Logo
13. juuni 2018
23 (1104)

Väljaandja:
MTÜ Vaba Ajakirjandus

Kesknädal jätab endale õiguse
kommentaare tsenseerida
Prindi

Meie riiki juhib meedia!

Paks  2013-09-25 06:35:56
Minu arust võiks Keskerakond korra riigipiruka juurde saada ja proua Urmi ja Mart valitsuse pressiteenistuse palgale. Usutavasti keerab see kommunistlik erakond siis elu nii kehvaks, et ka see rumalam 29% ei vali neid mitu valimistsüklit mitte kuskile.

HEIMARILE  2013-09-25 07:01:04
Pildistati mitte "kellegi autot" vaid maksumaksja raha eest liisitud autot. Igal inimesel on õigus teada, kuidas tema töövahendit kasutatakse ja kui kasutamine on vale, siis tuleb sekkuda.
Kuritegelik liiklushuligaan kandideerib seekord teise kuritegeliku liiklushuligaani vastu ja kui üks võib, miks siis teine ei või, küsin ma.

Kesik  2013-09-25 07:20:49
Olen täiesti nõus väitega, et meie riiki juhib meedia. Kõik vist mäletavad veel seda, kuidas ühe väljaande peatoimetaja käratas meie riigi valitsusjuhile - „Ma võtan su maha!”

Enn Oja  2013-09-25 08:21:17
Ejjmaril tuline õjjgus ! ehk Tallinatjuhib Kessknädal ja Ummela TV .

Feja Räim  2013-09-25 09:30:41
Mind üllatas ka sellise komisjoni moodustamine, mis pidi hakkama andma oma hinnangut valimisreklaamile ja valimispropagandale. Seega siis peaks komisjon idootidest rahvale ütlema, kelle poolt ei tohi haääletada (arvata, et Keserakonna) ja keda peab jumaldama ja valima nende kiriminaalsele taustale ja jätkuvale kuritegevusele vaatamata (st kikka IRL-i ja Reformierakonda). Tegelikult ma lausa ehmatasin. Olen kasvanud riigiteenistujate perekonnas ja mäletan ema-isa jutust, kuidas Stalini ajal määrati kindlaks see, kuidas inimene peab mõtlema, ütlema, astuma-istuma ja mida jumaldama ja keda ja mida vihkama (muide ka oma ema-isa, kui riik seda vajaks). Inimesel ei tohtinud olla isiklikku arvamust, tuli jumaldada kompartei, nõukogude meedia ja igasuguste riiklike poliitkomisjonide seisukohti.
Ma olin tõsises ehmatuses, kui veel ka Rahvusringhääling kukkus sellise komisjoni moodustamist ülistamaÕudne hakkas.
Inimesed, meiega käitutakse Toompealt nagu idiootidega, kusjuures idioodiks olemine on kohustuslik. Millal saab Eesti vabaks? Kas jälle tuleb teha Ameerika Hääle sarnane meediakanal, kust saaks hakata inimestele nende õigustest, nende tegelikust staatusest ja nede ahistamisest hullunud valitsejate poolt avalikult ja karistamatult rääkima. Olukord on ülimalt kohutav.

vaagija  2013-09-25 10:16:16
"See seadus paneks autori ajakirjanduses avaldatu eest ka vastutama ja kindlustaks rünnatavale õiguse ennast samas väljaandes kaitsta. Tundub, et on saabunud aeg selle seaduse mõte uuesti üles võtta."

Isegi nõuka ajal kehtis veel reegel, kus kritiseeritav oli kohustatud samas väljaandes ka kahe nädala jooksul kritiseerijale vastama.

kriibu  2013-09-25 10:33:24
Peavoolumeedia ja laimuvoolumeedia. Kumb on tõesem?

