![]() Loone: Euroopa poliitikate keskmes ei pea olema pankurid, vaid tavainimesed
Enn Oja
2014-04-23 08:34:52
kajjn ejle ootti ka vaba mõtte klubi . no õudukate õudukas ! tegemistpole enam Oudekiga vajd Õudekiga .
seni arvasin et midagi õuttsemat kuj Mikko Mariànne 'olla ej saa aga nüüd pean ta 2.'le kohalenihutama . Urmi, pane veebeilehel kell õjjgeks, mujdu ma ej tea mis ma teen !
erakonnakaaslane
2014-04-23 11:20:08
Euroopa Liitu on algusest peale sissekodeeritud valitseva võimu ja pankade koostöö.Kasumi jahil on pankadest kujunenud finantsterroristid, kelle tegevusele teevad lõpu vaid kodumaised pangad.Näeme kui valuliselt võtavad seda vastu ka meie kodumaised pangasullerid, kes eriti aplalt on meie rahvast nöörinud. SAVISAART JA TALLINNA LINNAVALITSUST OLLAKSE VALMIS OTSEKUI TULERIIDALE SAATMA , ET SEE HÄSTIÕLITATUD RAHAMASIN EDASI TÖÖTAKS. Loomulikult saab asjaosaline EL-s oma aktiivsusega palju ära teha, kaasates sinna tegusaid inimesi. Kahju on raisatud ajast , kus senised Eesti eurosaadikud pole midagi nimetamisväärselt korda saatnud ja teinud panuse oma külluslikule elule. Energiast ja teotahtest pakatav Oudekki seda endale kindlasti ei luba, vaadake naisele näkku.
jah
2014-04-23 12:17:52
Vaatasin eile! Silmad vilasid,käed vehklesid ja suust tuli ainult "mula"? Isegi Aasmäe ei suutnud seda "mula" katkestada!
Lonni
2014-04-23 14:19:40
Kui need riigid on föderaalsed(omaette õigustega) ja moodustavad vaid võrgustiku omavahel lävimiseks ja majandamiseks,siis kestab igavesti Eesti vaeste viletsus,sest nii väikesi abirahasid ja pensione ei saa Euroliidus kusagil keegi.Ka mitte võlgadega riikides.Seepärast just vastupidi hakka või Eurodiktatuuri toetama-näe keegi Euroopast ometi pani tähele suguvendade suurt häda ja toidupank ka võõraste algatus.
Vaba Mõtte ajaleht KN?
2014-04-23 15:12:35
Igaühel õigus oma arvamusele -KN 2014-04-23 14:53:56 Just, igaühel on õigus oma arvamusele-nii ütleb KN toimetus.Kuid palun nüüd selgitust, miks võeti maha minu arvamus O.Loone artikli juurest tema eileõhtusest esinemisest VMK-s?Lisaks järgnes minu arvamusele veel üks: eelmisega täiesti nõus.Miks KN ei ole demokraatlik ega järgi mõttevabaduse põhimõtteid?Kas seekord ei tohi keskerakondlast kritiseerida? Proovin uuesti ja kui KN ei avalda minu arvamust, avaldavad selle Postimees ja Delfi. Väga kahetsusväärne, kui ma pean ESIMEST korda oma KN-s avaldamata arvamusega minema klikimeediasse. Lp.U.Reinde, kas see ongi KN vaba mõte? Nimi Viimased uudised 23.04.2014 Tallinnas tähistatakse Jüriöö ülestõusu aastapäeva (2) 23.04.2014 Riisalu veteranipäeval: Eesti julgeoleku suurimaks garantiiks on meie inimesed (1) 23.04.2014 Linnapeatund TTV-s 24. aprilli õhtul (1) 23.04.2014 Toobal: Allikmaa lahkumiseta ERR ei rahune (1) 22.04.2014 Tallinn aitab autopesulaid rajada (4) 22.04.2014 IRL tahtis Savisaarele seadusevastaselt