia keskpunkt 12.09.2012

www.tallinnatv.eu

 

Margus Mihkels

iPhone'ist ikka räägiti?

 

Urmo Kübar

"Kõik need protsessid olid kokku lepitud, kõik oli väga hästi ajastatud. 40 kiri viidi esmaspäeval, et ESM panna rahvahääletusele, eile kuulutas president välja, täna tuli Saksa otsus."

 

Toomas Mattson

Urmo, järgmises saates tsiteeritakse Sinu tsitaati kui Sinu kinnitust, et nii oligi:-))) Pean ilmselt ise Kesknädalale appi tõttama ja kirjutama, mis tegelikkuses ESMI asjade ajalise sünkroniseerimise taga on.

 

Mart Ummelas

Olav, p...k on ikka see, mis tegelikult toimub Eesti riigis. Meie saade on vaid selle hunniku desodoreeritud tõmmis.

 

Olari Koppel

Urmi Reindel on valed andmed. 2006 aasta valimiskampaania õige summa on 100 miljonit dollarit. Selle raha eest klooniti muu hulgas Tõnis Mägi ja Riho Sibul. Kampaaniat juhtis Karl Rove, pealavastajaks palkasime Steven Spielbergi.

 

Mart Ummelas

Olari, mis olid siis tegelikud kulud

 

Olari Koppel

Mart, Urmi ju eile ütles. Mis sa enam pärid.

 

Mart Ummelas

Ok, edaspidi saab siis viidata

 

Olari Koppel

100 miljonit dollarit ja ei sentigi vähem.

 

Mart Ummelas

Täname!

/Vormi lõpp/





Viimati muudetud: 19.09.2012
Jaga |

Tagasi uudiste nimekirja

Nimi
E-mail