Logo
13. juuni 2018
23 (1104)

Väljaandja:
MTÜ Vaba Ajakirjandus

Kesknädal jätab endale õiguse
kommentaare tsenseerida
Prindi

Seppik: Kõlvartile tuleb anda võimalus ennast näidata

Kõrvalt  2011-04-20 07:19:23
Täiesti nõus Seppikuga! Inimesele tuleb ikka anda aega pasaraani seada ja osavust näidata. Võitlejana on Kõrvalt viimase peal, sugugi mitte viimaste hulgas. Tema jalahoobid on igatahes olnud muljetavaldavad. Kultuuriosakonda sobib see mees juhtima küll, miks mitte.

RK  2011-04-20 07:40:04
Loomulikult herr Seppik---ega tõesti pole näha mitte mingit seost kuritegelikumaailmaga kui sinu sõber on allilmategelane,sinu korteris on kott tapmisriistadega ja täiesti "juhuslikult" politseivorm...TÕE viis hauda surnud sõber.Teil ongi vanad kgb,elikud arusaamad,salajsed kohtumised vene Duumasaadikutega,kus samuti midagi hullu ju ei juhtunud,rääkisite öösel täiesti süütutel teemadel--näiteks koertest,Savisaar kerjab raha endiselt KGB,-mehelt jälle süütul ja õilsal eesmäegil..ehitada jumalakoda,ainult millegipärast Moskvale alluv,mitte Eesti Õigeusukirik,mitte midagi halba ei näe te ka loosungis "No Pazaran"--süütu loosungike,kus sõna otses mõttes kutsus keskerakond venelasi üles eestlaste-fašistidega arveid õiendama.Enamus eestlastest (alles on käputäis hallpäid,kes kogu selle ränga "vabastamise" pidid omal nahal üle elama) on sündinud siis,kui maailmas natsionalism ja fašism oli hinge heitnud--aga nende "vabadusest vabastajate "jaoks oleme ikka fašistid ja ainult sellepärast,et julgeme teisiti rääkida,sellest karjarahvast teisiti elada ja tunda.Teie muidugi ei näe selles mitte midagi taunitavat--sest kui see sovjetiseltskond uuesti võimule saaks,oleksid teietaolised kohe platsis.

mainemees  2011-04-20 09:51:52
Sellisel ametipostil oleva inimese minevik peab olema puhas ja ka NÄIMA puhas. Jah, kohtuotsust ei ole, aga Kõlvarti minevik NÄIB mustana.
Mis teha, inimesed ei langeta oma hinnanguid alati ainult faktide põhjal - kui keegi on töö juues tubli spetsialist, aga kogu kollektiiv teab, et tegelane peksab kodus naist, siis ei saa kuidagi eeldada, et selle inimese maine tema töökaaslaste hulgas on laitmatu. Ja kindlasti pole sel juhul keegi nõus saatma teda näiteks vägivallavastasele konverentsile peaesinejaks.

vaagija  2011-04-20 10:05:53
Jah, mõtlemapanev küsimuse püstatus.
Loogiliselt mõeldes peaks ju loogiline olema, et kui KAPO, prokuratuur, kohus on inimese õigeks mõistnud või süüdimõistmiseks kohtuprotsessi algatamise vajadust leidnud ei ole ja kui kohtuotsuses ei kajastu ka punkti, et inimesel on vastutavatel kohtadel töötamise õigus nii ja nii pikaks ajaks äravõetud, siis on ju loogiline, et inimene peaks nii teoreetiliselt kui ka praktiliselt süütu ja puhas olema.
Vastasel juhul võime ju ka Siim Kallast süüdistama hakata, et näete - kuigi kohus süüd ei tuvastanud ja mõistis õigeks, küllap seal ikka midagi oli ja miks ta võib nii vastutusrikkal tööpostil täna töötada?
Aga seda on küll näha, et paras kont on sellega oponentidele taaskord hambu visatud ja Savisaare mahavõtmiseks uus loosung püstatatud, isegi kirikuskandaal ja TTV kontra lasteaiad hakkavad unustusse juba vajuma.

