![]() Rahva süda valutab meedia pärast
rahvas
2012-04-11 13:35:41
ja mina olen ka rahvas ning väidan et ertikli autor konkreetselt valetab !
Rein
2012-04-11 14:03:16
Olen ammu kahtlustanud et Aino on provokaator, nüüd sain sellele ka kinnitust,sarnane segadusetekkijtaja on ka keskerakonna andunud toetaja.Parempoolsed on välja mõelnud mingi isikukultuse ja nüüd käivad seda siin provokaatorite abiga ka levitamas.
Rein
2012-04-11 14:04:12
Isikukultuse keskerakonnas.
Teine Eestlane
2012-04-11 14:30:46
Kui selle kirja kirjutanu tegeleb inimeste teenindamisega, suhtleb omakandi inimestega ning sel moel saab teada nende arvamusi ja hinnanguid, on tal täielik õigus oma tähelepanekuid üldistades võtta siin sõna "rahva südame" nimel. Kas igaüks meist on aga õigustatud ennast "rahvaks" tituleerima ja väitma, et iga teisitiarvaja valetab? Mis puutub Keskerakonnale inkrimineeritavasse mingisse müstilisse isikukultusesse, siis see on ilmselt tõesti üks parempoolsete luulusid, mida kõikvõimalike provokaatorite kaasabil levitatakse kõikjal, sealhulgas ka Kesknädala kommentaariumis. Küll juba uskujaid leidub, kui levitajad innukad on! Isikukultuse küüsis hakati Eestis vaevlema juba esimese vabariigi ajal - sestap oli Eestis üleminek Pätsi isikukultuselt Stalini omale peaaegu märkamatu ning väga kiire; järelmid aga "kaunistavad" meie elu ka tänapäeval, paraku mitte sugugi ainult Keskerakonna kandis, vaid mujal veel ägedamaltki.
Ants
2012-04-11 14:34:54
Reinule -Kas Sina püüad vaielda ,et Keskerakonnas polegi ISIKUKULTUST . !? Ütle palun siis põhjus miks lausa ridamisi praegu lahkuvad autoriteetsed keskerakonna juhatusse kuuluvad inimesed ? Vastan -sest nende "mõõt" sai lõpuks täis ,et tohivad rääkida ja tegutseda AINULT nii kui püha "Batja" otsustab . See ei ole enam normaalne erakond vaid "ususekt". Ja vanade keskerakonna loomisest saadik olnud inimeste lahkumine näitab kuhu on kahjuks jõudnud Keskerakond - tõesti kahju . Peaaegu kõik kunagine Keskerakonna juhtkond on erakonnast lahkunud ja erakond isolatsioonis . Ükski teine erakond enam ei soovi koostööd ja ka eesti rahvas on pettunud . Erakond "seisab püsti" veel ainult siin elavate venelaste toel .
Kolmas eestlane
2012-04-11 14:42:14
Teise eestlasele-- millist isikukultust Sa räägid president Pätsi ajal ,kas lugesid Nõukogude ajal väljaantud raamatust . ? Kuidas julged kõrvutada Stalini verist terrori reziimi kus inimelu ei maksnud midagi Eesti president Pätsu "reziimiga" mis igati soosis rahva heaolu . Kaitsetollid , talunike toodetud toiduainete ekspordi korraldamine ja palju -palju muud . Paistab ei ole Sina nii vana ,et teaks Eesti Wabariigi elust midagi .
KÕRVALTVAATAJA
2012-04-11 14:56:54
Keegi kommenteerija Ants nimetab siin väärikateks lahkujateks Laanetit, Seppikut ja Siiri Oviiri. Nojah millisest vaatenurgastvaadata. Kui sellest, et kõik on endised ministrid siis nojah. Aga kui mõtelda natukene ajudega, siis kerkib ka silmade ette kuidas keegi nendest siseministriks sai,mis valitsuse asutusena kuulus keskerakonnale. Sotsiaalminister Oviir praalis, et ravimite soodustused 90 ja 100 % jäävad, kuid kehtestas soodusravimitele piirmäärad, mille tõttu muutusid soodushinnad nii kalliteks, et neist tuli loobuda. Kaval, kahjuks petlik käik, mida kõik apteekrid imetlesid kui osavat sulitempu. Veel kahest auväärsest niipalju. et üks on toime pannud kaks ameyialast kuritegu, teise kohta saate infot Saaremaalt ,kus Kalle oma onule käkki keeras. Kulla paid, te ei tunne ju teemasid, mida püüate käsitleda kui kõike teadjad.
eelmisele
2012-04-11 15:07:33
aga Oviir ju tegutses Keskerakonna all ? Seega sa väidad, et Keskerkond lubab aga keerab hoopis asja hullemaks ?
Palju õnne- lõpuks sa ise ka tunnistad, et su erakond ainult valetab !
TO KÕRVALTVAATAJA
2012-04-11 15:16:40
See on siin kommentaaridest üks asjalikumaid tähelepanekuid lähi minevikust. Ma ei adu kes need Antsu väärikad keskerakonnast lahkujad on? Kuidas ise, eks nii vist hinnatakse teisi.
