![]() Riigikogu kokkutulemine
Kahjuks
2011-04-08 23:28:13
ei ole küsimus selles, kas suurepalgalisi on palju või vähe. Ka selles mitte, kas palgavahed on 50 või ainult 10 korda.
Küsimus on selles, et keskmise ja alla seda sissetulekuga on äraelamine üha raskem ja ühiskonna alustala, keskklass praktiliselt puudub. Kui tööl käiv inimene teenib kohusetundliku tööga niipalju, et elab perega ära ja saab natuke kõrvale panna, kui tal on kindlustunne, siis teda kõrgepalgaliste sissetulekud eriti ei huvita.
kriibu
2011-04-08 23:40:13
Keegi nimega "kahjuks" ütleb, et ref ja irl on kskendunud vastandamisele ja muud ei oskagi.
Sinkohal on paslik meelde tuletada, et demagoogia üks võtetest on enda tegude omistamine teistele. "Kahjuks" on juppjumala käest vist demagoogiatunde võtnud. Vastanduja ja võitleja on meil ju ikka Keskerakond, kes tõepoolest vist muud ei oskagi. Vähemalt ei ole muud näha/kuulda olnud.
vaagija
2011-04-09 00:05:16
to Kahjuks
Tõesti - Laulva revolutsiooni aegu hõiskasime, et kasvatame oma riigis tugeva keskklassi ja eestlane saab ennast inimesena tundma. Aga kuhu me välja jõudsime? Keskklass on minimaalne, vaeseid-kerjuseid-töötuid on üle poole riigi ja...........5% eestlasi on õnnelikud...
vaagija
2011-04-09 00:05:37
kriibult millegipärast viimasel ajal peale demagoogia enam midagi mõistlikku kuulda ei olegi.
kriibu
2011-04-09 00:50:53
vaagija, sa ilmselt tahad endale tippdemagoogi nimetust, aga paraku jääd veel juppjumalale alla ;)
Sa ikka tead mis demagoogia on?
Vaesed rikkad
2011-04-09 07:27:39
Siin on näide õiglusest Eesti moodi (ÕL):
Ekssaadikud saavad lahkudes ligi miljon eurot (47) Toimetas Nataly Koppel 8. aprill 2011, 07:56 Vana riigikogu vahetumine uuega läheb saadikute hüvitistena maksma 948 512 eurot. Enamiku sellest rahast saavad eelmise koosseisu rahvaesindajad, kes uues parlamendis ei jätka. Esimest korda makstakse eelmise parlamendikoosseisu liikmetele, kes seekord valituks ei osutunud või ei kandideerinudki, kogu hüvitis korraga välja, kirjutas Postimees. "2007. aastal maksti endistele riigikogu liikmetele edasi igakuist palka, seda maksimaalselt kuus kuud," ütles riigikogu kantselei direktor Heiki Sibul. 2007. aastal kehtima hakanud seadus aga näeb ette, et neile eelmise riigikogu liikmetele, keda uude riigikokku ei valitud, makstakse hüvitis kuni kuue kuu palga ulatuses välja ühekordsena.
Vaesed rikkad
2011-04-09 07:27:52
Siin on näide õiglusest Eesti moodi (ÕL):
Ekssaadikud saavad lahkudes ligi miljon eurot (47) Toimetas Nataly Koppel 8. aprill 2011, 07:56 Vana riigikogu vahetumine uuega läheb saadikute hüvitistena maksma 948 512 eurot. Enamiku sellest rahast saavad eelmise koosseisu rahvaesindajad, kes uues parlamendis ei jätka. Esimest korda makstakse eelmise parlamendikoosseisu liikmetele, kes seekord valituks ei osutunud või ei kandideerinudki, kogu hüvitis korraga välja, kirjutas Postimees. "2007. aastal maksti endistele riigikogu liikmetele edasi igakuist palka, seda maksimaalselt kuus kuud," ütles riigikogu kantselei direktor Heiki Sibul. 2007. aastal kehtima hakanud seadus aga näeb ette, et neile eelmise riigikogu liikmetele, keda uude riigikokku ei valitud, makstakse hüvitis kuni kuue kuu palga ulatuses välja ühekordsena.
Illustreerimiseks...
2011-04-09 07:32:20
...paar mahlakat, aga tabavat kommentaari sealtsamast.Kriibud jt.öelge nüüd, et kõik on õige.
