Logo
13. juuni 2018
23 (1104)

Väljaandja:
MTÜ Vaba Ajakirjandus

Kesknädal jätab endale õiguse
kommentaare tsenseerida
Prindi

Toomas Kivimägi. Kas salakaval niiditõmbaja? Või aus Batman?

teema  2009-02-08 14:37:17
kuigi Kapo ründas Viisitamme selle eest, et Viisitamm vist mõtles, et äkki mõtleb, siis Kivimäe käitumine Viisitamme suhtes on igati matslik ja ei ole kuidagi vääriline maavanema ametialasele käitumisele. Maavanem peaks suutma hoida lahus isiklikud sümpaatiad ja antipaadiad nind ametialase korrektsuse. Kahju kui ametnik ei suuda oma ametialast käitumist kontrolli all hoida.

osutaja  2009-02-08 15:06:20
to valija 2009-02-08 14:17:47
//osutajal onn jäänud paljudde kommentaatorite küsimused unarusse//
Ja millistele küsimustele sa siis vastuseid ootad?
(Kas siinne kommentaarium on sinu arvates riigiasutus, kus igaühel on kohustus iga küsijat vaevavatele probeemidele&küsimustele lahendusi&vastuseid otsida ?!)

osutaja  2009-02-08 15:09:33
to Mineviku kummitused 2009-02-06 20:22:13
//On siis keskerakondlik vana nõukaaegne võim sulle vastuvõetavam?//
Nubluke! Sinu ajalooteadmised on ju täiesti null! Niivõrd puhtaks on su ajud loputatud ! Eesti sai N.Liidust vabaks, kui praegune KE esimees E.Savisaar oli Eesti valitsuse juht !


valija  2009-02-08 15:17:48
osutaja! Siin on kujunenud välja nii, et ühed kommenteerivad ja teised vastavad. Vastajateks olete ju osutaja, vaagija, teema ... Mul jääb tunne, et osa küsimusi ei ole erakonnale meeldivad ja need jäävad vastamata. Edgar ei luba neile vastata!!!!!!!!!! Loe osutaja kommid läbi ja leiad millele on tahetud erakonna vastust sinu suu läbi.

osutaja  2009-02-08 15:18:24
to mõtlemiseks 2009-02-06 22:16:46
//kõik Eesti loetavamad ajakirjad ja ajalehed on kallutanud end Reformierakonna teenistusse//
Kõik ei ole.
Meediakontserni Ekspress Grupp suuromanik H.H.Luik on väidetavalt IRLi sõber. Sellele kontsernile kuulub umbes sama palju väljaandeid kui Eesti Meediale. Osa väljaandeid on nimetatud kontsernide ühisomand.

valija  2009-02-08 15:19:59
loe osutaja, veel kord kommid läbi ja leiad millele oled jäänud vastamata ....

valija  2009-02-08 15:21:35
loe osutaja, veel kord kommid läbi ja leiad millele oled jäänud vastamata ....

valija  2009-02-08 15:21:42
osutaja! Siin on kujunenud välja nii, et ühed kommenteerivad ja teised vastavad. Vastajateks olete ju osutaja, vaagija, teema ... Mul jääb tunne, et osa küsimusi ei ole erakonnale meeldivad ja need jäävad vastamata. Edgar ei luba neile vastata!!!!!!!!!! Loe osutaja kommid läbi ja leiad millele on tahetud erakonna vastust sinu suu läbi.

osutaja  2009-02-08 15:28:18
to mõtlemiseks;
//laske ka teistel oma aramust öelda ja ärge suruge oma arvamust peale//
Eks lase siis öelda ja ära suru!

//keskerakond on palkanud tõesti siin kommenteerima inimesed, kes ei arvaesta teiste arvamustega, vihkavad teisi erakondi//
Huvitav, kes palkab ansip@lasi, kes siin päevast päeva, kuust kuusse, aastast aastasse ja sajandist sajandisse keskerakondlasi ja teisi kommenteerijaid vihaselt sõimavad ?!