to vaagija  2011-04-20 10:14:10
Aga miks siis Keskerakond annab pidevalt opnentidele võimaluse "konti järada"? Kas pink on nii lühike või keegi otsustaja lihtsalt loll? Või teeb otsustaja selliseid otsuseid mitte "meelega, vaid HEA meelega" - et sähke närige, ma meelega loobin teile neid konte, et näidata, et mina teen, mis mina tahan, aru saite, kui kõkvõimas olen Mina.

vaagija  2011-04-20 10:27:03
to to vaagija
Jah, aga võibolla tõesti sooviti lihtsalt ka tähelepanu kõrvale juhtida senisest hagijakarja üüratust "kirikuskandaali" ja "TTV kontra lasteaiad" Savisaare kukutamise kampaaniast, mis parata. Eks aeg annab arutust. Pigem arvan, et suurima erakonna pink on liiga pikk - see vastavalt tekitab ka rohkem erimeelsusi otsuste langetamisel.

juku  2011-04-20 11:28:43
mis parata- kesikule (näiteks Vaagija) piisab sellest kui kuulud keskerakonda- kuuludes sellesse sekti ei huvita sekti liikmeid enam miski, mis minevik, mis haridus, mis kogemused. Kui sekt paneb sellele ametikohale, siis see ainuõige- Vaagija näiteks ei viitsi/suuda süveneda sellesse, kas see ametnik ka oma tööd teeb ja kuidas teeb. Õnneks on see sekt välja suremas- loodetavasti saame neist lahti ka mõne aasta pärast Tallinnas.

noh  2011-04-20 16:48:30
lähiminevikust meenub Marika Priske, et kas ta peaks nüüd kantsleri ametist loobuma, kuna Kapo ta vangi pani ja põhjalikult peedistas? Et kas on seadused Keskerakonna jaoks ja seadused refikate-Irli jaoks. Mis valitsuserakondadele iseenesestmõistetav, see Keskerakonnale alati ja igal juhul keelatud? On ikka silmakirjalik küll, aga silmakirjalikkuses on valitsuserakonnad lausa ületamatud.

nohnoh  2011-04-20 17:29:36
Esiteks ei pannud kapo ega keegi muu Prisket vangi. Uurimise ajaks oli tema töösuhe peatatud.
Teiseks polnud nn Priske-loos ühtki laipa. Kõlvarti hämaras, et mitte öelda hullemini, loos oli.
Kolmandaks ei tasu võrrelda näppu ja nokut - Priske on oma ala asjatundja, Kõlvart lihtsalt parteisõdur, kellel puuudub pädevus nii hariduse kui kultuuri vallas, on ainult valmisolek täita Isakese käsku - iga hinna eest takistada venekeelsete Tallinna koolide üleminekut eestikeelsele õppele.
Ja mis puuduvad siia refikad, kui Priske ei kuulu ühtegi erakonda.

Mida veel?  2011-04-20 17:46:07
Kõlvart on ju ennast piisavalt näidanud, omades ebaseaduslikke relvi, lõhkeainet ja politseimundreid. Mis mõttes peaks see vend ennast veel "näitama"? Kultuuripealinna juhtfiguurina? Lubage naerda.
Aga Keskturu grupeeringu jaoks on selline tüüp täiesti sobiv, nagu rusikas silmaauku.

Mida veel?  2011-04-20 17:55:16
Nüüd ootan vaagijate, ambujate ja tiinade kommentaari 'a la : teised tegid kaa, teised kaa! Kõigil olid püssid kodus! Miša on süütu!

Haige värk  2011-04-20 20:27:25
Anname poisile võimaluse... kedagi jälle õhku lasta! Tänan väga! Ei soovi!

