![]() Keskerakonna eurokampaania keskendub Eestis vajalikele muudatustele
Zaheeb
2009-04-18 11:02:27
TO: vaagija.
Respekteerides Su siberi elukooli, soovitan sul madalamat profiili hoida ja mitte kippuda isiklikuks. Ma mõistan, et labatsemine ja sopaloopimine kuulub kesikliku mõtteviisi juurde, kuid siin kommentaariumis on ebavõrdsete debattide tagajärjel haavunud kesikuid juba piisavalt nähtud. Räägime parem asjast. Kuuldavasti on perekond Savisaared saanud eurovalimiste sisevalimistel 1. ja 3. koha. Kas võib loota, et nad sobiva tulemuse juures Tallinnast Brüsselisse kobivad? Või sõltub see sügiseste KOV valimiste tulemusest. Ma pean silmas võimalust, et kesikud ka Tallinnas lõpuks auti mängitakse. Ilmselt ei taha Edgar Suur seepeale Narva linnapeaks minna? Valimisplatvorm. Erinevalt muudest erakondadest, kel on kõigil mingisugune visioon ja kava, millele Europarlamendis toetuda, ei ole kesikutelt peale Ansipi ja Reformi mahategemise midagi kuulda olnud. Väga omapärane programm kesikutel igatahes. Mis ma oskan öelda - Strasbourg ja Brüssel ongi ühed igavad ja unised kesk-Euroopa linnad ilma kesikuteta. Ainuke probleem - mõlemas käib tavaelu prantsuse keeles. See "ei kommentaari" värk ei toimi Euroopas eriti.
Zaheeb
2009-04-18 11:26:52
Ja miks pole europarlamendi valimisnimekirjas ei Elmar Seppa ega Tõnis Bittmani?
Esimene võiks juurutada "punaste ja roheliste pliiatsite hääletussüsteemi" ning teine võiks seal midagi ju lindistada?
teema to Zaheeb
2009-04-18 19:29:46
ära aja kogu aeg jama. Isikuliselt ründad sina, ja kui sulle sinu oma keeles vastatakse, oled solvunud. Inimene, hakka aru saama nii nagu sina teistele, nii vastatakse ka sulle. On sellest tõesti nii ületamatult keeruline aru saada?
Zaheeb
2009-04-18 19:34:43
1. ma pole solvuja tüüp:)
2. solvumine oleks kohatu.
vaagija
2009-04-18 19:51:02
To Zaheeb - //Ma mõistan, et labatsemine ja sopaloopimine kuulub kesikliku mõtteviisi juurde// - kas väljendid tainapea, klounikari jt on keskide või Zaheebi sõnavara? Seni kuni sa ei loobu musta valgeks nimetamast ja vastupidi, arvan, et oled lootusetu ja mõttetu sinusugusega väidelda.
Zaheeb
2009-04-18 20:57:10
TO:vaagija 2009-04-18 19:51:02
Ok sellega. Aga kuidas siis jääb sügiseste KOV valimisloosungitega - "Ansip on Dickhead!" ? See oleks ju päris JOKK. Peaaegu sama hea, kui kohukesevärk, aga igal juhul vingem, kui see praegune sõnum prügikastidel. Oled nõus?
vaagija
2009-04-18 23:25:36
To Zaheeb - muide JOKK on vägagi positiivne loosung, ka kohuke mõisteti kohtu poolt jokiks: juriidiliselt on kõik korrektne. Muide sama loosung võib ka vastupidist tähendada: juriidiliselt on kõik kriminaalne(!). Edasi küsin juba sinult: miks sa soovid, et opositsioon peaks ka valimiste eel Ansipile pai tegema, et kõik on õige, mida räägid ja lubad? Või kui palju peaksime riigi tasemel veel langema, et KE võiks nende sõnumitega linnapilti tulla? Muide soovitaks sul ka artikkel läbi lugeda tähelepanelikult, siis saad teada, kui põhjendatud on muudatuste vajadus. Seal on õeldud, et Eesti vajab euroopalikke ideid, millest tõesti tänases Eestis napib.
Zaheeb
2009-04-21 00:20:14
TO: vaagija 2009-04-18 23:25:36
Kolm põhimõtet Sulle vaagimiseks, algatuseks: 1. Partei valimissõnumi mõte, ükskõik kas opositsioonis või võimul, on keskendumine ideede sisule. 2. Valimislubadused on täitmiseks, mitte rumalatelt häältemeelitamiseks. 3. Kandidaat peab valituks osutudes asuma sinna kuhu teda valiti, antud juhul Europarlamendi saadiku kohale. Sul on õigus. Eesti, sh. ka Tallinn vajab edasiminekuks euroopalikke ideid ja ma lisaksin - eelkõige euroopalikku suhtumist ning juhtimist. Lääne-Euroopalikku. Keskerakond on kõigist parteidest kõige euroopakaugem. Slaavilik. Keskerakond on oma vene elektoraadi nägu ning teisiti ei saakski ju olla. Venemeelsega läbisaamine on lihtne, kuid integreerimine on väga raske, See võtab põlvkondi. Seetõttu oleks Savisaarel mugavam juhtida see riik pigem Moldaavia variandi kaudu Valgeveneni. Ausalt öelda oleks huvitav uurida, mis kohustused tulenevad keskerakonnale ühtse venemaaga sõlmitud lepingust. Venemaa muuseas räägib samuti aeg-ajalt euroopalikumaks muutumisest... Külm sõda on ju lõppenud. Äri on vaja teha.
