Logo
13. juuni 2018
23 (1104)

Väljaandja:
MTÜ Vaba Ajakirjandus

Kesknädal jätab endale õiguse
kommentaare tsenseerida
Prindi

Sisekriitikud Keskerakonna autoriteeti ei kõiguta!

  2012-03-26 13:11:41
Ära valeta muigaja. Õpetajate streik oli puhtmajanduslik. Kesikud pookisid end sinna poliitilisi nõudmisi esitades takjana lihtsalt külge.

muigaja  2012-03-26 13:29:45
Hr.Rasmus Vool. Mida siis veel öelda president Lennart Mere kohta, et ta oli KGB agent Nikolajev. Seda, et ta tegutses nn. juulilepete sõlmimisel KGB agendina kui jättis Eestisse tuhanded vene erusõjaväelased, kes nüüd kujutavad ohtu Eesti Vabariigile. Eks nende tegevuse tulemusel toimuski Pronksiöö vastuhakk.Ning Andrus Ansip kartis veel venelaste poolt riigipööret. Seda ju kõike põhjustas Lennart Meri, KGB agent. Teiseks ei käitunud Lennart Meri mitte Eesti Vabariigi taastajana vaid sõlmis Eestile uued piirid, mis olid Stalini poolt Eestile pandud. Kui Venemaa tunnustas Eesti Vabariiki taastatud kujul nagu ta oli "astunud" NSVL-i, siis oleks Eesti pidanud lahkuma ka nendes piirides, millistes ta astus NSVL-i. Siin tegutses Lennart Meri ka KGB agendina. Me teame, et Trivimi Velliste isa oli KGBmajor. Arvatavasti tema mõjul sõlmis tollane välisminister Trivimi Velliste Eestile kahjuliku merepiiri. Kui palju kahju on põhjustanud need KGB agendid. Aga mis kahju võis põhjustada Savisaar oma raha küsimisega vene ärimehelt?

  2012-03-26 14:23:27
Me kõik teame et muigaja on KGB major. Seepärast pole ka midagi imestada tema Eesti Vabariigi vaenulike seisukohtade üle.

muigaja  2012-03-26 15:14:24
eelmisele. Miks te nii vähe minust teate. Ma olin KGB kindral juba Stalini juures. Beria oli minu kaastööline ja koos me ehitasime Gulagi arhipelaagi. Teie andmed on mul kõik olemas ja Moskvas. Värisege nimetud ja argpüksid, varsti tuleb Putin.

vaagija  2012-03-26 15:42:38
Jääb vaid muigajale lisada, et vaagija ka õnnitleb kriibut - olgu sul ka üks õnnelik päev aastas, aga pea siiski piiri ning ära õnnest lõhki mine ja arvesta, et aastas on 12 kuud ning valimisteni on veel rohkem aega - poolteist aastat. Mis sotsidesse puutub, siis nende reiting hüppas kohe lakke, kui nad ühinesid Vene Erakonnaga Eestis, seega kuna keskid ühinevad tööparteiga, siis järgmine kuu loogiliselt läheme sotsidest mööda, huraaa! Muide Mikseril on kaks võimalust valitsusse jõuda:
1) Teeb tõhusat koostööd kogu opositsiooniga ja saavutavad järgmistel valimistel valitsuse moodustamiseks ülekaalu.
2) Hakkab ansiplaarlaste tõmmata-lükata ampelmaniks, sest üksinda Mikser ei saavuta mitte kunagi absoluutset enamust, nagu seda omab Eesti suurima erakonnaga Savisaar Tallinnas.