Eks näis, kuidas eesti õppekeele üle läinud vene koolides paukuma hakkab. "Haridustegeleane" õpetab - ta ju sellel alal proff.

ja mida siis veel?  2011-04-20 23:04:08
kui Kõlvartil oleksid nii jõhkrad teod taga, siis ei kommenteeriks sina siin neist ulmelistest kuritegudest, siis oleks Kõlvart kinnimajas ja väga pikaks ajaks. Pada paned, täiega, proks poleks eladeski sellist võimalust kasutamata jätnud, et mees kauaks kinni panna.
Priske oli kinni, kontrolli oma andmed uuesti üle.

owen  2011-04-22 18:11:44
Sepiku arvamus on pädev ja hinnatav positiivselt.Ei ole süüd tõendavat kohtuotsust ,ei ole süüdi.Milleks kaevatakse üles sellised jamad,teadagi milleks,et KE kohta kindlasti negatiivset produtseerida,siis kõlbab ka 12 aasta tagune libasüüdistus.Oh teid oravapunne ja irlakutsasid!

vaagija  2011-04-22 21:50:59
Jah, owen, aga need võltsid oravapunnid ja irlakutsad slleks neid libasüüdistusi järjekordselt üles kaevavadki, sest need ju ikka veel "töötavad"(!) - ja kui oled korra nende magusust maitsnud, siis ikka tuled ju tagasi nende võltsvalede juurde ja järjekordselt võetakse lihtne-vaene eesti lihtsameelne ja kergeusklik valija sellega "õnge" - nii talitati kaheksa aastat tagasi Res-Publica "äraostmatute-õigetega", nii talitati neli aastat tagasi pronksi vene-hirmutamisega, nii talitati ka nüüd "kirikuskandaali" vene kaardiga. Olenemata sellest, kui räpaste vahenditega need võidud saavutati, on võit magus - eesmärk pühendab abinõu. Keskerakonna suurim viga oli see, et ei suudetud seda räpast poliitikat õigeaegselt kummutada ja tõde rahvani viia.

vaagijale  2011-04-23 07:56:58
Sa oled jäle.Räpaseid vahendeid valite teie -keskerakondlased,kes te aitate venelasetelt-meie igipõlisel vaenlasel (kes teisiti siia ei tulnudki kui mõõga ja tulega,kes tappis tapahimu rahuldades,kes võtab meilt ühe linna teise järel,sest meile on lihtsalt vastuvõtmatu nende karilaste elustiil ja taganeme meie.Miks eestlased lahkuvad ,kus venelaste konsentratsioon ületab meile talutavuse piiri,aga nemad trügivad jälle järgi,neile on vaja komforti--ja järjekordne maalapp on lagastatud.Pole maailmas vist ühtki teist pidevas maanäljas rahvast kui venelased ja nad on iga põlisrahva nuhtlus,sest nad ei oska maasse lugupidavalt suhtuda,nad ei näe midagi muud kui oma räpast võitu II MS.,mille ise aitasid süüdata ja siiani kaetakse end "võidupärja" loorberitega--huvitav,kas see sibulahaisulevitav tiblakari ei näe,et pärg tema peas on lagunenud ja sealt vahib välja miljonite ohvrite veri.Kas need "vabastajad" nüüd Katõnni eest sakslastelt vabandust paluvad-kelle kaela poola ohvitseride surm aeti,aegapisi kooruvad välja võikad teod,kus saksa mundrit kasutades tapeti ja põletati omaenda rahvast,et "viha" okupantide vastu õhutada.Kui nüüd sina vaagija ütled,et lapsed pole süüdi oma esivanemate tegude eest ----siis MIKS NEED LAPSED SIIANI ÜLISTAVAD NEID TAPATALGUID ja ehivad end endiselt "vabastaja" oreooliga,selliste kohta öeldakse " küürakat parandab vaid haud" ja teie ,kes te nendega kokku mängite-olete vastikud reeturid,kes meid esimesel võimalusel maha müüka ja Siberi poole saadaks.Eks need "näpuganäitajad" olidki teie moodi,kui inimesi loomavagunitesse aeti ja ainult selle eet,et tal oli sinusugusest rohkem vara,sest ta oskas ja püüdis ise hakkama saada,teiesugused-nagu ka praegu,ei ole ise midagi võimelised looma,ainult kadetsema ja seetõttu te ka Ansipit vihkate ja oleksite esimesena jaol,et äraviidud pere vara laialitassida,mõtlemata,et hetkeline kasu ei kesta igavesti ja varsti olete uuesti halamas,et näe temal on,aga mul pole.Koos vankade karjaga moodustate vingujate ühendkoori,kes kõiki kiruvad,kes ise püüavad hakkama saada.Just Ansip annab ettevõtlikule võimaluse,mängimata täiskasvanule lapsehoidjat.Savisaare "reisisaatjad" aga kasvatavad abitute karja.

