![]() Meie riiki juhib meedia!
selgitaja
2013-09-26 17:32:32
to vaat nii!! 2013-09-26 15:19:37
See, kes siin põrutab Jaagule: "Kui mina oleks kesikute juhtpoliitik, siis küll ei laseks sul siin kommida ja selle eest veel raha saada maksumaksja taskust." Kesknädala kommenteerijaile ei maksta honorari. See "vaat nii"-kommenteerija aga ilmselt on mõne erakonna või muu kallutatud jõu palgaline!
elektritsaabtasuta.blogspot.ie
2013-09-26 18:45:45
Tasuta transpordist ei piisa.
Tasuta elekter on arstirohuks Eestimaal organiseeritud madala elatustaseme vastu : http://elektritsaabtasuta.blogspot.ie/2012/08/imf.html
ilmar tamm
2013-09-27 08:16:31
avalikult ütlen,et olen tallinna Tv püsivaataja Viimases saates käsitletud teema ja arvamused olid õiged ning väärivad kiitust mis puutub sellesse klouni krossi,siis kanal 2 olev krossi reklaam ajab vihale ja tekitab põlgust ka KANAL 2 vastu kui vabariigi kodanik on mul õigus teada,milliste rahade eest kross ennast reklaamib? kas järsku on need rahad itaalia mafioosatelt? isiklikult ei süüvi,et pealinna juhiks saab mees,kes on kahtlaste tegudega ja käitub tsirkuse tolana KRo9ssi reklaami ajal sooviks ma telekasse sülitada kuid kahjuks pole mul telekal veel kojamehi,sest siis ei näeks ma ka TaLlinna TV saateid kas need edgari ja TALLINna TV vastased veel ei tea,et ja TALlinna TV saateid vaatavate inimeste arv on 66,3 protsenti küsitlutest meedia ajakirjanikud võiks tõesti ükskord Edgar SAvIsaar ja keskerajkpond rahule jätta need ajakirjanikud tegelegu siis edasi anu SaAgimiga ja teiste nõbedate inimeste reklaamiga,sest midagi asjalikku ja kasulikku pole nad võimelised kirjutama Edgarile aga vastupidavust ja edu valimistel
õiglusest
2013-09-27 09:20:02
on meie meedia,valitsus ja riigi korraldus väga kaugel.On tõesti nii,et rahva vaadete kujundaja on meedia.Meedia on riigi teine võim,esimene on valitsus.Postimees ja delfi kekerakonda positiivselt näitavaid kommentaare kustutab ja läbi ei lase.Kuna võeti üle ka Õhtuleht ja Äripäev siis kustutatakse ka nendes lehtedes juba keskerakonda positiivselt kajastavaid kommentaare.Õhtuleht veel näitab palju kommentaare on ära kustutatud kuid kindlasti varsti seda enam ei võimaldata.
2013-09-27 10:54:08
Naera herneks-1 kesik väidab et TTVd vaatab 66,3%. Sellist debiilsust võib tõesti väita vaid KESKERAKONDLANE.
Teie TV vaadatavus on kõrgem kui Põhja Korea TVl siis- nu pole paha saavutus ! IRW-IRW
JAAK LAIDLA
2013-09-27 11:59:16
Tere Kalluta aga! Tänan tähelepanu eest, mis on selle kinnituseks, et ma ilmaasjata ei kirjuta. No mis mees see on, kelle vastu keegi huvi ei tunne? Kahjuks ma olen mõningal määral pettunud. Pidasin sind anonüümset küll arpüksiks, et ei julge oma nime all esineda (selliseid kasutati edukalt Stalini režiimi ajal ka Eestis küüditamisel ja "rahvavaenlaste" hävitamisel), aga pidasin sind siiski kõrgemate teadmiste omanikuks, kui sa tegelikult oled. Mis puutub alati sellesse, et sinule minu kommentaarid ei meeldi (muuseas mina olen üksnes fakte konstanteerinud, mida ka peamiselt meediast ammutanud), siis eks see ongi parim iseloomustust sinu lojaalsusesse, truudusesse ja kogu suhtumisse oma kodumaasse ja siin toimuvasse. Just tänu sinusugustele saavadki kõik asjad niimoodi toimuda, nagu nad toimuvad. Annan sulle veel toitu- materjali minu solvamiseks (see kuriteo koosseis kaotati, nii et edu edaspidiseks solvamiseks). Ka mina olen Tallinna TV alatine vaataja. Kahjuks ei saa ma sinu tõekspidamisi selles kinnitada, et ma kesik olen, sest ma ei kuulu ühtegi parteiisse. Astuksin heameelega keskerakonda, kuid olen selleks juba liiga vana ja tervis ei võimalda minul seal kellelegi kasulik olla. Vabandan sinu ees selle pettumuse valmistamise eest, kuid valetada ma sulle ka ei taha. Veel valmistan sulle pettumuse sellega, et veel sinu nõrku teadmisi rõhutada. Ma ei saa ega ole saanud sentigi ega isegi kiidusõnu- kui sinu minu poole pöördumisi mitte kiitusteks lugeda- nii, et siin kahjuks kukkus kivi jälle sinu mõistuse aeda. Nõuka ajal sain küll iga artikli eest honorari, kuid see on ju kapitalistlik riik, kus raha pole igaühele loopida. Kuid ma ei ole mitte ühtegi rida kirjutanud selleks, et sellega raha teenida. Ma loodan rahvast teenida. Avalikustamisega loodan sellist riigiametnike ülekohut ja seaduserikkumisi vähendada ehk loodan täita üldpreventsiooni rolli. Kui sinul just väga psüühiaatriliselt kallutatud küsimusi ei ole, siis normaalsetele olen nõus muidugi vastama. Ühele pööraksin küll tähelepanu, ära palun nuhi ega võrdle kelle kommentaaridega minu omad sarnanevad. Lurjuste ja petiste tunnus on see kui ise ollakse joodik või varas, aga just selles süüdistatakse teisi. Nii peaksid ka need anonüümikutest argpüksid või sulid (me ju ei tea, miks nad oma nime varjavad?), üsna vait olema selle üle arvustamisel, kes kelle nime all esinevad?