//vihkavad isegi riiki, kus nad elavad//
??? Kui sa pead riigivalitsuse kritiseerimist riigi vihkamiseks, siis võta teatavaks, et valitsus EI OLE riik. Prantsusmaa kuningas Loui XIV pidas küll ennast riigiks, aga A.Ansip ei ei ole riik.

// pean igapäev tegema tööd Eesti rahva hüvanguks, et neil läheks elu paremaks//
Mis töötegemine see on, kui Eesti majandus sinu käe all allamäge liugleb? ! Kui palju sa majanduse allamäge laskmise töö eest maksumaksja ühisrahakotist palka võtad?

//Siin teeb osutaja palju rohkem erakonnale kahju kui kasu toovad//
Siin kommentaariumis teevad sõimavad ansip@lased oma jumaldatutele rohkem kahju kui kasu toovad. Inimesed, olge valvsad: hoidke end ansip@laste eest!
Kui ansip@lased tahavad, et nende jumaldatud võimul on, siis näidaku nad, et tahavad teha midagi riigi ja rahva heaks, aga ärgu lasku Eesti Vabariigi majandusel allmäge libiseda. Valitsus peaks tegelema riigi majandusega, aga mitte kogu aeg opositisooni kritiseerima, nagu teevad ka siinsed ansip@lasest kommenteerijad.


osutaja  2009-02-08 15:29:48
to arbo 2009-02-07 09:09:39;
//otsi siis oma vanad kommentaarid üles ja loe läbi! poliitikas eikeegi tuli sul alles hiljem vabanduseks mängu//
Küsin uuesti: mis teemal sa selle isiku üle, kelle sa jutuks võtsid, SIIN arutada tahad ?



Kiibitseja Pärnust  2009-02-08 15:30:53
Kulla KESKNÄDAL! Igavene häda on ... Tahaks ka mõne kirjatüki kohta mõne sõna vahele öelda, aga ei saa – ei julge, ei mahu platsile. Te olete miskipärast kokku kogunud (palganud, ligi meelitanud, ...) kamba kraaklejaid/kaklejaid – arvaja-osutaja-vaagija-arbo-teema-LemmeKrimm, kel ilmselgelt ükstapuha, mis teema või millise artikli juures omavaheline kätš käima panna. Artikli iva on sellel kambal ammuilma meelest läinud, aga lahmimine käib ikka edasi igasse ilmakaarde.
Tolle kamba madistamist nähes (lugeda ei viitsi), tuleb mulle alati meelde üks analoogne juhtum oma elust. Kunagi ammu trehvasin Leningradi trammis üht tuttavat pärnakat, keda polnud näinud mitu aega. Mõlemad eestlased, hakkasime omavahel loomulikult rääkima eesti keeles. Varsti tõusis pingilt üks medalitega mees, tuli juurde ja hakkas meid pragama, et miks me räägime keeles, millest tema aru ei saavat. Meie selgitused, et miks ja kes me oleme, olid hane selga vesi – mees läks ikka kurjemaks. Siis tuli ligi üks keskealine naisterahvas, kes astus meie õiguse - oma emakeelt rääkida -
eest välja ja noomis omakorda meid tülitanud medalimeest. Ja siis sai teoks lausa uskumatu ( nagu KESKNÄDALA kommentaariumis): Mõlemad vene keelt rääkivad osapooled said juurde toetajaid üle terve trammi, mürts tõusis taevani. Meie tegime järgmises peatuses vehkat. Tagasivaates nägime trammis tõusvaid rusikaid ja lahmivaid kandekotte. Tuleb ju tuttav ette, kui selle kirjatüki kommentaariumi lugeda.
Mida teha, et ka minusugused harvad mõttepoetajad saaksid ohutult sõna sekka öelda? Mõned ettepanekud :
1. Piirata ühe näo poolt tehtavaid kommentaare või tsenseerida neid kommentaare, mis käivad mõne teise kommija, mitte artikli sisu või selle autori(te) kohta .
2. Avada nimetatud seltskonna jaoks vabateemaline sait „Catch as catch can“ või „Anna pihta!“.
See selleks ... Aga kui riskida „KN“ kommentaariumi borodinoo lahingusse sattumisega, siis võiks kätšijate poolt äraunustatud lugulaulu kohta arvata järgmist:
1. Kui uskuma jääda Urmi Reinde väidet, et selle tüki koostamisega olid ametis seitse inimest, siis oli tulem ikka nadi küll. Samast klassist kui napsivennast Kremli vareste bõliina vestja Madis Salumi mainekujundus meie palavalt armastatud linnapeale Viisitammele.
2. Lahtiläinud lahmimist maavanema ja linnapea vahel on ikka sitt pealt näha küll, eriti seetõttu, et matši osapooled on liialt erinevates kaalukategooriates. Olgugi, et maavanem tõepoolest erilise ärksusega silma pole paistnud, on ta pärnakate poolt aktsepteeritud oma rahuliku ja tasakaaluka käitumis-/juhtimisstiili poolest. Ei ole hoopiski võrdväärne sparringupartner ei-tea-kust väljailmunud kabajantsikule, kes saksa sõduri mundris pidudel Suure Edgari meeleheaks ringi trampis, ja selle eest tänutäheks pärnakatele pähe määriti. No ei ole toetajate/pooldajate leerid 50/50 nagu kunagi ammu Leningradi trammis.

