![]() Trammimaania
Tõeleid
2017-06-08 08:52:03
Ma siiski tugineksin oma ala tipp spetsialistide loogilistele aruteludele.Ulmekate vestjate unenägude avaldajate lobidele ennast allutada,näitaks inimese kerglast olemist.Olen korduvalt öelnud,et juhid peaksid siiski olema oma ala praktikud.Meil kahjuks saavad ministeeriume juhtima mehed metsast nagu reaalsuses toimunud metsavahi haridusega justiits ja siseminister või ajaloolasest lobistik,majandus ministriks.No mida normaalset sellisest võimu aparaadist tahta.Artikli autor on siiski inimene,kes on nn kahe jalaga maa peal.Tunneb oma juhitavat ettevõtet iga pisima detailini ja on praktikuna seda ka aastakümneid väga võimekalt tõestanud.Sellised targad ja kõrge inteligentsuse tasmega inimesed peaksid riiki juhtima,aga mitte ulmekate jutlustajad.Ainult siis saaksime normaalse riigi korralduse.
tähenärija
2017-06-08 12:49:41
Elan väikeses saksa linnas (umbes 100 000 elanikku) juba 30 aastat, mis asub umbes 16 kilomeetri kaugusel suurlinnast (500 000 elanikku) kus on palju trammiliine. Meil siin trammiliine pole siiani olnud. Aastaid on räägitud trammiliini ehitamisest suurlinnast meie linna, sest maanteed on ülekoormatud- bussiliinid aga mingit järjepidevust ei paku. Eelmisel aastal tehti meil rahvaküsitlus, et kas hakkame ehitama trammiühendust! Ja suurem osa elanikest meil olid sellega nöus. Tramm on väga mugav transport, kiire (omab liikluses alati eesöigust) ja toimetab väga suure hulga söitjaid ühe korraga ( suurtes trammides kuni 150 inimest). Huvitav on eesti kommenteerijate trammide vastatus - kui kunagi elasi Tallinnas, siis oli tramm üks mugavamaid söiduvahendeid - ka troll on selline. Siin Saksamaal kahjuks pole trollide arendamiseks midagi tehtud- ei oska arvata, mis seda takistab. Pole oma elu ses siin Saksamaal veel trolli näinud - olevat vist 2 linnas kuskil kesk-Saksamaal. Trammid aga on igas suurlinnas üheks pöhiliseks transpordivahendiks - Ruhri piirkonnas söidavad trammid kuni 90 kilomeetristel trassidel linnade vahel.
|