umbusaldust avaldada (15) 22.04.2014 Linn tõmbas rahva rongidesse (4) 22.04.2014 Mart Sõrg: Tallinna ühistupank jätaks raha Eestisse (9) 22.04.2014 Aasta tervisesõber Merike Martinson: Ka teismelised lapsed vajavad hellitamist (0) 22.04.2014 Tallinn sai Türgi partneri (1) Igaühel õigus oma arvamusele 2014-04-23 14:53:56 Just, igaühel on õigus oma arvamusele-nii ütleb KN toimetus.Kuid palun nüüd selgitust, miks võeti maha minu arvamus O.Loone artikli juurest tema eileõhtusest esinemisest VMK-s?Lisaks järgnes minu arvamusele veel üks: eelmisega täiesti nõus.Miks KN ei ole demokraatlik ega järgi mõttevabaduse põhimõtteid?Kas seekord ei tohi keskerakondlast kritiseerida? Proovin uuesti ja kui KN ei avalda minu arvamust, avaldavad selle Postimees ja Delfi. Väga kahetsusväärne, kui ma pean ESIMEST korda oma KN-s avaldamata arvamusega minema klikimeediasse. Lp.U.Reinde, kas see ongi KN vaba mõte? Nimi Viimased uudised 23.04.2014 Tallinnas tähistatakse Jüriöö ülestõusu aastapäeva (2) 23.04.2014 Riisalu veteranipäeval: Eesti julgeoleku suurimaks garantiiks on meie inimesed (1) 23.04.2014 Linnapeatund TTV-s 24. aprilli õhtul (1) 23.04.2014 Toobal: Allikmaa lahkumiseta ERR ei rahune (1) 22.04.2014 Tallinn aitab autopesulaid rajada (4) 22.04.2014 IRL tahtis Savisaarele seadusevastaselt umbusaldust avaldada (15) 22.04.2014 Linn tõmbas rahva rongidesse (4) 22.04.2014 Mart Sõrg: Tallinna ühistupank jätaks raha Eestisse (9) 22.04.2014 Aasta tervisesõber Merike Martinson: Ka teismelised lapsed vajavad hellitamist (0) 22.04.2014 Tallinn sai Türgi partneri (1)
Vabandan
2014-04-23 15:13:45
Kopimisega sattus eelmisse prahti, vabandan.
Uus katse
2014-04-23 15:30:42
Proovin nüüd uuesti avaldada oma arvamust O.Loone esinemise kohta eilses Vaba Mõtte Klubis.Kahetsusväärselt kustutati minu hommikune kriitiline arvamus, mis on minu aastatepikkuse arvamusavaluste juures KN-s pretsedenditu-tegin ju kriitikat.Kas on siiski õige, et keskerakondlaste kohta ei tohi siin lehes kriitikat teha?Teisalt on siis keskerakondlasi lausa ropult sõimatud, mina aga olen alati esinenud KE toetajana.Kas see on nüüd U.Reinde ja KN tänu või tasu teie toetamise eest?Kui O.Loonet kritiseeritakse, siis õiglaselt, sest oma käitumisega debattidel on ta selle kuhjaga ära teeninud, keskerakondlane või mitte.
Eelnevalt juba E.Oja nimetas tema esinemist õuduseks, mina nii julmalt ei öelnud, kuid minu arvamus ikkagi kustutati.Demokraatia Urmi Reinde moodi? Kahjuks ei salvestanud ma oma hommikust arvamust, sest poleks arvanud, et KN kriitikasse nii suhtub Edaspidi tuleb ilmselt oma arvamust KN, KE ja U.Reinde kohta korrigeerida.Korrigeerida tuleb ilmselt ka valimisotsustusi.
to Lonni
2014-04-23 15:31:41
vaidad et nii väikest pensi pole Euroopas kuskil- hakka nüüd aga laduma pensionite suurusi (alusta kohe Lätist, Leedust ja liigu edasi)- ootame.