vaagija  2011-04-23 23:16:06
arno, ma sind jäledaks ei nimeta, kodune kasvatus ei luba. Milleks sa neid Stalini ja stalinistide mõrtsukategusid siia juba kümnendat korda üles riputad - see on sul kõik õige ja keegi ei vaidle selle vastu, aga Stalin ja kõik stalinistid, kaasa arvatud eesti stalinistid, on kõik hauas - kelle peale sa tahad oma viha nüüd valada? Kas Savisaar on süüdi, et oma Eestimaa maad ja metsad oleme suures osas väljamaalastele maha müünud - väga palju ka vene miljonäridele? Eesti Raudtee oleks ka täna juba Jakunini valduses, kui Savisaar ei oleks seda tagasi Eestile ostnud.
Aga selle II Maailmasõjaga oli ikka nii, et kuigi enne seda Stalin juba katsetas Hispaanias ja Gol-In-Golis maailmavallutust, siiski Stalini impeeriumi kallale tungis siiski Hitler ja vene inimesele sai see isamaa vabastamiseks Hitlerist. Kuigi Stalini mõrvatööd läbi ajaloo olid Hitleri omast suuremad, siiski kas Leningradis Hitleri vallutusretke ajal hukkunud miljonid naised, lapsed, vanurid, kes kõik Piskarjovi kalmistu tranšeedesse aeti - kas see oli väiksem kuritegu?
Kus kohas lapsed ülistavad Stalini tapatalguid? Tahaks teada. Mina tean linnavalitsuses-volikogus, Riigikogus, noortekogudes ja Eesti Kaitsevägedes väga palju tublisid eestimeelseid vene noori, kes on ka eesti keele selgeks õppinud, paljud isegi ilma aktsiendita. Mis puutub "vabastaja" oreoolisse, siis see seisnes meie vabastamises ühest okupatsioonist - natside okupatsioonist, ja asendati see teise okupatsiooniga - kommunistide 50-aastase okupatsiooniga. Mis puutub loomavagunites Siberisse saatmisse, siis käsk tuli Moskvast Stalinilt ja täide viisid selle meie omad kommunistid-stalinistid - kõik eestlased. Kas peaksime siis koos vene rahvaga ka eesti rahvast süüdistama hakkama stalinlike kuritegude pärast?
Mis puutub Ansipi vihkamisse, siis isiklikult ei ole tema vastu midagi, isegi mitte see, et ta endine kommunist on, vaid kritiseerin teda peamiselt paremäärmusliku maailmavaate pärast, mis just soosib õnnelikult rikkaks saamist 5-10% eestlasele, lisaks väike keskklass ja ülejäänud on virelejad eluheidikud, töötud puruvaesed - just selleks, et see degradeerunud eluheidikute kontingent "tänu" Ansip-Laari väärale poliitikale liig suureks ei kasvaks, selleks on hädavajalik, et töötud töölkäimisest hoopis ei võõrduks ja selleks neile ongi vaja pakkuda ajutisi abitõid. On vaja päästa, mis päästa annab.

