Logo
13. juuni 2018
23 (1104)

Väljaandja:
MTÜ Vaba Ajakirjandus

Kesknädal jätab endale õiguse
kommentaare tsenseerida
Prindi

Welcome to Estonia tattooga tissidel

Tõnis Siim,      29. mai 2002


Ilusad ja haritud naised ning jahituriste ootavad metsloomad - niisugune oli eelmise peaministri üks visioone ligimeelitavast Eesti brändist. Ekspeaministri väide on võetud temaga tehtud raadio-intervjuust 2001. aasta lõpul peale üht suurejoonelist rahvusvahelist "brändi-konverentsi".
Eesti püüab olla atraktiivne nagu prostituut, et rohkem teenida. Kuid evolutsioon ja loodusseadused tõestavad pigem vastupidist. Just kaitsevärv ja mitteatraktiivne käitumine on kinkinud enamikule liikidele, eriti aga saakloomadele rohkesti ellujäämise rõõmusid.
Ühest mitteatraktiivse käitumise juhtumist sõjasuvel 1944 võime lugeda vallalehe Saadjärve aprillikuu numbrist. Kui liitlassõdurid ründasid 18. septembril 1944 Saadjärve valla Koogi asulat, varjus mitu külaelanikku endise kivilauda müüride vahele. Üks varjujatest - ilus ja nägus eesti tütarlaps, oli kostümeerinud end inetuks vanamooriks, kohtumisel sõduritega pääses ta seeläbi vägistamisest.
Tänaste brändiloojate idee järgi pidanuks ilus tütarlaps tervitama liitlassõdureid ilmselt minikleidis, lõhnastatult ja Welcome to Estonia tattooga tissidel.
Loodusseaduste järgimine on raske, kuid ellujäämise seisukohalt oluline. Seda aspekti peaksid arvestama ka Eesti poliitikud ja brändide väljamõtlejad.

Viimati muudetud: 29.05.2002
Jaga |

Tagasi uudiste nimekirja

Nimi
E-mail