![]() Veel kord Neinar Selist ja Reformi maadevahetustehingutest
osutaja
2009-03-13 09:27:16
to Saatan 2009-03-13 09:14:03
//karadavad pärast tänaval tappa saada// Aa, siis sina peksadki tänavatel ! Meenutagem, kes veel on ähvardanud peksmisega Tallinna tänaval! Näiteks alljärgnev lugu. <<Pärast seda, kui Tallinna abilinnapea Kaia Jäppinen oli ette kandnud eelnõu, asus kaasettekandeks kõnepulti haridus- ja kultuurikomisjoni esimees Tarmo Lausing. Ülle Rajasalu (REFORMIerakond) otsustas temalt eelnõu kohta küsida.“Ma natuke jäin magama, ei saanud võimalust Jäppinenilt küsida, aga ma küsin siis kaasettekandjalt.” Lausing vastas seepeale naljatades:“Hea Ülle Rajasalu, ärge magage volikogu istungil, magage mujal,” ja palus küsimusele Kaia Jäppinenil vastata. Seepeale Rajasalu solvus. “Soovin öelda, et ainult alaväärsuskompleksi põdev inimene on ründav teiste inimeste suhtes või inimene, kes on kodus väga palju peksa saanud.” Lausingul ei kadunud näolt LAHKE naeratus. “Mina ütlesin teile täitsa siira soovituse, et ärge magage volikogu istungi ajal, magage mujal ja öösel.” ORAVAparteilane Rajasalu vihastas seepeale põhjalikult ja läks kõnepulti. “Kes sa oled selline, Lausing? Mine vaata peeglisse. Ükskord õpi või kui vanemad pole sulle KERE PEALE andnud, siis ükskord SAAD Tallinna tänavatel!” kurjustas ta.>> [Ajaleht 02.06.08)] Inimesed, olge valvsad, linnatänavatel on metsikuid !
SP
2009-03-13 11:11:26
Huvitav kas osutajal on see kaasasündinud, st. päritud või on ta lihtsalt veidi huvitav vennike.
ambuja
2009-03-13 11:42:04
Näha on, millist demagoogilist juttu ajavad siin mõned kommenteerijad. Nagu teada kaotavad sõja ajal miljonid inimesed kodu. Tekivad uued riigid. Seepärast on selline väide väga kummaline, et põgenenud elaniku korterisse ei tohi keegi minna. Riigivõim on muutunud ja endine omanik tagasi ei tule. Mul on küsimus: MIKS endine omanik ei esitanud NSVL-i valitsusele nõude, et tema mahajäänud vara talle kompenseeritaks? Kui nii, siis ta ju loobus sellest vabatahtlikult. Et 50 aasta möödudes riigivõim muutus,see oli juhus. Nõukogude Liit vallutas Soomelt Karjala. Kas Karjala endised elanikud, kes sealt lahkusid, ikka loodavad, et saavad omale majad tagasi? Ma pole kuulnud, et eesti sõjapõgenikud oleks taotlenud oma varade kompenseerimist. Aga tühjaltseisev maja ju laguneb, kui oleks see jäetud ootama endisi omanikke võibolla saja aasta pärast. Seepärast asustati see ju elanikega. Aga maja nõuab ju remonti, ta amortiseerub.Peab arvestama kuipalju on tehtud kulutusi maja korrashoiuks. Et riik natsionaliseeris majad, siis pole ka õige süüdistada üürnikke,et nad sinna elama asusid. Vastutab nüüd riik. Kui nüüd riik leiab, et peab endistele omanikele majad tagasi andma, siis oli riigi kohus neis elavaile üürilistele, kes on riigiga üürilepingu teinud, leidma teise samaväärse elamispinna. Kuni riik pole leidnud uut elamispinda, pole tal õigus maja tagastada. Kui riik tagastab maja ja ei anna neis elavaile üürilistele elamispinda, siis tähendab see, et ta ühepoolselt rikub üürilepingut, tühistades selle ja sunnib üürilist sõlmima uue omanikuga üürilisele kahjuliku üürilepingu, mida üüriline pole võimeline täitma. Niimoodi tekkisidki sundüürnikud. Pealegi oli nõukogude ajal inimeste palga maksmisel arvestatud, et neil on tasuta elamispind ja selle tõttu olid palgad madalad. See tähendab, et iga inimene oli oma tööga juba oma korteri välja teeninud. See tähendab, et kollaste kaartide eest oli eluaeg töötanud inimesel õigus erastada oma eluase. Aga sundüürnikud jäeti sellest õigusest ilma.See pole mitte "hammasrataste" vahele jäämine, nagu pr.Hänni ütles, vaid Omandireformi tegijate praak. Pole imestada, et see praak tekkis, kui seda juhtis keskharidusega Kaido Kama. See ülekohus tuleks heastada Riigikogu poolt vastu võttes vastava seaduse.
