Logo
13. juuni 2018
23 (1104)

Väljaandja:
MTÜ Vaba Ajakirjandus

Kesknädal jätab endale õiguse
kommentaare tsenseerida
Prindi

Prantsusmaal tuli see kevad teisiti

vaagija  2012-05-10 09:30:26
vaagija 08:20:38 on liba, ma ei saa aru mida nad tahavad mind koguaeg selle libaga õrritada, mind Eesti rahvuskangelast ja vabadusvõitlejat, kes mind viidi süütult Siberisse ja pandi seal traktoristina tööle kui teised said käia metsas või kaevanduses tlööl. Ärge kiusake mind siin koguaeg, jätke mind vanameest rahule, Võin teile kõigile olla vanaisaks või isegi vanvanaisaks.

Mull&Moll  2012-05-10 09:38:59
Tuhat Eesti sõpra on päris vähe,aga üks vaenlane sotsialist - pederast Prantsusmaalt on Eesti jaoks
ikkagi liiga palju.
Prantsuse sotsialist pederast pessimist on aga just Eesti reaalses tegelikkuses oma kogemuste najal
targaks saanud optimist.
Targaks saanud optimisti iseloomustavad sellised märksõnad nagu sookvoodid,
immigratsioonikvoodid,pede index,säästumeetmed,kasvumeetmed,maksumeetmed
ja muud vaesete,ausate,korralike,töökate,tähelepanelike ja tänamatute inimeste
lollitamiseks kasutatavad meetmed.
Muidugi,eeltoodud väärtuslikud tähelepanekud võib moekas tsensor ehk moderaator ka
ära kustutada,sest need ei meeldi ajuklimbiga põhulõuale,nagu ka Affanassile.
Idee - säästmise asemel kasvada ?
Kasvada järjest "jätkuva jätkusuutlikkusega "
( massoonide ehk vabamüürlaste sala-võtme-märgu-tegusõna):
"Jätkusuutlikkus" = " Sustainability " ?
Environmentalist debate sometimes seems puritanical, ascetic, worthy, and - ultimately - negative.
The idea of ‘sustainability’ was conceived as a simple, moral instrument.
What we need is term that acts as a respectful reflection of how Nature works.
The word 'sustainability' reflects this problem.
Its lack of precision was useful, for it was an expedient political tool (Brundtland, 1987).
There is usually a price to pay for amelioration.
In this case, the discourse of ‘sustainable development’ is blighted by its own history of compromise.
This led to the current, widespread misuse of the term ‘sustainability’.
We are now used to terms such as ‘sustainable consumption’ (UN, 2005), or ‘sustainable business’ (2005).
These are too self-contradictory and imprecise to be helpful.
Popular use of the term ‘sustainability’ reflects our arrogance as a species.
It tends to affirm our faith in a fundamentally anthropocentric and technologically-administered world.
Perhaps we need to develop an aggressively positive discourse of ‘synergistic metadesign’

Mull&Moll  2012-05-10 11:20:33
Francois Hollande pakkus enne oma võitu välja veidi ohtlikumad
teed kui Nicolas Sarkozy.
Kuid peale Hollande võitu tekkivad ohtlike teede asemel
ohutud teed.
Ja seada just sellepärast,et kõige ohutumad on just sellised teed,
mis mitte kuhugile ei vii.
Kuid külma kõhuga ja eesnahaga või ka külma kõhuga ja ilma
eesnahata poliitikud,kes töötavad Pariisis või ka Toompeal
soojadel kohtadel ei ole Mull änd Molli arvamusega nõus,sest nad
ei tea,et tuleb ( Mitte tuleks!)lahti saada just sellest veast,et
ei parandataks ikka ja ainult minevikuvigasid ja mitte kunagi
olevikuvigasid.
"Ja viga ongi ju selles,et vigade parandamisega ei tegeleta ei meil,
ei Pariisis,ei Brüsselis,ei Pekingis," mõleb,filosofeerib,kalkuleerib,
arvab ja ütleb teadjanaine Juula,kes teatavasti on
filosoof -usukannataja,sest ta ei usu poliitikuid ja ei kannata pankureid,
mistõttu on ta ka küllaltki trendi - ,brändi - ja tüngateadlik kõikvõimalikes
fiskaalmajanduslikes küsimustes,nagu ka natiivnaiivselt
lihtsameelse lihtrahva lollitamise küsimustes.
"Francois Hollande on mõõdukas sots ja olla mõõdukas tähendab
kogu aeg võtta hoogu,aga mitte kunagi hüpata,"avaldab oma arvamuse ka
härra Larry Lammaskaru.
"Mina nii ei arva,"arvab Affanassi Lasnamäel.
"Mina arvan ka nii,nagu Affanassi," arvab Monica Abdulla Villpea Õismäel.
"Mina arvan just nii,
nagu Mull änd Moll Tallinnas,"
arvab härra Tsikkel Kebabi Pariisis.

