![]() Vale meedia?
nemo
2017-03-01 18:53:26
no nüüd tegi kallutaja küll ise võrduse, et sm Ansipi aegne hariduspoliitika, see on täpipealt rõugearmilise vastav poliitia punavenes aga KE haridusministri poliitika kaldub malli võtma neist häist aegadest sealmail, mil meie kaasmaalastel oli võimalik õppida omakeelses koolis
nemo
2017-03-01 23:53:32
Esimese Maa tehiskaaslase järgi nimetatud „Sputnik“ avas Edinburghis oma korrespondendipunkti, lubades hakata avaldama Šoti ja Ühendkuningriigi publikule seda, millest vaikivad teised. Ka BBC vahendab ju Ühendkuningriigi vaateid, mida teised vabalt propagandana kirjeldada võiksid. Ja seda juba 1932 aastast kui organisatsiooni veel Briti Impeeriumi Teenistuseks kutsuti. Ma ei valeta, seda rääkis mulle BBC propagandašeff, vabandust, kommunikatsioonimanager ise.
A new news service called Sputnik, a Russian state owned broadcaster named after the first satellite launched by the USSR has opened a satellite office (oh, I get it) in Edinburgh and announced plans to broadcast live radio programmes “telling the untold” to Scottish and UK audiences. ... ... ... Maybe someone should point out that the BBC World Service operates from 74 satellite news bureaus around the world (twice as many a Sputnik) and has been broadcasting the UK’s take on global news which critics could describe as a propaganda exercise since 1932 when it was called the British Empire Service – I kid you not. I know this because I asked the BBC’s head of propaganda, er, sorry communications manager. Gordon MacIntyre-Kemp, Columnist. Gordon MacIntyre-Kemp: The true irony is that if Sputnik News is propaganda then so is the BBC The National. The newspaper that supports an indedpendent Scotland.
Kalluta aga
2017-03-02 12:09:56
Tegelt pole ju põhiküsimus üldse selles, kui õige või vale on Sputnik.
Põhiteema on: Esiteks, et minister valetas Teiseks: sellelsamal ministril on ennegi olnud selliseid "eksimusi" nagu ta neid ise nimetab (tegelikult on tegemist korduvalt eestivaenulikule vene propagandale kaasaaitamises Eesti Vabariigi ministri poolt). Kolmandaks: õigustas eestlaste küüditamist. Neljandaks: kahepalgelisus - eestlastest auditooriumile räägitakse üht, venelastele teist.
nemo
2017-03-02 13:00:26
nagu kommentaator reede mainis, daamikesel paistab tõesti hea suuvärk olevat; et kui edastab Kiievist brüsseli raportöörina siis kõike nii nagu nendele seltskondadele meelepärane; kui Marimaalt siis Kremlile sobivalt; peaaegu oleks enda presidendiks välja promonud;
kuid viimase valetamise kvaliteet on repsikesel tõepoolest murettekitavalt kehv; nagu põhulõual, kes ka ikka korrutas, ei tema pole last, tal põld püssigi kuni lõpuks ikka tunnistama pidi; no kas reps siis ei tea, et interjuust jääb jälg ka ikka; ning kui intervjuu avalikustati, siis kohe tal möla muutus; nõnda olen kallutajaga osaliselt nõus; repsi mulinates on aga veel üks aspekt mida ka võiks valgustada kui viitsimist on
Kalluta aga
2017-03-02 17:07:06
Kui ma oleksin nüüd vandenõuteoreetik, siis ma arvaksin, et Kesknädal ilmutas sellise artikli nimme. Selleks, et inimesed hakkaksid jahuma selle kallal kas Sputnik on vale või mitte. Ja nagu me teame, kui jutuks tuleb me kallis idanaaber, siis läheb selliseks lahmimiseks, et pärast ei saa enam keegi aru millest käib jutt või kus saba kus sarved.
Ühesõnaga - infooperatsioon, suunata inimesed mingise sellise teema kallale mis etteteada kinni jookseb, selmet arutada seda mis Repsi juhtumi puhul oluline on ja sedasi suunata tuli Repsist mööda.
maali maalt
2017-03-02 17:34:45
Muide Sputnikus töötavad ajakirjanikud, kes peavoolu meediast on välja löödud.
n.77
2017-03-02 18:37:20
Vahest saab loetud ka "Sputniku",küllaltki hästi eestkeeles kirjutatud."Otse- kümnesse"5-6 hinne,vajub ära,paluks mõnda teisitegelasi ka sõnavõtma.
Nüüd rahvas sai teada
2017-03-03 01:25:37
sellisest "uudistekanalist", millel nimeks püha nimi - SPUTNIK. See teadasaamine on üsna põhjalik ning teeb Eestis toimiva uudisteloome päris selgeks.
maali maalt
2017-03-03 08:13:44
Muide Sputnikus töötavad parimad ajakirjanikud, kes peavoolu meediast on välja löödud. Need parimatest parimad on ka kõige ausamad, nad ei valeta kunagi. Sellepärast nad fašistlikust meediast välja löödigi.
Aivar
2017-03-03 12:01:53
Ostsin "Eesti Rahva Kannatuste Aasta"uustrüki ja lugesin uuesti läbi. Ja ma üldse ei imestanud, kui 40 aasta "tööliste ja talurahva eest võitlejad" ja muu inimsitt ajas sarnast juttu maalide, edgarite, repside....
