Logo
13. juuni 2018
23 (1104)

Väljaandja:
MTÜ Vaba Ajakirjandus

Kesknädal jätab endale õiguse
kommentaare tsenseerida
Prindi

Kui palju kulus valimispropagandale vett?

EMMANUEL HAUSKAR,      28. mai 2014

Kui uskuda bussiakendele kleebitud AS-i Tallinna Vesi säästureklaame, kulutavat ühe kõige tavalisemat formaati (A4) paberilehe tootmine kümme liitrit joogivett. Lausa hirm tuleb peale, kui mõelda, milline tohutu veekogus võis vaja minna, et teha valmis kogu see „papüürus“, mis läks ainuüksi Eestis vaja äsjaste eurovalimiste puhul trükitud reklaamilasude jaoks. Ja millest hoolimata osutus meil valijate osavõtt valimistest sootuks nigelamaks, kui oleks võinud olla nii kõvasti euroopalikul kultuurrahval, kelleks end peame.

 

Kui aga veel kogu selle meeletu paberihulga täistrükkimise kulud juurde arvata? Pluss meie postkastidesse toppimise kulu.

Kui mõni valija nüüd viitsiks Tallinna Vee meeldetuletust mööda ära mõõta ainuüksi need paberliku propaganda ruutmeetrid, millega teda isiklikult „õnnestati“ eurovalimistel, ja nende tegemiseks väidetavalt kulutatud veemassi ümber rehkendada ämbrite, tündrite, tsisternide jne peale? Tundeline teekond viivat tagajärjekamalt edasi. Võib-olla ka poliitikas?

 

EMMANUEL HAUSKAR, rehkendushuviline



Viimati muudetud: 28.05.2014
Jaga |

Tagasi uudiste nimekirja

Nimi
E-mail