![]() TV3 õhutas otsest viha Keskerakonna vastu
Haige aju
2015-05-15 23:41:35
mis suudab igapäevases tarbeesemes , nagu seda on tikutoos, näha viha õhutamist.
2015-05-16 06:09:47
Igapäevane tarbeese, tikutoos, ei õhutagi viha. Viha teeb see, et tikutoos oli pooltühi. Kui toos oleks olnud pooltäis, oleks olukord olnud hoopis vatuvõetavam. Asjale tuleb läheneda sisuliselt.
Pliiats nüri
2015-05-16 08:04:43
Siinne tavagrafo (minu lühend) K....u on jäänud töntsimaks ja tema pliiats nüriks.Polegi vist kunagi tema sulest nii jaburat juttu lugenud, kui välja jätta tema tavapärane KE vastane möga.Ning sellest ei saa ta ka oma viimastes kirjaharjutustes mööda.Ei loe talle ei Reformi totaalne allakäik, IRL-i hääbumine ega sotside ähvardav lõhenemine nende allaheitliku ja orjaliku käitumise pärast.KE aga aina kindlustab oma positsiooni ning pole kaugel aeg, kus ta moodustab uue valitsuse, visate Reformi prügikasti.Sotsid aga peaksid vabanema Mikseri-kriibude taagast ja Ossinovski juhtimisel mõtlema lõpuks Eestile ja vasakvalitsusele koos KE-ga.
K.pole vist lugenud Delfis ilmunud(eile vist) ühe sotsi artiklit:Heinart Puhkim: sotsiaaldemokraatia jätkuv nišistumine või taassünd?Peaks lugema, sest see peegeldab ilmselt suure osa sotside hulgas käärivat rahuolematust p....lakkumispoliitikaga, millega meie grafo näib nõus olevat.Sots H.Puhkim ütleb: "Aitab laveerimisest. Sotsiaaldemokraatia ellujäämise üks võtmeküsimus on koostööoskus Keskerakonnaga. Jätta esialgu kõrvale, mis meid eristab ja vastuvõetav pole, sest ühisosa on tunduvalt suurem. Valimiste eelsed väljaütlemised, et me ei tee koostööd Edgar Savisaare või Keskerakonnaga on toonud meile ainult tagasilööke. Mõnel erakonna juhtpoliitikul oleks vaja lõpuks üle saada poliitikasse tuleku sünnitraumast. On ainult aja küsimus kui Reformierakond selle küsimuse enda kasuks lahendab. Kiirelt ja tseremoonitsemata nagu neil tavaks. Ei ole välistatud, et enne järgmisi valimisi tekkib uusvasakpoolne või vasakliberaalne erakond, kes vasakult sotside kandepinda veelgi ahendab...."
Pliiats...jätkub
2015-05-16 08:05:34
Tuleb leida julgust ja tunnistada, et Reformi-sotside rahvavastane poliitika on tupikus.Majanduse elavdamisest pole enam juttugi, raha enda püstihoidmiseks leitakse vaid rahva taskust.Siinkohal kõlab küüniliselt ja naeruväärselt Mikseri piiksumine/mulin, et koalitsioon on sotside nägu (lastetoetus jm.), unustades jultunult ära, et sesama lisaraha lastele võetakse kärmesti tagasi kütuseaktsiiside tõusuga tekkiva üldise hinnatõusuga.Aga koolilõuna maksumuse tõstmiseks 1 EURni sotsid raha ei leia!On kommentaare?
Järeldus: sotsid oma suurkogul viskavad minema mandunud reformilakkujatest juhid, lahkuvad koalitsioonist ja moodustavad koos KE ja Vabaerakonnaga-ka EKREga-uue valitsuse, mis pühib minema kurnajad ja kriibutajad.Aitab!Nii peaks sündima, kuid mikserisotse on siiski palju, kriibusid on kahjuks veel Eesti paremaks muutumise takistamisel.
2015-05-16 09:44:34
to Haige ajule ütlen, et tikutoos ise jah pahandust ei tee - tikutoosiga saab ahjus tule süüdata ja toa soojaks kütta, saab jaanitule süüdata jne; aga kui tikutoos satub TV3 vihaõhutajate kätte, kus "Teeme teisiti!" on lavastatud kahjutuld-tulekahju süütama, siis millise kategooria "heateoks" seda nimetad?!?
