Logo
13. juuni 2018
23 (1104)

Väljaandja:
MTÜ Vaba Ajakirjandus

Kesknädal jätab endale õiguse
kommentaare tsenseerida
Prindi

Isehakanud parempoolsed on Eestis siiski olemas

Lihtsad võimalused  2009-02-18 12:01:42
Minge kooli, omandage haridust ja kultuuri ja polegi vaja haliseda riigi põhjamineku pärast.

Eriline hädaldamine ikka "valitsemise" üle, utoopiline "keegi teine" peab ilusa elu kandikul nina ette kandma.
Luuserite kiunumine on ära tüüdanud.
Minge kooli ja siis tööle!

R.U.  2009-02-18 12:10:34
Lp. H.Palkman, juhiksin tähelepanu teie ebajärjekindlusele.
Parempoolsuse määratlemine sõltub teie maailmavaatest e. teie väärtushinnangutest.
Mina võtsin aluseks EW oma, sest põhiseaduse järgi on tänane Eesti EW väärtustele rajatud. Mina, nagu EW-s minu isa ja vanaisagi, võtsin peamiseks väärtuseks Eesti riigi ja rahva edasikestmise. Seetõttu on minu iseenesestmõistetavaks mõõdupuuks EW Entsüklopeedia VII köites lk.1134 antud parem- vasakpoolsuse määrang poliitilise telje alusel.
Teie , erinevalt minust , ei ole ilmselt rahvusliku maailmavaatega, vaid turufundamentalist (s.o. kas marksist - bolševik või neoliberaalist globalist), sest teile on majandustelg "kindlasti esmane ja olulisim tunnus."
Seepärast on teie kriitika ebavõrdsuse vastu majandusest, kui peamisest väärtusest lähtudes demagoogiline. Nimelt majanduse kõige suuremaks väärtuseks kuulutamine just legaliseerib sotsiaalse ebaõiguse, sest vaid sel puhul on majanduse kasv tähtsam inimeludest, rääkimata veel ebavõrdsusest.
Minu /ja EW) väärtusskaala järgi on aga inimene selgelt tähtsam väärtus kui majandus ja seepärast on ka majandusik skaala poliitiliste parteide määratlemisel selgelt sekundaarne.

"isamaalased"  2009-02-18 12:11:16
Rahahaisu tundvad poliitikud kehastusid isamaalasteks , pärast taasiseseivumist, ja varastasid Eesti kapitali.Sama võtet kasutas Hitler, kes apelleeris natsionaalsotsialimiga ja pani käe peale Saksa riigi kapitalile . Selle mehe auks võib siiski öelda, et Hitleri ajal toimis majanduslik ime, meil langus.

Kalluta aga  2009-02-18 13:06:41
Niikaua kui autor räägib asja ajaloolistest tagamaadest (artikli 5 esimest rida) on nagu kõik kaine ja mõistlik. Niipea kui jutt läheb, aga tänapäeva Eesti peale, läheb lahti jube tatipritsimine. Toon ära kõik negatiivsed väljendid millega autor oma artikli ülejäänud 24-s reas Eesti tänapäeva iseloomustab:
1.elitaarseid juurejupikesi, mida alal hoida ja eksponeerida
2.„iseenese tarkusest“ üleöö
3.rumala rahva varandused tuli ju üle võtta
4.püha eraomandit
5.riik on paks või õhuke
6.praegused riigihävitajad
7.poliitisendite määratlemisel
8.libekeelte
9.Eesti riik on mürtsuga põhja keeratud
10. „õigel teel“
11.libedikekoorist
12.kartulikoori lauale
13.uusi ahteid orjarahvale
14.meie riik saab otsa, kui usume praeguste valitsejate krokodillipisaraid
15.Canossa-väärse patukahetsuse
16.pole nad aga isegi süümepiinu ilmutanud

Niisiis. 24 rea kohta 16 halvustavat väljendit. Pole paha - nagu ütles autori iseloomustust kasutades libedikust libedam Reiljani Villu.

Ja muidugi vahepeal kirjutab autor veel sedasi: "Ei, see siin pole järjekordne virisemine või parastamine". Tõesti pole virisemine ega parastamine - süüdimatuse tipp on hoopis!!

Kõige selle pärast pole käesolev artikkel ja tõenäoliselt ka autor eriti tõsiseltvõetavad. Pigem oleks tegemist mingi kummalise tuulepuhanguga minevikust - nõukogude ajakirjandusest - kus samasuguse parteilise õhinaga vaenlasi materdati, ise mõistmata, et selline teguviis on naeruväärne.


teema to kalluta...  2009-02-18 13:20:48
ja mida sina siin teed kui mitte ei virise ja maha ei tee artikli autorit? Avalda oma seisukohad, vastandu autori seisukohtadele, aga ära ründa autori isiksust. See pole sinu asi, keda või mida ta igatseb. Sa pole võimeline mõistlikult oma seisukohti ära tõestama ja asud rünnakule loo autori suhtes. Väga nõme.

