![]() Eestlased õppigu vaatama ninaotsast kaugemale
Laine
2014-08-06 14:52:49
to kalluta aga .Need on inimeste arvamised Rail Baltiku ehitamisest.Arvamised loevad, loomulikult erinevad.Aga mingid närimised ja tühi jutt siia vahele ei kõlba.
ikke asjast
2014-08-06 15:18:44
Loomulikult on vaid hää, et härra Kivik ja kõik teised oma arvamusi esiletoovad kuid siiski tahaks veidi teada ka asjast - mis too Rail Baltic om? Kas kiirrong Berliini või vabade vahendite evitamine kuhugile Leedu ja Saksamaa ühisele(?) piirile? Poola raudteel ei ole muide mingeid kiirraudtee plaane Trakishki ja Varssavi vahel. Kuid vist Poolat ei ole juba olemaski vähemalt mõnede arvates või kuda? Rohkem asjast lugupeetavad - mis too Rail Baltic om?
murelik
2014-08-06 16:51:00
Mida küll see noor ja roheline koalitsioonivalitsuse juht peale hakkaks kui ei oleks neid kallutajaid,aerutajaid kriibulasi?
Laine
2014-08-06 16:55:48
Tõde ja ausat rääkimist rahvaga ei maksa siin riigis loota.Kõik on saladus, ja kui räägitakse, on see tõest kaugel.Ei ole palju et rahvale ka öelda , miks Ungari saatis eesti saatkonna välja.Millega eesti hakkama sai, kas rahvas ikka ei peaks seda teadma.Aga Paet peab kõike omateada, nagu oleks see tema naise kuskilt väljasaatmine,et nii sügavalt isiklik asi.Nii et mingit tõde raudtee kohta ei tule.
Kalluta aga
2014-08-06 17:27:42
Laine 2014-08-06 16:55:48
Ungari ütles, et nad ei saa pidada enda pühal madjarite maa pinnal sellise riigi saatkonda, kelle kodanikuks on selline "keenjuss" nagu Laine. Ungari inimesed pidid lihtsalt Eesti saatkonda nähes hüsteeriliselt naerma puhkema..
S.Kallutaja...
2014-08-06 17:55:49
...on oma tuntud "headuses" s.t.oma tuntud rumaluses.Eks selliste pärast Eesti ongi nagu üks punane latern Euroopas, isegi ungarlased juba naeravad.
kriibu
2014-08-06 19:43:42
Ah et Ungari saatis Eesti saatkonna välja? Ja enne seda saatis Eesti Ungari saatkonna välja?
Inimesed, kas te ikka mõtlete ka natuke või ainult räägite?
Eva
2014-08-06 20:16:45
Ei noh, keegi peale kriibu ju ei mõtle.Tema on meil see mõtleja ja ytleja.
põssa
2014-08-06 22:15:51
Mõtled või mitte aga fakt on see, et mõlemad riigid lõpetavad vastastiku saatkondade töö. Arvata võib, et kärbitakse kulusid aga kõik on võimalik.
Nagu Mere Laine
2014-08-06 22:54:48
Evakõnõ. Mille sa umma kiiboordi ET pääle ei säti? Oless saanu ilma üpsilonita kirotata.
Nagu Mere Laine
2014-08-06 23:18:29
Lainekõnõ. No näet - löüse su jälki üles. Ma toda ungari asja ei mõista. Ja tolle tõe kõnelemise kottal um sul õigus. Nagu alati. Ütle kuis ma saasi indäle poja riigilt? Sa es vasta mulle midägi. Sa olt jo ummeti tark naane. Mille sa ei vasta? Ma olõsi Jaagult küsünü, ta um ka sääne tark miis. Aga sjo om sääne naastevärk ma mõtle.
nina
2014-08-07 07:24:09
No aga seda eestlased ju teevadki, et vaatavad oma ninaotsast juba Soome , Rootsi ja isegi Austraaliasse.
Kas soovitad eestlastel oma ninaotsast hakkata ka Kuule ja Marsile vaatama ???
STOPP!
2014-08-07 08:35:53
Kas on meelest läinud, et siin tuleks arutada Rail Baltic'uga seonduvat, mitte aga Ungari-Eesti diplomaatilisi suhteid?!
Laine
2014-08-07 09:36:44
to stopp.Siin tuleb rääkida siis juba ka valedest ja salgamistest, rahvale mitterääkimistest.Ei anna teist keegi pead et kõik mis on seotud Rail Baltikuga on tõde. See pole kaugeltki TÕDE. Ja nii võib varsti öelda ka kõrvalt arvajale, et mats mis sa köhid - see on meie asi.Räägitakse ainult nendega kes ette jäävad. Ungari-eesti diplomaatiat ma ei puutu, puutusin ja mainisin salgamist. Miks üks või teine riik seda teeb on nad alati öelnud isegi laiale maailmale miks? Aga eestis on terve riigi elu "diplomaatia".
inimene
2014-08-07 15:50:00
Loen, et autor väidab , nagu poleks autovastane. Kuid tekst on küll vastupidine.
Personaalse transporti kadumine ei ole nüüd küll midagi sellist, mis arengut näitaks. Ideaalis peaks see lihtsalt arenema ise säästlikumaks jne. Tänapäeva kiires tempos , kus ajal on järjest kallim hind, saab järjest vähemates olukordades ühistransport autot asendada.
Ministeeriumil läheb libedalt
2014-08-07 15:56:18
Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium teatas 4. augustil, et Rail Balticu trassi kulgemises Läti piirist Pärnuni on jõutud üksmeelele.
