Logo
13. juuni 2018
23 (1104)

Väljaandja:
MTÜ Vaba Ajakirjandus

Kesknädal jätab endale õiguse
kommentaare tsenseerida
Prindi

Eesti 2008. aastal

Järeldus  2008-02-13 09:49:26
Keskerakond eesotsas Edgar Savisaarega võimule - ja Eesti on päästetud ning õnn tuleb meie õuele!

Glue Stick  2008-02-13 10:24:51
Tubli, jälle üks õige Kesknädala lugu. Putin on suur strateeg ja Eesti valitsus lollimast lollim. Kas mitte Edgar Savisaar esimesena ei hõisanud, Keskerakond on gaasitrassi vastu. Parastas veel, saite nüüd, Ansip peab trassile ütlema "jah", see on pronksõduri nihutamise hind. Selline jutt tuleb otse keskpartei liidri suust. Mina võin elada ka pisut kehvemini, kui eestlase sõna maksab Eestimaal. Ajaloolise õigluse huvides tuli okupandi ja küüditaja kuju kesklinnast ära viia. Kolmikliit näitas, et suudavad teha rohkem, kui korraldada ümarlaudu ja anda tühjasid lubadusi ning teha pidevaid järeleandmisi. Teod maksvad rohkem kui sõnad. Omasid toetatakse ka raskemal ajal, seetõttu ei kukku kolmikliidu populaarsus nii kiiresti kui mõni tahaks.

to Glue Stick  2008-02-13 10:54:01
Tohoo pele, kes sellega küll nõus oleks?! "Mina võin elada ka pisut kehvemini, kui eestlase sõna maksab Eestimaal. Ajaloolise õigluse huvides tuli okupandi ja küüditaja kuju kesklinnast ära viia." Monumendilõhkumise, tegelikult - eel-kinnisvaraarenduse) hind tuleb liiga soolane (hoidku jumal selle eest, et ei tuleks verine!).

glavlit  2008-02-13 12:20:52
Kuule \"kolumnist\" Ubakivi, loe üle vene suursaadiku viimane intervjuu. Kas oled copy-paste teinud. Või pole mõttest üldse aru saanud. Venemaa vastandab end kogu (demokraatlikule) maailmale. Suurtega on nõus ehk läbi rääkima enam-vähem võrdsetel alustel, väikestega 8eriti nn \"lähivälismaal\") ainult Venemaa tingimustel. Seepärast Ubakivi asemel ma päris ei distantseeruks EL-st ja NATO-st. Mis siis, et viimased on vähe impotentsevõitu ja Venemaa tirib nende mõningaid liikmesriike pahatihti tillipidi mingitesse ähmastesse tehingutesse. Öeldes, et Tartu rahu Venemaa ei tunnista, siis võib aru saada, et ka Eesti tunnustamine on ajutine nähtus. Mingi julgeolekutagatise NATO ikka annab, vaevalt Venemaa huvides on sellega päris tülli minema. Üldse, ära vaata-kuula-loe nii palju vene propagandat. Vaata multikaid, seal on hea ja halva suhe must-valgem ja saad võib midagi ka aru.

Pohlatohlakas  2008-02-14 12:36:04
Artikkel on puhas propaganda. Ilmselt sihilikult ja teadlikult jäetakse mainimata mullu aprillis toimunud riigipöördekatse seos nord streami gaasitoru projektiga. Riigipöördekatse eesmärk oli upitada pukki kremlitruu valitsus, mis muudaks Eesti Valgevene taoliseks sõltuvaks satelliitriigiks ning annaks rohelise tule gaasitoru rajamiseks Eesti vetesse - mitte ainult majandusvööndisse, vaid ka läbi territoriaalvete. Viienda kolonni aktiivsuse tõusu Tõnismäe punapuusliku juures oli märgata juba aastaid - alates sellest ajast, kui putin kremlisse ilmus. 2005. aastal 9. mai varahommikul tehti puuslikule "make-up"'i, millest samal hommikul vene ajakirjandus pasundas ja mis kahtlemata suuremaid masse puusliku manu meelitas. See viitab veel kord, et riigipöördekatset ettevalmistav provokatsioonide seeria algas õige varakult. Oleme saavutanud, et meie riiklust ja keskkonda ohustav jõle gaasitoruprojekt on hakanud vinduma. Aita sinagi kaasa gaasitoruprojekti hinguseleminekule, kasvõi selle vastu allkirja andes: www.balticsea.lt/ee/all . Ka "piirileppe" läbikukkumine on Eesti seisukohalt võit ja vedamine. Setomaa vabaks!!! www.petserimaa.ee