Pea hoogu  2009-02-18 13:34:51
teema jälle platsis. Oli sul ka midagi öelda?

_See pole sinu asi, keda või mida ta igatseb_

Sinu asi on või?
Tuled siia dikteerima, mida keegi kirjutab? Õige ülbeks lähed.

teema  2009-02-18 14:09:43
kui sina pead oma õiguseks autorit rünnata, siis on minul sama õigus sinu etteastet rünnata. Ülbuse talitsemiseks alusta endast või on sinul eriluba kõigiga ülbitseda- ikkagi valitsuerakondade kaitsel? Ah???

Kalluta aga  2009-02-18 14:53:45
Kasutajanimi Pea hoogu pole mina, teema sa adresseerisid oma eelmise hüüatuse valesti.

Ja nüüd minu kommi sisust. Ma olen toonud esile rea halvustavaid, emotsionaalseid, sildistavaid ja hinnangulisi väljendeid artiklist. Kuna neid on terves artiklis ebapropotsionaalselt ja arusaamatult palju, (tegelikult sellistest väljendustest peaks inimene, kui ta soovib, et teda ja tema artiklit tõsiselt võetaks üldse hoiduma). Sellest vaatenurgast hindan ma ka artiklit ja tema autorit.

Isiklikul pinnal - nagu sina teema proovid mulle valemärki külge panna - ma ei ütle autori kohta sõnakestki.

Ja tuli meelde veel eilne Ruutsoo artikkel EPL-s, kus mees kirjutas, et Keskerakonna meediaväli pidi praegu kõige erapooletum ja heatahtlikum olema. Ta vist ei teagi, et selline ajaleht nagu Kesknädal olemas on. Või äkki trükitakse talle lugemiseks mingeid erinumbreid nagu leninile omal ajal Pravdat?

arbo  2009-02-18 15:07:13
kesknädal ei ole ju keskerakonna leht, see on RAHVA POLIITIKALEHT!

:-)

Järeldus  2009-02-18 15:57:36
_teema 2009-02-18 14:09:43
kui sina pead oma õiguseks autorit rünnata, siis on minul sama õigus sinu etteastet rünnata. _

teema ongi autor.

...sest vaevalt nüüd täiskasvanud autor endale suuvoodrit vajab.

Muigamisi  2009-02-18 16:07:59
_Parempoolsus on suuromanike, keskmisest rikkamate, end elitaarseks pidajate ideoloogia_

Mis haridusega autor võiks küll olla, et midagi taolist artikli avalauseks panna?
Ega eriti rohkem lugeda polegi mõtet peale taolist "avaakordi".

Sireliliiga = EÜS  2009-02-18 17:31:13
Prantsusmaa ilusal ja hellitatud luksuskuninganna Marie Anthuanett, keda alamad pidid hüüdma ka Maa emandaks, ei suutnud tõsimeeles aru saada, miks teha probleemi seal kus seda ei ole. Kuyi talle julgemate õukondlaste poolt ette kanti , et rahva olukord on väljakannatamatu ja rahulolematus aina kasvab põhjusel, et rahval ei ole leiba , - siis tavatses maa emand tõemeeles küsida - aga miks nad ei söö siis ometi saia?
Ilusal, naerumaijal kuningannal oli aga seevastu õikonnas oma "Sireliliiga" kus kõneldi ja tegeldi päeva õhtusse saamiseks palju meeldivamate ja elurõõmsamate asjadega kui rahva tüütud mured ja koledad probleemid.
Ja Prantsusmaa kuningriigis pidi olema kõigil hea "saia süüa" seni kuni ühel päeval otsustas "saia söömisele" määratud rahvas oma robustses elus ilma leivata olles nii, et ei Kuningas Louisil ega tema ilusal kuningannal polnud enam pead keha otsas.
Prantsusmaal , Versilles oli "Sireliliiga". Meil Eestis, nagu pljud räägivad on EÜS, kelle üks suurepalgaline "parempoolne" juhtfiguur alles mõni aasta tagasi siiralt imestas, et kuidas siis rahvas ometi õnnelik ei ole kui elu on nii hea , et iga pensionär 500 krooni eest kuus ilusasti ära elab ja raha veel üle kah jääb.