Virge
2015-05-16 11:32:37
Viimane appihüüd kolmikliidul oli katse hakata hävitama EKRET.Vabaerakonna nad välja sõid.Keskerakonnast nad jagu ei saa.See,et EKRE hääled langesid,näitab selgelt meie inimeste mõtteviisi. Ütle ainult külapeal oma naabri kohta mingisugune tühi jutt,ja oled kindel et seda kiidab järgi terve küla,ise midagi teadmata ja mõtlemata.Nii läksid inimesed EKRE mustamise õnge. Ütlen kindlalt,kui tuleb uus valitsus,lõpevad erakondadevahelised mustamised.Loodan,et see aeg pole kaugel.Mingit valitsevat valitsust ju enam pole.Kaua võib.
M
2015-05-16 13:48:39
Rahva viha on ikka väga suur ilma igasuguse õhutamisetagi.
Kalluta aga
2015-05-16 15:58:08
Uskumatu 2015-05-14 21:04:15
Niisiis - omaan jagab tolle (praegu) kesiku Ahto Lauri maailmavaadet ja leiab ka, et me peaksime nõkogude võimule tänulikud olema!?!?! Huvitav meditsiiniline juhtum! Omaan on siin kiidelnud sellega, et on vene sõjaväes käinud... Kogemus oli seal ikka vist nii kole, et mõjus psüühikale nii rängalt. Mingist hetkest inimese psüühika vaimse ja füüsilise vägivalla all lihtsalt murdub ja ta hakkab enda vägistajaid õigustama. Ühesõnaga - selleks, et mitte hulluks minna, kaitserefleksina, psüühika väärastub ja hakkab kogetut läbi oma süülisuse tunnistamise tõlgendama. Selline väärastunud minapildiga inimene elab säärases petumullis edasi ka peale sellisest olukorrast väljatulekut (konkreetsel juhul siis peale DMB-d). Edaspidi "nihe" aina süveneb ja inimene asub oma vägistajat tema suunas tehtud kriitika eest lausa kaitsma. Selle asja nimi on Stokholmi sündroom.
Kallutaja loeng
2015-05-16 19:57:16
Kallutaja on mulle pidanud loengu Stokholmi sündroomist, kuigi ma pole tal seda palunud teha, pealegi tean ma sellest fenomenist ise ilma reformistlike targutajate kiibitsemiseta.
Mis puutub minu vene sõjaväes käimisse, siis pole ma sellega kuskil kiidelnud, vaid konstateerinud fakti.Muide, seoses sellega tegin tähelepaneku, et minu mõtteid paneb siin keegi tallele-sõjaväest oli juttu nii ammu, et ma ise ei mäletanudki seda enam.Ehk kannab mind keegi musta nimekirja?Vene sõjaväest niipalju, et esimesed 7 kuud olin ma Ukrainas teatud kursusel.Seal olid 900-st poisist enamik ukrainlased ja pean tunnistama, et head inimesed nad ei olnud.Ka seersandid, kes meid taga ajasid, olid ukrainlased ja mingist stokholmi sündroomist selliste tüüpidega ei saa juttugi olla, pealegi oli meil piisavalt eestlasi, et kokku hoida.Kogemus aga sellest ajast on siiski: ukrainlased ei olnud sümpaatsed inimesed, nad olid võimuhullud, pugejad ja nõrgemate vastu julmad.Ehk seletab rahvuse iseloom ka mingil määral nende riigi probleeme: korruptsioon, onupojapoliitika, reetmine, argus.Järeldus: mina ei toeta nende poputamist, ajagu oma asjad naabritega ise joonde. Minu maailmavaade on aga välja kujunenud just "tänu" Reformierakonna ja nn isamaalaste poliitika toel-algul olin ka mina tulihingeline Laari ja Co.pooldaja.Õnneks läks eufooria oma ÕIGLASE vabariigi võimalikkuse ootamisest kiiresti üle.Miks-seda näeb igaüks igapäevaelu-ja poliitikat jälgides.Kallutajate aeg on läbi, neile on jäänud vaid ilkumine ja laim.Loodan, et jõuan ära oodata Reformi täieliku langemise, nende kurjategijatest ninameeste (miljonivargused, must raha, korruptsioon, rahva ja riigi mahamüümine välismaa rahameestele ja võõrvõimudele) kohtu alla andmise ja õigesse kohta saatmise. Mis puutub minu psüühikasse, siis olen elanud nii kaua, et igasuguste kallutajate ja kribajate sildistamised ei suuda seda rikkuda, nii nagu ei suutnud seda nõukaaja veidrused ja negatiivsed küljed. Kummaline on, et minuealised on sunnitud suure osa oma elust elama lootuses: nõukaajal oli see lootus vabadusest ja iseseisvusest; nüüd on see lootus oma riigi vabastamisest ahnete reeturite ja rahvavaenlaste taagast.
