![]() Millest mõtleb tavakodanik?
tõdemus
2014-10-08 09:30:53
1995.a.väidetavalt läbi R-hOOLDUSE MUSTADE RAHADEGA LOODUD REFORMIERAKOND ruulib jätkuvalt võimuparteina .Tol ajal välja hüütud erakonna juhtlause ARUKUS AUSSE ,JÕUKUS MAJJA on täideviidud oma klassi poegadele ja tütardele, aga mitte rahva enamusele, kus iga neljas eestimaalane on näljapajukil.Euroopa diktaatorite eeskujul läbiviidud ajupesu tulemusel on kõikuva elemendi kaasabil olnud võimalik valimistulemustega , lisaks kahtlase väärtusega e.valimiste abil oma rahvaga manipuleerida. Ükskord peaks siiski ühe partei võimupriius otsa saama ja tehtama järeldusi, mis Eestimaal tegelikult sünnib
eve
2014-10-08 11:31:18
panustame kõik sellele parteile kes hoolib lihtrahvast.EESTI INIMESED TULGE OMETI MÕISTUSELE.TULGE VALIMA JA ÜRGE VALIGE SUURVARGAID JA IRL,i kas OLETE JUBA UNUSTANUD MIS NEED SELLID TEINUD ON.
Laine
2014-10-08 13:02:24
Mina olen tavakodanik, ei varja ja räägin millest mõtlen.Eve, ka on mul see ammu selge, et IRL,REF ja sotsid ei ole valitavad.Neil on sõja ja vaenu lõhn juures.
Tubli mees
2014-10-08 13:31:59
Kui inimesel on öelda ja julgeb seda teha oma nime all, siis on see väga väärt tegu
Kalluta aga
2014-10-08 14:38:07
loen artiklist, et autor arvab riigitöötajaid Eestis olevat paarsada tuhat. Tegelikult oli neid 2013 aastal u. 27000.
Seega autor eksib. Ja kuna sellele valele arvule toetuvad samas lõigus ka autori järgnevad väited - siis järelikult ka need ei päde.
Ed Gar
2014-10-09 10:48:13
Tänase päeva kontekstis on meil Verioral tulemas suuremad sorti pulmad ja vallamajast saab kooselukeskus!
Laine
2014-10-09 11:33:15
Verioral ei ole vallamaja,vallamaja on Vilustes.
2014-10-09 11:38:31
Misasi seal Verioras siis Laine arust aadressil Räpina maantee 2 asub?
Laine
2014-10-09 12:35:11
to Ed Gar. Kuigi su kommentaar oli pila, siis Räpina 2 on Vallamaja,aga kui sa mõtled pulmi ,siis kultuurimaja on Vilustes, kuna vallamajas on ainult kabinetid, ja sõna otseses mõttes seal midagi ei tule.Kui sa mõtled Veriora valda,siis nii räägigi,vallas, mitte vallamajas.Isegi pilada võiksid täpsemalt.Või on teil need pulmad noortekeskuses mis asub Verioral.Kui mujalpool on vald ja teised asutused enamvähem koos, siis Verioral on nad päris laiali.
2014-10-09 13:05:18
Kuskohas sa Laine kultuurimajast rääkisid? Sinu kommentaaar: Verioral ei ole vallamaja, vallamaja on Vilustes.
2014-10-09 15:04:34
Teame-teame, mis meil siin on ja teame ka, kes meil siin kõik on......
Kalluta aga
2014-10-09 15:13:26
vaidleks veel autorile vastu.
Tsiteerin artiklit: "Nende palka on järjekindlalt tõstetud, samuti on neil olemas igatlaadi hüved ja niisugused töötingimused, millest harilik töömees iial osa ei saa. Saades ebaõiglaselt kõrget palka, on riigitöötajatele kindlustatud ka muretu pensionipõlv." Nn. riigitöötaja on ka politseinik ja piirivalvur, päästeametnik ja õpetaja, lasteaednik jne. Kas tõepoolest autor peab nende palku hiiglama kõrgeks ja hüvesid suureks? Ja pensionile minnes saab nende elu olema nagu lill? Kes on see müstiline "harilik töömees"?
?
2014-10-09 15:52:20
Kas sa igatsed kangesti hooldekodusse minna?
antiparteilane
2014-10-09 17:19:31
Huvitav definitsioon tavakodanikule.