SP
2009-03-13 12:51:59
ambuja ! kas Sa oled hinges punane kütt või karistussalga komissar.Igas Sinu väites ja kommis õhkub vaen praeguse Eesti vastu.Mida on Eesti või eestlased Sinule halba teinud.Sa ei kuulu siia ühiskonda.Kas partei karjäär jäi katki või keegi viis kallima käest.Või naabril on rohkem nodi.
ambuja
2009-03-13 13:48:52
Võib ju vastata SP-le. Vastusest on näha, et olete tulnud läänest, teie iidol on dollar ja selle nimel olete valmis kõigeks. Et Eestis tekitati ebaõiglus sundüürnike suhtes, see on teile ükskõik ja ma ei saa aru, kuidas te võite öelda, et armastate eestlasi.Sundüürnikud on põhiliselt põliseestlased,kellele anti order vanadesse majadesse. Uued majad ehitati põhiliselt sisserännanute,venelaste jaoks. Just need, vanades majades elavad inimesed võitlesid välja iseseisvuse ja siit jalgalasknud tegelased, kes pole vabaduse heaks midagi teinud, tulevad nüüd ja löövad vabadusevõitlejad oma kodudest välja. Täielik kaabaklus ja šaakali mentaliteet.
valija
2009-03-13 13:56:17
osutaja, sa oled haige! Oleks tore kui sa läheks arsti juurde ja arst määraks sulle ravi. Minul oli kunagi maal lapsepõlves samuti naabrimees, küül kõrges vanuses, aga ta nägi ka pidevalt teistes inimestes tonti, sõimas neid, et keegi ei taha teda kuulata, kõik on tema vastu. Samasugune, on osutaja. kes ei ole temaga nõus on reformikas või isamaaliitlane, endine kommunist iga teise inimene kui avaldab oma arvamust, mis on väga tihti õige, tekitab osutajas vaenu.
Oli hea ja mine ravi ennast. Nii teed vähem Keskerakonnale ja nede poliitikutele halba ja rahvas ei hakka keskerakonda sinu pärast pooldama, vähem teadlikumad inimesed arvavadki, et kõik keskerakonnas on sellised nagu sina. Tegelikult on erakonnas väga tugevaid isiksuseid ja tublisi inimesi.
valija
2009-03-13 14:02:29
SP! Loe tähelepanelikult veel kord, kui ei saa aru loe veel kord ja loe nii kaua kui aru saad. Mina saan küll aru, mida ambuja ütleb ja täiesti õigesti ütleb!
SP
2009-03-13 14:08:23
Eksite tulen Tallinnast-Nõmmelt,eelistuseks on Eesti kroon,elanud ka tagastatavas majas st. olnud Teie mõistes sundüürnik.Käinud ka ametniku jutul, kes nüüd moosis Viljat ja kuulnud temalt muinasjutte.Tean kuidas sahkerdati pindadega ja need sahkerdajad ei olnud mitte Isamaalased.Oma elu jooksul, juba ENSV ajast on tulnud kokkupuutuda tollaste tšinovnikutega kelle järgi õhkas SORVO aga üllatus üllatus nüüd trehvad neid samu tüüpe nii Linnavalitsuses kui Linnaosades.Nagu oleks vana ENSV aeg tagasi.ENSV ajal ei võetud korteri järjekorda kuna mul oli ju elamispind,ruutmeetrite järgi piisav.Ma ei virise,iga tegemise juures tehakse vigu.Kuid kui nüüd need kes sahkerdasid liitusid Keski kaitsva hõlma alla ja süüdistavad kõiki teisi, teeb ikka kurjaks küll.
