Logo
13. juuni 2018
23 (1104)

Väljaandja:
MTÜ Vaba Ajakirjandus

Kesknädal jätab endale õiguse
kommentaare tsenseerida
Prindi

Eelmise Kesknädala veebis enimkommenteeriti Pronkssõdurit

Poliitproff  2013-08-08 09:27:32
See valitsus ongi sellise "ringkaitse"organiseerinud,igal pool on "omad ametis" a kuidas sa OMASUGUSEID VASTUTUSELE VØTAD...!

eelmisele  2013-08-08 10:01:04
Õigus poliitproff. Mart Laar tegi esimeses valitsuses alguse omameeste riigiametnike ja valitsuse liikmete moodustamisel, kus sobivus isikuliste omaduste poolest, haridus ega pädevus antud ametikohale mingit tähtsust ei omanud. Tähtis oli usaldatav, oma mees ja see arenes ja tugevnes edasi. Sellepärast ka see üleriigilise meedia kaudu Laari ülistamine ja selline erakordselt ebaõiglane soosimine raskesti haige ja invaliidi igale poole kõrgetele palkadele sokutamine, kus ta sageli isegi istumas ei käi, nagu riigikodus selgus kui voodislamav haige oli pärast insuldi haiguslehe lõppemist invaliidsuse vormistamise asemel riigikogusse tööle suunatud. Ja võib- olla kellegi pahameeleks, kuid ei sa ma ka siin hr. Ando Lepsilt küsimata jätta, kas kõigis sellistes tegudes ongi see loomulik kapitalistliku riigi oludes ja sellega nagu kõik öeldud?

TO, TO ANTS 13. 24. 28.  2013-08-08 11:06:47
Vabandust minu ahtakese hariduse pärast. Aga anonüümselt ma ei karda ka siin lolli mängida. Mis asi see lugemus eesti keeles tähendab? Kas see on asendussõna pädevusele, kogemusele, haridusele või on see äkki mingi ohtlik märgusõna kellegile midagi Antsu vastu korraldamiseks? Aga äkki mingi parool?

Magnus  2013-08-08 11:13:07
Paljukannatanud Pronkssõduriga ette võetud juba ette arutuks arvatud ja eelhoiatatud ettevõtmised, millest naiivselt loodeti meie rahva totaalset maharahustamist/maharahunemist, on, nagu võib näha nii siinsetest kommentaaridest kui ka A. Adelberdi repliigist ja sellele lisatust eelmises lehes, vastupidi ootuspärasele hoopiski sundinud mõtlevamaid ja ütlemisjulgeid inimesi lausa sõnaheitlusse (sõnasõjani jääb õnneks ikka veel verstake maad). Miks? Sest mitmete XX sajandil Eestimaad valitsenud võimude ponnistustest hoolimata pole eesti rahvas oma minevikust lahti öelnud, sest ta teab: rahval, kes ei tea ega hinda oma minevikku, elab tulevikuta - kuni hääbub/häävutatakse ajamerre.

Seepärast olgu tänatud nii kaasa- kui ka vastumõtlejad, sest mõlematest saab meie vaimuilm rikkamaks, mitmenäolisemaks, värvikamaks.

Uskugem Eesti tulevikku, mis on sündinud meie minevikust ja ammutab jõudu olevikust, mis, kui Eestis vähekenegi ringi vaadata, polegi nii hall ja igav, kui mõned kinnisilmsed arvavad!