Lemme Krimm  2012-05-10 11:22:08
Jõudu Hollandele!
Ma usun ja loodan, et ta viib need meetmed ellu!

Tiinale  2012-05-10 12:42:22
TO: Tiina 2012-05-09 21:25:52

Kui sina mullist ja mollist aru ei suuda saada, siis ära loe.
Sinu mõttetut MÖLA peame ikka lugema?

vaagija  2012-05-10 16:02:39
Miks sa siin Hollandile jõudu soovid. Tahad et keskerakond sinu soovi edasi edestab Prantsusmaale. Sel juhul eksid. Keskerakonnal ja sm. Savisaarel ei ole Prantsusmaal tutvust, nii et jääb ära!
Mull&Moll võika vähem kirjutada, teda nii kui nii peale vaagija, omooni ja nende seltskonna keegi ei loe.

Lemme Krimm  2012-05-10 16:21:36
Vaagijale -kas õigele või libale!
Elu on näidanud, et kõik sõnumid jõuavad just sinna, kus nad mõeldud on.Siin ei loe tutvus ega miski muu.

vaagija  2012-05-10 22:34:54
vaagija 2012-05-10 09:25:49, vaagija 2012-05-10 09:30:26 ja vaagija 2012-05-10 16:02:39 on libad.


tallinlane  2012-05-10 23:20:27
Täna oli väga ilusi ilm ja see lõpes peale lõunat kui käisin vaatamas mis toimus eile Kaitseväe kalmistul
Ma tahtsin rääkida hoopis millesli muust. Kolmapäeval 9. mail tähistas Venemaa ja siinsed venelased võidu püha , võidu saamisest fašistliku saksamaa üle. tegelik kuupäev on päev varem. Seda tähistavad kõik riigid üle maailma. Eks Venemaa on tahtnud ikka teistest erineda ja silma paista.
Ma tahtsin rääkida milleski muust. Pärast seda kui Kaitseväe kalmistul oli hunnikute viisi punaseid nelke, peale selle veel haljasaldele maha torgitud üksikuid õisi, viidud ka pärast sõda surnud või hukkunud sõjaväelste haudadele (kelle hulgas on ka ühe eestlase nimi),kellel pole mingit seost sõjaga. Neid haudasid on sõjaväe kalmistul sadu, 3/5 kalmitut täis. Nende ilusate lillede kõrval vedeleb igalpool risi hunnikud, mis on jäänud sinna kogunenud inimestest.
Ja veel. Kaitseväe kalmistut pevad lepingu alusel korras hoidma ja hooldama AS Kesklinna Pargid. Need töömehed olidki täna seal väljas ja koristasid seda laga. Hiljem pevad veel kokku korjama need üksikud närtsinud lilled ja lillehunnikud.
Seda nägin ma ise täna seal ja praegu lugesin ka seda eestikeelsest Delfist ja vaatasin pilte. Venkeelses Delfis on oma kuni 20 artiklit võidupüha tahistamisest erinevates kohtades vabariigis, kuid Kaitseväe kalmistu lagast pole seal sõnagi ega pilte. Miks siis seda ei kirjutata "süüdlaste" ddelfis ega näidata pilte, millega nad seal hakkama said peale lillede toomist.
See teeb mulle väga haiget, kuidas hoolitakse puhtuse eest.
Minu arvates oleks pidanud selle laga ja saasta ära koristam, samuti närtsinud lilled need, kes seda üritust korraldasid ja rahastasid.
Mida arvab sellest keskerakondlik linnavolikogu ja linnavalitsus.

