![]() Programmeeritud kaotus
ARVAJA
2008-11-07 21:54:51
Kes see argpüks oli, kes julgenud isegi oma aliast alla panna. Siin kommentaariumis on heaks kombeks panna alla oma nimi või oma alias.
ARVAJA
2008-11-07 21:56:12
Parandus. Kes see argpüks oli, kes ei julgenud isegi oma aliast alla panna. Siin kommentaariumis on heaks kombeks panna alla oma nimi või oma alias.
Robi(Keilast)
2008-11-08 10:41:17
Mulle on teada fakt, et Eesti Komitee toetuseks andsid oma allkirjad nii Eestimaa Kommunistliku Partei Keskkomitee sekretär kui ka terve grupp Nõukogude sõjaväepensionäre, kes kõik töötasid ühes ettevõttes veevarustus- ja kanalisatsioonispetsialistidena ning keda pisarsilmi anus üks Eesti "Komitee aktivist (käis ju ka siis võitlus suurema hulga allkirjade kokkusaamise nimel). Need veteranid andsid oma allkirjad ning said kõik lõppkokkuvõttes Eesti Vabariigi kodanikuks."
See on küll jama jutt. Mingit sellist võitlust ei käinud. "... neile Eestis alaliselt elavatele, kes on jõudnud pensioniikka. " Nendel pensionääridel oli aega vähemalt 17 aastat aega, et kodakondsust taotleda. Kui seda pole peetud vajalikuks , miks siis neile vägisi peale sundida kodakondsus?
teema to osutaja
2008-11-08 12:46:57
nõustun selles osas, et kõigile sündinuile anda automaatselt kodakondsus. Kodanikust laste vanematest ja vanavanematest saaksid, sellisel juhul, vähemalt lojaalsed kodanikud asukohariigile, olenemata nende endi kodakondsusest.
Blä-blä-1
2008-11-09 00:36:37
Kas USA valis järjekordselt vale presidendi?
Miks kesikud ei tunne värki???!!!???!!!
Kas
2008-11-09 04:10:39
" Üheks sammuks oleks kodakondsuse andmine kõigile Eestis sündinuile ja neile Eestis alaliselt elavatele, kes on jõudnud pensioniikka. " - kas ainult inilastele või ka kassidele ja kortele jne, kes on Eestis sündinud?
Autor valetab
2008-11-09 04:12:38
Lätis ei ole sel seltskonnal valimisõigust.
sepaelmar
2008-11-09 16:34:28
to Autor valetab
Las valetab. See on ilus vale, mis on lubatud-eriti veel KE liikmetel.
Leo
2008-11-09 22:18:40
Hallo Eestimaa ja eestlased,kes räägivat seda ilusat keelt.Musketär-Osutaja ja Kunn väga häste vastatud.Kolme sõja veteran.Leo
valveorav
2008-11-10 08:24:18
to sepaelmar;
Oled plusspunkti ära teeninud. Eestimaa Kommunistliku Partei Tartu Rajoonikomitee parteitöö organiseerimise osakonna juhataja Andrus Ansip ei ole tänamatu.
osutaja
2008-11-10 09:41:02
to teema;
//Kodanikust laste vanematest ja vanavanematest saaksid, sellisel juhul, vähemalt lojaalsed kodanikud asukohariigile// Asjaajamine peaks käima ikka sellises järjekorras, et kõigepealt tuleb olla lojaalne ja alles seejärel saab kodakonduse. V.Velmani artiklit aluseks võttes on laulva revolutsiooni ajal tegutsenud Eesti-vastase Interrinde tugijõud täiesti elujõulised! Kui interrindelikult (Eesti iseseisvuse vastaselt) meelestatud venelaste lojaalsus on hoobilt sisselülitav, siis on ta hoobilt väljalülitatav. Kõigepealt peavad interrindelikud laste vanemad&vanavanemad lõpetama Eesti ähvardamise TAASOKUPEERIMISEGA või õhku laskmisega! (Velman: „Eesti Vabariigist saab riik, kus elab vägagi suur Vene enklaav...võib aga see enklaav kujuneda selliseks viitsütikuga miiniks, mis võib õhku lasta kogu riigi“).
osutaja
2008-11-10 09:55:07
//Eesti Komitee toetuseks andsid oma allkirjad nii Eestimaa Kommunistliku Partei (EKP) Keskkomitee sekretär//
EKPs olemine ei võtnud ju kelleltki sünnijärgset kodakondsust ära ! Näiteks ka Vaino Väljas, kes sai 1988.a. juunis EKP Keskkomitee esimeseks sekretäriks, on SÜNNIJÄRGNE Eesti kodanik! Põline hiidlane. 1990.a. märtsi lõpus lõhenes EKP ametlikult kaheks parteiks: ¤ Eesti iseseisvuse meelseks Vaino Väljase juhitavaks EKPks, ¤ N.Liidu meelseks ehk interrindelaste komparteiks. Interrinde juht oli J.Kogan, Interrinde majanduslik tugi oli venekeelsete ettevõtete Ühendnõukogu, mida juhtisid Shepelevits&Jarovoi jt. venekeelsete ettevõtete direktorid. V.Velmani artiklist saab järeldada, et interrindelased - potensiaalsed taasokupeerijad - on alles.
sepaelmar
2008-11-10 10:44:46
to valveorav
Ka sina saad plusspunkti: Nõukogude Liidu Kommunistliku Partei liige ja Eesti Nõukogude Sotsialistliku Vabariigi Riikliku Plaanikomitee esimees seltsimees Edgar Savisaar HOOLIB alati omadest. TEHTUD.
