Logo
13. juuni 2018
23 (1104)

Väljaandja:
MTÜ Vaba Ajakirjandus

Kesknädal jätab endale õiguse
kommentaare tsenseerida
Prindi

Vastupanuliikumine, mis kordub farsina

MUSKETÄR  2006-09-13 08:59:15
Kõige õigem oleks see, kui saaks Tallinna Eesti küljest lahti haakida ja las triivib Soome või Leningradi. See pole juba ammu enam Eesti. Las nad valivad keda tahes. Teine Eesti, kus elavad enamikus eestlased ja pole pronkssõdurit peavad hakkama endile presidenti valima....

Nõus!  2006-09-13 09:43:14
Olen eeltooduga põhimõtteliselt nõus! Olen valmis piiri rajama ümber Tallinna linna ja kõik, kes tahavad Eestisse tulla, peavad maksma viisa,värske õhu, turismi jmt. maksu, mis läheb jagamisele teises Eestis elavate vahel. Kõik Eestimaal toodetud toodang läheb seejärel Tallinnasse viimisel tollimaksu alla. Usun, et seejärel elab "teine Eesti" lahedalt ära ja Maali-maalt ei pea poes käies enam sente lugema .

Rein Mark  2006-09-13 10:23:55
Parempoolste uulud praegusest okupatsioonist võivad saada tegelikuseks, kui Saksa riik kuulutatakse "vastupanuvõitlejate" poolt õigustatud subjektiks põhjendusel, et sakslased valitsesid Eestimaad 700 aastat. Nii siis ei tohiks parempoolsete loogika kohaselt olla mingit vastuolu.Avaakord on juba loodud, peibutusena antakse natsijärgijatele tagasi miljardeid kroone maksvat Eesti kinnisvara koos elanikega, nagu orjaturul . Teatud ringkondadele võib see ka Saksamaal meeltmööda olla, meenutades oma esiisade aegu. Kas see on ka Saksamaa ametlik poliitika,ei ole teada, sest Merkel ja Ansip salatsevad.Vaevalt, et nad oma kahel kohtumisel ümberasujate omandit puudutavat küsimust ei vaaginud. Küll aga on teada Saksa ametlik seisukoht eelmise Liidukantsleri ajal, kui Saksa Riik selgelt väljendas,et ei oma pretensioone Eestis üleantud vara suhtes, mis põhineb 10.jaanuari 1941. a. lepingul ja mis kehtb tänase päevani.

am  2006-09-13 13:01:14
lp Rein Mark! Sonite mingitest valitsejatest. Ega te vist ju aru ei saa, et jutt käib nn. järelümberasujatest, kes olid EV kodanikud?

Raskevõitu  2006-09-13 14:44:08
Sakslased läksid nach Waterland vist 1939.a.Siia jäänud olid enamasti EW kodanikud veel enne juunit 194o.a.ja omasid siin kinnisvara.Järelümberasumine ei võtnud neilt ju õigust oma varale?Või kuidas?

Jutt  2006-09-13 16:06:13
käib igal pool nendest Waterlandi minejatest, kellele kompenseeriti äraminek ja nüüd tahavad kunagisi varasid tagasi.

teada tõde  2006-09-13 17:36:34
teada tõde ju, et ajaloolised sündmused esinevad 2 korda - algul tõeliselt ja pärast farsina

am-le  2006-09-14 20:35:08
Ka 1939.a. ümberasujad olid EV kodanikud - või ei olnud? Neile antaksegi nüüd vara tagasi, kas neilt 50 aastase omandi haldamise/hooldamise/järelvalve eest mingit tasu ka nõutakse. Kõike me teame, kui suured on hoolduskulud ainuüksi paneelmajade korterites? Äkki siis ei olegi nad oma majade tagasisaamisest nii huvitatud? P.s. reformikad on ikka väga kahekeelsed - alles materdati Tallinna linnavalitsust Harju tn. kruntide kallilt ostmises - linna raha raiskamises?! (Nemad oleks tahtnud, et omanikud oleks selle täis ehitanud ja kõva kasumit teeninud). Selle tagastamisseadusega kulub 1,5 miljardit krooni Eesti rahva raha, ja teenitakse kindlasti mitte eesti rahva huve vaid koogutatakse ikka orjalikult mõisahärrade ees.

Koogutamisest  2006-09-14 22:31:18
Mis parata, sakste ees koogutamine on ühel osal eestlastest kõvasti veres. Kui polnud võimalik sügavalt austada sakslastest saksu, kõlbasid hädapärast ka venelastest saksad; isegi sellised hädavenelased-pooleestlased nagu Karl Vaino vääris siis suurt austamist. Nüüd needsamad tegelased. aga veel nende lapsed ja lapselapsed on kõige valjema hääle tegijad, kui püütakse kunagist riigikorda maha teha ja otsitakse "sotsialismi igandeid".