Kalju Ein  2012-03-26 16:19:03
muigaja! Soovitan sul nende tõestustega minna Kaitsepolitseisse ja teha avaldus seal President Lennart Meri kohta ja nõua, selleks on sul õigus, omad tõestus materjale kriminaal uurimise algatamiseks. Siin seda jutustades pole sellest mingit kasu ja teed hoopis ennast tolaks teiste ees. Näita KaPo-s täpselt ära kes on süüdi pronksööl. kelle käsul see toimus, samuti piiri värk ja erusõjaväelased koos testud Eesti kgb-laste agentidega. Sul peaks materjale olema jalaga segada. Miks sa varem pole seda küsimust üles tõstnud, oleksid Eestis tehtud mees võibolla isegi Andrus Ansipi asemel peaminister või KaPo ülemus!!! Trivimi velliste isa oli major, kui oli, ega selles poeg süüdi ei ole. Mis merepiirist sa veel jahud, ega siis Trivimi isa mingeid lepinguid ei sõlminud. SAvisaare raha küsimine mõtle hästi läbi, kas siin pole ka Venemaa KGB mängus ja mis sel juhul Keskerakonnast ja erakonna juhtidest arvata, millega nad võivad olla seotud, millest praegu ei taheta rääkida. Las erakond laguneb ja siis tuleb ka tõde välja. Mina olen selles kindel.
Muigaja, ära lõõbi endaga, see võib sulle mõnes kohas koha kätte näidata ja mis sa siis kostad või ütled. Selles lõõbis võib mingil määral KGB suhtes tõde olla, muus osas ....

kriibu  2012-03-26 17:12:11
muigaja, sa eksid kahes punktis. Esiteks ei ole sotside populaarsuse kasv mingi hetketulemus. Kui sa oled märganud, siis sotside populaarsus on pidevalt kasvanud pärast seda, kui Pihl kinga sai ja Mikser valiti. Teiseks ei ole Keskerakonna populaarsuse langus põhjustatud mitte Kalle Laaneti isikust vaid Savisaare isikukultuse süvenemisest. Kusjuures Savisaar enam isegi ei vaevu varjama seda "Keskerakond, see olen mina" mentaliteeti. Ja muidugi populistlik tasuta ühistransport, mille rahastamise kohti Tallinn ise ka tea, nagu täna Vikerraadio saates selgus.
Ja kas ei ole huvitav, et Keskerakond oli ju see, kes nii väga "toetas" streikijaid, ometi kasvas hoopis sotside pooldajate arv. Tuleb välja, et inimesed hakkavad vahet tegema näilisel ja tõelisel, ja see on ainult tervitatav nähtus.

Mull&Moll  2012-03-26 17:24:56
Kes on see üldtuntud kesik,endine karjäärikommar,kellel hinge taga pole olnud midagi,pole praegu midagi ja ei saa olema ka tulevikus midagi,kuid põues on alati olnud,on
praegu ja on ka tulevikus kivi?
Ärge kandke kivi põues.
Muretsege selleks seljakott või suurkott.
Arvesta alati tüngateadlikult just sellega,et reaalses tegelikkuses kasvab igast põrsast kesik ja igast
kesikust emis või kult ja igasat kuldist saab teha orika.
Ostes turult põrsast,nõudke alati
tüngateadlikult just seda,et kott oleks läbipaistvast polüetüleenist.
Sama kehtib ka suurkoti kohta,
sest kui koti läbipaistus ei kehti,siis saad tünga just sellega,et kesikud
hakkavad just Sind suurkoti
ja suukorviga kottima.

vaagija  2012-03-26 17:58:09
kriibukene, ja lähedki vaikides mööda faktist, et sotside reiting hüppas kohe lakke, kui nad ühinesid Vene Erakonnaga Eestis, seega kuna keskid ühinevad tööparteiga, siis järgmine kuu loogiliselt läheme sotsidest mööda, huraaa!
Muide Mikseril on kaks võimalust valitsusse jõuda:
1) Teeb tõhusat koostööd kogu opositsiooniga ja saavutavad järgmistel valimistel valitsuse moodustamiseks ülekaalu.
2) Hakkab ansiplaarlaste tõmmata-lükata ampelmaniks, sest üksinda Mikser ei saavuta mitte kunagi absoluutset enamust, nagu seda omab Eesti suurima erakonnaga Savisaar Tallinnas.
P.S. Kas sotsid ei toetanud streike?!?

