Logo
13. juuni 2018
23 (1104)

Väljaandja:
MTÜ Vaba Ajakirjandus

Kesknädal jätab endale õiguse
kommentaare tsenseerida
Prindi

Valimised võitis Savisaar

Major  2015-03-09 12:54:25
Jaak. Loe oma kommentaare (kriibule 2015-03-08 09:03:15) ja (KRIIBULE 2015-03-08 15:45:12). Sa süüdistad nendes kriibut viha, tigeduse ja lausa inimvihkamise väljendamises. Loe neid nüüd uuesti ja oma järeldused. Ma ei viitsi vanainimese nina koguseeaeg tema enda tekitatud hunnikutesse toppida. Selle aja peale oleks isegi koer aru saanud, et teeb midagi valesti. Kogu oma siiruse ja aususe juures.

hannibal  2015-03-09 13:01:36
Mida siin enam kraaksuda? Valija on oma valiku teinud: Keskerakonda valitsusse ei taheta. Ning nii lihtne see ongi.

Мудак Елдаeв  2015-03-09 14:27:34
"Eestile tulevikku silmas pidades äärmiselt ohtlik jätta kõrvale, ignoreerida, näkku sülitada ca 1/3 elanikkonnast, keda Ksk esindab, eriti räigelt lüüakse jälle venekeelseid..."

Keegi ei ignoreeri kedagi. Neil 1/3-l on väga lihtne valik - valigu edaspidi liberastide p... teise kannika REF'i või valigu sotside poolt, millega ongi nende hääl koalitsioonis kenasti esindatud. Keskerakond on luuserite erakond ja poolt valimine on ilmselge hääle raiskamine.
Nii hakkab järgmistel valimistel ka juhtuma.

Katrin  2015-03-09 16:12:08
Taimi,kas sa uskusid tõeliselt, et miinimum palka saab tõsta valitsus 100 euroni, pensonist me ei räägi, sest seda tõstetakse igal aastal, küll aeglaselt aga siiski. Võiks kiiremini, kuivõimalust oleks. Ei ole viiskas sõimata teisi kommijaid värdjateks, kui ei ole nendega nõus. Usun, et sinu poolt mainitud "värdjad" on targemad kui sina. Sellepärast ei lubanudki reformikad ja sotsid utooplidt, et nad teavad kui palju riigi eelarve lubab raha kuhugile panna. peamegi edaspidi hakkama saama ja vähehaaval tõusevad palgad ja pensonid, jätkub raha riigi eelarvest ka mujale. Kui vähem teie omaksed ja sugulased välismaale läheksid.
lainelt tahaks teada, kui palju on kaebusid ja tunnistusi e-valimiste kohta esitatud. Minu vend, kes töötab prokuratuuris, ei tea veel ühtki. Küsisin selle kohta viis minutit tagasi. See on õigus, et paljud inimesed on laine sinust, kriibust, taimist, jaagust ja teistest targemad ja sellepärast polegi vaja kedagi pidevalt süüdistada kui pole olemas fakte ja kedagi pole süüdi mõistetud. Vaevalt sa üldse laine tead, millest koosnevad e-valimiste programmid. Kuidas need on koostatud ja kuidas need on kontrollitavad vastavate spetsalistide poolt. Need udupuhujad Soomest, USA-st ja mujalt, et tea midagi e-valimistest, sest seal ei ole neid programme tehtud, katsetatud ega kasutatud. Iga inimene, kes tunneb arvutit põhjalikult, ei saa juhtida arvutite abil kosmoselaeva lendu. Selleks on vaja teada palju muud.
See mille vastu üks vanatädi protesti tõstis, on kriibu eespool kirjutanud. Lugege IT spetalistide järeldusi selle kohta.
keskerakonnal ja ülejäänutel erakondadel ei ole midagi riigi valitsemise vastu vastuolusid. Nad on kõik nõus Keskerakonnaga koostööd tegema. Nad on isiklikult sm. Savisaare ja tema seltsimeeste vastu. Sellest miks nii on, on palju räägitud ja kirjutatud. Kui oleks Keskerakonna eesotsas teised inimesed, oleks kindlasti erakond üks valitsuse liikmetest.
Kust on võetud arv 1/3 ???? Soovitan veelkord vaadata kus ükski erakond on populaarne erinevates valimis piirkondades. Miks Keskerakond ja ka Savisaar saab nii palju hääli Tallinnas Põhja-Tallinnas, Lasnamäel ja Ida-Virumaa linnades.