SP
2009-03-13 14:14:33
Ma mõistan ambujat,kuid kui kedagi süüdistada, siis tuleb olla ka olla aus.
ambuja
2009-03-13 14:17:29
SP-le lisaks.Mina ja mu tuttavad, kes elasid nendes vanades endiste omanike ahjuküttega majades, ootasime pikisilmi, et millal tuleb meie järjekord ja saame uude keskküttega majja korteri. Oleks läinud nii kiiresti ära ja jätnud selle vana maja lagunema ja mädanema ning šaakalid oleks vaid riismeid näinud. Aga paraku ei saanud minna, sest Leningradi rong käis kaks korda päevas ja iga kord tulid "spetsialistid" kellel korteri order näpus. Ja meie jäime pika ninaga.Nii olid lood läänemees.
osutaja
2009-03-13 14:19:47
to valija 2009-03-13 13:56:17
//nägi ka pidevalt teistes inimestes tonti, sõimas neid, et keegi ei taha teda kuulata, kõik on tema vastu. Samasugune, on osutaja// Sa kirjeldad ju iseennast !!! Kui sinus tekib VAEN, siis on see sinu isiklik probleem. Märkajad on sinusuguste kommentaaridest järelduse teinud, et ansip@lased on sõimurid. Sõima edasi, seda rohkem sa nende mainet alandad!
osutaja
2009-03-13 14:29:12
to SP 2009-03-13 14:14:33
//kuid kui kedagi süüdistada, siis tuleb olla ka olla aus// Tuleb küll. <<24. august 1995 oli õnnelik päev nii AS-i Levicom juhile Tõnis Paltsile kui ka EV toonasele luurekoordinaatorile Eerik-Niiles Krossile. Mõlemaga allkirjastati sel päeval üürileping eluruumide saamiseks Toompea magusas majas – Kiriku põik 4. Toomas-Hendrik Ilvesele sai sama õnn osaks kaks päeva hiljem, 26. augustil. Vähem kui kuu aega hiljem sõlmiti kõigiga ostu-müügileping korterite erastamiseks EVP-de eest, mille tulemusena läks Tallinna linna omandis olnud maja üle Paltsile, Krossile, Ilvesele ja veel mitmele nende aatekaaslasele. Kiire asjaajamise juures rikuti seadust igal sammul. Näiteks üürileping Ilvesega kirjutati rutates alla veel enne seda, kui korter oli ametlikult kustutatud tööandja eluruumide arvelt. Tegemist oli Tallinna korteriskandaalide ajaloos pretsedenditu juhtumiga, kus võileivahinna eest ärastati ühele firmale terve maja paljude korteritega, enam kui 1000-ruutmeetrise elamispinnaga. KUS JA KELLENA töötas ning kuhu oli Eesti NSV-s sisse kirjutatud tänane president Toomas-Hendrik Ilves, et ta sai õiguse erastada EVP-de eest korteri? Kuigi Ilves oli kõva erastaja – vaatamata sellele, et seadus seda ei lubanud – , otsustas ta 5.septembril 1996 selle Toompeale tekitatud eraomandi siiski ära müüa. Üllatavalt esindas Ilvest selles tehingus notariaalse volikirja alusel Eerik-Niiles Kross (kirjanik Jaan Krossi poeg) ! Ostjaks oli keegi Markus Pedriks ning tema volitatud esindajaks ei keegi muu kui hilisem linnapea ja eesrindlik respublikaan Tõnis Palts. Nii pöörati väidetavalt variisikute poolt erastatud korterid Paltsi rüppe tagasi, kusjuures Ilvese müügitulu olnuvat võrreldes kuludega üheksakordne.>> [Allikas: KN].
SP
2009-03-13 14:36:47
ambuja! kas läänemehe all mõeldakse Läänemaad Eestis,siis osaliselt küll.
SP
2009-03-13 14:42:38
Tead osutaja seda Toompea värki oleme kõik kuulnud ja selgeks saanud,kui oli tõestatud sahkerdamine, siis toetan, see on sigadus.Miks Sa kunagi ei too teisi näiteid,Sa ise taunid,et mängitakse ühte väravasse.Kuid olles nii ühiskonna kriitiline, peaks olema kodaniku kohus nähe kõiki rikkumisi, erakondlike eelistusi tegemata.
osutaja
2009-03-13 15:11:11
to SP 2009-03-13 14:42:38
//Kuid olles nii ühiskonna kriitiline, peaks olema kodaniku kohus nähe kõiki rikkumisi, erakondlike eelistusi tegemata// Imelik, miks sa ise seda õpetust ei järgi ?! Miks sa ei kirjelda oma lemmikpartei(de) pätlust ? Tuletan meelde, et käesoleva loo pealkiri on: "Veel kord Neinar Selist ja Reformi maadevahetustehingutest".