Nonoh  2008-02-14 23:02:43
ei saa kõigega nõus olla. Märatsejatest ei olnud kolmandik eestlased. Aprilli tagajärg oli märksa komplitseeritum ja vastuolulisem. Venemaa "sõbrakäsi" on nagu on. Venemaal pole sõpru ega vaenlasi, tal on huvid. Antud hetkel oli tema huvides talitada nii nagu talitas. Gaasitrassist keeldumine oli õige ega toonud lisaprobleeme kuigivõrd. Paljud probleemid oleks tulnud nii või teisiti. Maailmamajanduse jahtumist saab veidi Venemaa tõusu abil kompenseerida, kuid probleeme see ei välista. Venemaa omakorda nõuab selle eest hinda, mida me maksta ei saa. Soomelt ei nõua. Ansipi ja tema partei lähtuvad kildkondlikest huvidest, ei arvesta isegi EL ruumis kehtivate põhimõtetega ning on sellisena tõepoolest julgeolekurisk. Sest võivad omaenda "ilmeksimatust tarkusest" meid auti mängida, olles ise naabrimehele täiesti ostetavad persoonid. Toimikud on ju seal.

Indrek_S  2008-02-15 09:47:13
Isegi sündinul loll peaks aru saama, et "kolmandik oli neist eestlased" oli pesueht "Potjomkin", mida Eesti valitsus Euroopale mängis....et kummutada väited "eestlaste" ja "venelaste" vahelisest mässust ja et süvendada "eesti siseasja" mentatilteeti

arno  2008-02-15 15:13:38
Isegi sündinud lollid saavad sellest aru, et aprillimärul oli eelmäng9. maile kavandatud anarhiale, täpselt nagu 1924. aasta detsembris(et need idast tulvavad nomaadid ka midagi uut välja ei mõtle). Ainult Keskerakondlased ja nende toetajad ei TOHI sellest aru saada, nad PEAVAD lõputult vett sogama ja kirgi üles kütma, sest selleks on nad nähtavasti ellu kutsutud(?)

arnole  2008-02-15 23:06:17
Selgita sarnasust aastal 1924 toimunud relvastatud riigipöördekatsega!

glavlitile  2008-02-15 23:08:48
Tartu rahulepingu järgi kohustus Eesti jääma neutraalseks riigiks, mida ta aga NATO -sse kuuludes ei ole.

illuminaat  2008-02-15 23:15:40
Välja otsitud andmebaasist et.wikipedia.org/wiki/Teherani_konverents" Teherani konverents oli Teise maailmasõja ajal 28. novembrist 1. detsembrini 1943 Iraani pealinnas Teheranis toimunud kolme suurriigi tippkohtumine. Nõukogude Liitu esindas Jossif Stalin, Ameerika Ühendriike Franklin Delano Roosevelt ja Suurbritanniat Winston Churchill. Teherani konverentsil nõudsid Stalin, Roosevelt ja Churchill Saksamaalt tingimusteta kapitulatsiooni ning leppisid kokku edasises sõjapidamises. Stalin nõudis lääneriikidelt teise rinde avamist, mida nood lubasidki. NSV Liit nõustus pärast sõja lõppu Euroopas alustama sõjategevust Jaapani vastu. Türgit kutsuti üles astuma veel samal aastal sõtta liitlaste poolel, ent Türgi jäi neutraalseks kuni sõja lõpuni. Määrati kindlaks Poola sõjajärgsed piirid: need pidid kulgema mööda Odra–Neisse jõge ja Curzoni liini. Lepiti kokku, et kõik riigid, kes on kaotanud maailmasõjas iseseisvuse, saavad selle tagasi, peale Baltimaade, mis jäävad NSV Liidule.

Meg  2008-02-15 23:46:15
Need on tõesti faktid,aga katsuge seda arnole või Antsule selgeks teha,sealt tuleb vastupidine arvamus.Et ikka okupeeriti.

taat  2008-02-15 23:55:11
Tunnustan Ubakivi kirjutist, mees on vähemalt arusaanud ja mõistnud, mida tänased valitsejad oma agarusest meile kaela on tõmmanud.