TO MAGNUS  2013-08-08 11:47:10
Üle ootuste hea kommentaar, kui silmas pidada kommentaaride hulka ja kvaliteeti. Nõus, kuid viimase lause täiendaksin ja olen ka nõus kui mainida mida vaadata? Kui vaatame seda ülekeevat ja rahva õiglustundele kohutavalt haigettegevat riigiametnike tegevust, kus üks seaduserikkumine ja ebaõiglane ülekohus järgneb teisele ja mitte keegi ei vastuta, siis hall ja igav sellise elu kohta oleks väga hellitavalt öeldud. Kui minna metsa või järvede äärde, ilusatesse, lillelistesse linna parkidesse, siis on tõesti tore. Ka supiköögi järjekorras kodukatuse ebaõiglaselt erastamistules kaotanu mõtiskleb-polegi Eestis viga elada, kui ainult niipalju suppi antak, et elu päriselt ei kustuks. Kõik hr. Magnus sõltub sellest kus ja mida vaadata. Kui sattute Ansipi õigusriiki, kus ollakse Eesti üle uhked, siis mõtlete vaimustusega, et kuhu olete sattunud? Raha ei loeta ja mitte millestki pole puudus. Ori kõnnib ahelates ja mõtleb rõõmuga- tänane päev jälle elatud, olgu peremees tänatud selle lahkuse eest, et elada laseb. Kõik ikka sellest milliste silmadega ja kuhu vaadata. Vaevalt kellelgi silmad kinni on, aga kõik ei saa sellest õieti aru, mida nad vaatavad. Üks vaatab maali ja imetleb kui kena. Teine vaatab ja imestab, miks selliseid värviplätserdisi maalitakse.

JUSTAMENT  2013-08-08 12:32:39
Hr. Magnus arvab, et elu Eestis polegi nii igav ja hall. No ega olegi. Kes väga roosades värvides tahab isegi siis näha, et ta igav ja hall ei ole, kui ta seda on, siis võtku pudel hundijalavett sisse. Eks need narkomaanid ikka ka tahavad paremini seda elu näha kui ta on. Üks proua rääkis teisele, et küll me oleme hea presidendi endale saanud. Nii ilusasti räägib inglise keelt ja nii ilusasti räägib kuids meie elu läheb kogu aeg paremaks. Teine mees istub poe taga kastil, käes pudel, mis avameelitsema kisub. Ta kirub meie presidenti taevani, kuradi jänki, mingu oma kodumale, tuli siia rahva kulul elama. Jättis oma perekonna ja hakkas siin ühe lipakaga elama, kes ei hoolinud, et elab abielumehega. Oh seda elu ja issanda loomaaeda, mis nii suur ja erineva silmanägemisega on. Kus on siis see jumal, kes ütleks, kellel on õigus?

TARGAD MEHED VASTAKE  2013-08-08 18:59:24
Üks mitmepalgeline, moraalilage ja silmakirjalik president ihub ammugi salamahti ja avalikult hammast Savisaarele. Tule taevas appi! Kas keegi võib ka arvata milline mahhinaator ja nikerdaja on see meie Toomas Ilves? Millised rahva rahad on liikunud selle Ärma talu ümber? Millised maksud ja väljamõeldud skeemid rahva raha väljapetmiseks selle mehe südamel on. See ööbimine ja selle rahasaamise nimel talu Evelini nimele vormistamine ja siis rahva raha eest seal ööbimas käia, oma naise juures! Kas tõesti häbi enam üldse ei tunta? Siis need õla operatsioonid välismaal rahva raha eest, sest mingit õlga ei usaldatud meie arstidele opereerimiseks. Rüütel usaldas oma raske südame opereerimise meie arstidele. No mis kuradi mees see Mikser on, et ta nii loll on? Või olid siin jälle selle presidendi soovituse taga mingid mustad plaanid. Nagu see Laari panka sokutamine Ilvese poolt? Mitte ei saa neid usaldada. Kas kunagi ka välja tulevad kõik need rahva raha kokkuriisumised, mis Ilves on igasuguste JOKK ja mitejokk plaanidega ellu viinud? Misasi see Velkome Estonia kolmeteistkümne miljoni trikk tegelikult oli? Kui palju on Ilves kokku raha laenanud, kuskohalt ja kuidas ta on neid deklareerimisi varjanud? Kas need rängad seaduserikkumised kunagi ka välja tulevad?