Tiina  2012-03-26 21:26:19
Kõige tuntumad kommunistid on reformierakonnas. Siim Kallas oli ENSV-s 3. mees a/ü kesknõukogu esimees. Kui siin räägiti, et Smuul oli kommunistlik kirjanik, siis näitab see vaid vaimuvaesust. Suur kirjanik oli ka Aadu Hint, kellest tänapäeva noored enam midagi ei tea. Kus on praegu E.V kirjanikud? K.-R. Tigasson kirjutas Päevalehes, et Ida-Euroopa kirjandusmessil Leipzigis ei esindanud Eestit keegi, samas kui Sloveenia pani välja 16 kirjanikku. Meie suurendame kaitsekulutusi, pumpame musklitesse jõudu aga riik jookseb inimestest tühjaks. Kas me nii saamegi suureks "vaimult" nagu soovis J.Hurt?

Tiina  2012-03-26 21:35:30
Sotsid on koostöövõimetud ja seepärast pole paraku suuri muutusi niipea oodata. Eesti maa ja rahvas ei huvita ei võimuparteisid ega sotse. Neid huvitab vaid kas võimul püsimine või võimule saamine. Mikseri juhtimisel alustati võimumänge juba 2010.a. kirikuskandaaliga seoses. Pihl oli vaja kõrvaldada, sest tegi keskiga koostööd. 2011.a. riigikogu valimistel Pärnus kustutas end SDE nimekirjast M.Soosaar, sest ei tahtnud kandideerida samas nimekirjas ühe SDE naispoliitikuga, kes oli korruptsioonis süüdistatud. Niipalju siis SDE printsipiaalsusest. Teiste silmas pindu näevad enda silmas palki mitte.

diana  2012-03-26 21:57:33
Nõuka aeg ei saa kuidagi ametühinguid tõsta nii kõrgele, et selle juht oleks olnud nomenklatuuris kolmas isik riigis. Ei tea kes kaks esimest sel juhul olid ja kes sellele kolmandale mehele järgnesid. Tiina võiks valgustada meid,kes me ei tea.
Ma ei tea täpselt miks kommija tõi näiteks just Juhan Smuuli, võibolla ta tahtid võrrelda teda mõne inimesega kes olid palju kõrgematel ametipostidel ja praegu on "suur tegija" või hoopid TTV saates oli saade Smuulist, teatavasti keskerakond ja siin keskerakondlastest kommijad koguaeg kiruvad taga neid kes olid kommunistid ja olid meie põllumajanduses ja tööstuses eliit, tänu kellele ei venestatud ära meie rahvamajandust.
Missugused erakonnad on tiina arvates koostöö võimelised ja meie riiki edasi viima ja kes on need inimesed nimeliselt. Hiljaaegu keegi keskerakondlastest siin kommides just vastupidi kiitis sotse, et nad võiksid teha valitsuse, mis toimib. Ei saa Tiinast aru, mida Eesti maa ja rahvas ei huvita ja keda huvitab võim.
Teatavasti ei saa keskerakond kunagi nii palju hääli, et ta saaks üksi valitsust teha, kellega ta võiks koos teha ja kes on nõus temaga tegema (vaevalt, et selle keskerakonnal õnnestub valitsuses olla, erakonnas peavad tulema kardinaalsed muutused, ehk siis on mingi võimalus).

Saurus  2012-03-26 22:33:01
Kas Arvole on lubatud Savisaare "naabri vana Mihkli" koht Hundisilma laua ääres või on poeg jälle Edgari autojuhi ametisse ennistatud? Uskumatu, et nii vähe on vaja, et Stokholmi sündroom jälle välja lööks.

  2012-03-26 22:39:42
!. EKP keskkomite teine sekretär.
2. EKP keskkomitee esimene sekretär.
3. ENSV julgeolekukomitee esimes.
4. ENSV siseminister.
5. ENSV Ülemnõukogu presiidiumi esimees.

kriibu  2012-03-26 22:53:22
vaagija, mul on kahju, aga sa pead ilmselt pettuma, kui loodad, et Mikser veab Savisaare valitsusse.
Fakt on ka see, et meie peamine opositsioonierakond praegu on sotsid.
Mis sellesse streigi toetamisse puutub, siis Keskerakond "toetas", sotsid toetasid. Inimesed teevad vahet nagu paistab.

vaagija  2012-03-26 22:58:55
See on sinu arvamus, head arvamist!