Mart Ummelas  2013-09-25 10:43:21
Tänan, Heimar, mind hea sõnaga meeles pidamast. Püüan ühes järgmises Kesknädalas avada toonase idee sisu, aga samuti juhtida tähelepanu sellele, et kõigis Euroopa riikides kaasneb ajakirjandusvabadusega ka vastutus. Eestis seda pole, sest meie nn paremerakonnad trambivad igasuguseid vabadusi jalge alla, sest neil pole vaja vabadust, vaid üksnes KONTROLLI. Rääkida Eestis ajakirjandusvabadusest on sama hea kui arvata, et Kuu kukub Maa peale.

Tänan Feja Räime  2013-09-25 10:54:00
Eestis tekitatud olukorra üliemotsionaalse, kuid ikkagi adekvaatse lühikirjelduse eest!

Heimar  2013-09-25 11:46:17
Sa oled kogenud mees, millest selline infomüra?. Mitte meedia, vaid
need kes on meedia taga ....

blondinka R.  2013-09-25 11:49:38
Aga eks Lenk ise ka teeb TTV's valjuhäälset PROPAGANDAt.

JAAK  2013-09-25 12:54:20
Vaatamata sellele, et oleme väike riik, väikese rahvaarvuga, peame leppima tõdemusega, et meie hulgas on palju nõrga mõtlemisvõimega ja lausa lolle. Seetõttu sattub osa nendest ka igale poole, nii seadusandajte hulka, meediasse kui riigijuhtide hulka. Kahjuks on Eesti rahva geenides vihkamine, kadedus, sallimatus naabri parema elu vastu, salakavalus, silmakirjalikkus jms. ning kahjuks on seda tunduvalt rohkem kui teistel rahvustel geenides. Nii on arusaamatu ja lausa viha tekitav iga päev iga mõne aja järel kuulata reklaami telekas sellest kuidas Savisaare lähikondlased on vangis ja Savisaar Tallinas riisunud korruptsiooniga miljoneid ja iga perekonnalt aastas tuhat eurot. Ma ei saa enam aru, kuhu me oleme läinud? Kas see ongi see Ando Lepsi (õigusteadlase) tavaline kapitalism või siiski Laidla maffia? Kui hr. Leps ründas (minu arvates põhjendatult) Meri, et selliste kgb luukeredega president on riigile ohtlik (ja oligi, sest viies kolonn, mis põhiliselt kgb ohvitserid, endised vanglate umbkeelsed töötajad ja muu siseteenistuste ohvitseride kamp), siis ei peljanud kõrgjurist aus olla. Miks ta nüüd on sonima hakanud mingist tavalisest kapitalismist? Miks on ta selliste kohutavate politsei ja kogu selle õiguskaitseorganite maffialiku krempli tohutute ülekohtute puhul vaikinud, kus isegi on hukkunud inimesed. Halenaljakas, et süüdlastele on isegi ordeneid jagatud. Misasi see maffia on, kui see meie riik maffia ei ole? Olen ka riigi ja õiguse teooriat õppinud ja ka spetsiaalseid distsipliine, kus maffiast ka muudest organiseeritud kuriteo organisatsioonidest õpetust saanud. Mis asi see siseministriteks, linnapeadeks, maavanemateks, riigikogusse lne edutamine kriminaalkurjategijaid oli Eestis? Kas maffiua liikmete premeerimine või tavaline kapitalism? Kui meedia niimoodi lauslollusi ja solvanguid lausa televisioonis rahvale avaldavad, mis on ju laim. Teatavasti solvamise § kaoti karistusseadustikust kuid laimu kuriteokooseis on alles ja igasugused väljamõeldised on laim. Ja kuna need laimuloosungid on koguni kuritegudest väljamõeldised, siis minu arvates peaks küll Savisaar kohtusse pöörduma. Ei saa ju nende Savisaarevastaste, niigi ülearu paranoilisteks muutunud, rünnakuid kuulama jäädagi. See on mitte ainult meediale, vaid häbiks kogu riigile. Tegemist on kõrge riigiametnikuga riigi pealinna meeri isikus.