Ants  2008-02-15 23:56:34
Megile-- Antsult tuleb tõesti vastupidine arvamus. Mina ei näe selles artiklis ühtegi fakti. Putin pakkus Eestile sõbrakätt ---naerukoht.Et Putin püüab taastada Nõukogude Liitu teab igaüks. Ja kuidas mõista MEG-i lauset --- et ikka okupeeriti. Mida selle all mõistad kas seda ,et venelased polegi Eestit kunagi okupeerinud ???

Meg  2008-02-16 09:29:15
Ants,to illuminaat pani kõik faktid siin kirja,milleks peab hakkama neid ülekirjutama!? ET taoline leoing Teheranis tehti,see pole kunagi saladus olnud,suured riigid jagasid valdused ära.Hiljuti kirjutas Rüütel,et ta kahetseb,et Euroopa Liidu lepingule allkirja andis,kas hakkab kohale jõudma? Nüüd läks ka meie Põhiseadus.Võib ju öelda,et meil on,ja seda küll,aga Euroliidu oma on ülemuslik ja meil tuleb sellele alluda.Nüüd oleme tõesti Euroliidu pisikene oblast.

arno  2008-02-16 12:08:15
Meg, Ants küsis Sinult konkreetselt: "Kas Eesti okupeeriti venelaste poolt või ei aga Sina hakkad siin korrutama mingitilluminaadi(tegelikult illusionisti) monoloogi mida esiteks teab iga laps ja teiseks on "kallutatud" ehk veidi ebatäpne. Nimelt otsustati Teheranis mitte seda, et Baltimaad jäävad NSV Liidule vaid peale sõja lõppemist pidi Baltimaades toimuma RAHVAHÄÄLETUS rahvusvahelise egiidi all kus nende riikide rahvad ise otsustavad oma riigikorra üle. Selline formuleering aga on juba põhimõtteliselt midagi muud kui illusionisti poolt väljakäidu. Aga Sina kukud kiitma illuminaati-illusionisti mõtlemata Tema monoloogi sisu üle. Aga Rüütli tagantjärele tarkus on nii lootusetult hiljaks jäänud, et siin ei aita endale tuhka päheraputamine, isegi mitte tuhas püherdamine. Sellised lepped pole laste tamkamäng kus võtad käigu tagasi kui oma lollus ilmsiks tuleb... Mina olen kogu aeg EL astumisxe vastu olnud ja ka hääletasin vastu aga mida see aitas kui kõik mängisid palli vaid ühte väravasse kuna igaüks nägi vaid enda huvisid ja vabariigi saatus oli otsustajatel pohu(nagunii oli selleks ajaks enamus sellest juba nii P..., et isegi jäljed hakkasid võssa kasvama...

arnole  2008-02-16 13:33:30
Stalin lükkas Teheranis lääneliitlaste ettepaneku rahvahääletuse korraldamiseks Baltikumis tagasi ja seega otsustati, et Soome säilitab iseseisvuse ja Balti riigid jäävad NL -i koosseisu. Punkt. Jalta konverentsil ei olnud Stalin jällegi nõus Churchilli ja Roosevelti ettepanekuga muuta Prantsusmaa samasuguseks okupatsioonitsooniks nagu Saksamaagi.

Meg  2008-02-16 14:41:22
arno:To arnole pani asjad paika,nii see paraku oli ja jäi.

Ants  2008-02-16 17:22:11
Megile -paistab ,et Sinu arvates kui mingid suuriigid otsustavad ,et Nõukogude Liit võib oma väed Eestisse jätta, mis ometi oli Rahvasteliidu liige ja iseseisev riik ,siis Eestis polegi okupatsiooni olnud. Vastupidi need Euroopa jagamised on kõik ÕIGUSTÜHISED, ja Eesti riik oli okupeeritud riik. Nii tunnistavad ka praegu kõik lääneriigid.Ainult venelased ja teised venemeelsed räägivad edasi, et Eesti "kingiti" Stalinile .MITTE ÜHELGI VÕÕRAL RIIGIL EI OLE ÕIGUST SÕLMIDA SOBINGUID JA VÕÕRAST RIIKI KELLEGILE KINKIDA.

to Ants  2008-02-16 17:47:45
Mis tähtsust on reaalses maailmas õigusel? Ärge olge lapsik.

1 | 2 | 3 | 4 | Järgmine

Nimi 
E-mail