tiit  2015-03-09 16:47:04
Laine, kui populaarne oli Keskerakond Hummuli vallas. Kuidas erakondade vahel hääled valimistel jagunesid. Näita nüüd kõigile kommijatele kui populaarne olid keskerakondlasd teil vallas, siis jäävad teistel suud kinni ja ei vaidle vastu, et keskerakondlased on teil väga populaarsed rahva hulgas. Näita muidugi kohalike valimise tulemusi 2013. aastal. Riigikogu valimiste statistikat pole veel avaldatud Vabariikliku Valimiskomisjoni poolt. Võibolla sul on andmed mujalt juba saadud.

kriibu  2015-03-09 19:28:10
Ei hakka siin enam midagi ilustama ega delikaatne olema. Nimetatud on mind siin värdjaks ja milleks kõik veel. Ei pea ka mina end tagasi hoidma teiesuguste tolvanitega väideldes.
Kui kommentaare lugeda ja veidigi omada aimu lingvistilisest köekirjast, siis võib üsna kindlasti väita, et isegi teie enda lehe kommentariumis ei ole üle seitsme truu vihmavarrehoidja ruigamas. (Siinkohal soovin jaagule ja aadule edu varrehoidmisel!)
Ja vaadake nüüd peeglisse. Keda te seal näete? Kas selliseid te tahategi valitsusse?
Oh teid õnnetuid. On asjatu loota teie mõtlemisvõime taastumisele.

Mõtlemisvõimest  2015-03-10 06:32:54
On hea, kui inimesel on olemas mõtlemisvõime, kuid kui selline võime töötab ühes suunas või valikuliselt, mõjutatuna isiklikest arusaamadest, printsiipidest/printsiibitusest ning huvidest, ei garanteeri selline mõtlemine erapooletut/objektiivset suhtumist, mis tähendab, et selline mõtlemine ei luba näha ega eristada head, kasulikku ning objektiivselt õiget ka vastaste või erinevate arvamuste seas.
Toon seoses sellega näite e-valimiste hindamisel.Reformarite klakööridel pole ilmselt vajagi tungida e-valimiste sisusse-need annavad ju alates 2007.aastast peale neile valimisvõidud, mis ilma e-hääletuseta oleks olemata olnud.Kuid e-valimiste pealiskaudsemgi hindamine, ehk vaid paari valimisprintsiibi juures peatumine näitab, et e-valimised rikuvad kõige tähtsamaid põhimõtteid, mis on seadusega sätestatud:
...valimisõiguse printsiibid: valimised on vabad, üldised, ÜHETAOLISED ja otsesed, hääletamine on SALAJANE ...
1.Hääletamise SALAJASUSE printsiip kaitseb aktiivset valimisõigust ja tähendab seda, et iga hääletaja peab saama hääletada nii, et keegi ei saaks tema vaba tahte vastaselt teada, kuidas ta hääletas ja kas ta üldse hääletas või käis hääletamas.
Küsimus: kuidas garanteerib e-hääletamine salajasuse?

Mõtlemisvõimest jätkub  2015-03-10 06:34:45
2.Ühetaolised valimised
Iga valija kohta arvestatakse võrdne arv hääli (nt Riigikogu valimistel on igal valijal 1 hääl).
Küsimus: kui ma "aitan" oma 80-100-aastastel vanematel e-hääletada s.t.hääletan nende eest, siis mitu häält on minul TEGELIKULT?Mitu häält on hooldekodu juhatajal, kes korjab lamavatelt või seniilsetelt hoolealustelt nende ID-kaardid ja hääletab siis elektrooniliselt?Ja kui keegi tahab öelda, et see pole võimalik, siis ettepanek on kasutada suurepärast võimalust vait olla.Me kõik oleme kuulnud sellisest praktikast, mina ja veel paljud aga TEAME sellistest juhtumitest.Kui te aga arvate, et seesama hooldekodu juhataja tunnistab seda, siis eksite loomulikult.Kuid õiguskaitseorganitel poleks TAHTMISE juures raske selliseid juhtumeid tuvastada.