Tallinnas kaitseväe kalmistul on hakatud taastama Vabadussõja mälestussammast. See on väga hea uudis.

vaat nii !!!!  2012-05-11 00:14:27
vaagija! Eks enne mõtle mis sa kirjutad ja pärast pole vaja uuesti kirjutada, et kõik on liba. Me nii kui nii ei usu, mis sa kirjutad, sest sa ise ütlesid, et ei tea midagi vaid arvad koguaeg.

SP  2012-05-11 09:30:31
Keskerakonnale tuli see kevad teisiti!

17 Tartumaa piirkonna keskerakondlase tänane pöördumine erakonna ja avalikkuse poole:

Teavitame, et oleme otsustanud lahkuda Eesti Keskerakonnast, kuna oleme kaotanud usu, et erakonnas toimuv võiks liikuda paremuse suunas. Meie otsus ei tulnud kergelt ning paljud inimesed kellega koos oleme erakonda astunud või keda soovitanud, on juba eelnevalt ühekaupa erakonnast lahkunud.

Kahjuks on Eesti Keskerakond muutunud pelgalt Tallinna Keskerakonnaks, mida juhitakse kui Lasnamäe piirkonda, mitte kui üle-Eestilist organisatsiooni, mille eesmärgiks on võimu teostamine ja programmi elluviimine ka riigi tasandil. Eesti rahvas vajab sotsiaalliberaalset ehk inimesest hoolivat ning isikuvabadusi austavat riiki, mille keskmes on inimene, mitte „Ansipi - Savisaare külakaklus“.

Jätkub:


SP  2012-05-11 09:31:20
2.
Peame kahetsusväärseks, et Keskerakonnas on saanud tavaks neid erakonnakaaslasi, kes julgevad avaldada ka neid mõtteid, mis ei järgi täpselt erakonna juhtkonna seisukohti, halvustada ja eemale tõrjuda. Minnakse isegi nii kaugele, et "tülikate" erakonnakaaslaste kohta esitatakse õiguskaitseorganeile tõepõhjata laimavaid avaldusi. Erinevate arvamuste kartmine ja paranoiline usaldamatus oma erakonnakaaslaste suhtes tähendab aga organisatsiooni allakäiku.

Lisaks erakonna nõrgale sisedemokraatiale ja mustvalgele maailmapildile tunneme nördimust, et Keskerakonna finantsjuhtimine on korrast ära. On tõesti ebanormaalne, et erakond saab riigilt ja sponsoritelt iga aasta suuri toetusi, ent ometi ei suudeta tasuda õigeaegselt arveid, maksta oma töötajatele palka, toetada piirkondi jne. Sellest hoolimata tehakse aga valimistest valimisteni mõttetult suuri propaganda kulutusi, kasutades teenuseid, mis on turuhinnast kallimad ning suunatud peamiselt vaid Tallinna, iseäranis Lasnamäe piirkonda.

Samuti ei kannata kriitikat Keskerakonna kaadripoliitika: tihtilugu eelistatakse edutada pigem äsjaliitunud erakonnakaaslasi, kellel puudub isiklik arvamus ning pädevus töötada oma valdkonnas, see aga mõjub negatiivselt erakonna mainele.

Praeguse Keskerakonna juhtimisstiili jätkumine on aga vesi parempoolsete veskile ning kahjuks voolab see vesi endiselt tugevalt, uuristades pinnast kus seisame.