Ants  2013-08-08 20:01:44
Mind pani siiani väga imestama see "poliitproff" kes praalis tema suud ei panne keegi kinni ja võib "Kesknädalas "edasi ropendada --sõnad mida pidevalt tarvitab sitapead ,keppima ,persse madalalaubalised ,tainapead .Mitte keegi teine nii ei ropenda . Rääkisin ühe oma sõbrale see hakkas naerme ja ütles aga need kommentaarid tulevad Kesknädala toimetuse arvutist !? see "poliitproff" töötab seal . On rahvuselt venelane kuid räägib ilma aksendita eesti keelt . Mõtlesin kas selline asi saab olla tõsi ja toimetaja midagi sarnast lubada . Panin välja tagasihoidliku sööda -- Kirjutasin mõnerealise kommentaari nime all Jüri .Valisin hoolikalt sõnu ,et ei saaks midagi Kirjastiilist rääkida . Ja "poliitproff" neelaski "õngekonksu" alla . Kirjutas ja sõimas jälle räigelt Jüri- Antsu kes üks isik . Kes seda saab teada kus arvutist tuleb kommentaar, kas mingi "kalakasvataja" Läti piiri äärest ??Muidugi mitte kuid see on näha toimetuses millisest arvutist kommentaar tuleb .See oli kinnitus ,et sõber õigust rääkis . Teen nüüd teadmiseks kõigile . Muidugi kustutatakse minu kommentaar kiiresti . Eks siis küsi peatoimetaja käest miks kustutatakse tõde ja räige sõim võib lehes olla

Poliitproff  2013-08-08 21:23:18
Ei lähe läbi Ants su jama,elan endiselt seal kus ennegi....,esitex sul pole søpru..,kui ongi,siis mingid "sinimägede varemed",teisex ei saa keegi kuskilt mingeid arvutiandmeid,kuna kommin siin läbi tel.kønekaarti....,kui vaja viskan selle minema ja ostan uue kaarti...,ja løpetusex on mu vene keel nullilähedane....,SITT ÜRITUS....JA ANTS VEEL RÄÄGIB ET ON "aus mees",oi Antsud-Kraabud jne....ärge kasutage Ansipi taktikat,ANSIP ON LÄBI KUKKUNUD....TAINAPEA...

to TO, TO ANTS 13. 24. 28. 2013-08-08 11:06:47  2013-08-08 21:37:58
Lugemus on üks eeldus pädevusele ja haridusele.
Aga Ants on jäänud oma arusaamadega sovjetiaega.

Ants  2013-08-08 22:46:51
Muidugi elad endiselt seal kus ennegi , kuid kas vaatasid ka seda tel.kõnekaardilt ,et Ants ja Jüri kommentaarid tulid samalt arvutilt ning on üks ja sama isik . Väga head Tel. kõnekaardid Sinul "kalakasvatajal"

Ants  2013-08-08 22:50:26
To Antsule --ehk desifreeriks mulle sõna LUGEMUS ? mis pidi eeldus olema haridusele ???

Poliitproff  2013-08-08 23:06:28
Ants ITI ASJANDUS KÄIB SUL SELGELT ÜLE JØU....,kapo ja køik teised vøimuorganid on Valitsuse KÄEPIKENDUSED...arvad tøesti,et oma arvutist kuskil kommima hakkan a sa oma Lolluses kukkusid täitsa perse,kaua sa seda kommi välja møtlesid,terve päev olid kadunud,tømbas vist "møttetöö"kuplialuse suitsema....a arusaadav ega møtlemine pole sinu ala....vana mees ja loll peale selle,...,saage tuttavax,selline on tegelik "aus Ants"..,sa mees oled tøesti KARU TÜRAGA TEHTUD,LÄBI TIHEDA KADAKAPØØSA...