Rail Balticu planeerimisel on koostöös Pärnumaa maavalitsuse ning kohalike omavalitsustega tulemuslikult läbi räägitud asukoht trassile Läti piirist Pärnu linnani. Arutelud jätkuvad Pärnu-Rapla suunal, 5. augustil kohtuvad projektimeeskonna erinevad osapooled Vändra vallas, et täpsustada trassi kulgemist Põhja-Pärnumaal. Eelistatud trass kulgeb Pärnumaa lõunaosas suures osas riigimetsa aladel, Pärnu-Ikla maanteest idas. Surju vallas Rabaküla - Metsaääre küla piirkonnas on aluseks võetud vallavalitsuse poolt eelistatud trassilõik. Pärnu linnas kulgeb eelistatud trass valdavalt olemasoleva raudtee koridoris. Vändra vallas Kaismal toimuva kohtumise käigus tulevad veekord arutluse alla Vändra ja Are vallas kulgevad lõigud, mille osas võrdlustulemuste alusel välja toodud soovituslik eelistus ei kattu kohalike omavalitsuste ühisavaldusega. Kohtumisel vaadatakse kohapeal looduses läbi võimalikud tehnilised lahendused inimeste, loomade ja tehnika liikumiseks. Projekti maakonnaplaneeringute juhtivekspert Pille Metspalu selgitas, et koostöö kohalike elanike ja omavalitsuste esindajatega on olnud sisukas. Nii näiteks on Pärnumaa lõunaosa omavalitsuste poolt tehtud trassikoridoride ettepanekutest arvestatud kõiki neid, mille puhul trass ei läbi Natura 2000 loodusalasid, näiteks muudeti trassi kulgemist Surjus. Harjumaa osas on kaalumisel täiendava alternatiivi analüüsimise vajadus, mis võimaldaks möödumist Kohila ja Kiisa asulatest ning oleks lühem kavandatavast Nabala kaitsealast kaarega mööduvatest alternatiividest. Eelistatud trass Harjumaal peaks selguma sügisel. Vastavalt planeerimisseadusele kujundab otsuse trassi kulgemise osas oma maakonna piires Rail Balticu juhtkomitees esindatud maavanem ning kavakohaselt annab omapoolse seisukoha III kvartali lõpuks valitsus. Seejärel alustatakse eskiislahenduse koostamist, mis konkreetsetes piirkondades toob välja võimalikud tehnilised ülesõitude, läbipääsude põhimõtted ja maakasutustingimused. Eskiislahenduse tutvustamine on hetkel kavandatud detsembrisse 2014. Trass saab lõplikult paika maakonnaplaneeringute kehtestamisega 2016. aasta esimeses pooles. Rail Baltic on keskkonnasõbralik kiire raudtee, mis ühendab Eesti ülejäänud Euroopa ning naaberriikide Läti ja Leeduga. EL rahastuse toel jätkatakse ettevalmistustega ehitustöödeks eeldatavasti aastatel 2017-2018. Ühesõnaga: ÕNN ON TULEMAS MEIE ÕUELE!
ikke2
2014-08-07 18:16:16
Lugupeetavad juhul kui seesinase Rail Balticu all mõeldakse kiirraudteed Berliini siis tuleb äratuua, et antud raudtee peab läbima ka Poola. Vähemalt seni kuni mingid tegelased ei ole suutnud uut nn jagamist korraldada. Poola on oluline muidugi vaid siis kui ikka mõeldakse kiirraudteed just nimelt Berliini. Vabade vahendite evitamiseks mingit Poolat loomulikult vaja ei ole.
Eestis raudtee käib alla
2014-08-08 08:06:41
Kõrge majandusministeerium andis äsja teada, et 2013. aastal ulatus kaubavedu raudteel 24,4 miljoni tonnini, mis oli ligi 7% vähem kui 2012. aastal. Kaubakogustest tuli 18,7 miljonit tonni transiitvedude, 1,2 miljonit tonni ekspordi ja 1,3 miljonit tonni impordi arvelt. (Eksport-import võib tähendada ka samade veoste edasi-tagasi vedamist?) Rongireisijate arv kahanes 2013. aasta alguses seoses laialdaste rekonstrueerimistöödega erinevatel liinidel. Aasta teisel poolel hakkas reisijate arv jõudsalt kasvama, kuid kokkuvõttes jäi see 2012. aastale siiski alla.
Selline ongi siis Eesti raudtee "edulugu". Kas RB suudaks tekitada murrangut? Isegi juhul, kui siinne matsikari, kes ikkagi veel end riigi kõrgeimaks võimuks peab, ei lepi sellega, et RB Eestimaa elu segi paiskab, ning seepärast jõuliselt "maha vaigistatakse"?
Uudis Eesti raudtee-elust
2014-08-08 09:43:21
Täna hommikul veidi enne kella 9 sai politsei teate Tartus Betooni tänava raudteeülesõidul toimunud raskest liiklusõnnetusest. Politsei teatel sõitis sõiduauto raudtee ületuskohas Elroni rongile ette.
Esialgu teatati ühest surmasaanust. Pole ka teada, kas rong läks kokkupõrkel katki või mitte. Aga tõkkepuid ülesõidukohtadele ei panda - sest see oleks sõitjate ahistamine ning ei sobi kokku euroopaliku vaimuga...
kriibu
2014-08-08 11:08:35
Punane foorituli ju põles. Kas linnas ristmikele peaks ka lisaks fooridele veel automaatsed tõkkepuud paigaldama?
|