muigaja  2012-03-27 10:28:59
Hr. Kalju Ein. Lennart Meri kohta andmed kui KGB agendi kohta avaldas õigusteaduste doktor Ando Leps juba Lennart Mere eluajal. Need ilmusid "Kesknädalas" mitme kuu jooksul. Öeldakse, et vaikimine tähendab nõusolekut. Vaatamata sellele, et Ando Leps pidevalt ootas Lennart Merelt vastust, ei tulnud seda. Tähendab, et Lennart Meril polnud midagi enda õigustamiseks öelda ja ta nõustus sellega. Muidugi ei uuri seda kapo, kapo tähelepanu on suunatud ainult Savisaarele ja Keskerakonnale, seda on ju näha.

muigaja  2012-03-27 10:55:10
kriibu.Et praegu sotse toetatakse, see näitab kuidas meie rahva arvamus muutub olenevalt millises suunas tuul puhub. Me nägime kuidas pärast Pronksiööd tõusis toetus refile päris lakke. Rahvas juhindus hetkeseisust, et Ansip läks kaklema nende okupantide järeltulijatega, kes tahavad tagasi vene võimu. Meedia ülistas Ansipit taevani ja loopis laimu Savisaare pihta, kes olevat korraldanud Pronksiöö. Seda on ammu teada, et rahva arvamuse kujundamisel on suur tähtsus propagandavahenditel. Seda mainis Goebbels ja sellest on õppust võtnud parempoolsed erakonnad. Kui ajalehed ja televisioon ning ringhääling taovad sulle pähe, et Savisaar onvenemeelne ja Ansip puha natsionalist, siis rahvas lõpuks usub ka seda. Miks siis rahvas enam ei usu oma kangelast Ansipit? Rahvas on aru saanud refi räpasest tegevusest Savisare ja Keskerakonna vastu. Muidugimõista tegi Savisaarele suure tünga see tobu Priit Toobal, kellel puudub arusaamine eetilisest käitumisest või isegi konspiratsioonireeglitest. Ka Toobal tuleks Keskerakonnast minema lüüa, sest nagu ütleb vanasõna: enne toeta joodikut kui lolli. Ta näitas ennast poisikesena juba siis kui leiutas internetis koos kaaslastega mängu, millega "anti kinga ministritele". Vaatasin, kuidas ta oli selle juures suure õhinaga nagu kümneaastane poisike. See poisike tõmbas praegu Keskerakonna maine alla. Kõige parem oleks kui ta ise lahkuks nii riigikogust kui erakonnast. Keskerakonna peasekretäriks sobib Kadri Simpson. Verelaskmine tuleb ainult kasuks, sest luuüdi toodab värsket verd.

  2012-03-27 10:55:27
Säherdusi nn. "andmeid" võib avaldada igaüks ja iga inimese kohta. Aga niikauaks kuniks säherdustel "andmetel" puudumas faktoloogiline alus, jäävad need turumooride pajatuste tasemele.
Vaikimine ei tähenda alati mitte nõusolekut vaid enese mitte alandamist säherduste lolluste väljamõtleja tasemele. Milleks vaielda idioodiga?

  2012-03-27 11:17:35
Nii näiteks rajanevad Lepsi väited oletusele, et Jeltsin olla Merile Moskvas tema toimikut näidanud ja sellega hirmutanud. Teadaolevalt ei viibinud Ando Leps Lennart Mere ja Boriss Jeltsini kohtumisel, nii et tema väide kuulub pehmelt öeldes saunajuttude valdkonda. Ja täpselt samamoodi on ka praktiliselt kõikide tema hüpoteesidega, sest need on rajanemas vaid oletustele aga mitte faktidele.
Aga mis muigaja poolt esiletoodud Goebbelsisse puutub siis tolle mehe tegemistest ei ole võtnud õppust mitte ainult meie paremerakonnad vaid ka KE. Nimelt loodi varsti peale natside võimuletulekut Saksamaal ja Goebbelsi ettevõtmisel Saksamaa Natsionaalsotsialistliku Tööpartei juurde Tõekomisjon.

Eelmine | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | Järgmine

Nimi 
E-mail