Ants   2013-08-08 23:41:13
Nüüd räägid õigust --ega ma oma arvutiga kommenteerima hakka mina kasutan "Kesknädala" toimetuse arvutit . Kui tahad olla õige mees miks peaksid varjama oma arvutit !? Mina küll mitte kuna ei ropenda siin ja avaldan ainult oma arvamust . Sinu viimane kommentaar näitab Sinu ülimadalat intelligentsi ---"Poliitproff"

haa  2013-08-08 23:49:51
sa, Ants, oled ikka väga naiivne asjamees kui arvad, et suudad oma stiili "hoolega valitud" sõnade taha peita. No ei aja sind segamini mitte kellegagi, absoluutselt alati põrutad oma äratuntavas stiilis. Ja see sinu sõbra jura ei kannata ka kriitikat. See "arvutiasjatundjast sõber" on ikka seesama kriibu, kes siin kommentaride näol sisisemas käib. Ju te kahekesi juba paar kuud olete arutanud, kes see Poliitproff olla võiks ja ennäe, välja mõtlesite lõpuks, kellena teda avalikkusele pakkuda. Aga see aadressi peitmine on päris mõistlik tegu meie riigis.

to Ants  2013-08-09 00:06:42
lugemus on see asi, mida sinul ei ole, kuigi sa kipud kangesti praalima, et oled palju lugenud.

Poliitproff  2013-08-09 00:58:48
Ants,ma siin korduvalt küsinud teie ähvarduste peale,et avalikustate mu isiku jne...et avaldage nime a teil Tainastel pole ju kuskilt midagi vøtta...,küsid ehk "søbralt"....!!Lugemis teema juurde tulles,siis Ants,LUGEDA TULEB,SELLELE KAASA MØELDA,MIDA LOED,KUNA SUL MØTLEMINE VØØRAS,SIIS SU LUGEMINE ON KA KASUTU,...SUL PUUDUB MØTLEMISVØIME,LOED MINGIT PASKA JA ESITAD SEDA TØE PÄHE SIIN....a kui Antsult midagi küsid,on juba teise artikli alla kommima kadunud,nii et "ajutu vanamees"otsi omasuguseid ja vaidle nendega a "oma aususe" tøid nüüd køigile näha....,kønekaart on veel üx turvalisemaid,kuigi vajadusel saab ka seda nr-i positsioneerida a sellex on luba vaja ja isiku saad teada,siis kui ta käes on....Tainapea

JAAK  2013-08-09 09:42:48
Mis teiega juhtunud on? Nii kurjaks endid teineteise vastu kruvinud, et lausa keskööl põrutate vastastikku. Kuidass teid lepitada? Katsuksime ikka teemast rääkida. Selleks ju ongi internetti need veebilehed mõeldud. Andke teineteisele oma e-posti aadress ja klaarige seal oma erimeelsusi. Kahju kui te kuritarvitate peatoimetaja Urmi Reinde kindlat joont-kinnipidamisel meelsuse ja sõnavabaduse avaldamise põhiseadusega antud õigustest. Kuid Antsul on ju õigus, et tuleks ikka kommenteerida viisakuse elementaarseimaidki nõudeid, head tava hoides ja sündsusetu käitumiseta, mitte näidata ennast halvemana, kui tegelikult ollakse. Ma ei usi, et poliitproffi nimel kommenteerija nii tige ja halb inimene tegelikult on? Asjalike arutlemiste juures pole tema mõtlemisvõimele midagi ette heita. Täiesti kõrvalise isikuna ja mitte kummalegi eelistust andmata, ma siiski annaksin plusspunkte rohkem Antsule, kes kommenteerib oma tegeliku nime all. Muidugi ei maksa minust valesti aru saada, nagu mõni töötav või õppiv kommenteerija ei peaks oma nime varjama (arvestades meie riigi tegelikku seisukorda) kuid sina hr. poliitproff peaksid tingimata oma õige nime all esinema, kui selliseid sõnu kasutad ja veel kui teisi krittiseerid. Seda anonüümsena, pean äärmiselt alatuks ja olen selliste ahferistiudest anonüümikute pealekaebamisel alates jaanuarist 1945.a. ilma isata jäänud neljalapselises perekonnas. Olen päris kindel, et sa poliitproff oled palju targem ja inteligentsem, kui sa siin ennast esindad. Ma olen õppinud ja tunnen psühholoogiat ja enda elust mäletan, et on indiviide kes ärritudes n.ö. pakuvad üle, hakkavad esinema sellisena, kes nad tegelikult üldsegi ei ole. Meid on vähe ja meie riigi olukord on raske, sest sellist riidu õpetavad meile omavahel pidama erakonnad, eriti valimisvõitluses, oponendid, isegi tulistades oma erakonnavastaste piltide peale jms. Kui meie ka niimoodi nendest eeskuju võtame, siis meid tõesti varsti enenam ei ole. Ühte ma kinnitan sulle Poliitproff. Sul on hea kaasuste lahendamise võime, kuid nagu elus ka suurtel spetsialistidel juhtub, alati versioonide kokkusobitamisel, ei saada pihta. See Kesknädala arvutijama unusta kindlasti. Sa eksid rängalt Kesknädala toimetuse moraalikindluses ja aususes. Ja vaatamata sellele, mida siin seaduserikkumisi avastatakse (reffide rahaskandaal), ei ole asi veel kusagil nii hulluks pööranud, millises kahtlustad KN toimetust.