osutaja  2009-02-08 15:31:28
to valija;
//Siin on kujunenud välja nii, et ühed kommenteerivad ja teised vastavad//
Kes kujundas? Sina?

ARVAJA  2009-02-08 15:51:27
Toon teile kinnistu hinna Pärnumaal, Audrus, ja esitan lihtsa küsimuse: Kas see, et Toomas Kivimägi sai kinnistu hinnaga 80 krooni ruutmeter, on õiglane? Kinnistu asukoht: Pärnumaa, Audru vald, Jõõpre küla, Viigi
Tehing: Müük, Maja
Korruseid: 2
Hoone materjal: Palkmaja
Katuse tüüp: kivi
Valmidusaste: Valmimisjärgus: Omandivorm: Kinnistu
Üldpind: 270 m²
Krundi suurus: 81 428 m²
Hind: 1 500 000 kr
Hind m² kohta: 5 556 kr
Lisaandmed:
kelder, ahjuküte, keskküte, lokaalne kanalisatsioon
Katastrinumber: 15902:001:0335
Otseviide: www.city24.ee/ID:559349
Selle objekti laenumakse:
7 984 kr kuus uuri täpsemalt »


Info:
MÜÜA PRIVAATNE ELAMUKOMPLEKS PÄRNUST 20 KM KAUGUSEL. Ideaalne koht koduks, puhkamiseks ja hobusekasvatusega tegelemiseks.
ASUKOHT: Pärnumaa, Audru vald, Jõõpre küla. Pärnust 20 km, Audrust 10 km, Jõõpre keskusest 3 km kaugusel.
KINNISTU: Koosneb kahest katastriüksusest: 15902:001:0334, suurusega 7,31 ha ja 15902:001:0335, suurusega 8328 m2. Väiksem katastriüksus on hoonestatud, suurem on kasutusel hobuste karjatamiseks ja piiratud aedadega.
HOONESTUS: Kinnistul asub pooleliolev elamu, kelder, suvemajake, tallihoone ( 5 boksi). Olemas saunavundament. Lisaks on elamu kõrval avar katusega kaetud väliterrass. Maja ümbrus piiratud osaliselt aia ja puudega, mis loob võimaluse nautida vaikust ja privaatsust.
ELAMU: Avar hoone, mis annab võimaluse kujundada endale suur, kuid samas hubane kodu.
Esimesel korrusel trepihall, avatud köögiga avar elutuba, üks eraldi tuba. Lisaks hoone teises tiivas suurte akandega avar hall.
Teisel korrusel 3 tuba ja vannituba. Lisaks on ette nähtud rõdu.
Ideaalselt on ühendatud endas uus ja vana. Säilitatud palkseinad. Puitalaumiiniumaknad. Kivikatus. Siseviimistlus pooleli, küttesüsteem puudub. Esimesel korrusel ettenähtud põrandaküte, lisaks lokaalsed küttekolded. Teisel korrusel küte radiaatorite baasil.
TEHNOVÕRGUD: Kanalisatsioon lokaalne, veevarustus enda puurkaevust. Elekter 40A.