Zaheeb
2009-04-21 00:27:13
TO: Vaagija
JOKK'i ja Kohukese jätaksin Sinu asemel küll mainimata. Selliste asjadega saab kelkida ainult rumal või põhimõttelage. Tegemist on ühega suurematest s..taplekkidest, millest kesikuid puhtaks pesta pole kahjuks võimalik.
vaagija
2009-04-21 00:55:55
Jätkan ambujale - õeldakse, et inimest võib ühe korra petta, vahel ka kaks korda - no äärmisel juhul leidub lihtsameelseid, kes lubavad end ka kolmandat korda lollitada - aga mitte kunagi ei lollita valijat kolmkümmend korda. Nii on ju juhtunud meiega, kus meie paduparempoolse "rikaste ja ilusate" ilmavaate propageerijad ei ole kordagi veel ausal teel võimule suutnud tulla: esimene kord oli "Plats puhtaks!" viljelejad, teame millega see lõppes; teine kord peteti valijat "äraostmatute" uue poliitikaga, teame millega see, ja kui ruttu, lõppes; kolmas kord meelitati - ja leidus lihtsameelseid - valija ära valimislubadusega, mis osutus puhtalt provokatsiooniks ja Lihula kättemaksuks - loosungiga "Okupant Tõnismäelt jõuga minema!" - teame millega see lõppes, kuigi KaPo tõsiselt hoiatas võime. Nüüd otsitakse palavikuliselt uusi ajuloputusloosungeid, ehk leidub veel mõni lihtsameelne - kuid asjatu, valijat lõputult pole võimalik petta - võlts seostamine Putini parteiga või kogu KE kommunistideks sõimamine ei müü enam, seda on ka viimastest gallupitest näha olnud. Aeg on sõjakirvega vibutamine lõpetada ja näoga Euroopa poole pöörata - meil on veel pikk tee Euroopani: EL-i sotsiaalharta, sotsiaalne turumajandus, sealhulgas astmeline tulumaks, tulumaksu kõrgem tase jne - võtkem eeskuju pragmaatiliselt Soome presidendilt Halonenilt või USA presidendilt Obamalt. Lootust on veel.
Saatan
2009-04-21 11:38:55
Palun vaagija ütle üks hea ja põhjapanev asi, mida KE on lubanud ja teinud. Populistlike ja korruptsioonilisi käike mitte pakkuda a.la 1000 raha Tallinna pensionäridele häälte ostmiseks, sorry nüüd vist ka Pärnu omadele juba.
vaagija
2009-04-21 13:20:06
to Saatan - põhjapanevaim asi on kindlasti KE algusest peale taotlus koos teiste erakondadega Eesti astumine NATO-sse, et oleksime kindla NATO vihmavarju all, et kunagi ei saaks korduda 1939. aasta ränk viga, mil jäime üksinda kaitsetuks Stalini maailmavallutusliku režiimi vastu - seda ei saa enam kunagi korduda - tänane KE-Putini sidemete retoorika on vaid järjekordne valimiseelne loosung, mõeldud valijate ajupesuks, mis mõeldud KE-le ÄRAPANEMISEKS, mis enam ei müü, sest valija on juba mitu korda sellest võltsretoorikast petta saanud.
Saatan
2009-04-21 14:08:13
Seega mitte essugi. Sest ainult enesetapja (poliitiline) oleks NATO-t vastustanud. Tänan ausa vastuse eest. Edasi on aga sedasi, et süüdistus Putini parteiga mehkeldamises ei ole valimiseelne retoorika, vähemalt mina isiklikult suhtun sellesse täie tõsidusega. Ainult oma riiki ja rahvast vihkav inimene või siis lootusetu lollpea usub, et Suure Vene Karuga saab kaupa teha. Ajalugu on tõestanud - ei saa. Ning, et Savisaar, midagi ilma omakasuta teeks, seda ma ei usu. Päts mehkeldas kah venelastega (ärid-särgid värgid) Mis välja tuli - peaksid mäletama ja olema ajaloost õppinud.
vaagija
2009-04-21 15:57:08
To Saatan - kas soomlased on poliitilised enesetapjad?
Saatan
2009-04-21 16:45:08
Siga-käoga võrrelda oskab ainult kesik. Pealegi kui oled lehti lugenud, siis ka soomlane kaalub tõsiselt NATO-sse astumist. Ei tea küll miks? Ilmselt suurest kommunismi ja venemaa armastusest, eks!
|