Hoolas üürnik  2006-09-15 00:06:57
Sundüürnike vaenlased, palun püüdke panna end olukorda, kus keegi on teile andnud kasutada Mercedese luksusmaasturi, te olete sellega aastaid sõitnud, seda pesnud ja vahatanud ja lausa pereliikmeks pidanud ja siis ilmub lagedale mingi saksa jõmm ja tõestab, et eesti Marbella poisid on Mersu tema Hamburgi garaaþizt pihta pannud ning võtab autu teilt ää. Jube ju? Ega te ikka ilmajääja osas olla ei tahaks.

poogen  2006-09-15 11:48:48
to Hoolas üürnik: pane ennast olukorda, kus sul on vinge mersu, keegi paneb selle sinu garaažist pihta. Aastaid hiljem leiad sa ta üles ja tahad tagasi saada. Oleks nagu ju õigus ?

ARVAJA  2006-09-16 14:30:48
to Hoolas üürnik: "Sundüürnike vaenlased, palun püüdke end panna olukorda, kus keegi on teile andnud kasutada Mercedese luksusmaasturi, te olete sellega aastaid sõitnud, seda pesnud ja vahatanud ja lausa pereliikmeks pidanud ja siis ilmub lagedale mingi saksa jõmm ja tõestab, et eesti Marbella poisid on Mersu tema Hamburgi garaaþist pihta pannud ning võtab autu teilt ää. Jube ju? Ega te ikka ilmajääja osas olla ei tahaks." Aga mõtle nüüd ise: sulle antakse (volitusega) Mersu kasutada 10-neks aastaks, aga sina kasutad Mersut 20-nd aastat, enne kui masina peremees oma autole politseiga järele tuleb. Siis on auto peremehel õigus sind 10-ne aastases autovarguses süüdistada ja kui sa siis ajad vastu, et autoperemees oled sina, mitte see kes autole järele tuli, siis lastakse sul seda tõestada, et sa autoomanik oled ja kui sa seda ei suuda, siis määratakse sulle karistus ka selle eest, et sa püüdsid politseid valejälgedele juhtida + sinu kuritegu (10-ne aastane autovargus.) Mis sa arvad kellele siis õigus jääb?

to arvaja  2006-09-17 08:07:05
Jube küll, aga heauskne tola peab oma lolluse enamasti kinni maksma

ARVAJA  2006-09-17 14:19:05
Jah, noh. Heauskne tola peab enamasti tõesti oma lolluse kinni maksma, aga kui inimesele antakse auto kasutada 10-neks aastaks, aga ta kasutab autot 20-nd aastat, siis ei ole ta kuidagi "heauskne tola", vaid minu arvates on ta seaduserikkuja.

Hoolas üürnik  2006-09-17 22:18:02
Arvajad-poognad ei taipa midagi filosoofiast ja asjaõigusest. Kui ma oma Mersut pikalt kasutan ja omaks pean, siis ta muutubki minu omaks, tekib uus omand. Lugege sm.Rekkaro või teiste spetsialistide artikleid kasvõi siitsamast Kesknädala saidist, siis ehk jõuab teilegi sõnum pärale.

ARVAJA  2006-09-18 17:04:45
JAA...! Sa oled päris andekas to Hoolas üürnik: "Arvajad-poognad ei taipa midagi filosoofiast ja asjaõigusest. Kui ma oma Mersut pikalt kasutan ja omaks pean, siis ta muutubki minu omaks, tekib uus omand. Lugege sm. Rekkaro või teiste spetsialistide artikleid kasvõi siitsamast Kesknädala saidist, siis ehk jõuab teilegi sõnum pärale." Kuule, aga siis tuleb ju nii välja, et kui keegi läheb panka röövima, ja varastab sealt näiteks kümme milli (10'000000) ja hoiab kümme milli (10'000000) 20-nd aastat oma kontol, SIIS MUUTUB TA!

Hoolas üürnik  2006-09-18 21:58:43
Ja ongi nii, et kui uue võimu esindajad endise korteriasuka pere viimse võsukeseni likvideerisid, siis said nad korteri preemiaks endale. Kui tegid etnilist puhastust lohakalt ja mõne lapsukese putku lasid, siis tuli see karistuseks läänest tagasi ja võttis korteri endale. Hoolas peab olema, siis aitab sind jumal ja kolmas vabariik.

arno  2006-09-19 01:01:47
Hoolsale üürnikule. Püüdsite küll 50. aasta jooksul "likvideerida" nii palju kui suutsite, kuid kõiki näe ei jõudnudki "likvideerida". Kole lugu küll, nüüd tuleb "likvideerimise" asemel tegeleda ehitustegevusega. Tüütu ja raske tegevus, hulga raskem kui "likvideerimine". Aga egas midagi, sõimake julgelt kõiki kes pole keskerakonnas ja küll teile tasutakse rikkalikult. Jõudu SÕIMAMISEKS!

Hoolas üürnik arnole  2006-09-19 13:58:08
Ehitamisega tegelegu riik. Üürniku asi on oodata, nõuda ja seni üüri maksta, kuni õigus võidab.

Pets  2006-09-19 14:40:12
tsitaat \"Esimesena tuldi taasiseseisvunud Eestis meie territooriumil asuva paiga vabastamise loosungitega välja tänavu Kohtla-Järvel isamaaliitlaste korraldatud esimese koolipäeva üritusel\" mis Isamaaliit ???

1 | 2 | Järgmine

Nimi 
E-mail