JAAK  2013-09-25 12:59:04
Vaatamata sellele, et oleme väike riik, väikese rahvaarvuga, peame leppima tõdemusega, et meie hulgas on palju nõrga mõtlemisvõimega ja lausa lolle. Seetõttu sattub osa nendest ka igale poole, nii seadusandajte hulka, meediasse kui riigijuhtide hulka. Kahjuks on Eesti rahva geenides vihkamine, kadedus, sallimatus naabri parema elu vastu, salakavalus, silmakirjalikkus jms. ning kahjuks on seda tunduvalt rohkem kui teistel rahvustel geenides. Nii on arusaamatu ja lausa viha tekitav iga päev iga mõne aja järel kuulata reklaami telekas sellest kuidas Savisaare lähikondlased on vangis ja Savisaar Tallinas riisunud korruptsiooniga miljoneid ja iga perekonnalt aastas tuhat eurot. Ma ei saa enam aru, kuhu me oleme läinud? Kas see ongi see Ando Lepsi (õigusteadlase) tavaline kapitalism või siiski Laidla maffia? Kui hr. Leps ründas (minu arvates põhjendatult) Meri, et selliste kgb luukeredega president on riigile ohtlik (ja oligi, sest viies kolonn, mis põhiliselt kgb ohvitserid, endised vanglate umbkeelsed töötajad ja muu siseteenistuste ohvitseride kamp), siis ei peljanud kõrgjurist aus olla. Miks ta nüüd on sonima hakanud mingist tavalisest kapitalismist? Miks on ta selliste kohutavate politsei ja kogu selle õiguskaitseorganite maffialiku krempli tohutute ülekohtute puhul vaikinud, kus isegi on hukkunud inimesed. Halenaljakas, et süüdlastele on isegi ordeneid jagatud. Misasi see maffia on, kui see meie riik maffia ei ole? Olen ka riigi ja õiguse teooriat õppinud ja ka spetsiaalseid distsipliine, kus maffiast ka muudest organiseeritud kuriteo organisatsioonidest õpetust saanud. Mis asi see siseministriteks, linnapeadeks, maavanemateks, riigikogusse lne edutamine kriminaalkurjategijaid oli Eestis? Kas maffiua liikmete premeerimine või tavaline kapitalism? Kui meedia niimoodi lauslollusi ja solvanguid lausa televisioonis rahvale avaldavad, mis on ju laim. Teatavasti solvamise § kaoti karistusseadustikust kuid laimu kuriteokooseis on alles ja igasugused väljamõeldised on laim. Ja kuna need laimuloosungid on koguni kuritegudest väljamõeldised, siis minu arvates peaks küll Savisaar kohtusse pöörduma. Ei saa ju nende Savisaarevastaste, niigi ülearu paranoilisteks muutunud, rünnakuid kuulama jäädagi. See on mitte ainult meediale, vaid häbiks kogu riigile. Tegemist on kõrge riigiametnikuga riigi pealinna meeri isikus.

Kalluta aga  2013-09-25 13:18:15
kui ikka endal kärss viltu, siis peegel süüdi! Igati loogišh Lengi ja Kesknädala tase.

Kalluta aga  2013-09-25 13:20:44
JAAK

Nõustun täiesti sinu pika kommentaari esimese lausega. Ja ka kommentaar ise avalause tõestuseks täiesti omal kohal.

Tarmo Pallo  2013-09-25 13:59:22
Peab ikka tuline viha olema selle Tallinna Televisiooni vastu. Kuidagi imelik, et vaatajaid nagu et polevatki, aga kõik teavad kui palju propagandat see kanal edastavat? Tegelik olukord on hoopis teine. Eriti maarahvas on hakanud mõistma, et neis võib päästa vaid Keskerakond ja EKRE. Ainult need parteid on oma näoga rahva poole pööratud. Ja see teeb tohutut viha riigi poolt hallatavale meediale. Olge head inimesed ja vaadake korraks internetist kui palju inimesi on parteileival ERR nimelises propagandasüsteemis! Ja mida nad meile igapäev ette söödavad? Mõtisklegem pisut enne valimisi. Saate äkki veel nägijateks.