eelmisele
2013-09-27 12:06:40
Keskerakond kuulubki ju enamuses muldvanadest inimestest (enamus neid kunagi tublid komsomolid ja partei liikmed olnud) + väike kari rahaahneid noori kes nõus oma ema ka maha müüma aga peaasi et Edgar mingi vihmavarjuhoidja või nõuniku/abi koha annaks. Ja siis on suur hulk umbkeelseid tüüpe, kes ise ka täpselt aru saa miks nad keskerakonda astusid.
Seega astu julgesti nende ridadesse- jutu järgi sinul samasugune maailmavaade küll.
vaagija
2013-09-27 13:27:46
TTV vaadatavus on hetkel 66,2%.
2013-09-27 13:32:15
Vaagija on jälle mingeid seeni söönud :):) Või tahab Vaagija väita et TTV on maailma parima reitinguga kanal. Ärge kesikud nüüd päris lolliks ka minge oma valetamisega- IRW-IRW
Näete päris kohtlased välja.
vaagija
2013-09-27 13:38:05
Olen Jaak Laidlaga samal arvamusel.
eelmisele
2013-09-27 13:40:49
Vaagija- kuidas selle vaadatavusega siis nüüd jäi-väidad endiselt et 66,2% (ilmselt järgmiste valimiste eel hakkad juba väitma et 99,8% jne). Ootame Vaagija sinu vastust ja allikat- KUST sa maailmarekordi suuruse reitingu said ?
Kalluta aga
2013-09-27 14:22:36
JAAK LAIDLA 2013-09-27 11:59:16
Heakene siis küll. Kuna ma oma küsimusele vastust ei saanud, siis küsin üle: Kas sina, Jaak Laidla, oled ka käesoleva kommentaarisaba järgmiste kommentaaride autor: JAAK 2013-09-25 12:54:20; TO TARMO PALLO 2013-09-25 18:22:02; TO KESKERAKONNA SÕBER 2013-09-25 18:29:46; TO MAIMU 2013-09-25 18:42:33; ÜKS LOLL KÜSIB 2013-09-26 10:35:14. Vasta kas oled või ei ole need kommentaarid nende nimede alt kirjutanud. Sellist pikka ja segast joru, nagu sa oma nime all eelmises kommentaaris tegid, pole tarvis.