vaagijale  2011-04-25 08:12:32
Neid Leningradi ohvreid oleks saanud ka kõige väiksema tahtmise juures vältida:"Miks ei jäetud linna maha,miks inimesed ei põgenenud,kui veel võimalus oli,egas Hitler sinna helikiirusel oma armeed jõudnud viia?".See "ühispaast" on täis võikaid küsitavusi--inimesed surid nälga,kuid samas "eliit" priiskas,miks ei toodud toitu lennukitega,Lääne-Berliini varustati toidu ja muu vajalikuga aastaid,sest punased ei lubanud maad mööda seda teha,lootuses,et lõpuks linn alistub neile vallutusnäljas punamõrtsukatele.Ja miks ikkagi puhkes sõda? Stalinil oma "jüngritega" oli juba 1930,ndate aastate alguses valmis Euroopa vallutamise plaanid,(sotsialism üle Euroopa ja hiljem üle maailma),kampa võeti ka Hitler,kellest nähti vähemalt algul liitlast,Euroopa oli siiski liiga suur tükk sellele mõrtsukale.Ukraina näljahäda algas just vilja müümisest sakslastele ja miljonid surid nälga--miljonid.1930,ndate aastate keskpaigast aga algas juba tihedam koostöö (I MS.tulemil ei lubatud Saksamaal toota sõjatehnikat) ja siin tuligi Stalin appi ,tankid,lennukid-Gulagis massihävitamises väljaõpe,MRP ja lisaprotokollid -panid territooriumid paika,see mulle too sulle,Poola vallutati jubakoos ja peeti maha ka uhke ühisparaad,Soome Talvesõda ja Baltimaade okupeerimine kuulus samasse kompotti,Stalin lootis vaikselt,et kui temal olid vastas nõrgad väikerahvad,siis Hitleril on tegu siiski arvestatavate jõududega-seega see nõrgestab ja siis saab juba "sõbrale" noa selga lüüa.Stalin hakkas oma veriste lõugade laksudes himustama juba ka neid alasid,mis paktiga oli sakslasele jäetud.Hitleri luure töötas paremini ja nii see "sõnamurdlik" kallaletung ka toimus.Õigusta kui tahad oma venelasi,minu jaoks on nad ja jäävad igavesti nende tapatalgute õigustajateks ja miljonite ohvrite üle irvitajateks ja meie maa ja rahva ahistajateks--vaenlast ja okupanti ei pea mina mitte armastama ega austama ja keegi ei saa mind selleks sundida.Venelane on eemaletõukav limukas,kes siin vingub ja karjub,ülistab Venemaad ja oma pasast "võitu" kuid siit mitte mingil juhul minema ei lähe.Mille eest ma pean siis sellist austama või armastama.Austan sommaalast,kes tuleb ja õpib ära meie keele,jaapanlast,kes juba poole aasta pärast räägib meiega meile arusaadavas keeles--kõik tsiviilrahvad peavad enesestmõistetavaks,et kui minna teisele maale,tuleb ka selle maa keelt osata,ainult venelane pole selleks võimeline.Igalpool,kuhu ta oma porise haisva kirsa maha paneb---on tema maa.Vihkan kogu hingest seda vastikut rahvast.

to vaagijale 2011-04-25 08:12:32   2011-04-25 16:50:06
Väga täpselt väljendatud eestimaalaste (välja arvatud kesikud-stalinistid ja tiblad) ja endise sotsialismileeri rahvaste tunded.

vaagija  2011-04-25 17:23:32
to to vaagijale
Aga veel täpsem eestimaalaste väljendus oleks ju, kui näiteks kõik venelased oleks Hitleri vallutusretkel käed üles tõstnud ja alla andnud - II Maailmasõda oleks lõppenud O ohvriga ja Hitler valitseks täna kogu maailma - kas liitlased olnuks sellega päri??

1 | 2 | Järgmine

Nimi 
E-mail