![]() „Luikede järv" rahva kirstukaanel ehk ilmalikud kümme käsulauda
2013-06-12 22:47:01
Rein tarkmees, sul jäi eelmise juhtartikli all küsimustele vastamata Ansipi ja Savisaare kommunistiks olemise kohta ja nüüd tuled uue tarkusega välja. ei tea keda nüüd süüdistad.
Rein
2013-06-12 22:52:22
Nimetule, loe mu eelmist kommentaari.
mõlgutaja
2013-06-13 00:12:36
Miks käib üks pidev jorutamine Ansipi ja Savisaare kommunistiks olemise (või kõigest NLKP-sse kuulumise üle; ega parteis olemine ei tähendanud veel kommunistiks olemist?), kuigi kommareid oli EEstis hulgi ja nüüd on nad pugenud igasugustesse erakondadasse ja muudkui näitavad teiste peale näpuga, aga ise... Üks eriti suur irlikas nuttis kunagi vihapisaraid ja käis kaebamas, kui pahad kommunistid teda oma ridadesse ei tahtnud võtta, nüüd aga laulab missugust laulu... Ega teised ekskommarid või isegi selleks kõlbmatuks tunnistatud paremad ole.
i
citizen
2013-06-13 01:03:15
Kuule,sa tead,et peded taotlevad oma võimu?
Mina olen sama mõjus,kui Euroopa vaba mõtte läbilöögi RAPTOR. Are You with me?
2013-06-13 08:26:00
Rein, sina vasta minu küsimustele kui oled MEES. Mis ma seda eelmist sinu kommi loed. Kust sina tead, et rahvaloendus polnud õige. Kust need vildakad andmed sul olemas või millest järeldad.
Üldiselt olen mõlgutajaga nõus. Ei ole nõus sellega , et endised kommunistid ei võiks praegu olla üheski erakonnas. Elu on läinud ja läheb edasi ja see on paratamatus, et endised tahavad ka Eesti Vabariigi elus osaleda. Võin öelda julgelt, et ideelised tipp kommunistid ei ole erakondadesse pugenud, eks neil ole südame tunnistuse piinad mingil määral. See, et näiteks Savisaar oli ENSV aeg plaanikomitee esimehe asetäitja, ei tähenda, et ta oli just tipp kommunist tegudelt, ideeliselt küll, sest EKP teda usaldas ja tema artiklid Eesti Kommunistis. Kindlasti EKP kontrollis neid kes sa oled enne kui mingile kohale lubas määrata. EKP oli kindlasti tihe seos KGB-ga. Tehti koostööd. Tõin näiteks Savisaart sellepärast, et esiteks see on Kesknädal ja teiseks, ta on hea näide nõuka ajast ja praegu. Saan aru kes see irlane oli, aga see oli loomulik, et "riigi vaenlast" kommunistiks ei võetud vaid saadeti rahvast kaugemale, et ta neid riigi vastu keerama ei hakka. Eks citizen teab seda oma väidet, ta kuulub sinna pedede hulka.
HÄRRA LEPSILE
2013-06-13 08:35:58
Lugupeetav õigusteadlane, see Putškovi avaldus oli paar päeva tagasi, kuid sedasama, Vene Eesti suhete mitte paranemisest räägiti meedias juba nädal tagasi. Her. Leps Te ei ole vastanud Jaagu küsimusele, kas meil on õigusriik või maffia? Kui on õigusriik, siis pole ju vaja muretseda, siis tehakse ju kõike nii, nagu peab. Kui on maffia, siis peab ju see otsustavalt selle maffia vastu tegutsema, kellele kuulub põhiseaduse järgi võim. Me peame ka maffiat sundima elama Eesti põhiseaduse järgi. Mida ütleb selle kohta õigusteaduste doktor? Kes siis veel saaks pädevamalt hinnangut anda kui mitte tema? Kas meie maffia lootis (loodab), et kui kingib Eestist 5,9% venelastele, siis ongi Venemaa meie parim sõber? Oh püha müristus, siingi osa kommenteerijaid jätavad idiootide mulje ja riigijuhid samasugused vist?