Mart Ojasalu  2009-02-18 18:44:07
Ma olen üldiselt parem-vasak skaala osas R.U. seisukohal kuid üritan seda veidi avardada tänase finantskapitali poolt juhitavasse maailma ,kus isegi suurriikide juhid on käpiknukud. Hästi sõnastas seda ideoloogiat Siim Kallas : Eesti vajaks tulevikus vaid kahte parteid - parempoolsete st tööandjate parteid ja vasakpoolset st töövõtjate parteid , seega rahvus-etnose-riigi osa on null. See on US ideoloogiline algoritm. Viimastel aastakümnetel on majandus maailma TEGELIKEL valitsejatel parteilisuse alus . Seega rikas omanik, kes istub kannustega sadulas on parempoolne ja setukas , kellel valjad suus ja kannused lihas on vasakpoolne . Lihtne ! Vahepeal asuvad tühikargajad ehk poliithoorad , kes müüvad end kordamööda ühele-teisele kasutamiseks saades selle eest vaid mõne ministrikoha. Enamasti on need nn kesktee mehed või nn neue Mitte ja "kolmanda tee" mudeli jutlustajad.Euromudelis on parempoolsed H.G. Pötteringi seltskond koos Kelamiga ja vasakpoolsed sotsid . Müüdavad poliithoorad aga liberid ja keskparteid . Selline mudel on rahvusi ja riiklust eitav ja tugineb US -Inglise imperiaalsele mudelile .

OlgierdtKwasnyewskii  2009-02-18 23:45:29
ELAGU VASAKPOOLSED!!! f_k parempoolne ideoloogia! Elagu TÖÖRAHVAS!!!!!!!!!!!!!!

O.Kw.  2009-02-19 01:30:13
Achtung!Refo_lutzionäärid maskeeruvad

R.U.  2009-02-19 11:35:01
Lp. M.Ojasalule.
Teil on täiesti õigus, et täna Eesti meedias esilekohale upitatud mudel on rahvusi ja riiklust eitav ja tugineb US-Ingllise impeeriaalsele mudelile. Ent selles just point ongi!
Miks peaks eestlased, kes pole laarlastest poliithoorad, võtma oma maailmavaateks taolise eestlusele hukatusliku mudeli?!
Taolise põhimõttelise vea lp.H.Palkman on teinudki ja võttes omaks võõra mängu, seega ka reeglid, ta tegelikult tahtmatult muutub Eestile vaenuliku süsteemi tööriistaks.
Niipea kui me hakkame mõtlema samamoodi kui eestluse vaenlased, lakkame me olemast eestlased! Ning kui pole eestlasi, pole ka Eesti riiki.
Saksamaa ja Venemaa vahel asetseval Eestil on enesehävituslik hakata ajama USA-INGL. huve. Seda enam tänases situatsioonis, multipolaarses maailmas, kus Saksamaa ja Venemaa väljuvad kriisist tugevamatena ja USA-Ingl paratamatult nõrgenevad.

M.O.  2009-02-19 20:21:39
Ma arvan , et lp. R.U. teab ka seda , et finantspüramiid töötati välja Londonis baseeruvas rahvusüleses seltskonnas ja kompressor käivitati USA s , mis puhus lõkke üleilmseks finantstulekahjuks kindla eesmärgiga . Midagi ei juhtu ju kogemata või hooletusest või ainult ahnusest . . Nii , et seda püramiidi toetada väikeriigi poolt ... ?

R.U.  2009-02-19 21:57:23
to M.O. Eestil pole vaja seda püramiidi toetada, sellest ma räägingi. Selle täna kokkukukkuva finantspüramiidi ehitajate toetamine ongi see, kui me võtame omaks nende mõttemallid. Vabaduse eeldus on ennekõike mõtte, vaimu vabadus. Alles siis on võimalik ka Eesti riik. Tänane on ju pseudo, kimäär.
Tunnistades finantspüramiidi ehitajate mõttemallid enda omaks, olemegi me orjastatud. See, kes metafüüsika tasandil mamonna oma jumalaks kuulutab, on juba kadunud hing.

arbo  2009-02-20 07:26:18
jaa jah, vabamüürlased ja illuminaadid...

võtke lemme krimm ka kampa, saate kolmekesi äkki paldiski maanteel allahindlust?

ARVAJA  2009-02-20 20:37:50
Ka mina olen 990% selle väitega nõus: "Parempoolsus on suuromanike, keskmisest rikkamate, end elitaarseks pidajate ideoloogia. Nende meelest on ebavõrdsus ühiskonnas normaalne ja nad püüavad oma priviligeeritud seisundit säilitada.
Parempoolsed on ebaausad, vasakpoolsed on ausa(ma)d.“ Sestap jälgige libekeelte nägusid ja jutte, eriti aga tegusid."

1 | 2 | Järgmine

Nimi 
E-mail