Kalluta aga
2013-09-27 14:39:27
Ühe inimese eri nimede alt kommenteerimine minuga vaieldes jooksis siin ka läbi käesoleva aasta algupoole http://www.kesknadal.ee/est/g2/uudised_kommentaar?lk=3&id=20476
Kopisin siia oma toonased kommentaarid: Kalluta aga 2013-03-12 09:14:15 Olen nüüd vaikselt jälginud seda kommentaarisaba siin ja jõudnud ühele üllatavale avastusele. Nimelt on põhjust järeldada, et figureerib üks ja sama kommentaator mitme erineva kasutajanime alt. TUDENG 2013-03-09 15:40:35 kasutab minu kohta hellitusnime "Kalla", samuti võib täheldada, et TUDENG kirjutab artikli autorist minavormis. Kalla on kasutuses ka kommentaaris EELMISELE 2013-03-11 17:01:26 Samuti kasutab minu kohta hellitusnime "Kalla" ka käesoleva lehe artikli -Eks katsu piskuga ära elada!- all kommenteeriv JAAK 2013-03-07 16:59:38 ja KÜSIMUS ÜHELT JAAGULT 2013-03-09 17:54:42 Mind pole Kalla'ks keegi ennem siin nimetanud. Samuti kasutab nende kommide autor kasutajanimes läbivalt suurtähti. Kommentaaride sisu on muidugi ka "võrratu". Olen nüüd nõutu - kas Laidla esineb siin ise JAAK nime alt? Kui jah - kas siis ka muude viidatud kasutajanimede alt? No üks endne miilitsauurija ei saa ju ometi nii oinas olla, et selliste lihtsate asjadega vahele jääb! Kalluta aga 2013-03-12 09:21:30 Ja minu eelmisele kommentaarile lisaks: Artikkel -EW 95 ja paanikas eliit- AHTO IMAVEREST 2013-03-08 11:15:15; TO EESTLANE 2013-03-08 11:25:48; Ja hellitusnimi Kalla on võetud kasutusele alles käesoleva lehenumbri kommentaariumis. Kas tõesti vähemalt kuus erinimega kommenteeriat otsustasid üheaegselt, et hakkavad minu kohta seda nime korraga kasutama? Kalluta aga 2013-03-12 09:24:56 Ja veel: -Keskerakond teeb ettepaneku kontrollida e-valimisi juba tänavu sügisel- põder 2013-03-08 12:15:55 - jälle Kalla!
JAAK
2013-09-27 15:46:42
Sa oled ju hoopis segane. Kas sa ei lugenudki minu sinule määratud kommentaari? Ma ju kirjutasin, et olen nõus sulle vastam ainult normaalsetele küsimustele.Sa oled ju täiesti segi. Ja mis teistest nimedest sa räägid kui kommentaari autori nime asemel on eelmisele või To märkusega kellegi eelmise kommenteerija poole pöördutud? Teiseks ütlen sulle puhtast südamest, et sinu jutt minu kommentaaridest teiste nimede all on täielik sonimine. Jälle ilmus üks kloun, kes loodab hakata oma aega veetma mingite lolluste esitamisega ja niimoodi dialooge välja pinnida. Ma ei vasta enam mitte ühelegi sinu küsimusele ega sonimisele. Kordan, ma ei teadnud, et sa nii ära pööranud oled? Sa ei saagi ju aru, millest kommenteeritakse. Haugud kontekstist välja rebides lausete kallal, mis sulle ei meeldi.
JAAK
2013-09-27 18:16:25
Mis kommentaaridest sa ometi räägid? Ja mis erinevatest nimnedest? Need kommentaaride pealkirjad, mida sa oma haigete ajudega minu omadeks tituleerid, pole minu ju ja neil pole ühelgi kellegi teise nime kasutatud. Kas sa ikka oled kaine? Ma ei tohi rohkem sinu lollustesse süveneda, mulle juba tundub, et vajad arstiabi. Sa ei saa ju vist isegi aru, mis sabadest ja teiste nimedest sa räägid?
Kodutu Ets
2013-09-27 18:47:02
Kes sul keelab siis Jaak kalluta aga juttusse süvenemist? Vaatasin eilset linnapea tundi ja no naera puruks ikka, mind võib küll Tallinna Tv vaatajaks pidada, siukest propaganda kanalit ikka annab teha- kahju ainult et see nii kulukas on, seega see nali ei tasu end lõppuks ikka ära.
vaagija
2013-09-27 20:19:58
Püüan mängu jälgida ja olen täielikult omaealise JAAGUGA ühel nõul, annan mõttekaaslasele nõu: säästa end ja ära nende pahatahtlike laimajatega suhtle, mind on ka siin küll punakgblaseks ja keskkommunistiks sõimatud - hoia kurssi ja ära pahatahtlike provotseerijatega suhtle ning vasikatega pole ka mõtet võidu jooksta, lihtsalt lähen nendest kaarega mööda.
Kalluta aga
2013-09-27 23:19:18
JAAK 2013-09-27 15:46:42
Kas on liiga keeruline vastata lihtsale küsimusele? Ja miks on tarvis sedasi keerutada?
Küsin Lenkilt,
2013-09-28 01:08:57
miks Kesknädal ei kajasta KE juhtpoliitikute seisukohta Vene duumaliikme Zirinovski ähvarduse suhtes okupeerida või hävitada Balti riigid, kui USA kasutab jõudu Süürias. Kas vaikimine tähendab väljaöeldu heakskiitu. Vaikite edasi ,eks.
2013-09-28 08:01:19
Esilaimajal ja valetajal Vaagijal on närv must- nu nii vähesed usuvadki tema valesi ainult. Ajab ikka tigedaks küll.
Proovis täna jälle valetada aga kuna valetas natsa liiga suurelt siis jäi jälle haledalt vahele. TTV vaadatavus 66%- kui sa Vagija näidet tahtsid, mis sa täna kokku valetasid.......... |