õigusteaduse doktor Ando Leps
2013-06-13 09:04:50
Kapitalism on rajatud eraomandusele, kus kehtib tugevama õigus, kui soovite - rusikaõigus oma erinevates, veidi tsiviliseeritumates vormides. Sellega peaks olema kõik öeldud.
Pealinna Pravda
2013-06-13 10:35:58
Võisilma Vanake presidendiks.
Kõige ausam ja äraostmatum sellesinase ilma peal. Kõik ülejäänud on pätid,sulid,vargad,naistekütid ja joodikud.
Feja Räim
2013-06-13 10:46:38
Arge seda enam küsige, kas Eesti on õigusriik. Ei ole ju, see on siililegi selge. Põhiseadust hakati rikkuma kohe peale selle vastuvõtmist. Kõik Riigikogu koosseisud peale seda on legitiimsuseta Põhiseaduse mõistes, sest :
Riigikogul on õigus vastu võtta vaid selliseid õigusakte, mis on kooskõlas Põhiseadusega. Kui Riigikogu rikub Põhiseadust, kaotab kogu see koosseis legitiimsuse. See on kestnud juba 20 aastat. Mis õigusriigist siin saab rääkida? Ei saaju! Muide, Riigikogule anti nõu mitte vastu võtta Põhiseadust ja elada mõni aeg ilma, selle asemel, et häbistada Eesti riiki Põhiseaduse rikkumisega. Isegi seda ei võetud kuulda.
PRAVDA
2013-06-13 11:47:55
Kanepitarvitamist ei tohiks siiski legaliseerida...
kriibu
2013-06-13 12:29:01
Esiteks: olen PRAVDAga nõus ;)
Teiseks: Ando Leps, MIS TEL VIGA ON????? Kolmandaks: loodan, et keegi puudutatu Ando Lepsi lõpuks laimu ja solvangute eest vastutusele võtab. See hakkab juba ületama igasuguseid piire. Piinlik on. Neljandaks: Olen PRAVDAga nõus ;)
TO ANDO LEPS
2013-06-13 12:34:54
Kajuks ei ole sellega kaugeltki kõik öeldud. Kas kapitalismi tuleb siis käsitleda parbarite riigina? Kas tugevama õigus versus vägivald? Kas kõik see kohutav ülekohus õiguskaitseorganite poolt, mida 22 aastat üle peame elama, ongi tugevama õigusele rajanev õigus? Siis ma kindlasti olen valesti elanud, sest pole omaenda tugevamat isikut (füüsist) Ansipi, Ilvese ja oh kui palju neid on, kelle nahal tahaksin oma tugevama õigust ära kasutada. Mis me siis üldse protestime selle riigipiiri pärast? Tugevamad on need sulid, kellele veel alluvad sise- ja välismilitaarjõud. Milleks Teil siis oli vaja omal ajal neid Lenard Meri agendi tegevusi paljastada. Tema oli ju presidendina tugevam ja siis ka temal oli õigus. Teie teooriast vist tõepoolest lähtub ka meie kauaoodatud "oma" riik, kus kriminaalkurjategijaid ja kgb agente aina edutati karjääriredelil ja nüüd saavad kõrgeid "väljateenitud" pensione, ( Jüri Pihl, Ain Seppik jt) Üks suure kaliibriline suli (Ain Seppik) oli isegi riigikogus aukohtu esimees. Tõeline kapitalism. Roiskuv ja haisev, müts maha Lenini ees. Kuigi ta suures osas oli plagiaat ja kordas Marksi oma teostes, mis meil omal ajal olid õppeprogrammi kohustuslikuks osaks.
paneb mõtlema
2013-06-13 13:39:31
Kodanik õigudoktor Leps, öelge kus riigis maailmas ei ole kapitalistlik riigikord ja missugustes on nendes riikides see riigikord.
