Logo
13. juuni 2018
23 (1104)

Väljaandja:
MTÜ Vaba Ajakirjandus

Kesknädal jätab endale õiguse
kommentaare tsenseerida
Prindi

„Eesti aktsent" vene meediaturul läbi ei lähe

James Blond  2009-07-08 13:08:44
Mida on venelane siin Eestis teinud, et temast paremini arvataks? Kas Postimees ei oleks pidanud avaldama märatsejate pilte? Kus oli Eesti vene kogukonna üksmeelne pronksiööl märatsejate hukkamõist? Selle asemel ajasid siiani suht mõistlikuna näivad inimesed juttu, et pronkssõdur (ja mitte Pushkini ausammas) oli nende jaoks vene identiteedi sümbol.


Vinnal  2009-07-08 22:45:53
Muulane saab Eestis olla ainult mingi teise riigi kodanik nagu siia paremat elu peale sõda sisserännanud venelased. Eestlased on siin põlisrahvus,kas ikka veel venelased sellest aru ei saa

orav  2009-07-08 23:00:47
tehke parem leht ja arge vinguge koguaeg, kyll siis ostetakse ka. 2 aastat olete ansipit soimand ja loppu ei paista, kes kurat viitsib seda paska lugeda. IGAV

Väga lihtne  2009-07-09 05:57:20
Kui ei meeldi Eesti ja eestlased, on okupantidel, kolonistidel suurepärane võimalus tagasi pöörduda NA RODINU, oma koju. Venemaa ju ootab oma kaasmaalasi.

Tegelikult  2009-07-09 06:03:20
oli pronkssõdur "vabastaja" maskiga suurvene šovinismi ikoon, venestamise sümbol.

Meg  2009-07-10 15:29:54
Et teid on viis,siis katsun vaid lühidalt. Blond,kõik märatsejad polnud venelased,olid ka eestlased ja see on fakt.
Vinnal, paljudes riikides elavad ka eestlased,need tuleks Sinu arvates ka koju saata. Mis siis ikka,hakka Soomest peale,meie omad töötavad ja isegi elavad seal-no lubamatu.
orav, ära loe kui igav on,see pole kohustuslik kirjandus.
Väga lihtne_ära sõima teisi okupantideks,ise pole paremad.Meie poisid sõdivad võõras riigis ja hukkuvad,mille nimel? Iga roju ,oma koju.Aga kus Sinu enda kodu on? Sellise suhtumisega oled natsist.
Tegelikult-tegelikult oli Pronkssõdur kõigile II Maailmasõjas hukkunuile ja seda sellisel moel.öö varjus kraanaga minema vedada oli alatu.Kompromisse leiab alati,ainult ei paista,et oleks viitsimist olnud.Oli hoopis valimisteks hääli saada ja selleks kõlbas igasugune propaganda.
Kui te jäätegi ainult kiruvateks lõukoerteks siis meie tulevik on vägagi küsitav.

oliver  2009-07-10 16:42:05
Megiga täiesti ühel meelel ,kõik on õige.Me oleme ,eestlased, tõepoolest okupandid, viime aga Afganistani sõdureid juurde, suhteliselt rahvaarvust oleme esireas,võõrvallutajana ameeriklaste kintsu kaapimas.

Meg  2009-07-10 17:33:45
to oliver;
Katsu seda arnole ja Saatanale selgeks teha! Valitsus noormeestest ei hooli üldse,las aga hukkuvad.Avaldavad kaastunnet ja ongi kõik. Üks selles sõjas osalenu kirjutas,et valitsus (riik) ei hooli neist. Okupant on igaüks,kes tõstab oma jala teise riigi territooriumile ja tapab seal tsiviilelanikke ja kahju küll,ka meie omad pole paremad. Ma ei tea ühtegi riiki,kes oleks saanud jagu Afganistaanist.See on sellise asustusega riik,et neid sisse ei saadagi iilal kätte,varsti tulevad tinakirstud ja sandid tagasi.MILLE NIMEL, pagan võtku.