On Eesti suurima kontoritevõrguga kinnisvarabüroo, mis tegutseb Realia kaubamärgi all ka Riias ja Vilniuses. Firma annab tööd üle 300 inimesele ning värske uuringu kohaselt on Pindi Kinnisvara Eestis kinnisvarafirmade seas tuntuselt teine kaubamärk. 2009. aastal ostis AS Pindi Kinnisvara ASi Vestman Teenused, saades seeläbi suurima pakkumiste arvuga kinnisvarabürooks Eestis. Ettevõtte põhitegevusteks on vahendus-, hindamis- ja korrashoiuteenus, kokku on Pindi Kinnisvara müügiportfellis üle 3000 objekti, firma väljastab aastas üle 6000 hindamisakti.
Vaata andmeid kinnistusraamatust
Kontakt:
Pindi Kinnisvara
Kaido Kaljuste
51 23 103, 44 71 075
E-mail: kaido.kaljuste@pindi.ee
www.pindi.ee


teema to kiibitseja  2009-02-08 15:57:03
kas sul on ikka mõistus kodus? Pritsid oma sarkasmi siin, et ma kommenteerin ja, et polevatki nagu "asjast", aga tegelikult oled ju sina see, kes "asja" asemel Leningradi trammist jama ajab. Sa, sutikas, kommenteerid lehest- lehte, päevast päeva sappi täis märkusi kõigi kohta, kes tõesti "asjast" kommenteerivad.

Sa oled pimedat viha keskerakondlaste vastu nii täis, et sulle ei mahu selge arusaamine ja, isegi mitte, lugemisoskus enam sisse.

osutaja  2009-02-08 16:01:27
to Kiibitseja Pärnust;
//Tahaks ka mõne kirjatüki kohta mõne sõna vahele öelda, aga ei mahu platsile//
Kas sinu arvutis annab kommenteerimise aken sulle teadet "kinni" ?!

//kamba kraaklejaid/kaklejaid – arvaja-osutaja-vaagija-arbo-teema...//
’arbo’ nime sattumine sellesse loetellu on ilmselt sinu tööõnnetus.
Sinu loetelu järgi on üsna selge, kelle suu sa sulgeda tahad. Valitsuserakondi teenindava meedia kommentaariumidesse kirjutada üritanud teavad hästi, et valitsuserakondade kritseerijate kommentaare seal läbi ei lasta. Nüüd pingutad seda teha siingi.

//(lugeda ei viitsi)//
Lugeda ei viitsi, aga ometi kargad turja ! Sinu kohta kehtib vanasõna: sööb aga salgab.

//Mida teha, et ka minusugused harvad mõttepoetajad saaksid OHUTULT sõna sekka öelda?//
Mis ohtu sa kardad, kui sa kommentaare ei loe ja oled siin anonüüm?!

//Mõned ettepanekud : tsenseerida neid kommentaare, mis käivad mõne teise kommija, mitte artikli sisu või selle autori(te) kohta//
Siis tuleks ju sinu kommentaari esimesena tsenseerida!

