Logo
13. juuni 2018
23 (1104)

Väljaandja:
MTÜ Vaba Ajakirjandus

Kesknädal jätab endale õiguse
kommentaare tsenseerida
Prindi

Sõnum Brüsselile: nõukogude korda pole olnudki!

to Autori raev  2014-06-12 20:15:18
Miks Jüri Kukest kirjutada ei või?

teada värk  2014-06-12 20:18:29
Nõukogude kord oli Lääne režiim Venemaal jm.

ARVAJA  2014-06-12 22:51:59
Yana Toom on Eesti vastane? Esimest korda kuulen, et Yana Toom on Eesti vastane.

Kas sul oma väitele tõestust ka leidub või väidad seda kuna Yana Toom sulle inimesena ei sümpatiseeri?

Palun esita mingi tõestus oma väitele.

Lasse  2014-06-12 23:41:46
Toom pole riigi vastane, vaid kurjuse vastane, mida Eestis on palju. Kurjus - see on korruptsioon, seadustatud varastamine, valetamine, suurelt valetamine ja muidugi rumalus, mis siingi vohab nende puhul, kes artiklit ja autorit ning Toomi halvustavad.

ARVAJA  2014-06-13 01:38:10
Vaat selle jutuga olen ma100% nõus.

Nojah kui võtta niiet, inimene kes avaldab pättide teod (sest muudeks neid nimetada ei saa) Brüsselis, siis pättide mõistes on ta kindlasti riigi vastane.

Kui ma kuulen väidet, et keegi on riigi vastane, siis ilmub mu silme ette pilt inimesest kes tahtlikult on riigis kehtiva õiguskorra vastane ning teeb kõik, et riigis ei kehtiks õiguskord.

_______________________________

Kindlasti ei ilmu mu silme ette pilti inimesest kes on mõne seltskonna arvates riigi vastane kuna nende endi südametunnistus pole puhas ja see inimene toob nende musta südametunnistuse päevavalgele.

Arvajale  2014-06-13 06:03:57
Kas on lootust, et Toom hakkab Brüsselis Keskerakonna varastest ja Tallinnas vohavast korruptsioonist rääkima?

Arvajale veel   2014-06-14 13:01:04
Yana Toom on oma esinemistes Riigikogus mõnitanud Eesti riiki ja eesti keelt mida siis Sulle Arvaja veel vaja on ? Ja ei hakka ta kunagi rääkima tõtt Tallinnas vohavast korruptsioonist vaid on karta laimab edasi Eesti riiki ja valitsust ja halab kuidas eesti fašistid kiusavad ausaid vene inimesi nõudes ainult eestikeelset haridust ja Eesti ainukese Riigikeele -eesti keele äraõppimist siia elama tulnud migrantide poolt .

to Arvajale 2014-06-13 06:03:57  2014-06-14 14:24:04
Aga, miks pole sellest teised Eesti parteid Brüsselis rääkinud?

Mart Sonn  2014-06-14 15:35:08
Põhiliselt olen autoriga nõus, kuid Marjustini sarjab asjata. Ta pole NLKP nomenklatuuri kunagi kuulunud. Kuulus TRÜ sotsioloogia laborisse, mis aga vabameelsuse pärast suleti. Aus on ta kogu aeg olnud. Tänu Lauristini nimele sai ta enesele vabamat väljendusviisi lubada. Tean teda ülikooliajast. Ei meeldinud ainult Kelami kiitmine, kes on üsna libe ja valelik sell. Yana vastu suunatud hüsteeria on peavoolumeedia sünnitis, kuid mulle ta oma otsekohesuses ja aususes meeldib. Ansip oma valitsemisega tekitas riigile olulist kahju.Tema koht oleks kohtupingis.

joosu  2014-06-14 18:04:16
Mis kahju see Yana Toom Eesti riigile teinud on? Need kahjud, mis Ansip ja silmamoondaja

  2014-06-14 18:08:54
Mis kahju see Yana Toom Eesti riigile teinud on? Need kahjud, mis Ansip ja silmamoondaja Kelam Eesti riigile teinud on ei jõua ilmaski kokku lugeda.Ei tea kas ta on klaveri tagasi andnud, mille ta oma Mariga Viimsisse taris .Äärmiselt häbematu tüüp .

Mis kahju teinud Y Toom  2014-06-14 19:41:09
Kas eesti riigi ja eesti keele mõnitamine Riigikogus ei ole siis kahjurlus ja lubamatu . Kui ta tahab elada Eestis ja veel esindada venelaste poolt valituna Eesti riiki Brüsselis peab ka sellele riigile olema lojaalne . Kui ei soovi Eestis elada minu tagasi oma kodumaale Venemaale . Venelased Eestis pole mingi vähemusrahvus vaid Venemaa 50 aastase okupatsiooni tulemus . Eestis oli , on ja jääb ainus Riigikeel -- EESTI KEEL

  2014-06-14 20:24:03
Näiteks omandireform näitas sedagi, et selles valdkonnas Eestis on Eesti NLiidu õigusjärglane!

ARVAJA  2014-06-15 00:21:29
To Mis kahju teinud Y Toom 2014-06-14 19:41:09

Väidad:

"Kas eesti riigi ja eesti keele mõnitamine Riigikogus ei ole siis kahjurlus ja lubamatu." /.../

Loomulikult on Eesti riigi ja Eesti keele mõnitamine Riigikogus lubamatu.

Aga kahjuks ei esita sa ühtegi tõendit oma väitele. Sa ei ütle isegi seda mitte mis sõnadega ta Eesti riiki Riigikogus mõnitas. Sa ainult ütled, et Yana Toom mõnitas Riigikogus Eesti riiki ja Eesti keelt.

  2014-06-15 10:37:47
to ...normaalse 2014-06-12 19:45:18

Geneetiliselt sarnaneb eestlane venelase ja lätlasega...

Tõsine tõdemine  2014-06-15 18:14:43
Yana Toom pole Eesti riiki ja eesti keelt mõnitanud, kuid on ise sattunud hulleestlaste mõnituste märklauaks. Paljud võimurid kardavad, et ta hakkab Brüsselis levitama tõde Eesti kohta, aga see on väga valus. Sestap püütakse teda nii mustata kuidas vähegi saab. Alatutest pole ju teatud sorti eestlaste hulgas puudust.

Eelmine | 1 | 2 |

Nimi 
E-mail