![]() Kes tahab ennast Tallinnast välja kirjutada?
Pihtas!
2009-10-28 07:32:53
M.O.T.T.Aitäh, H.Kingo!
teema
2009-10-28 08:34:54
kui Looja on inimese ilma jätnud vaimuannetest, siis tuleb leida asendustegevus ja fanatism sobib selleks väga hästi. Fanaatiliseks vihkamiseks pole vaja arenenud mõtlemisvõimet. Tegelikult pole üldse mõelda vaja. Mida madalam intellekt, seda fanaatilisem vihkaja, mis kajastus ka valimisjärgses, valimiskaotusest tekkinud, hüsteeriapuhangus!
James Blond
2009-10-28 10:53:47
Mina ei näe inimeste ähvarduses end Tallinnast välja kirjtuada midagi naeruväärset või naljakat. Kui inimene on hääletanud maksuraha laristamise vastu kuid võimule jääb laristav erakond, siis miks mitte hääletada "jalgadega". Jutumärgid seetõttu, et sissekirjutuse vahetamise ja elukorralduse muutmise vahel on ikka suur vahe. Ega siis inimene füüsiliselt kuhugi kolima pea, tema aadress muutub vaid rahvastikuregistris ning tema tulumaks hakkab laekuma uude valda/linna.
Loomulikult ei paranda see Tallinna olukorda, selle parandamine on aga linnavalitsuse asi. Kui nende valijad on sellised, kelle maksurahast linna üleval ei pea, siis too bad. Olen nõus, et lastega perede puhul on asi tänu lasteaiale ja koolikohtadele keerulisem, kuid lastetuid ning juba lapsed suureks kasvatanud keskerakondliku populismi vaenajaid ei tohiks miski peatada. "Sotsiaalsed töökohad ärritavad? Kas tõesti on kellelgi kahju ja kade, et teine inimene omab mingitki tööd ja saab oma minimaalset palka!?" Äritiavad just nimelt sellises vormis töökohad nagu seda praegu Edgar pakub. Kui inimesed saadetaks sotsiaaslete töökohtade programmi juures parke korrastama, tänavaid pühkima jne, ei oleks vast kellelgi midagi selle vastu. Täna sõidavad aga ühistrasnpordis ringi kollastes vestides tegelased, kelle palka makstakse sõidukijuhtide arvelt ja kes lihtsalt ruumi võtavad. Sellest ma üldse ei räägi, et need töökohad vaid puhas valimispropaganda on. "Oleme korraks ausad - KE vihkamisel on vaid üks ja selge põhjus, mida aga ei julgeta avalikult välja öelda - see on endale nõukogude ajast sisse õpitud venelaste vihkamine." Kingo ei tee vahet venelasel ja sovjetil/tiblal. Mina ei salli kekserakonda, mul on venelastest sõpru ja ma vihkan tiblasid. Kas Kingo on järgmine keskerakonda astuja?
Tark eestlane,
2009-10-28 12:02:40
mõeldes tulevikule,toetab KE programmilisi seisukohti. Poolearuline sõimab kõiki,kes ei jaga tema seisukohta ja ei ühine sõimajate kooriga.
ms
2009-10-28 12:41:14
Kõige suurem sõimukoor lähiminevikus oli keskerakonna valimispropaganda-igast võimalikust hääletorust kuuldud ja pildist nähtud. Tempel mällu tulevikuks, aitäh kõigile "tarkadele eestlastele"
2009-10-28 23:02:05
Minu aknast on näha koht, kus kontrollid tramme kinni peavad ja piletita sõitjad maha tõstavad. Peaaegu pole ühtegi trammi, kust kedagi välja ei tõsteta. Piletita reisijad on ju saamata raha. Ega kõike ei jõua kontrollida - järelikult jääb palju raha saamata. Kui nüüd on trammis inimene, kes pileteid müüb või kontrollib, siis ta teenib ju oma palga välja. Kas tõesti peab raskel ajal nii kade olema inimese peale, kellel on võimalus piskutki teenida?
Blondie
2009-10-30 07:05:13
Tänahommikuses lehekommentaaris räägiti Tallinna ühest naabervallast, kuhu kirjutab ennast sisse ennast Tallinnast protestiks välja kirjutanud inimene.Ta toob vallale maksutulu ca 20000,-, kuid vald peab Tallinnale maksma üle 40000.- laste koolitamise jne. eest.Kena kingitus KE vihkajatelt valdadele!Saaks vaid oma lollustega KE poolt valitsetavale Tallinnale näiliselt ära teha, teised kannatajad aga neid ei huvita.Tüüpiline blondide mõtteviis. vaatamata
Magnus
2009-10-30 17:47:15
Tänases Õhtulehes on lugu sellest, kuidas üks selline "protestikolija" on teinud tünga Valgamaa väikseimale (ja arvata võib - mitterikkale) vallale - Õrule. Nüüd tuleb vallal "uusõrulase" kahe lapse eest Tallinnale maksta ligi 43000 krooni aastas. Nii juhtubki - vallad peavad kinni maksma "libaelanike" laste kooliraha, aga kohalikud koolid pannakse koolilaste nappuse ja valla rahapuuduse tõttu kinni. Ja kõik see on kole demokraatlik ja jube õiglane!
vaagija
2009-10-30 22:56:59
To Blond - "Kingo ei tee vahet venelasel ja sovjetil/tiblal. Mina ei salli kekserakonda, mul on venelastest sõpru ja ma vihkan tiblasid."