Nagu Lainegi peab autor tavakodanikuks sellist inimest, kellel kõik halvasti on. Pole üldse taolise definitsiooniga nõus. Aga ettepanekutest: Igasse maakonda vähemalt üks riigiettevõte! - Natuke sisutühi loosung. Enne peaks ikka mõtlema mis need ettevõtted tegema hakkaks. Ettevõtet lihtsalt tegemise pärast on ikka natuke imelik teha. Koondada vähemalt kolmandik kuni pool ametnikkonnast, alustades Riigikogust. - Vihast riigikogu vastu võib aru saada, kuid kes need ülejäänud on , keda kõik koondada võiks? Vähendada kõrgepalgaliste palka astmelise tulumaksu kehtestamisega. - Kelle elu see paremaks teeb? Kohtusüsteemi, miinimumpalga ja pensioniga nõus.
joosu
2014-10-09 20:10:19
Eesti töövoimelisest elanikkonnast on Eestis riigiametnikke 23,7 protsenti.USA on protsent veidi alla kümne.Vello Vikerkaar, Postimees.
Laine
2014-10-09 20:17:13
Antipartelane!Ma räägin sellest missugune olukord on vaestel inimestel.Mis puutub sellesse, et igasse maakonda midagi luua,aga tühjas kohas pole sellel pingutusel mõtet.Koondatud on juba niigi kõik, kui 6valla peale jääb üks politseinik.Valitsusel on "ettevõtmisi" küllalt, ei jõuagi üles lugeda. Kasu on muidugi valitsusel endal.meil on maja müügis, keegi ei osta - elu siin pole ei ühe ega teise poole pealt.Nii et mõtle kuis tahad, ikka paremaks ei lähe.
to-Eve
2014-10-09 23:57:20
Õige üleskutse -- KÕIK VALIMA ka seekord ja valime kõige parema Reformierakonna juhtima Eesti riiki . Kahju ,et lahkus Antsip temaga võrdväärselt head peaministrit Eestil teist pole . Kuid ka Euroliidus -Brüsselis on ta väga vajalik mees .
Laine
2014-10-10 10:46:41
Ei kiida mina ega pole kiitnud Ansipit. Olevat Brüsselis VÄGA hooliv ja intelligentselt käituv mees.Aga rahvas teab kuidas ta meil käitus riigikogu infotundides oli ta inteligentsusest kaugel - ainult arvud ees ja ainsad sõnad, mis te nüüd küll räägite.Tema elu oli statistika.Kus ta seal siis NII TUBLIKS SAI. Kas see ei näita kindlalt ,kuidas üks mees kolmandat korda värvi muutis. Ansip oli TULIHINGELINE kommunist. Meil ta seda ei tunnistanud - osa tema dokumente salastati 75 aastaks. See oli teine värv. Nüüd tubli mees Brüsselis.Tarand esitas küll ettevaatlikult infot ja sellega seoses küsimuse , aga sellest ei tehtud väljagi.Nüüd on ta keset kapitaliste ikka tubli punane. Kas ta nüüd oma värvi muutust enam näitab.Nii on Brüsselis lood,ole kes oled, ei mingit vahet kes kommunist kes kapitalist.Sõprus kõikjal loeb.
2014-10-10 11:23:28
Mida tähendab tulihingeline kommunist? kas Sarapuu, Savisaar või Rüütel polnud tulihingelised kommunistid?
Laine
2014-10-10 13:10:06
To 11.23.28.Ju siis ei olnud, sest nende dokumente pole salastatud.Sest teie sõimate igat tol ajal elanud inimest kommunistiks, olgu ta või tavaline lüpsja. Tulihingeline on see kelle DOKUMENTE SÄLITATAKSE SALAJAS 75 AASTAT. Sinumainitute kohta on see lihtsaltjutt sul, et midagi ikka halvasti saaks öelda.Need on vabaduse eest võitlejad, vabaduse mida te igati hävitada püüate ja oma valet pukki tõsta.Võrreldes teiega olid tol ajal ka lihtsad kommunistid ausamad.Seda ei saa aga öelda Ansipi kohta.Kuigi ta peaministrina juba siin muutis küll värvi, kuid rahvast pidas ikka jalamatiks.Aga eks seda kogesime kõik, kui paljukest ta rahvast hoolis - ainult omasid ja omadele kogu rikkus.Aga eks need kiidavad kelledel tema ajast taskud täis.
|