Jätkub:

SP  2012-05-11 09:32:15
3.
Lahkudes Eesti Keskerakonnast loodame, et Eesti poliitmaastikule tekib uus - demokraatlik, sotsiaalliberaalne poliitiline jõud, mis kannaks neid olulisi väärtusi mida meie ühiskond hädasti vajab, et tagada jätkusuutlik Eesti Vabariik.
Täname kõiki erakonnakaaslasi, kellega on tehtud head koostööd ning soovime edu neile, kes hoolimata kõigest loodavad, et Keskerakonna juhtimisstiili on võimalik veel muuta. Need erakonnakaaslased, kes soovivad aga lahkuda, neil soovitame seda teha ID kaardiga interneti teel http://www.rik.ee/e-ariregister, vastasel korral peavad nad arvestama võimalusega, et nende lahkumine võib võtta aega aastaid.

Austusega,

Henri Kaselo
(Keskerakonna Tartumaa piirkonna esimees 2007-2010)
(Tartu linnavolikogu keskfraktsiooni liige 2005-2009)
(Keskerakonna Noortekogu esimees 2005-2007)
(Keskerakonna Noortekogu aseesimees 2003-2005)

Mirja Jõgi
(Keskerakonna Noortekogu peasekretär 2004)
(Keskerakonna Noortekogu Elva klubi esinaine 2005-2006)
(Keskerakonna Noortekogu Volikogu esinaine 2005-2006)

Kaimar Lätti
(Keskerakonna Luunja osakonna esimees)

Ilona Jaanikesing
(Keskerakonna Rõngu osakonna esinaine 2008-2009)

Liis Einstein
(Keskerakonna Noortekogu Elva klubi esinaine 2006-2008)

Helen Kaselo

Henri Järv

Anna Malõšev

Kadri Kompus

Heli Mišukova

Margo Lipping

Kristjan Linsi

Birgit Sarapson

Margus Juur

Kristina Jaanikesing

Hendrik Siht

Meelis Riis

  2012-05-11 09:40:29
Eks nüüd läheb siis jällegi kisaks et ongi hea et reeturitest lahti saime või et Ansip on neile KE lahkujatele jumal teab mida lubanud.

SP  2012-05-11 09:42:26
Ma ei teinud copy-paste´t mitte õelusest, nagu armastab väljenduda omaan, vaid tõestuseks, et ka Keskerakonnas on (nende ülalmärgitute puhul olid) teisiti mõtlejad, kes seda sama mida Me oleme siin juba pikka aega püüdnud Teile selgeks teha. Kas need on ka saanud refi.haiguse, et julgevad öelda kõvasti oma avamust. Nad ka oma pöördumises rõhutavad, et sellisel moel ei ole võimalik viia ellu sotsiaalliberaalset poliitikat.
Tallinna osakond teeb kõik selle nimel, et varsti saab Keskerakonna ümber nimetada Edinaja Tsentriskaja Partija Revelja.

Lasnogorski erakond on nüüd  2012-05-11 10:05:53
Mis siis keskerakonnast järgi on? IRW
Mõned isakesese saapaviksijad ja vihmavarjuhoidjad. Lisaks see haletsusväärne kremli valge lindi ussipesa trio. Poksikantpealiste kambast on pealinnas miski jultunud poisinaga pandud haridust juhtima. Naera puruks.
Koolilapsed ka irvitasid enne selle krunniga gretskina üle, nüüd irvitavad edasi....
Pealinna keskerakondlikud ametnikud on trellide taga....IRW
On ikka kamp kokku saanud.
Keskerakondlastel endil piinlik ei ole sihuke olematu maine?