Ilmselt sellepärast riigikogulaste palgad kogu aeg tõusevad, et nad on muiduleivasööjad. Kui nad veel eraldi söömiseks meilt raha nõuaks, siis läheks see veelgi kallimaks. Nendel peab kõik muidu olema, sest Toompeal on esimesena maailmas täitunud Vova Lenini unistud- kommunism.Kui kuulsin, et ligi miljard eurot maksti lahkuvatele riigikogu saadikutele, kohe aganaleib suus muutus mul maitsvaks ja justkui oleks sink, kalamari, lõhe ja oi kui paju üllatuslikku head ja paremat lauale milmunud. Küll läks EWesti rahval kergeks kui nende saadikutele miljard kingiti, kohe soe tunne tekkis südamesse, et ometi on meie riigis kedagi, kelle eest hoolitsetakse.Jätkake samas vaimus, küll me ükskord tänavale tuleme kui lahvatab välk ja suunab lambakarja mõtlema mis nendega tehakse. KRISTJANILE, 10:48, 8. aprill, 2011 Ebasobiv kommentaar Ära pahanda, see on Euroopa kõige eesrindlikum viie hulgast seimene demokraatlik õigusriik, kus riik näitab, et ta hoolitseb oma kodanike eest. Aviksoo Jaaguke rääkis, et valetama peab, aga kes valetab, see varastab ja sellepärast on Toompeal rahva vara vargus legaliseeritud.Tubli, tõuseb ju keskmine palk ja sellega jälla väljavalitute palgad ja nii majandus aina kasvab. Oh aegum aga kes julgeb öelda, et jumal on olemas ja kui on, miks ta ei tea, kus väike Eestimaa lapike asub? no kurat, 11:02, 8. aprill, 2011
vaagija
2011-04-09 10:13:47
Et meie riigis enamuses vaid neid seadusi valmis vorbitakse, mis rikkad rikkamaks ja vaesed vaesemaks teeb - see polegi uudis, kummaline on hoopis see, et neid seadusi kohe vahetult peale valimisi juba tegema hakati, nagu juhtus riigiasutuste niigi kõrgeid palkasid tõstma hakates ja samas vaeste meeleheaks elukallidust ja elektrihinda nobedasti tõstma hakati - see on nagu vaese valija premeerimiseks või pilkamiseks, kes oma hääle nendele samadele tegelastele kinkisid - las olla nemad rikkad ja ilusad ning mina puruvaene ja töötu, ega ma neile kade ei ole - ma ikka hääletan nende poolt!
Tegelik põhjus tundub aga olema see, et need, kelle niigi üüratuid palkasid tõsteti, olid ju ise valimiste suurimad sponsorid ja nüüd oligi kohe pärast valimisi aeg vastuteeneteks, mis ei lasknud enam oodata. Sama toimub ka riigikogulaste üüratute hüvitistega.
antikesik
2011-04-09 13:13:29
Pidev hala: kord on kärss kärnas ja kord maa külmunud...
kriibu
2011-04-09 13:47:51
Vaagija, millal elektri hind tõusis? Ma pole nagu märganud, et ta rohkem maksaks.
Kui elektri hinnatõus eelmine kord jutuks oli, siis ei nõustunud hinnatõusuga ja tõus jäi ära. Praegu on minu teada taas elektri hind arutlusel, aga tõus ei ole sugugi kindel. Muide, elektri hinda ei tõsta valitsus, hinnaettepanekud teeb EE. Ja kinnitab elektrituruinspektsioon. Elektri hind EI OLE pärast valimisi tõusnud ja hinnatõusu pakkus Elering (EE tütarfirma) välja juba ENNE valimisi. Mis kuradi pärast sa alati valetama pead, aru ma ei saa.
mõtlemiseks
2011-04-09 13:47:52
vaagija mis seadused need on mis on tehtud eraldi vaestele ja üle keskklassi inimestele. Ma ei ole siiani selle pealegi tulnud. Elektrihind ei ole tõusnud, ehk Saaremaal. Alati soov tõsta hinda ei ole veel seadus. Paljud hinnad teatavasti sõltuvad maailma hindade tõusust. Ma usun, et selline hüvitis on igas riigis olemas, või ei ole?
Kõikide riigiasutuste juhtide,(nendel on väga suured palgad, riigikoguliikmete palkade tõusust saab lugeda "Riigiteatajast". Mida elukalliduse all mõista ja kuidas on see seotud valitsuse või kohalike omavalitsustega? Millal viimati tõusid riigikogu liikmete palgad? Missugused palgad on eraettevõtluses juhtidel ja tööinimestel? Miks meil lähevad paljud firmadhingusele, kas on firma ise süüdi või hoopis keegi muu? Kuidas on riigil aidata kõike kes vajavad raha, kui riigikassa ei täitu? Keda eelistada, kas arste kelle keskmine on juba 18000 või poe kassapidaja kes saab miinimum palka ja teeb rokem tööd ja on samuti suur vastutus nagu arstil. Meilt lähevad ära arstid, sest palk on väike võrreldes Soomega, kuigi töötingimused tööd teha on meil paremad (koormus suur, kõik arstid välismaal). Kes on selles süüdi. valitsus.haigekasssa, omavalitsus, ametühing, arstide selts ...?
¤I¤
2011-04-09 13:54:26
See on ammu teada, et kõige pealt tõusevad hinnad vaagijal-ambujal-Aadul Saaremaal ja alles mitme aasta pärast teistel saarlastel ja mandril. Mis teha, kui nii on. Nii ei ole temal ainult elektriga. Miks hinnad tõusevad, sellesse Saaremaa mees ja vabadusvõitleja ei süüvi.