Realist  2013-09-25 14:18:32
Ei vaata Tallinna TV-d pidevalt. Kuid vahete-vahel ikka. Leian, et see kanal on vajalik ja asjakohane. Pole oluline, milline on selle kanali poliitiline taust. Tähtis on, et ka teistsugune arvamus jõuab inimesteni. Siis on inimestel võimalik ise otsustada, mis on mis. Eesti Vabariigi kodanik ei pea leppima üksnes "ainuõigete" seisukohtadega. Selliseid kanaleid võiks ja peaks olema rohkem. Eriti meeldib, et kultuurisaadetes saavad sõna ka need, keda on suhteliselt vähe kuulda ja näha. Tallinlasena olen vajadusel ka nõus Tallinna TV- toetama. Ikka pluralismi pärast.

Kodutu Ets  2013-09-25 14:29:12
Küsin uuesti, et mis moel see meie meedia kallutatud on ja kuidas Tallinna meedia siis vaba on? Minu teada on enamus Eesti meediast eraomanduses ja seal maksumaksja raha ei raisata, isegi kui peakski olema mingi propaganda seal. Ja ERR on küll sõltumatu, kesikud saavad ka seal pidevalt sõna. Ja miks on Eesti aastast aastasse pidevalt ajakirjandusvabaduse eesotsas ja ainult kesikud näevad et meedia on kallutatud, aga maailma eksperdid seda ei tunnista. Ehk on ikka viga teis?

madis kirjutas uuesti  2013-09-25 14:32:41
üks "hea" uudis siiski on! Ja suures valikus ...
-
Tallinna linnapea "kasis loomaaias ninasarviku kakat!"
-
... muide Savisaare tegevuse töödejuhataja oli endine ETKVL'i autobaasi insener Jüri Mõis ...

Keskerakonna sõber  2013-09-25 16:23:07
Heimar Lenk! Mis sa siin ajakirjanik kudrutad, mine koju lapsi tegema, kui kedagi teist ei leia, võta Anu Saagim kaasa või mõni tibi linnavalitsusest. Kindlasti tee pilti ja pane kesknädalasse ülesse :-}}
Puldis küsimine oli õige. Ega eestlased polegi Savisaare kohta midagi positiivset öelda. Keegi eelmine nädal kirjutas siin kommentaariumis, kuidas Paekaare tänavas vene lasteaed tehti korda, Savisaar käis delegatsiooniga vastu võtmas. Kõrval olev eesti lasteaeda pole tegema hakatud, maja laguneb ja Savisaar kuulutas mõni päev tagasi, et kõik lasteaiad on saanud uued mänguväljakud. Keda uskuda, kas Savisaart või inimest, kelle laps käib lasteaias.
Nii võime öelda julgelt: lubame, paneme ülesse suuri pagusid, lollitame inimesi ja karjume kõvasti valimis plagudel. TÖÖTAME! Kuidas seda mõista.
Mis me ikka seda maarhva kongressi meenutame, see ei täitnud põllumeeste soove ega näidanud maameeste tegeliku elamist, olemist ja tööd. Seda TÄNU Keskerakonnale. Paljud maainimesed ei osale, sest seda kongressi korraldab mitte maaga seotud inimesed, vaid Savisaar ja Keskerakond. Nii on ka paljud maal elavad inimesed teatanud.
Savisaarest ja Keskerakonnast pole nii kaua midagi huvitavat ja uut kirjutada, kui erakonda juhitakse diktaatorlikult diktaatori käskudedega ja keeldutega.
TTV ja Keskerakonna ajalehti Kesknädal, Linnaleht, Pealinn, Roheline Pealinn on vaja keskerakondlastele ja nemad kiidavad seda. Muidugi umbes 50% keskerakondlastest, ülejäänutel on ükstas kõik mis erakonnas toimub.
Mart Ummalas, Heimar Lenk, Andres Raid, Urmi Reinde, ... on ju Eesti Vabariigi parimad ajakirjanikud, kellest peavad kõik teised eeskuju võtma.

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | Järgmine

Nimi 
E-mail