![]() Marurahvuslased otsivad lolli, kes kardavad kolli
teema
2008-10-30 14:50:47
oi, Ants, kas tänases versioonis viidi su isa siberisse? Me siin, mõni aeg tagasi, avaldasime sulle kollektiivset kaastunnet, kuna sa väitsid, et sinu vanemad tapeti 40l või 41l sinu oma silmade all ja sina olid perekonnast lausa ainus, kes eluga pääses. Kas sinu heietusi tulebki võtta kui Volgaga kolhooside edendamisele sõitmist?????
Meg
2008-10-30 15:01:26
Ants on muutunud pataloogiliseks valetajaks. Ta vist mainis isa,et see olla tema silmeall kodus tapetud.Aga noh,kui pidevalt valetada,ega jäägi meelde. Ma võin küll vanaeit olla,aga sinusugune ajukääbik mitte.
Meg
2008-10-30 15:04:02
Ants isegi lugeda ei oska,ma kirjutasin,et minul viidi mitu vanaonu Siberisse. Täpsemalt viis,üks tuli tagasi.
vaagija to Ants
2008-10-30 18:57:24
Mul ei ole rahvusluse vastu midagi, aga kui see hakkab juba marurahvusluseks saama, nagu siin MUSKETÄR, siis on ikka vaks vahet küll - nii nagu ma ei salli vasakäärmuslust või paremäärmuslust, nii on vastuvõetamatud ka marurahvuslus ja olgu või internatsid - kõige rohkem läbi ajaloo on toonud inimkonnale kahju igasugused äärmused.
arno
2008-10-30 21:01:10
vaagijale vastaks Vanast Roomast pärit tarkusega: Ära karda vaenlasi sest neid on võimalik kas võita või nendega võideldes auga surra. Ära karda ka sõpru sest halvim mida nad teha saavad on reeta sind ja sellega valmistada ette pinnast iseendi reetmiseks. Karda ükskõikseid pealtvaatajaid tänu kellede ükskõiksusele juhtubki maailmas kõik halb ja alatu... Aga Antsu oponentide teema ja Megi repliigid enamasti vaid lahmimisest koos seisavadki. Neil näib puuduvat mõtlemisvõimeja seda asendavad päheõpitud repliigid... või vihane susin. Nende veenmiseks siinesitatud pikad ja faktirohked selgitused voolavad mööda neid maha nagu vihm mööda värskelt tõrvatud posti...
Ants
2008-10-31 00:39:49
Meg-ile ja "Teemale" Mida te sogate ,mina olen kirjutanud ,et minu VANAISA lõid surnuks meie venelastest "vabastajad" , et saada kätte saapaid tema jalast, isa areteeriti kui Eesti sõjaväe ohvitser 1941 aastal viidi Siberi ja lasti maha. Vaatake see kõik on kirjas minu kommentaarides arhiivis. Sealt võite seda lugeda Ka "Vaagija" teab minu elulugu ,kuid vist selleks , et mitte pahandada oma sõpru vaikib ,kui mind alusetult süüdistati. Ja mina ei tarvitanud mitte ÜHTEGI muud sõimusõna teie kohta kui ainult neid millistega mind sõimasite. Rääkige minuga viisakalt ja seda teen ka mina.
vaagija to Ants
2008-10-31 16:02:10
//et mitte pahandada oma sõpru vaikib ,kui mind alusetult süüdistati// - päris nii see ei ole - kuigi Sinu memuaarid on oma kohal minu raamaturiiulis ja olin neid lugenud, ometi minu vana pea oli juba unustanud, kas oli jutt Sinu isast või vanaisast ja ei olnud aega momendil hakata otsima seda kohta Sinu jutus, samas lootes, et küll lahendate ise oma vaidluse.
vaagija to arno
2008-10-31 16:38:37
See Vanast Roomast pärit tarkus on huvitav ja huvitav on ka see, et kunagi kasutasin seda ütlust motona oma keskkooli lõpukirjandis, kuigi autori nime all, kelle nime olen unustanud ja veidi teises sõnastuses, umbes nii: Ära karda vaenlast - halvemal juhul võib ta sind tappa. Ära karda ka sõpra - halvemal juhul võib ta sind reeta. Karda ükskõikseid, sest nende silme all maailmas toimuvad nii tapmised ja reetmised ning ükskõiksed ei tee midagi selle heaks, et maailmas tapmised ja reetmised lõpeksid.