Õnne ja tervist !!!
2011-04-09 13:59:42
Vaagija vaatamata kõrgele eale on väga tähelepanelik, ergas ja utopist, vaatamata sellele, et tal on olnud väga raske minevik. Ega sellises vanuses taate palju ei ole meil Eestis. Soovin sulle vaagija teravat mõistust, ilusat Saaremaa kevadet, varsti saad teha käed mullaseks ja kevadlilli kinkida oma lähedastele.
??
2011-04-09 14:21:01
kas vaagijal-ambujal on sünnipäev?
vaagija
2011-04-09 16:06:33
Jah, kriibu, sul on õigus, kuigi ma ütlesin "nobedasti tõstma hakati" - enne valimisi ei juletud tõsta ja nõudmised lükati tagasi, nüüd aga valimised möödas, hääled valijailt käes, seega võib taas elektrihindade tõstmise ettepanekuga lagedale tulla. Samuti tõusis elukallidus ja riigiasutuste juhtide palgad. Nii et kes meist kokkuvõttes ikkagi valetab?
huvitav teada
2011-04-09 17:09:02
Missuguste riigiasutuste juhtide palgad tõusid. eesti rahvas peaks seda teadma. Vaagija võiks valgustada, sest temal on need faktid teada. meile tavalistele kodanikele on neid raske kusagilt leida, sest palgaandmed on salastatud, kuid jah, palgatõus ei ole. Miks ta seda ei tee? Kindlasti vaagija oskab öelda, mida küsis kommija "mõtlemiseks" Huvitav, mis vaagija ikka ei vasta fakte, ainult konstateerib. Elektri hinna tõusust oli räägitud avalikult juba eelmise aasta detsembris ja selle aasta jaanuaris ja põhjendatud miks on seda vaja teha. Kas see põhjendus EE kasumeid arvestades vajalik on, on iseasi.
vaagija, õnnitlen sünnipäeval. Ikka juubel - 75!
To Kriibu
2011-04-09 17:49:22
Ei tahtnud küll enam sekkuda teie mõttetusse kraaplemisse, kuid, kriibu, kui sa süüdistad Vaagijat valetamises, siis sa ju tead isegi, et see pole õige.Vaagija ju rõhutab seda, et niipea kui valimised läbi olid, toodi kohe välja elktrihinna tunduva tõusu soov.Ning huvitaval kombel polnud Ansipki enam nii õiglases nördimuses selle vastu.Tead ju isegi, et Elering ja muud osalised esitasid oma teatud tõusu%soovi, mida nad nad tõenäoliselt ei saa, kuid hinnatõus on ülimalt tõenäoline.On siis Vaagija valetanud.kaudselt on valetanud teised inimesed ja eelkõige üks, keda me kõik teame.Muide, kõigil on meeles selle inimese pidulik lubadus: euro tulek hindu ei tõsta.Mis on tegelikult toimunud?
Kriibu, jäta Vaagija rahule ja nori omasuguste kallal.Sa ei ole vaagija kaalus mees.Ning ega minagi sinuga vaielda taha-see on ajaraiskamine, sest parteipropagandistide mõtteviis ei ole tavakodaniku omaga ühitatav.Dixi!.Muide, kas sinu meelest on RK eksliikmete hüvitised rahva enamiku jaoks õiglased?
2011-04-09 20:16:25
too eelmine 17:49:22! kes on süüdi, et hinnad tõusevad, valitsus ei saa kätt ette panna kui müüakse kalllimalt meile ja meie peaksime odavamalt maha müüma. kahjuks ei tooda me samuti enamus tooteid, mida tarbime. Kuidas me saame kätt ette panna hinna tõusule, kui kohvi, piimatoodete, teravilja, liha, munade hinnad maailmas tõusevad. Olles aasta alguses Saksamaal ja Austrias, kurtsid inimesed seal samuti, et kõik on kallinenud 10-16%, nüüd võibolla rohkemgi. Loe läbi enne sinu kommi oleva kommentaari ja saad teada millal räägiti elektri hinna tõusust
optimist
2011-04-09 20:26:58
Savisaar saab varsti kiidelda, et langetas TEMA Tallinna prügihinda 30-50%. See on ikka suur võit! Kui siiani maksin 2,5 eurot kuus, siis varsti maksan 1.25 eurot. Veest ja soojast ma ei räägi, sest need on nii ODAVAD, ei ole kõne väärt. Kõik me suudame maksta. Vat niisugune on meie Edgar Savisaar ja TOOMas Vitsut. Mõtlevad tallinlaste peale kogu aeg. Hea ka, et nende sõbrad on ambuja, Aadu, vaagija ja teised kõik, kes usuvad ja kuulavad (uvad) keskerakonda,
|