TO EELMISELE
2012-04-11 15:28:38
Oviir tõepoolest kuulus keskerakonda, kuid keskerakond oli ja on opositsioonis ja Oviir oli valitsuse liige ja täitis valitsuse tahet. Milles siin keskerakond süüdi on?
kriibu
2012-04-11 16:01:54
"Oviir tõepoolest kuulus keskerakonda, kuid keskerakond oli ja on opositsioonis ja Oviir oli valitsuse liige ja täitis valitsuse tahet. Milles siin keskerakond süüdi on?"
------------------------------ Vabandust, aga niimoodi kirjutab ainult idioot. Kui Keskerakond oli opositsioonis, siis mismoodi sattus keskerakondlane Oviir ministriks?????
A
2012-04-11 16:02:21
alli
2012-04-11 16:03:05
Oviir olevat pannud suuredKE rahad hakkama, va Vilja samuti...
Ants
2012-04-11 16:04:25
Naljakas niikaua kui Laanet ,Seppik ,Oviir olid Keskerakonnas oli kõik mis nad tegid ainuõige ja terve trobikond kesikuid olid nõus neid "rinnaga" kaitsma . Aga nüüd äkki kui nad ei soovinud enam kannatada Keskerakonnas valitsevat Isikukultust kohe on sulid ja pätid -- Laanet Saaremaal,Oviir Brüsselis ja Seppikust ei maksa rääkidagi ,temale leitakse nüüd 100 põhjust,et ta oleks nagu suli . Kas ei ole see naeruväärt ja Keskerakond on tõesti muutunud "Ususektiks" .Kardan väga ,et varsti ta lahkub päriselt "areenilt" nagu tema liitlane "Rahvaliit"
TO KRIIBU JA ANTS.
2012-04-11 16:26:10
Võtke asja rahulikumalt, siis ei näi te nii rumalatena. Esiteks Kriibule: Kuidas sai keskerakondlane Oviir opositsioonis siseministriks. Vastus: täpselt sama moodi nagu parteitu Laanet sai siseministriks- ikka tänu Savasaare vastutulekule, sest see valitsusamet kuulus ja kuulub keskerakonnale. Teiseks Antsule: väga palun rääkida asjadest, millest vähegi aimu on. Mis sinu loetletud meestesse puutub, siis peab ikka vähemalt selle lühikese kahekümne aastase minevikuga kursis olema, kui mälu ei küüni Seppiku tegudesse okupatsiooni ajal.
Enn Oja
2012-04-11 16:37:47
mõnele eelnevale
kui mingi varas lahkub kurjategiate kambast aga ise jätkab vargana sis tema lahkumisel ega jätkuval tegevusel pole mingit seost mõistega 'väärikus' . varastagu ta rahvast üksi või kambas, varas jääb vargaks !
Ants
2012-04-11 16:54:19
Hästi ka mina mäletan Seppiku tegevust Vene okupatsiooni ajal --- aga miks siis kõik kesikud olid vait kui Seppik oli Keskerakonnas ? Ja veel Savisaare "usaldusmees" ehk mäletate salakoosolekut peale "pronksööd" Seppiku korteris vene duumasaadiku ja Savisaare vahel ? Siis oli igati õige mees aga nüüd äkki enam pole ? Kui "kahepalgsed "teie kesikud siiski olete !
vaagija
2012-04-11 17:05:50
to juku 2012-04-11 09:45:47
Mööda paned, juku! Miks peaksime siis veel ise nendest meestest korrutama, kui juku seda juba tuhat korda teinud on? Pealegi tänases Kesknädalas on kõik kirjas. Mõtle juku parem selle seiga peale, et kui 60 irl liiget lahkus, siis miks kogu meedia sellest ei iitsatagi, mitte keegi ei mainigi? Samuti Maanteeameti peadirektor oma meeskonnaga jäi vahele, kuid erakondlikkusest mitte piuksugi? Mõistatasin ja tulin järeldusele, et kuna on vaikus, siis tähendab nad vähemalt keskid ei ole - kuu läks enne mööda, kui sain teada, et õigesti arvasin.
vaagija
2012-04-11 17:06:09
Antsule. Tore, et kommenteerid taas oma nime all, saame korralikult vaielda. Aga Su viimase lausega ei ole nõus - Rahvaliit, pihtas-põhjas; keskidega üritate sama; sotsid jäävad järge ootama, seda sel juhul, kui nad julgevad oma vasaktsentristliku maailmavaate juurde jääda ja kui ei, siis saab neist parempoolsete sõnaõiguseta väikevend, nagu nad seal kord juba olid. Nii jääbki järgi refirl üks partei, üks võim, üks õigus, üks diktatuur. Aga Stalini päikese diktatuuri me sinuga, Ants, oleme juba näinud ja ma usun, et enam me mõlemad seda ei taha. Sellepärast igas demokraatlikus riigis peab olema valitsuskoalitsiooni vastas ka korralik üksmeelne opositsioon - lõhki kistuna üksinda ei suuda meist kumbki 52 kohta parlamenti saavutada. Kahepeale aga juba praegu on kokku opositsioonil reitingu järgi 30+24 kohta.
Uurija
2012-04-11 17:11:32
Ainukene häda on selles 30+24, et sotsid ei saa keskiga koostööd teha, sooritamata poliitilist enesetappu.
|