Inimene õpib
2015-05-16 20:42:42
kuni elab.Mingit lootust ju pole oled lõksus. Võta vastu võõrad väed,võta vastu terve aafrika ja ainult mis sul on õigus - õigus humaanne olla.Sellega kaotada jalge alt oma kodu. Maailmas ei olda humaansed.Räägitakse ainult seda,mida tahetakse rääkida.Seda tegi ka meie valitsus,ta ei rääkinud üldse midagi.Istutas ainult alatusega enda toolile tagasi.
vana mees
2015-05-16 21:59:41
Õnn naeratas, ja pääsesin Nõuk armeest. Kuid minuealised, kellel seda õnne polnud, vandusid eriliselt just ukrainlastest teenistuskaaslasi ja iseäranes veel muidugi veltusid - need olid olnud eriti alatud hinged ja karjeristid. Endal on küll olnud ukrainlastest ja eriti ukrainlannadest tsivilistidega kokkupuuteid - need olid küll kenad inimesed.
irw
2015-05-16 22:01:11
Ukraina veltveeblid CA-s.
To vana mees
2015-05-17 08:40:44
Keda te peate silmas "veltu" all?ma pole kunagi kuulnud seda sõna.
Omaan
Kui
2015-05-17 09:25:37
mustata tahetakse,kuuleb veel palju muudki.Ka mina eestlasena sellist nime nagu VELTU ei tea aga ukrainlannad on muidugi toredad.
vana mees
2015-05-17 10:20:21
Ei jõua ära imestada! Kõik kanged eesti keele mõistjad, aga seda ei teata, kes on "veltu"! See on ju "veltveebli" rahvakeelne tuletis! Isegi nõukaajal oli see veel teada ja kasutusel. Aga eks nüüd hakata maakeelt unustama - me ju amerikaniseerume täie hooga!
2015-05-17 12:16:43
Veltveebel - Euroopas Preisimaal on kujunenud veltveebli (veebli) auaste. Feldweibel´i sõjaväelisest seisusest on täpsemaid andmeid 18. sajandist. Selle seisuse esindajad olid vahelüliks ohvitseride ja sõdurite vahel ning pidid neid kasvatama ja treenima. Sõna Feld tähistab saksa k väli- või maastikutegevust ja weiben kangastelgedel kudumist ja edasi-tagasi "hekseldamist", mis kujundlikult näitab veebliameti iseloomu alluvate drillimisel. Samas kujunesid välja ka tagalateenistuse veeblid, keda kutsuti Hurenfeldweibel (die Hure – hoor; tagalatöödel oli abiks ka palju naisi...), kelle ülesandeks oli vooride teenistuse korraldamine. Umbes 19. sajandi lõpus mindi üle nimekujule Feldwebel, ja 20. sajandi algul loodi vastavaid eesliitega auastmeid juurde.
Sõna
2015-05-17 13:39:07
VELTU võis käibel olla kuskil sõjaväes,aga mina olen tsiviilisik pealegi aastaid piisavalt aga meil sellist sõna vanasti ei olnud.Tööinimestel polnud ka mingit vajadust veltudest rääkida.
To Sõna
2015-05-17 19:44:48
Nõukaajal vähemalt 70-90ndatel polnud kasutusel sõna VELTU.Seepärast, kordan veel: ma pole seda kunagi kuulnud, kuigi olen käinud läbi vene sõjaväe"ülikooli", eluülikooli kui ka Tartu Ülikooli.Ning vanal mehel ei sobi selle pärast nii väga imestada, et seda sõna ei teata.Ning amerikaniseerumisega pole siin midagi ühist, vaadake vaid, kuidas paljude tuntud kultuuritegelaste ja poliitikute ja TV töötajate iga teine sõna on OK või imestust avaldatakse mitte eestipärase "OI!" sõnaga, vaid kiljutakse: "VAUUUU!"Aga mis seal imestada, nõukaajal oli tüüpe, kes eesti sõna "Hästi" asemel venitas: "Horoshoo!".
Päris naljakas!
2015-05-17 22:15:16
Ei oleks küll osanud arvatagi, et sõna "veltu" võib sellist laia ja kõmukat tähelepanu saada! Sellest ei oska midagi muud arvata, et eestlastel on emakeelega üha kehvemad lood-lookesed...
Muuseas, olgu siin ära toodud selle argoosõna esinemine ja seletus "Eesti keele seletavas sõnaraamatus". veltu ‹6› ‹s› kõnek veltveebel. *Viimaks veltveebel juba näpistas Aunet. „Iih-hii ... veltu on kole.” H. Lepik.
Naljakas küll
2015-05-17 23:17:30
Nii et kui ei tea sõna "veltu", on emakeelega kehvad lood!Küllap on selles E.K.seletavas s.raamatus rohkemgi sõnu, mille mitteteadmise kohta kinnitab naljakas, et keelega on kehvad lood.
|