SP
2009-03-13 15:20:28
Kui lugeda Lemmet,ambujat ja teisi elus pettunuid tekib tahtmatult küsimus,kas Teile on kohale jõudnud, et sots.ühiskond nagu seda viljeleti NSVL-is on jäädavalt kadunud.Isegi sots ilmingutega naaber Kuningriigis ei ole tasuta lõunaid oma rahvale.Midagi saadakse,tingimusel,et midagi antakse vastu.Meil elatakse ikka veel lootuses,et meie eest teeb keegi kuskil ära ja otsustajad on kuskil määramatuses.Me laseme ennast petta ja süüdistame neid,kellele petjad osutavad.Nõukogude inimesel oli külgejäänud juba tsaari ajast,komme, et tsaar on hea ,ülejäänud kõik tšinovnikud halvad ja midagi muuta ei olegi võimalik.See kes materdab valitsust see on hea,sest valitsus,olgu ta missugune tahes, on halb ja inimvihkajalik.Ja rahvas leidiski,et varastamine ei ole patt,võtan ju riigilt aga riik see olen ju mina.Rikun seadusi sellega protestin riigi vastu.Meil ei ole veel,kuigi oleks juba aeg, tekkinud õiget kodaniku ühiskonda.Selles oleme kõik süüdi ise.Muutused saavad toimuda kodanikus endas kõigepealt.
SP
2009-03-13 15:28:30
osutaja,Sa pole oma agaruses pannud tähele,et ma suhtun kriitiliselt kõikidesse sahkerdamistesse,sõltumata erakonnast ja ref pole mingi erand. Eestis ei ole erakonda keda ma hetkel toetan,kuna nad ei ole ennast tegudega määratlenud, vaid ainult sõnades kuulutavad.
osutaja
2009-03-13 16:38:36
to SP 2009-03-13 15:20:28
// Kui lugeda ambujat... kas Teile on kohale jõudnud, et sots.ühiskond nagu seda viljeleti NSVL-is on jäädavalt kadunud// Sinule ei jõua kuidagi kohale, mida näiteks ambuja TEGELIKULT kirjutab !!! Ta seletas pikalt, kuidas sundüürnikud tekkisid ! Sina kirjutasid vastuseks jõhkrat jura! //Meil elatakse ikka veel lootuses,et meie eest teeb keegi kuskil ära ja otsustajad on kuskil määramatuses// Just sedasi elab Ansipi valitsuskoalitsioon ! //Nõukogude inimesel oli külgejäänud juba tsaari ajast,komme, et tsaar on hea, ,ülejäänud kõik tšinovnikud halvad ja midagi muuta ei olegi võimalik// Just niimoodi arvavad praegusest valitsusjuhist ka valitsuse jüngrid. Jüngrite arvates ei sõltu Ansipist mitte miski ja kõigis Anspi hädades on süüdi maailm & valistsusväline (!) Keskerakond. //Meil ei ole veel tekkinud õiget kodaniku ühiskonda// Ansipi valitsus tahab isegi omavalitsuste üle võimutseda.
osutaja
2009-03-13 16:40:01
to SP 2009-03-13 15:28:30
//ma suhtun kriitiliselt kõikidesse sahkerdamistesse,sõltumata erakonnast ja ref pole mingi erand// Tõsi ? Ometi oled sa siinse loo - mis pajatab reformierakondlaste tehingutest - juurde hoopis muud temaatikat agaralt postitanud !
vaagija
2009-03-13 17:19:48
to SP ja Saatan - aga nüüd vabandan ja lajatan teile teie enda relvaga - selle artikli pealkiri on: "Veel kord Neinar Selist ja Reformi maadevahetustehingutest". Kui siiani pidevalt heitsite ette, et ainult teil on õigus KEd kritiseerida ja vastulauseks nagu õigust ei olegi, sest ütleme - aga teised tegid ka! Nii siis ongi, siin räägime teist ja ärge pakkuge - KE tegi ka.
ambuja siin üksipulgi seletab lahti omandireformi, et tegemist on riigi tasemel õigusetuse ja õiglusetusega, aga teie ikka, nagu räägiks seinale. Kui tahame õiglust jalule, siis Eesti riigis vaevalt õiglust leiame, ainuke lootus Euroopa Inimõiguste Kohus. |