Kodanik Feja Räim! Missugused seadused on vastu võetud põhiseadust eirates. Oleks huvitav teada. Kas riik saab eksisteerida, kui ei ole põhiseadust ja oli enne seda okupeeritud? Kas sel juhul ei kehti ikka riigis endise okupeeritud riigi põhiseadus?
to to Ando Leps
2013-06-13 14:07:00
Lenin mitte ei plagieerinud-ta nimelt kohandas Marxi teooriaid Venemaa oludele.Ja väga edukalt.
Huvitav on see kuis eestlased leinasid ja leinavad võimalusel viimast vene tsaari.Unustades,et just tsaariajal oli eesti koolis kohustuslik vene keeles kõigi õppeainete omandamine ja isegi vahetunnis rääkimine.Nõukaajal mitte.Vene keel oli eraldi ainena ja pidigi olema,sest mis keeles suure liitriigi rahvad oleksid suhelnud?
Etkar
2013-06-13 14:12:02
Kohe näha, et autor pole nõuka ajal koolis lihtsalt püksitagumikku hõõrumas käinud, vaid ka hoolega kuulanud. Kiidan!
selgitus
2013-06-13 14:24:01
to,to ...! ei saa aru, miks pidi suhtlema iga inimene vene keeles, ka need kellel polnud vajadust ja selleks koolis õppima vene keelt. Teatavast vene koolides eesti keelt ei olnud vaja õppida, kuigi venelased elasid Eestis kus põhirahvus olid eestlased. Vähesed koolid olid kus võis vabatahtlikult õppida eesti keelt. Olen Ida Virumaalt ja tean kuidas koolides asi oli, nii linna- kui maakoolides, kus olid koolis nii eestikeelsed kui venekeelsed klassid.
TO KRIIBU
2013-06-13 15:00:51
Ja midagi pole öelda. Oled ikka tõsiselt idioot. Keda Amdo Leps on solvanud? Ta on ainult fakte konstanteerinud. Muide tõepoolest keegi võib ka tõde endast kuuldes solvuda. Võibolla sellepärast solvamise kuriteo koosseisu kriminaalkaristuste seadustikust on ära kaotatud. On laimamise paragrahv, aga selle kuriteo puhul peavad avaldised olema välja mõeldud, nagu nad sinul Kriibu on küll Savisaare, küll kesikute aadressil. Sa peaks kindlasti oma vaimset tervist ravima minema.
TO PANEB MÕTLEMA
2013-06-13 15:12:13
Paneb tõesti mõtlema kui rumalaid kommenteerijaid siin on. Kriibu taolised anonüümikud sõimavad õigusteaduste doktorit, saamata oma kitsarinnalisuse ja idiootsusele sarnanevate rünnakutega aru milline vaimse taseme vahe on temal ja õigusteadlasel. Muidugi nii auväärne mees ei hakka sinusugusele matsile vastama. Sa ei vääri seda oma lollustega. Ja siin on küll kahju, et solvamise kuriteo paragrahv kõrvaldati koodeksist.
TO PANEB MÕTLEMA
2013-06-13 15:24:11
Sellist teaduslikku kraadi, nagu õigusdoktor pole olemas. Mittekapitalistlikke riike on maailmas palju. Isegi Põhja Korea, Albaania, Kuuba, Venetsuela, Hiina jpt.
Rein
2013-06-13 16:17:27
Millal ma olen väitnud et Savisaar ei olnud kommunist? Savisaar on seda ju ise ka öelnud, tänu sellele saigi ta osaleda rahvarinde loomises. Suuresti just tänu rahvarindele tekkis ka taasiseseisvunud Eesti Vabariik. Ansip oli aga sel ajal ikka usinalt ametis partei ülesannete täitmisega.
|