Enn Oja  2012-05-11 10:16:54
kui neid 'lahkujaid' kaeda nende "teenete"järgi aastati sis torkab silma et tegemist on põhimõtteliselt öhe pundiga, kess on keskjõuguga liitund viimastel aastatel ning küllap ka mingit nänniloot . võimalik et jõugu ninamehed on neile ka midagi luband aga kass pole jagund (unistused on purunend) või on värskäd tolkamid ise old saamatud võitlema oma kohaeest petiste lilleajjas .
ise neist kedagi ei tea ega oska sellepärast ka täpsämalt isikutti iseloomustada . selge onn aga see et tegemist on vastuakuvooluga kaasakantavusega . nimetud tegelinskid ise ilma ei tee .

heatahtlik kaasarääkija  2012-05-11 10:32:49
Olen rääkinud paljude vanemate- ja keskealiste KESKERAKONNA liikmetega, kes on ainult liikmeks kunagi astunud kellegi soovitusel või survel ja ei ole teinud kunagi mingit erakonnas poliitilistega muud tööd. Ei ole nende vastu üldse huvi tuntud erakonna poolt, ainult enne valimisi tuletatakse meelde, et kelle poolt peavad valima. Nendest on kõik petunud erakonna poliitikast eesotsas EDGAR SAVISAAREST, PRIIT TOOBALIST ja erakonna juhatusest. Väljaastumine on nende jaoks keeruline protsess või likhtsalt pole see ära tehtud.
Neid häirib väga erakonnas tehtud lubadused, mida ei täideta. Samuti ennast paremaks tegemine võrreldes teistega Eesti Vabariigis. Vastasseis riigi presidendi, valitsuse ja riigikoguga. Tersatvasti pole Savisaar rääkinud peaministriga sellest ajast kui valitsusest lahkus. Riigikogu Keskerakonna liikmed pidevalt riigikogu infotunnis ja riigikogu igapäevases töös vastadavad ennast valitsusele, ministritele, riigile ja ülejäänud elanikkonnale kes ei ole Keskerakonnaga nõus.

nii on lood  2012-05-11 10:41:21
teatavasti on erakonnast välja astujaid viimasel ajal päris paljud, paljud just need kes on aktiivselt kusagil piirkonnas tegutsenud. Sellest ei taheta rääkida . Ei erakonna juhid, ei kesknädal, ei siin erakonna ideelised liikmed ega kommenteerijad,
On selgelt näha, et Keskerakond laguneb . Kaua see nii kesta ei saa, kus erakonnas valitseb diktaatorlik juhtimine , kus erakonna asju otsustab Edgar Savisaar, tema ümber koondunud "sõpruskond" ja "kari" noori tibisid ja poisse. pahatihti ei oska isegi need noored eesti keelt, ammugi miks pärast nad korjavad allkirju või teevad erakonna propagandat.

Mull&Moll  2012-05-11 10:42:43
Vabamüürlaslik - kommarlik ringkändussüsteem on teinud Eestis mõningaid edusamme
tüngaskeemi / intriigiskeemi kasutamsiel tegutsemisskeemiga - kaks kiilaspead
läksid omavahel kaklema ainult ühe kammi pärast.
Sellised tüngaskeemid / intriigiskeemid hautakse Eestis välja vabamüürlaste loozides,rotary klubides,
tagatubades,viskiklubides,pedeklubides,lollide naiste komiteedes,lesbiklubides ja kui head tünga vaja
omavaheliste kisklemiste alustamiseks erinevates parteides ,siis saavad sellega päris hästi hakkama
lisaks endistele komsomolkustele ja endistele karjäärikommaritele hakkama ka nudistid ja liputajad,
nagu ka kõik teisedki tüngateadlikud poliitikahuvilised.
Ja eelkirjeldatud viisil kisklemiste tekitamine ei ole iseloomulik mitte ainult Eestile,vaid see jätkub
jätkuva jätkusuutlikkusega (massoonide ehk vabamüürlaste sala - võtme - märgu - tegusõna )
ka Prantsusmaal ....
Ja kus veel?
Kas ka Hundisilma talus intriigimunade haudumisega ?
On teada,et seal ei saa haududa ja ka kanasid seal pole enam ammu.
On teada,et intriigimunasid hautakse salaja, kuid serveeritakse avalikult avalikkusele
küllaltki kultuurselt isegi hõbekandikul või ka kuldkandikul.
Natiivnaiivsed munapead tarbivad palju,isegi väga palju intriigimunasid.

Eelmine | 1 | 2 | 3 | 4 | Järgmine

Nimi 
E-mail