Mis puutub minu sõpradesse, siis võin neile "süüks" panna, nagu olen tähele pannud, et emotsionaalselt on võrdsed nii Meg, teema, kui ka arno, maailmavaateliselt aga 180 kraadi vastandid - mina eelistaksin mitte nii pikkadesse emotsionaalsetesse vaidlustesse laskuda, millel lõppu ei paistagi. Kui midagi õelda on, siis ütlemata ei jäta ja jutul lõpp!
Meg
2008-10-31 17:51:38
to vaagija: Mina tunnistan,et olen emotsionaalne,aga mitte alati. Üldiselt on mind raske endast välja viia,kannatus on pagasina olemas. Kui aga pidevalt"lüüakse",katkeb kannatus ja noh,eks näed isegi. Aga tore,et Sina oled mõistev,see vist ongi see paljukiidetud saarlaste vana-rahu-ise.
vaagija to Meg
2008-10-31 19:23:47
Olen nõus Sinuga!
glavlit
2008-10-31 20:37:12
Schwede artikkel oli mõtlemapanev. Tegelikult keegi ei tea, mis seltskond siin Eestis elab. Uskudes erinevaid küsitlusi on selge, et venelaste (üldistus) ja eestlaste seisukohad lähevad täiseti eri suunas. Mind teeb näiteks nõutuks eesti-venelaste kaitsetahe. Näiteks inimene on nõus Eesti Vabariiki sõja korral kaitsma, kuid mitte Venemaa vastu. Mina ütleks, et tegemist on arengupeetusega. Kas meil siis on mingid muud välisvaenlased ka? Eesti kavatseb enda kodanikeks võtta isikuid, kes on selgelt Eestile vaenuliku riigi infoväljas ja ei kavatsegi sealt välja tulla. Ta ei pruugigi lollakas olla, ta lihtsalt ei tea midagi muud, mis mujal toimub - tavaline getostumine. Mida aitab sellise inimese puhul mis pass tal on. Talle on kogu aeg pähe taotud, et ta on teisejärguline (teisejärguline oleks ta ka Venemaal kui kohaliku keelt ei oska). Samas on tal ka niipalju kainet mõtlemist, et aru saada, et elu Venemaal oleks veel kehvem! Täileik skisofreenia! Pass on pass, lojaalsus on teine asi. Kunagi tänavaintervjuus oli üks tore EV kodanikust isik Vene lipuga, kes läks vastavasisulist jalgpallimatši vaatama. Nuta või naera? Palju selliseid üldse on - kas Rihvk teab?
Kodakondsuse probleem on ju täielik valimis- ja kandideerimisõigus. Eesti teeb lolli valiku, kui isik, kes saab valida-kandideerida - järgib hoopis võõrriigi "valimispropagandat". Sellega seame end ise sõltuvusse vaenulikust naaberriigist. Mina isiklikult loodan, et saan elu lõpuni jääda eestlaseks, mitte eestimaalaseks. Minul on vaja identiteeti nii rahvuslikus kui riiklikus mõttes ja ei tahaks sõltuda nii identiiteedilt kui mentaliteedilt (nt.) suvalise Narva NA sõjaväepensionäri häälest "Eesti asja" otsustamisel.
arno
2008-10-31 22:11:14
glavliti kirjutisele täienduseks toon mõned päevad tagasi oma naabripoisilt kuuldud seiga ühest Tartu linna suurettevõttest. Ta paarimees tööl on vene rahvusest noormees, kes täiesti soravalt räägib eesti keelt ja omab Eesti Vabariigi Passi ning Kogakondsust. Seesama noormees väidab täiesti avalikult ja isegi teatud uhkusega, et ei loe mitte ühtegi eesti ajalehte, ei kuula ühtegi eesti raadiojaama ega vaata ETV, vaid tal on kaaveltelevisioon ja internet ja ta jälgib AINULT VENEKEELSET MEEDIAT... Küsimusele miks - vastab see noormees, et teie, eestlased, ei salli meid ja tahate meist vaid lahti saada... Küsimusele , et kust ta seda teab kuna ta ju midagi eestimaist ei loe ega jälgi vastab see noormees: See on ju loomulik kunasellest räägitakse ja seda näidatakse iga päev VENEKEELSES MEEDIAS... Kommentarid on siin minu arvates üleliigsed.