Või ajavad need"vastupanuliikumise tegelased" sarnast juttu tolleaegsete rämpsuga? No jah, kui eestlasele rääkis vanaisa sellest, kuidas talus tööd rabati ja Eesti elu üles ehitati, siis eelmainitud seltskonna vanem generatsioon arvatavasti ainult sellest, kuidas naabri peale NKVDs kaebamas sai käidud, või hullemal juhul hoopis naaber ise maha notitud, kuidas varastada hobust või võõrast talukraami. Minul igatahes on hästi meeles terve Rahvarinde juhtkond, kes koosnes põlispunastest,st kahepalgelistest närakatest, kes nüüd on "vabastajad"
vastuvaidleja
2017-03-03 14:21:26
No see on Aivaril küll päris jälk vale, et terve Rahvarinde juhtkond koosnenud põlispunastest.
Tegelikult jätkus mitme põlvkonna põlispunaseid kõikide erakondade, eriti aga end just parempoolseteks ja maruisamaalasteks ülistatavate, ladvikusse. Kuna valitsusjuht Savisaare "süül" jäid mõned nahavahetajad suurtest varandusesaakidest ilma, kannavad nad koos oma pärijate ja jüngritega nüüd igavest viha kõige keskerakondliku vastu.
vaagija
2017-03-03 20:47:46
Huvitav oleks küsida siis nende reffide suhtes, kes olenemata keeldumisele vihatud Keskerakonnale ja Tallinna TV-le intervjuud anda ometi sageli seda tegid, kas astuvad nüüd tagasi? Nagu Kalluta ütleb – ühes pundis?!?
ETV+ ei ole jätkuvalt kuigi vaadatav)
2017-03-03 21:05:20
TTV vaadatavus venekeelsete valijate hulgas ületab 1999%
Vale meedia?
2017-03-03 21:10:44
Keskhädalise varasalve on ilmunud sõna "Eesti"?
oeh
2017-03-04 15:05:16
hädaline oled sa ise eelmine!
maali maalt
2017-03-04 16:10:36
maali maalt 08:13:44 on liba. Mis Aivari RR iseloomustamisse puutub, siis lähtub ta kindlasti nendest EKomitee ja ERSP meeste vihast Iseseisvuse taastajatesse, sest nende sõbrad olid ju internatsid. Eestlaste kadedus on ju maailmas tuntud. Seda võite arhiividestki lugeda.
Hea oli kuulata Mati Hindi meenutusi RR-st TTV. Mati Hint, kõva rahvuslane oli ja on Tallina Ülikooli eesti keele õppejõud- professor. 1988a.töötasid seal ka R.Veidemann ja E.Savisaar (filosoofia õppejõuna). Kui RR kutsus M.Hinti välja töötama eesti keele seadust, siis ta kohe ei nõustunud, kuna arvas, et seal oli palju NLKP liikmeid, siis ega sealt head nahka pole loota. Kui ta siis ikka läks sinna, ta imestas, millist tohutut tööd lausa ööd-päevad tehti seal Mainori majas iseseisvuse saavutamiseks. Savisaar rääkis talle, et ta oli enne olnud naiiv-kommunist. Tema vaated muutusid kaardinaalselt, kui ta õppis filosoofiat ja tegi magistrandina kandidaadi kraadi. Mul töökaaslane elas Mainori vastas majas ja ütles, et ta nägi kogu aeg, kes sinna sõitis ja kes seal käis. Väga tihti oli öösel isegi Rüütel jalgsi läinud Kadriorgu, kuna oli oma autojuhi ära saatnud. Savisaar, see lausa ööbis seal. Eesti Komitee oli kogu aeg opositsioonis RRindega. Kui Rüütel ja Savisaar Valges majas käisid, siis ka seal öeldi, et teie vabaduse võti asub Moskvas. Tänu Ülemnõukogu ja Savisaare valitsuse läbirääkimiste tulemusena Moskvas, saavutati iseseisvus. Moskva ega maailm ei tunnustanud kunagi mingeid rahvaliikumisi nii RR kui ka EKomiteed. Ainuke instants, mida nad tunnustasid, oli Ülemnõukogu. Sellest sai RR aru juba päris alguses.
Kõva Ketas
2017-03-04 17:27:00
Juba Baskinil olid kõhklused, võibolla meedia suhtes mitte.
Tänasel päeval Keskerakonna Kesknädala toimetajate igapäeva tähelepanu alt on veel välja jäänud suuna näitamine - kuidas meie riigis varimajandusest lahti saada, - mida peavad valitsejad tegema meie riigis valitsevast meeletust majanduslikust ebavõrdsusest, - kes algatab võitluse meie meedia kanalites leviva sõjaohu meeleolude õhutamise peatamiseks - kes on vastu Rahvakogus vastu võetud otsuste ellu rakendamiseks - milliste sammudega riigi eelarves kasvatada pension ca 599 euroni
elust enesest
2017-03-04 18:49:18
Siin oleva esimese kommentaari kirjutaja on justkui kurtumm ja kanapime ,et ei näe peavoolu meedia massilist psühhoterrorit orjade klassi alandamiseks
LAX
2017-03-04 19:53:50
Õige!Salga,unusta,valeta,siis sobid haridusministriks!
Aivarile
2017-03-05 20:35:36
Kas Sinu omaksed käisid NLVD-s naabri peale kaebamas ,et nii hästi tead. Ja Rahvarinde juhatuses olid tõelised Eesti patrioodid nagu ka Rahvarinde lihtliikmed. Kas Sina oled endine majandi partorg Aivar Uutsalu kui jaa---- mõistan kellega tegemist
|