WSS  2009-07-10 21:52:01
Meg
Palgasõdus on oma ameti ise valinud, kas sellest na raske aru saada. Muide ka mina olen peale NSVL-i armeed palgasõdur olnud, Leegionis. Ma olen uhke selle üle. Et mitte sandimini öelda, EW on rahvusvahelised kokkulepped ja terroriste tuleb taltsutada, et sellest Meg-i sugused aru ei saa, ei ole ime. Ära muretse, Sinusuguse ema poega ei usaldaks keegi oma relvavennaks, mina igatahes mitte! Selliste memmekate ja kahepaiksete puhul ei tea kunagi, millal reedavad ja noa selga löövad.

arno  2009-07-10 23:20:38
Huvitav, mida saaksid siinsed keskide pooldajad mulle "selgeks" teha? Seda, et venelastele meeldib siin elada ja seda maad ja riiki sõimata on sellele rahvale omane. Piltlikult öewldes, söögilauale hunnikuid jätta on neile igiomqne, nägime seda nii 41. kui 44. aastal. Juba Lenin olla kurtnud, et esimesel ülevenemaalisel kongressil Talvepalees oli peale kongressi palee otsast otsani täis roojatud kuigi kõik tualetid olid ideaalses korras... ja alles enne "murdmatu liidu" lagunemist kui Breznev oma tütart mehele pani ja Ermitaazis pulmapidu korraldati oli muuseum peale pulmi olnud mitu kuud "remondis" sest pulmalised olla ajaloolised sajanditevanused keiserlikud serviisid ja pokaalid kildudeks peksnud... ja seal pidutsesid ometi "ühe kuuendiku maa ja vee" koorekiht... Kummaline kuidas neile siin ELADA meeldib, samas kui Putin neid pisarsilmil koju tagasi kutsub? Aga ega eestlastegi hulgas neist puudus ole kes rändavad mööda maailma ja otsivad kus lobi rasvasem, vene ajal olid piirid kinni ja siis rändasid mööda Eestimaad ja otsisid kus kergemini raha sai... 50 aastat kasvatati ja koolitati meid sellisteks ja näete - midagi ikka õppisime. Aga Megilt küsiks, et miks Sa siis muret ei tundnud ega eesti poisse okupantideks ei nimetanud kui neid tinakirstudes Afganistanist koju toodi? Miks meie kallis ja armas Megike ja teised siinsed kommijad siis pahameelt ei avaldanud kui vist Maalehes venemaa eriüksuses teeninud eestlane uhkustas kuidas nad Afganistani kuninga koos selle perekonna ja suguvõsaga maha olid tapnud ja kogu kuningapalee OTSE UJUNUD VERES... Ei silpigi kaastunnet, ainult alasti propaganda.

Meg  2009-07-10 23:51:31
Eksid arno.Ma olen igasuguse sõja vastu. Ka ei õigusta venlasi Afganistaanis tehtud tegude eest.Said venelased peksa ja meie poisse tuli tinakirstus tagasi hulgi,sama juhtub ka nüüd. Afganistaan on narko riik ja sellest elatub.Neile ei maksa inimelu krossigi,neil vaja relvadeks raha. Miks meie poisid nüüd,kus me oleme iseseisev riik,peaksid riskima oma eludega? Kas tõesti on vaja nii Ameerikale pugeda? Vaata teisi riike,keegi ei saada enam oma mehi-poisse sinna. Kõige enam on riigi rahvaarvu arvestades eestlsi.Miks? Raha? Aga mis sellega teha kui surnud oled? Mõttetu sõda.

WSS  2009-07-11 08:24:23
Meg


Veelkord, palgasõdur on ise oma ameti valinud, tema töö ongi oma eluga riskida. Selle eest makstakse talle palka. Lihtne kui 1x1.


Ka mina Meg ei armasta sõda ja seda enam, et olen seda lähedalt näinud ja suisa, nagu öeldakse käega katsunud. Ka olen kaotanud nii mõnedki head relvavennad. Olgu issand neile armuline. Teinekord tuleb paraku ja halvema ärahoidmiseks sõdida. On olemas eksemplare, kes kuidagi muidu aru ei saa, kui mõistus neile kaikaga pähe ei taota. Vägivald-sõda ei ole lahendus, kuid teinekord on ta jah ainus võimalus. Patsifism on tore asi, kuid kui teine ei ole patsifist, siis on tulemuseks surnud patsifist.