Huvitav oleks teada, kuidas sa vahet teed, kes on venelane ja kes sovjet/tibla? Kui venelane hääletab KE poolt, siis on ta loomulikult sinu nägemuses tibla?! Ja kui seesama "tibla" hääletab sinu iidoli Laari poolt, siis loomulikult kuldad ja puistad taevase aupaistega ta üle. Või on kuidagi teisiti?
Lugemissoovitus
2009-10-31 09:31:45
Tasub järele vaadata ja väga tõsiselt läbi mõelda need väited, mida pakub äsjaste "maailmalõpumaiguliste" valimiste kohta laulva revolutsiooni prohvet Heinz Valk viimases Eesti Ekspressis. Mõni võib tema etteaste liigitada ropult poliitiliseks naljandiks, kuid sageli peitub naljas suuremat elutõde kui sügavtõsistes (ja lugemata jäetavates) traktaatides.
James Blond
2009-11-02 00:02:09
to vaagija
Sageli ongi raske vahet teha, aga mina ja kindlasti palju teised eestlased üritavad. Kingo ütleb lihtsalt, et me vihkame venelasi. No, kurat võtaks, ei vihka! Mingi pagana pulmatola, kes päevast päeva ühte ja sama teksit suust välja ajab, tuleb meid kõiki ühe vitsaga lööma?! Iidol tähendab teaduspärast ebajumalat. Mõtleval inimesel vajadus iidolite järele puudub.
teema
2009-11-02 12:00:36
kuule blond. Sa ei suuda midagi mõistlikku Kingo kommentari sisu kohat väita. Selle kompenseerimiseks hakkad ründama Kingo isikut. See on meie õukonnameedia tavaline võte, sest kirjatüki sisust ei saa aru või on nii tõene kirjutis, et vastu ei saa. Kumb valik sulle sobib?
Sa tee endale oma tunded selgeks. Siinsete kommentaride põhjal saab küll väita, et pakatad vihkamisest teistmoodi mõtlevate inimeste vastu, sealhulgas vene keelt kõnelevate vastu. Ega probleemi eitamine probleemile lahendust too.
Minu lugupidamine
2009-11-02 12:08:05
Harri Kingole, kelle usujutt sageli mõttetu tundub, kuid praegune ilmalik hinnang argpüksikust natsionalistist VÄGA TÄPNE JA ASJAKOHANE ON.
James Blond
2009-11-02 12:21:01
to teema
Ründan Kingo isikut just seetõttu, et tema ründab minu isikut. Tõin välja tema ameti näitamaks, et tal puudub igasugune haridus ja pädevus anda hinnang kogu Eesti rahvale, sh minule.
teema
2009-11-02 15:00:41
blondil on erakordne lugemisoskus! Hämmastav, kuidas suutis blond välja lugeda, et Kingo oma arvamuses blondi silmas peab, sest kogu kommentar on kirjutatud umbisikuliselt. Blond, kas kuulud mingisse selgeltnägijate kategooriasse või oled vihkamisest reaalsustaju kaotanud?
2009-11-02 19:20:50
to teema
"Oleme korraks ausad - KE vihkamisel on vaid üks ja selge põhjus, mida aga ei julgeta avalikult välja öelda - see on endale nõukogude ajast sisse õpitud venelaste vihkamine. " See on lause, kus Kingo mulle ning väga suurele osale eestlastele diagnoosi paneb.
teema
2009-11-02 22:15:39
sa eksid! Kingo ei pane kellelegi diagnoosi, ta avaldab oma arvamust. Kuidas sina sellest arvamuse avaldamisest aru saad, on sinu probleem, mitte Kingo probleem. Diagnoosi järele tuleb sul kinnisesse kliinikusse mina, küsi Veikolt, tema teab!
James Blond
2009-11-03 11:22:41
to teema
Demagoogias oled õppinud parimatelt;) NO ma ütlen siis nii, et kui Kingo arvab, et keskerakonna vihkamise põhjus on venelaste vihkamine, siis mina arvan, et ühel paaripanijal pole piisavalt haridust ja haritust, et tema arvamus tõele vastaks;)
teema to blond
2009-11-03 15:08:24
Harri Kingol on Tartu Ülikooli juristidiplom, 80-90 aastail töötas Eesti Televisioonis ajakirjanikuna. Laulva Revolutsiooni päevil oli üleni meiega, kõik koledad ja ilusad päevad. Hiljem tegeles isikliku äriga ja maandus lõpuks perbüroos. Lühike ülevaade, mis ei pretendeeri täielikule infole. Mis sinul hariduse vallas vastu panna on? Haritusest oleks sinu puhul kohatu kõneldagi.
WSS
2009-11-03 17:30:47
Siinkohal nõustun teemaga. Vastavad diplomid on sm.Kingol tõesti taskus ja laulva rev ajal oli ta jah üks ustavamaid Eedu jõngreid ja ka praegune jutt on kesikkisale takkakiitmine ehk ajuvaba.
Nõukogude juuradiplomist ei ole aga mõtet kilgata, sarnane on ka repressiiv-poliitkohtunik Sepikul. |