![]() Rahva ohtlik meelemuutus. Postimees ja ERR sulgesid anonüümsed kommentaariumid
Vello
2016-02-24 16:10:40
Mina arvan nii, et kui sul on midagi öelda, siis ütle, ära sosista põõsast.
antiparteilane
2016-02-25 09:04:24
Artikliga täielikult nõus.
NÖ. põhjused , mis postimehes anonüümse kommentaariumi sulgemiseks toodi, olid täiesti absurdsed. Täiesti kinded võib olla, et kommentaariumis oli liiga palju "valet" arvamust.
arvaja
2016-02-25 10:08:38
Nende kommenteerijate suu, kes teadsid liiga palju või selliselt, mis võis asjapulki häirida, tuli lihtsalt kinni panna. Pandigi. Tagajärjeks kujunes süvavaikus, kus hõljusid üksikud positivistlikkused. Aga need tõrjuvad lugejaid - kohe näha, et mage ajaleht.
Mõelgem Eesti ilusaks
2016-02-25 12:41:53
Vaid unelmais ja unenägudes on veel jäänud kübeke meie oodatud riiki. Tegelikult on hea olla neil valitud tuhandel, kes persidenti kätlemas käisid.
See oligi pidu vaid neile ja nende rikastele peredele. Ülejäänu on hall ja loll mass, kelle seljas sõidetakse juba aastakümneid. Kui Keskerakond ka asja ei suuda muuta, siis on kaos käes!
Jutt jumala õige
2016-02-25 13:06:42
Olles ise olnud blokeeritud ja seda mitmeid kordi vaid ausate mõtete avaldamise eest, olen kirjutatuga nõus.
Aga on veel kaks ajalehte, kus saab ausalt kirjutada. Loodan, et teate nende nimesid? Need ajalehed võidavad just selliste kommentaariumide keelustamisest. Lisaks sellele on rahva rahulolematus kuulda- näha igapäevaselt ringi liikudes. Valitsejad seda ei kuule, vaid lugesid kommentaariumidest. Milleks siis neid häirida usus, et nad on maailma nabapoolel! Kuidas nad siis suudaksid rahus edasi elada? Te oleksite neile väga kahjulikud!
1
2016-02-25 15:53:45
Kuna valitsus rahvaga st.inimestega tänavalt ei lävi,ei tahagi seda,ega ka parteitegelased ega omav.tegelasedki teevad ikka mis meeldib,siis on ju peldik see ainus koht kus kõik sunnitud käima.Selle sein e.kommentaarium järelikult ongi paik kust aeg ajalt isandad tõesõnu ja kempsukarjeid lugeda saavad,et kursis olla tegelikkusega.
Kuhu oleme jõudnud
2016-02-25 16:34:02
mõned räägivad 21.sajandst aga seesugune blokeerimine on nagu tsaari ohranka või NL Glavlit,samas mõned nn.edumeelsed riigikogulased nimetavad seda 21.saj.saavutuseks nagu Ilves kõnes mainis kahe inimese kooseluseaduse lugu,see on 2 isiku ,mitte RK asi selle kallal jahuda ja raisata raha,aega.
Aja Lugu
2016-02-25 17:16:09
Isegi meie esindajad Riigikogus harrastavad aegajalt anonüümust.Mõned hääletamised on salajased, komisjonide tööst ma ei räägigi.Mida nemad häbenevad või kardavad?Rahvasaadikud on ju seadustega igast küljest kaitstud?
Riigikogulased
2016-02-25 19:06:02
häbenevad iseennast ja oma küündimatust,ei taha vastutada ja ei vastutagi tehtud seaduste tulemuste ega otsuste eest.Ainult kindalt edasi palgapäevast palgapäeva,mida rahvas neile annetab maksude näol kindlalt edasi.Eriti võimuritele on see jutt suunatud.
èelmisele
2016-02-26 16:41:44
Kas ka Tallinna võimuritele
ei midagi erilist
2016-02-26 20:07:28
Postimehe erinevate piirkondade ajalehtede kommentaariumid suleti juba mitu aastat tagasi.Seega on tegemist ammu kavandatud ettevõtmistega.