Või tüüpilise ruigajana (nagu kesikud on) jälle natuke valetasid ?
to Uus katse
2014-04-23 16:01:49
Ei maksa arvata, et Teie kommentaar kustutati toimetuse poolt. Ka Urmi Reinde süüdistamine selles on ilmselt alusetu. IT-maailmas on juhtunud varemgi imelikke asju... Ka selliseid, mida võib pidada saladuslikeks tööõnnetusteks. Seepärast on nüüd selles vallas väga aktuaalseks loosung "RAHU!".
Jätkakem koostööd õigluse tagamise nimel!
EELMISELE
2014-04-23 16:14:03
See loosung RAHU kesikute poolt on jällegi ära saastatud (tavaline asi- mida kesik puudutab muutub sitaks jne). Eriti jäle on surnuaia ette pandud reklaamid- ilmselt kesikutel pole eetikast mingit aimu, aga ega põrsad polegi väga taibud olnud...
VMK
2014-04-23 16:25:52
Eilne 22.04.2014 Vaba mõtte Klubi jättis kahjuks negatiivse mulje ja seda noore keskerakonna lootuse O.Loone esinemise tõttu.Kui laua taga oli istumas näha lisaks tavaliikmetele Kunnasele ja Välile ka A.Aasmäed, tekkis lootus, et eriti viimane suudab neutraliseerida ja vaos hoida ebameeldiva üllatusena jälle laua taga istet võtnud noorkeskerakondlase O.Loone.Saate algul näiski, et mehed võtavad ohjad enda kätte ning Loone suudab end tagasi hoida.Kuid see oli vaid illusioon.Mida rohkem saade edenes, seda vähem Loone end talitseda suutis või tahtis: korduma hakkas, ja seda ebameeldivamal moel, O.Loone soov end iga hinna eest näidata ja kehtestada.Sellega kahjuks kaasnes ka Loone suutmatus teisi kuulata, samas nõudis ta üpris võimukal ja ülbel moel rahulikelt ja soliidsetelt meestelt: "Laske ma räägin!", endal käsi keelavalt ja käskivalt püsti.Mehed tõmbusid viisakalt tagasi, kuid kui nemad sõna said, algas Loone show: pidev vahelesegamine, katkestamine, teiste jutu katkilõikamine ning ise sujuvalt jutu üle võtmine.Sellega kaasnes tihti üleolev muie ning kahjuks ka mõttelõnga katkemine ning enese kordamine.Saatejuht kahjuks korralagedusele lõppu ei teinud, nii et J.Väli pidi mitu korda ütlema: Ardo räägi sina või Leo, ütle midagi.
Üldse on pärast O.Loone saatesse ilmumist debatt omandanud teatavat laadataolist hõngu, kus räägitakse vahele, segatakse ning surutakse oma arvamust peale-sellega meenutab see diskussiooniklubi nüüd Pervõi Baltiiski Las Räägivad/Pust Govorjat saadet. Mida lõpu poole, seda talitsematuks Loone muutus, kuni vahetult enne lõppu ei lasknud ta Aasmäel enam rääkida, korrutades tema jutu vahele NATO-NATO, kuni see vait jäi-ja mis tal kasvatatud inimesena üle jäi? Loone aga jätab lisaks enesekesksest ning end pealesuruvast inimesest mulje ka kui väga närvilisest ja pidurdamatust inimesest.Kas sellisest ikka saab head poliitikut?Loone unustab, et lisaks ülikoolist saadud teoreetilistele teadmistele, mis lubab tal pilduda loosungeid ja käibetõdesid, peaks vaidlejal olema ka elukogemustest saadud lai silmaringi ning elutarkust, mida diskussioonis kasutada-nii nagu seda on A.Aasmäel ja L.Kunnasel.Neil meestel on ka hea kasvatus ning võime kaasdiskuteerijaid ära kuulata, mis kahjuks näib O.Loonel puuduvat. Kokkuvõtteks: O.Loone ilmumine saatesse on sellest huvitavast diskussiooniklubist teinud naisterahva kädistamiskoosoleku, mis kohati läheb üle palaganiks.Oleks väga kahju, kui pärast eilset kogemust Loonega Aasmäe enam saatesse ei ilmuks, samuti tunnen puudust ka Helme isast-pojast. Kuna saatejuht kahjuks enam oma ülesannetega toime ei tule (nagu mõnikord juhtub ka H.Lengiga, kui U.Reinde juhtima hakkab), siis soovitaks lugupeetud Hr.Ernitsal mõelda läbi, kuidas see saade jälle vaatamisväärseks muuta. Kui tõesti on vaja saatesse tuua värsket verd keskerakondliku naispoliitiku näol, siis soovitaksin M.Repsi.