WSS  2009-07-11 08:34:58
Meg

Ma oleksin Sinu murega Eesti poiste pärast 100% päri, juhul kui valitsus saadaks sinna ajateenijaid - nagu USA kohati teeb. Kuigi, ka seal pidi tänapäeval juba sooviavaldust küsitama.
Palgalise sõjaväe puhul, nagu meil on Sinu nn mure demagoogia klassika-osalise tõe esitamine, kuulajaskonna, lugejaskonna lollitamiseks. Just seepärast pevadki minusugused siin kohati patrullima, et Teie demagoogiajura lihtsameelseid ei lollitaks. Vabanda, kuid see on tüde. Eks lõkka õmber, kui suudad. Palun ainult argumenteeritult, mitte demagoogiaga nagu seni.

WSS  2009-07-11 08:44:57
Meg

Ma proovisin nõõd Sulle rahulikult ja tasakaalukalt toetudes faktidele ja loogikale asja seletada. Kui Sa ikka aru ei soovi saada, siis ära pahanda, kui Sinu demagoogia mula mul aegajalt harja punaseks ajab ja ma Sulle mõne krõbedama asja ütlen.

Niipalju veel, et võrdlus omaaegse NSVL-i armeega ja Eesti poiste tinakirstudega sellel ajal on juba eriti räige demagoogia.
A. Meie poisid olid vastutahtmist värvatud ja meid okupeeriva riigi armeesse.
B. Ideaalid, mille eest sõditi, kui neid oligi, olid ja on Eestlasele võõrad.


Nüüd peaks see teema olema ammendatud ja puust ja punaseks tehtud.

Meg  2009-07-12 11:40:29
Saatan;
A-sellega päri.
B-kirjuta lahti tänasesse päeva.

WSS  2009-07-12 15:22:13
B. tolleaegsed ideaalid olid ikka need NSVL-i omad. Ilmselt pidasid aga silmas, miks täna seal sõditakse ja miks Eesti.

Olen seda seletanud, aga olgu, kordamine on tarkuse ema.


Alustan sellest, et meenutuseks palgasõduri töö on sõdimine, nagu päästja oma päästmine ja politseiniku oma ühiskonna kaitsmine pättide eest. Need ametid on nad ise ja vabatahtlikult valinud ja saavad selle eest palka.

Afganistani ebastabiilsus ja seal vohav narkokaubandus on ohuks kogu maailmale, nii inimeste tervisele ja rahule. Selliste asjade vaos hoidmiseks on riigid ühendanud oma jõu-organiisatsioonid nagu NATO ja ÜRO on põhilised. Ilma nendeta võiksid paariariigid a la Korea jt.möllata, mis kole.

Eesti on nende organisatsioonidega ühinenud ja võtnud endale kohustused, mida tuleb täita. Iseküsimus, mis mahus seda teha. Olen nõus, arutlema teemal, et meie panus võrreldes suurriikidega on ebaproportsionaalselt suur ja seda lähtuvalt meie suurusest ja võimalustest. Ei ole aga nõus arutlema teemal, et lepinguid ja kohustusi ei tuleks täita.

Muuseas, Sulle ilmselt üllatuseks, ma ei kiida heaks maailmasandarmi rolli, mille USA kohati ainuisikuliselt otsustades endale võtab - see aga teine teema. Kõiki selliseid asju tuleb lahendada rahvusvaheliste kokkuleppete alusel ja organisatsioonide kaudu ning vajadusel rahvusvaheliste sõjajõududega nagu hetkel toimubki.

Kas sai ammendav.

arno ajab lora  2009-07-12 17:18:07
Täiesti vale on väita (2009-07-10 23:20:38), et endises Talvepalees pidas oma tütre pulmapidu hoopis tollane Leningradi kõrgeim parteijuht Romanov. Samuti pole teada, kas pidu nii värvikat kokkuvõttekirjeldust väärib. Igatahes Brežnevit ei maksa selles laamendamises küll süüdistada.

WSS  2009-07-12 17:42:29
Mis tähtsust sel on - on fakt ja jääb faktiks, et sealpoolne rahvus on lagastaja. Rev. ajal käisid ka mõisasakste tiibklaveris hädal ja ise olid maru uhked, näe mis tegime.

WSS  2009-07-12 20:59:16
Vabandust, mitte rahvus vaid osa rahvusest-nõukalased-rev.alates oma ajastu ja partei produktid.

WSS  2009-07-15 05:49:47
Minu vastuse peale ei ole Meg osanud kobiseda, tea kas mõistus jõudis koju.

Nimi 
E-mail