Ants  2013-08-09 10:12:11
Jaagule -Meeldiv oli lugeda rahuliku asjaliku ja õiget kommentaari .Ma ka ei mõista "poliitproffi" laussõimu lausa ähvardusi mind "sitamaja taga labidaga surnuks lüüa" !? Kas selle eest ,et avaldan oma arvamusi ja seisukohti ?Midagi on siin paigast ära . Kummaline ka see kuidas Läti piiriääres elav "kalakasvataja" kohe teadis kui sõbra jutu peale kontrolliks kirjutasin kaks rida Jüri nime all ,et need tulevad ühest arvutist !? Ja kohe sellest ka oma kommentaaris kirjutas ?? Palun Jaak loe tähelepanelikult üle meie viimased kommentaarid "poliitproffiga "Mina olen pensionär ja kui und ei ole võin ka öösel kirjutada .Kuid lausa naeruväärne on selline "salastamine" ,et "poliitproff" kasutavat koguni oma "arvuti salastamiseks" telefoni kaarte !?. Küsiks mis "riiklikud saladused" need siis on kus kohe selline konspiratsioon . Tegelikuses on tema kommentaarid rõve sõim,et tahtmata hakkan uskuma oma sõpra,et sellel võibki õigus olla .

muigaja  2013-08-09 10:38:03
No kus on nüüd läinud lahmimiseks, ära on unustatud jutu teema. Aga vaidlus oli selle ümber kas Jüridel oli korrektselt kultuurne minna võõrasse seltskonda kaklema ja miks ei läinud nad linnavalitsusse selgitust saama kellaaegade kohta, miks oli neil kaasa televisioon?Kõik see tunnistab, et tegu oli räige ettekavatsetud provokatsiooniga, et ärritada üldsust ja seega sundida Keskerakondlikku linnavalitsust Pronksmeest kõrvaldama. See oleks tähendanud aga venelaste eemaldumist keskerakonnast ja linna võimu üleminekut isamaaliitlastele. Millegipärast ei taha Ants ja temataolised seda tunnistada, vaid raiuvad maniakaalselt, et Jüridel oli õigus minna kaklust otsima. Kas Jüridel on siis õigus tungida ka praegu 9.mail Pronksmehe juurde ja seal alustada venelastega kaklust, sest Pronksmehe juures on valves noored vene sõjaväe mundris. Seega võib öelda, et pronksimässu algatasid Jüri Böhm ja Jüri Estam. Kas nad sellega saavutasid venelaste allumise? Vastupidi, nüüd käivad Pronksmehe juures kümned tuhanded venelased ja ka eestlased ja eesti ühiskond on selgelt lõhenenud rahvustunnuse järgi. Mida see head tegi ja kui veel kehtestatakse viisavabadus Venemaaga. Siis hakkavad Pronksmeest külastama ka kümned tuhanded venemaalased. Ning Tallinas jääb linnavõim suures osas venelaste kätte.

Eelmine | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | Järgmine

Nimi 
E-mail