Kommentaaridest
2016-02-27 08:49:55
Pärast PM kommenteerimise võimaldamist vaid "korralike" ja lojaalsete jaoks, tegin ka endale konto ja sisestasin PM-le kommentaari.Aga...see ei ilmunudki, kuigi mu arvamus oli rahumeelne ning vastas PM tingimustele.Kirjutasin PM-le kirja, kus avaldasin kahtlust, kas PM on ikka demokraatlik väljaanne.Mulle vastas keegi Andrus, kes teatas, et nende moderaator oli: pange nüüd tähele! ekslikult blokeerinud minu konto ning nemad seda enam taastada ei saa.Moderaatorile olevat tehtud noomitus!Minule aga soovitati kommenteerimiseks kasutada ID-kaarti.Niisiis, peaksin PM-le kandikul esitama oma isiklikud andmed!Tänan, ei!
Siinkohal küsiksin KN sõimajatelt, mitu teie kontot on KN blokeerinud?Mina olen varem teinud KN-le ettepaneku kustutada kõige vastikuma ja räigem sõim selle ajalehe ja KE aadressil, kuid KN pole reageerinud. Kuidas siis nii, KN, kas te ei soovi võtta eeskuju meie ajakirjanduse "lipulaevalt" Postimehelt?Nali naljaks, kuid KN peaks tõesti võtma midagi ette KN-s laiutavate solvajate ja sõimlejatega-miks peavad tõsised lugejad kannatama seda terrorit?
Aja Lugu
2016-02-27 09:18:58
Huvitav oleks teada kuidas suhtub sellisesse kommentaatorite pool sunniviisilisse isikuandmete kogumisse Andmekaitse Inspektsioon?
!
2016-02-27 13:56:09
Mina ka ei annaks oma andmeid - isikukaart ja PIN Postimehele et ta kommentaari avaldaks.
Oli siin üks loomalugu ja proovisin,sest loomi mina tõesti armastan,aga siis küsiti PIN ka veel. KUIDAS VÕIN VÕI SAAN MINA KINDEL OLLA ET ANDMED MIDA SISESTAN EI SATU MINGIL IMELIKUL MOEL SINNA KUHU TARVIS POLE JA SAAB MINU PIN JA ALLKIRJA KASUTADA MINU ASEMEL.MITTE KEEGI JU EI VASTUTA,KELLELTKI POLE KÜSIDA JA KÜSIJA ES SAAGI KÜSIDA KUI POLE ENAM MIDAGI.SEE ON KOGU ELEKTROONILISE VÄRGIGA NII.LAMBAD PÖETAKSE NAGUNII. PEAKSIN IKKA PÜSTILOLL OLEMA KUI PISTAN KÄE SUVALISSE MUSTA AUKU SAAMATA ISE KONTROLLIDA JA KINDLUSTADA MISSEAL ON. POSTIMEEST mina enam ei sirvi ka mitte.Mis ilmaasjata ärritan end. Ahjaa,lugu oli 2 pensionärist kes läksid maale elama ja asutasid oma lõbuks!!!ja tuluks karusnahafarmi ja julgustavad noori sama tegema!!!No peab ikka inimestel omapärane lõbu olema.Tea kuidas tapavad...
2016-02-27 13:57:41
Nojah,sedasi saabki ,vastalisi kommentaare avaldamata,suhtumisi suunata.
n.76
2016-02-27 17:30:47
Paistab,et vihalised kolivad siis KN-sse üle?Loevad siis isegi KN ja vaatavad TTV-d?(muidugi salaja).
2016-02-29 19:38:25
http://www.sirp.ee/s1-artiklid/c9-sotsiaalia/konservatismist/
Oletan, et suur hulk lugejaid nõustub minuga, kui ütlen, et viimase paari aasta jooksul on Eesti poliitilises õhustikus toimunud suur muutus ning et põhiosas on selle eest vastutavad end konservatiivseks nimetavad jõud. Selles tõdemuses sisaldub aga paradoks, sest suur muutus on just nimelt see asi, mille ärahoidmisele on konservatiivse poliitika tegevus alati vaikimisi suunatud. Mäletatavasti arenes konservatism kui poliitiline ideoloogia välja reaktsioonina Prantsuse revolutsioonile, millele on üks selle mõtteviisi klassikuid Edmund Burke (1729–1797) pühendanud oma peateose. Samal ajal kui Robespierre ja tema kaasamõtlejad likvideerisid Pariisi väljakutel aristokraatiat kui klassi, pani Burke küsimuse alla poliitilise muutuse kui ajalugu edasiviiva jõu. |