to EELMISELE
2014-04-23 16:30:05
Teie kommentaar sisaldab sellist keelepruuki, mis annaks õiguse see kustutada - poliitilise kultuuri huvides. Kesknädal seda üldjuhul ei tee. Kommentaariumis tuleb olla siiski lugupidav kaasinimeste suhtes. Eesti poliitkultuuri lonkamine on muutumas väga tõsiseks probleemiks. Mõned leiavad, et Keskerakonna ja Kesknädala suhtes on kõik lubamatu lubatud, aga ikka ei ole küll. Kes seda ei taha mõista, neid võidakse kommentaaride kustutamisega õigele teele juhatada. Igatahes on Kesknädala kommentaarium vaieldamatult üks Eesti demokraatlikumaid ja sallivamaid (isegi nende suhtes, kes teiste suhtes on sallimatud).
Jõudu asjalikele kommenteerijatele - teie edendate Eestis poliitkultuuri!
Enn Oja
2014-04-23 16:56:04
16:25:52 rääkkis mida nägi ning nõnna se ka oli .
kujd kujj isake sunnib oma uutt lemmikut ülesupitada ka lisadunndidega sis miss jääb Ernitsa Peetril üle kujj 'alluda . ise aga teattan tõsiselt et mina seda Õudeki solkki enam ej vaatta . Urmi, pane veebilehel kell õjjgeks, mujdu ma võjn 'öölda Õudekigohhta väga alvasti !
Jah
2014-04-23 17:26:54
Aasmäe poolharimatut ('minu kõhutunne on, et on nii, seega on') agressiivset häma on ebameeldiv kuulata. Tore, et üks naine sellistel teemadel julgelt ja arukalt kaasa räägib. Jubedad topeltstandardid mõnel, Aasmäe võib teha mis tahab sest ta on ikka Vahva Mees, aga naine olgu vagusi, kuigi teab meestest 10x rohkem.
To to eelmisele
2014-04-23 18:24:35
Mulle ütleb keegi, ilmselt KN-le lähedal seisev asjamees nii: "Teie kommentaar sisaldab sellist keelepruuki, mis annaks õiguse see kustutada - poliitilise kultuuri huvides. Kesknädal seda üldjuhul ei tee. Kommentaariumis tuleb olla siiski lugupidav kaasinimeste suhtes."
Lubage vaielda: Mis oli minu kriitikas see, mis polnud kooskõlas poliitilise kultuuriga?Kui 80% siinsetest KE vastastest lausa sõimab KE, tihti ropult, siis te olete vait ega räägi midagi poliitilisest kultuurist.Kui ma aga kritiseerisin just O.Loone poliitilist kultuuri, ähvardate te minu kommentaari kustutada.Kas siin pole tegemist topeltstandarditega?Enamgi veel, ma olen ise varem klikipooldajatest kisakõride suhtes kasutanud vängeid väljendeid-siis te ei rääkinud madalast poliitilisest kultuurist.Silmakirjalikkus? Ootaks KE-lt ikka objektiivsemat suhtumist kriitikasse.Pealegi, minu ettepanekule mitte toetada homoseadust, pole keegi keskerakondlastest vastanud.Miks? Sarnaselt E.Ojale ei vaata ka mina enam VMK, kui seal peremehetseb egotsentristist O.Loone.