//bõliina vestja Madis Salumi//
Sinu kommentaari tuleks esimesena tsenseerida!

//kabajantsikule//
Sinu kommentaari tuleks esimesena tsenseerida!


osutaja  2009-02-08 16:16:06
to Kiibitseja Pärnust;
//kel ilmselgelt ükstapuha, mis teema või millise artikli juures omavaheline kätš käima panna//
Imelik, et sa ei märganud kõige esimest (!) kommentaari:
valija 2009-02-04 10:56:18 !
Sa ei märganud ka järgnevaid kommentaare:
¤ Müts põleb 2009-02-04 11:59:46
¤ Anastassia 2009-02-04 12:40:03
¤ Sepa käed 2009-02-04 13:18:34
jne.
Millest sinu valik !

arbo to osutaja  2009-02-08 16:22:04
tubli poiss osutaja - kohe vabal päeval tööle tulnud...
ei mõju sinu demagoogia mulle, ei mõju - mina ei ole tahtnud sinuga kaplinski üle millestki rääkida, ma lihtsalt tõdesin tookord sinu iq "suurust".

teema  2009-02-08 16:26:26
lisaks osutajale tahan ära märkida, et olen kõigis kommentaarides(v.a.viimane) kommenteerinud tõepoolest "asjast". Paraku, kohe leidub kiibitseja, kes teema blokeerib mingi sogaga.
Nende kiibitsejate tootlikkus on, kaheldamatult, hiigelmõõtmetes, eriti kui võrrelda seda nende poolt kaitstava koalitsiooni töö tootlikkusega, mis on raudselt miinustes.

vaagija  2009-02-08 16:30:25
to minu arvamus - kui mind ei usu, siis küsi järgi Soomest, Rootsist, Norrast, Taanist, Saksamaalt jt riikidest, et kui hästi või halvasti on juba palju aastakümneid astmeline tulumaks nende eluolule mõjunud.
Ma ei võrdlegi Stalinit Kingissepaga, tõin vaid näite nende isikute rahvuse järgi, mille järgi on Stalin Gruusias au sees. Aga see annab veelgi enam põhjust rõhutada, et kui nii suurekaliibrilist Stalinit neil nii kõrgelt au sees hoitakse, siis meie sosspüssi kaliibriga kingissepp võiks ju igal tänavanurgal püsti olla - ta ju nii süütu võrreldes Suure isa ja kalli õpetajaga.
Putini suhtes olen sinuga nõus, aga ei ole nendega nõus, kes Putinit stalinistidega võrdlevad.
Palgasõduri kohta niipalju, et kasutasin seda sõna vastureaktsioonina sinu mõttekaaslaste väitele, et oleme siin kõik palgalised kommijad. Jah, õiglasem olnuks, kui ma pannuks sõduri jutumärkidesse: palga "sõdur".
Mis asi see lõksu langemine on?

vaagija to arbo  2009-02-08 16:51:10
Tänan tähelepanu eest - nõustun Sinu ütlemisega.
//ainuke VEEL tasalülitamata partei on kommunistid // - aga kas Žirinovski ja Kasjanovi parteid on ka juba tasa lülitatud - kuidas ta sai siis Ojulandile külla tulla?
//palun KONKREETSEID NÄITEID, mis on putini-medvedevi ajal paremaks läinud?// - oleneb sellest, kellega võrrelda - kui Stalini ja Hruštšoviga, siis on palju paremaks läinud; kui võrrelda Gorbatšovi-Jeltsiniga, siis jah, suuremate ja väiksemate tagasilöökidega minimaalselt - suurim ämber oli Tšetšeenia, kuid sellegi alustas Jeltsin, Putinile jäi vaid lõpetamise "au".
//mul oleks ülimalt hea meel, kui meil oleks demokraatlik ning normaalne naaber// - sellest oleks ka minul ülimalt hea meel.

Eelmine | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | Järgmine

Nimi 
E-mail