ambuja
2008-11-10 11:57:16
Hr.Velman on teinud tõsise hoiatuse.Vene kogukond on tõsiseltvõetav oht Eesti sisepoliitikas. Sel ajal, kui eestlased omavahel maid jagavad,sundüürnikke terroriseerivad, pensionäre kiusavad, riigipiruka pärast kaklevad, on venelased konsolideerumas pärast Pronksiööd. Pealegi venelased on elujõulisemad, lepivad vähesega ja on ühtehoidvad vastandina eestlaste omavahelisele kaklemisele. Võrdluseks võib tuua USA, kus valiti presidendiks mustanahaline. Viiskümmend aastat tagasi ei oleks see mõeldav olnud. Siis oleks ta lintšitud. Neegrid on küll omandanud inglise keele, kuid see-eest on Ameerikale oma kultuuri ja tavad peale surunud. Muusika ja muusikud on ju suuremalt jaolt mustanahaliste pärusmaa. Neegridžässi tuntakse laialt. Ka neegrite tantsud ja seksikultuuri on valged üle võtnud. Paistab, et Eestis toimub sama. Segaabielud on sagedased ning perekonnas on valitsev suurema rahva keel ja kultuur ehkki eesti keel on ära õpitud. Ainult eesti keel ei muuda kultuuri ega tavasi. Suur Venemaa oma rikkaliku ja mitmekesiste televisioonisaadetega hoiab vene kultuuri siin Eestis. Kui nüüd esimene Eesti teise Eesti välja suretab, siis tulevad asemele venelased ja paarikümne aasta pärast on Eestil venelasest president.
osutaja
2008-11-10 12:29:59
to ambuja;
//paarikümne aasta pärast on Eestil venelasest president// Ka Eesti praegusel presidendil on vene juured. President Ilves on seda ise rääkinud. Presidendina tegi Ilves oma esimese sisemaise visiidi Ida-Virumaale, kus ta jutustas, et temas voolab vene verd. T.H.I. ema Iraida sündis 1927.aastal Leningradis ja tema bioloogilise vanaema nimi oli Jelizaveta Vassiljevna Tshistoganova. Eesti on parlamentaarne riik, USA on presidentaalne riik. Eesti ja USA presidendi võimu võrdlus: -- Eesti presidendil ei ole võimu. Ta allub parlamendile (Riigikogule) ja peab järgima valitsuse välispoliitikat. -- USA president on ühtlasi valitsuse juht ja tal on suur võim. Ta ei allu parlamendile (Kongressile), ta võib panna veto Kongressi otsusele, millega ta nõus pole.
mongol
2008-11-10 13:16:07
No mida siin jahutakse mingist olematust monorahvusest. Kõigil maailma inimestel on vähemal-rohkemal määral sugulust teiste rahvastega. Nii on, minevikus, olevikus kui ka tulevikus eri rahvused ja rahvuskaaslased segunenud omavahel. Kui elada kümneid sajandeid rangelt isoleerituna, võib rääkida puhtast monorahvusest. Igatahes Euraasias seda küll ei esine. Pole olemas puhtaverelist eestlast ega ka puhtaverelist venelast. Muideks, venelaste hulgas on küllalt palju kergelt pilusilmseid ja tumedamaid inimesi.
Jätke meelde!
2008-11-10 17:33:57
Eesti riigikeel ja üks Euroopa Liidu ametlikke keeli on eesti keel. Ärge kirjutage mingist Eesti keelest. Neid Eesti keeli on õige mitu: eesti, vene, setu, mulgi, rannarootsi, turusoome jne.
Meg
2008-11-10 17:41:25
to ambuja;
Obama pole puhas neeger,ema on valge,isa vist Keeniast. Sündinud küll Ameerikas. Mulle igatahes sümpaatne inimene,aga eks elu näitab.
vaagija
2008-11-10 21:03:58
Nõustun ambujaga, kui ta ütleb, et hr, Velman on teinud tõsise hoiatuse. Pronksi teisaldamine jääb meie ajalukku alatiseks verstapostiks, kahjuks eestlastele negatiivses mõttes, sest panime sellega eestivenelased omavahel rohkem konsolideeruma ja omavahel kokku hoidma, kui seda olime enne pronkssündmusi. Neid rahvustevahelisi suhete pingestumisi ei heasta ühegi suurkampaaniaga. On vaja vaid järjepidevat tasakaalukat ja heatahtlikku integratsiooni edendamist, nagu see tasapisi toimis enne pronkssündmusi. Eestlase verd on vähemalt 700 aastat segatud nii venelaste, sakslaste, rootslaste jt poolt, mis iseenesest mõõdukas vormis on rahvuse elujõulisuse tugevnemise seisukohalt positiivne. Ütlen, kuidas minu perekonnas toimus "integreerumine" eestlastega: isapoolsed esivanemad olid olnud sajandeid saksakeelsed ja alles siis, kui minu eestlasest vanaisa tuli saksakeelsesse perekonda väimeheks, sai vanaisa perekonnast eestikeelne perekond ja nii tänaseni - oligi kogu integratsioon, mis paraku võibki teostuda isegi sajandite möödudes.
arno
2008-11-10 21:52:18
Võõristav on lugeda jutte sellest kuidas andes kõigile siinsüdinuile ilma valikuta eesti kodakondsuse me justkui kasvataksime mingit eestile lojaalset vene kogukonda... Väga tabavalt ütles pühapäeva õhtuses teledebatis I. Gräzin: Toppides sunniviisiliselt eesti kodakondsust nende vanemate lastele kes ise seda aastakünete jooksul mitte ainult ei ole soovinud vaid kes lausa avalikult ütlevad, et pistke ninnasamasse oma kodakondsus ja loota sealjuures kasvatada neist Eesti riigile lojaalseid kodanikke pole mitte ainult lihtsameelne vaid ka lausa kahjulik tegevus.
|