vaagija to glavlit
2008-10-31 22:42:39
Ka mind paneb Schwede artikkel tõsiselt mõtlema ja olen Sinu kommentaariga põhiliselt päri. Samas kahjuks me ise neid ebalojaalseid juurde toodame ja usun, et enne pronksi eemaldamist oli meile lojaalseid eestivenelasi rohkem, kui nüüd pärast. See on murettekitav tähelepanek. Usun, et eestlane käitunuks kui tõeline oma maa ja riigi peremees, kui ta olnuks nii suuremeelne, et pakkunuks rahumeelselt ja teadlikult riigis pingete mahavõtmise nimel eestivenelastele tema suurimal rahvuspühal võimalust oma langenud vendi ja õdesid mälestada - see olnuks ka meie riiklikule julgeolekule täiendavaks plusspunktiks. Nüüd aga kahjuks peame palju rohkem vaeva nägema, et kaotatud usaldus heastada. Teist võimalust ei ole.
glavlit
2008-11-01 13:16:27
To vaagija: Sa oled tõeline metallurg, kes igal pool pronksi näeb. Pronksdaama oli lakmustest ja näitas asjade tegeliku seisu. Ka Eesti Vabariigi vaenlastel on vaja sümbolit. Nüüdseks on neil siis see pronksjurakas. Tore kui mõni idikas on selles omale elu mõtte leidnud ja ei peagi kodus niisama onaneerima ning lollusest on saanud üleöö maailmavaade. Palju õnne - Eesti kaotas tänu pronksjamale 1,5 lojaalset eestimaalast, kuid võitis vähemalt üldvaate mitmesaja-tuhandesest viiendast kolonnist.
Olev Vallimaa
2008-11-01 16:58:56
Minu ja teiste rahvuslike konservatiivide seisukoht on järgmine:
1. Eesti Vabariigi kodakondsust omavad Eestis kuni 17.06.40 seda omanud inimesed ja nende järeltulijad. 2. Teiste riikide kodanikud ja nn "kodakondsuseta" isikud võivad Eestis elada ja töötada AINULT kehtiva elamis- ja tööloa alusel. 3. Kodakondsuse andmine on erandtoiming. 4. KOV valimistel mittekodanike osalemine tuleb viivitamatult lõpetada. Võite seda ka ultimaatumina lahata, kui soovite. :))) Meid see ei morjenda. Me jätkame, et Eestis Põhiseadus taas au sisse tõuseks.
Meg
2008-11-01 17:06:44
to Olev Vallimaa,kas Te liiale ei lähe? Kui nii,siis esimeseks sammuks oleka vaja president vahetada. Või on erandeid?
Olev Vallimaa
2008-11-01 17:18:26
/Kui nii,siis esimeseks sammuks oleka vaja president vahetada. Või on erandeid?/
Milleks? Pole ju põhjust. :) Vaja järgida Põhiseadust... muud ei midagist.
glavlit
2008-11-01 17:25:13
To meg: Tubli - oma seniilse ajunatukesega oled siis põhiprobleemi välja haudunud. Süüdi on siis üsna tähtsusetu rahvusvahelise kaaluga väikeriigi olematu võimuga president. Olen varemgi täheldanud et seltsimehed keskerakonlased otsivad lihtsaid lahendusi. Meg avalikusta oma nimi ja ma valiks iga kord sind. Kas "talendijahis" oled kätt proovinud. Võta vähemalt patent oma mõtisklustele. Asi on seda väärt.
Ants
2008-11-01 17:59:01
Kõik mis kirjas Olev Vallimaal, peaks olema arusaadav ja õige igale eestlasele. Kuid on ka erandeid ja loodan ,et lugupeetud Olev Vallimaa selgitab neile nagu Nõukogude aegsele miilitsale--aeglaselt ja mitu korda.
Meg
2008-11-01 20:51:51
Mina lähtusin selles,et Ilves sai Eesti kodakonsuse kuskil 90 lõpul.
|