Juba ainuüksi salajasuse printsiibi rikkumine annaks õiguse sellised valimised tühistada-sellest on kogu arenenud maailm aru saanud, v.a.Reform ja tema klaköörid, kes ilmselt ei tahagi aru saada.Veel näide:kui ma istun sõpradega lõbusal olemisel ja meeleolu on manustamise tulemusena ülev, tekib järsku idee: poisid, teeme valimised ära!Ja tehaksegi.Arutatakse koos seda ja teist kandidaati, kirutakse, kiidetakse, sinu või teise arvamus tehakse maha ning jõutakse järeldusele, et valitakse Mati, sest kuigi ta pole millegagi eriti silma paistnud, on ta ju pedede vastu!Kuidas siis sina, sõber Ants meie seltskonnas tahad valida Kustit, tal on ju pedenduse suhtes ükskõik.Ja Ants teeb pärast järjekordset pitsi arvutiklõpsu Mati poolt, kuigi järgmisel päeval kahetseb:Siis läheb koju ja valib uuesti(kuid mina valimisjaoskonnas ju uuesti valida ei saa!).Kuidas siis sellised olukorrad tagavad valimiste ÕIGLUSE-seda inimlikus mõõtes, mitte reformistliku vildaka loogika järgi.
Need olid vaid mõned näited.Võiks ju mainida endisest kurjategijast (pedofiil) e-valimiste süsteemi loojat jne, kuid see on mõttetu.
KUS ON SALAJANE ja ÜHETAOLINE E:VALIMINE?


kriibu  2015-03-10 08:31:02
"Me kõik oleme kuulnud sellisest praktikast, mina ja veel paljud aga TEAME sellistest juhtumitest"
-------------------------
KUULNUD millestki midagi, ei tähenda, et selline asi oleks ka reaalselt toimunud. TEADES seaduse rikkumisest tuleb esitada politseile sellekohane avaldus, mitte kiunuda kuskil kommentaariumis.
Muide, meenub üks aastatetagune juhtum valimiskasti ääres hääletamisega. Hooldekodu juhataja viis kõik oma vähegi liikuvad hoolealused valima, kõigil oli peos kandidaadi number, kelle poolt PEAB hääletama. Seal oli juhataja enda ja tema poja numbrid. Asi läks kohtusse ja jõudis lahendini.
Sellist eelpool kirjeldatud "valimist" on sedelitega palju lihtsam korraldada kui e-hääletamisega. Ei ole vaja mingeid koode ega sertifitseerimist. Nagu ma olen pidevalt korranud: EI PIISA ainult ID-kaardist. On vaja, et kaardi sertifikaat oleks uuendatud ja vaja on ka KAHTE koodi.
Omaan, oled sa oma TEADMISTEGA peal siin kiunumise ka midagi ette võtnud?

  2015-03-10 08:51:23
Veelkord Omaani poolt välja õeldud TÕDE. Meie e-valimised lähevad ajalukku hoiatuseks tulevastele põlvedele, kuidas ühes põhiseaduslikus riigis nii suurelt põhiseadust eiratakse.

hannibal  2015-03-10 08:58:49
Hummuli valla kohta on netis valimistulemused olemas. Võitis RE 100 häälega, edasi KE 81, siis sotsid 75, vabaerakond 60, IRL 51, EKRE 26; ülejäänud said ühekohalise arvu hääli. Valimisealisi antud vallas on 681, valimas käis 407 ning sellest kuuesaja kaheksakümnest ühest ei anna KE antud 81 häält kohe kuidagi "enamust rahvast" välja nagu Laine siin väidab

Kalluta aga  2015-03-10 10:01:25
hannibal 2015-03-10 08:58:49

Oled oma põhjalikkuses tubli, hannibal. Ootaks ka vähekenegi sellist kodutööd siinsetelt eedikufanaatikutelt. Paraku on seda vist liiga palju tahta. Faktidest ja loogikast on pimeda usu ja trollide vastu võitlemisel vähe abi...

Uinuv mõistus sünnitab koletisi!

Laine  2015-03-10 10:51:52
Lp.Margus Voitk.Mina ei kirjutanud Hummuli erakondadest, vaid kandidaatidest - Lengist kui inimesest.Miks ei saanud sa siis juba kõigest TÄPSEMALT kirjutada.Keskerakonnast sai kõige rohkem hääli Lenk -52.Siis vabaerakonnast Kaul Nurm -39.Järgmisena sotside Padar - 37.reffide Pevkur 25,Kabrits 25 ja Lepik 26.To kalluta aga - hannibal ei ole mitte PÕHJALIK vaid tema käes ongi valla valimistulemused ja tema edastas need.Nii et kui kandidaate arvestada siis keskerakonna Lenk oli esimesel kohal. Ja sellest ma ka rääkisin,mitte erakondadest.Aga te peate ju hämama,et mitte näidata KUI VÄHE SAID HUMMULIST HÄÄLI REFID.

kriibu  2015-03-10 11:08:43
vaagija, see, kui sa kirjutad 'TÕDE' suurte tähtedega, ei ole fakt iseenesest. Kiidate üksteisele takka, aga fakte tuua ei ole.

Rein  2015-03-10 15:40:57
Kriibu too siis mõni tõend, et E-valimisi ei ole rikutud.

Katrin  2015-03-10 15:43:01
too mõtlemisvõimeline omaan! Sinu esimene essee siin on tähelepanu väärt ja annab mõtlemisainet siin kirjutavatel ja kommijatel Keskerakonnast.
Kirja teine pool on eht keskerakodlik lähenemine ja mina IT erialaga ja töötav inimene ei ole sinuga ühel nõul. Ma ei tea seda programmi, sest pole selles liinis tegutsenud, tean inimesi, kes sellega tegelevad ja olen kindel, et nad teevad seda südametunnistusega.
Selgituseks: sa ei pea oma 80 aastast vanaema eest e-hääletama, kutsu kast koju valimisjaoskonnast. Need kes valivad ei kutsu sõpru ümberringi ja ei pea valima nende nähes.
Tähelepanek: enne riigikogu valimisi kui Keskerakond oli võidus kindel, kutsusid nad kõike e-valimistel osalema. Pärast kaotust valimisel, hakkasid nad kohe e-valimisi kritiseerima, ähvardama kohtuga jne. Miks keskerakondlaste poolt selline käitumine? Ei mõista!
Veel ütlen sulle , kui oled pedofiil, siis ära süüdista selles teisi, kes töötavad IT vallas.
Usun, et liialdad kui ütled teadvat juhtumeid ja oled kuulnud. Anna avalikult siin teada sel juhul, mis sa niisama pasundad.
On sul julgust mulle vastata. Ma ei usu.

Õnn tuli õuele  2015-03-10 15:44:39
Rein, tõendid peab ikka see esitama, kes kahtluse või teesi püstitab. See põhimõte kehtib nii teaduses kui ka Rooma õiguses.

Katrin  2015-03-10 15:49:10
laine! Loe oma eelnevad kommid läbi ja siis õienda. Võibolla on su kommid nii ebamääraselt segased, et kirjaoskajad inimesed ei sa sinu keerdkäikudest lihtsalt aru.
Rein! Väga rumal nõudmine või vastus sinu poolt.

Laine  2015-03-10 16:01:19
Mida sa Katrin küll endast kujutad.Esiteks,kui sa ei tunne inimest pole sul mingit õigust teda halvustada ja igasuguste nimedega nimetada.See on alatum,mida inimene teha võib. Teiseks. Ei maksa sul teha siin tervet maailma rumalaks ja ennast ja oma tuttavaid nii targaks. Riigid ei tunnista e-valimisi,meil on neid näidatud,räägitud ja polegi ühtegi võimalikku juhust kus oleks näha et need on õiged.Sina Katrin küll selle otsustaja EI OLE. Seda näitavad e-hääletuse vaatlejad ja selgitavad kui palju on nendes välja tulnud valet.Valimiskomisjon peab nüüd tõestama ja tohutud kaebused läbivaatama.Võta ette need probleemid to Katrin ,mida tõestasid e-vaatlejad.Tõesta meile hoopis et hooldekodudes 104 aastane istus arvutis.Senini on avastatud e-valimiste tohutu pettus. Seda pole vaja MEILT küsida,ole rohkem ise kursis . 690 üheksakümne aastast istuvad arvutis - keda sa lollitad.Kui ei ole e-valimistel ühtegi viga,siis ei saaks ka sellest rääkida.IT spetsialistid on kõigest just teadlikud. Aga kui sa oled üldse inimene siis selle pedofiilia nime eest tuleb sul Omaani ees vabandada.Igal asjal on piir,ka arvamisel teisest inimesest.

Laine  2015-03-10 16:05:34
Kesikud üritasid oma arvelaudade ja felixitega ka e-valimist, mis loomulikult ei õnnestunud ning nüüd siis laimavad ja tigetsevad.

Eelmine | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | Järgmine

Nimi 
E-mail