2014-04-23 18:46:25
Kuskil peab ju ennast ometigi eksponeerima. Muidu tuleb välja samasugune lugu nagu Ando Lesbiga, kel pole enam muud auditooriumi, kui Nelli teataja.
vaagija
2014-04-23 19:32:56
Omaani tõeline pale on välja ilmunud. Tegemist on parempoolsete provokaatoriga, ilmselt IRLi omaga, kes nüüd enne valimisi juhuslikult niiöelda poolt vahetab.
Lp.vaagija
2014-04-23 19:41:18
Tooge palun välja kõik, mida ma oma kommentaarides olen valesti öelnud!Et kritiseerisin O.Loone esinemist?Kas siis seda ei või, isegi Savisaart võivad paljud kritiseerida.Kas Loone on mingi püha lehm?Pealegi olen alati toetanud KE ja selle partei poolt ka hääletanud.
Kui aga vaagija (kui selle kommentaari ikka on kirjutanud tõeline Vaagija) nimetab mind poolt vahetanud parempoolseks provokaatoriks, on midagi tõeliselt tema mõtteviisiga lahti-või on see varjatud kujul kogu aeg selline olnud? Lp.Vaagija, ärge tõugake mind KE toetajate hulgast ära.Tahan sinna jääda, kuid õigusega oma arvamust välja öelda.Kui te seda ei suuda taluda, pean ma oma arvamust teist korrigeerima hakkama.
Kalluta aga
2014-04-23 20:04:30
Kiidan omaani tema meelekindluse eest.
Näen, et omaani näol on tegemist idealistiga kes paraku on halba seltskonda sattunud. Ta arvab, et toetades KE on kõige parem positsioon oma ideede levitamiseks. Paraku ei ole KE näol tegemist erakonnaga vaid ühe mehe võimuinstrumendiga. Seega puudub sellel - erakonda näitleval - moodustisel tegelikult maailmapilt ja normaalsed ühiskondlikud sihid (ainus tegelik siht on isakese võimuleupitamine). Sellest johtuvalt lastakse ka sellised muidu nagu erakonnaga ühel meelel olevad idealistid - nagu omaan seda on - kohe kui vaja allavett. Kohe kui idealist näeb kuidas tema ideaalid KE tegeliku olemusega kokku ei sobi. Silmapilkselt - nagu ka truu parteisõdur vaagija ka siin teeb - muutub omaan parempoolseks reeturiks ja provokaatoriks. Ja miks-mitte ka fašistiks, kui vaja. Jubenaljakalt tuttav retoorika. Ka Jossifile muutusid ärakasutatud kambajõmmid üleöö küll spioonideks, küll trotskistideks. Hea on, et KE-l on praegu AINULT retoorika. Lase sellised võimu juurde ja retoorika materialiseerub...
Eva
2014-04-23 20:54:32
Vaatasin täna ka Kerstini-O. Loone esinemist. Tõepoolest ägedavõitu, aga arvestades seda, millest ta räägib - inimese heaolust - ja et seda teemat on kaua vaka all hoitud, siis tuleb kellelgi ju ägedalt alustada. Miks nii palju on sel noorel saadikukandidaadil ründajaid?Ma arvan need on sellised, kes tahavad et nende isandad jätkaksid oma pangandusprioriteete ja inimene las virelegu edasi.Ja oodake veidi,las noorik harjutab,kyll õpib ega siis kohe sa esineda viis pluss.Nii närviliselt ei maksa meestel teda nyperldada.Mulle meeldisid ka Helmed ja ka Hardo Aasmäe on minu lemmik alati olnud, temasugust erudiiti annab ikka otsida,oleks ometi temasugused ka saaksid valitsuse nõunikeks jälle, kui palju lauslollusi jääks tegemata. Siin yks ajas isegi talle hambad kylge. mis teil arus on, mis inemese te kyll olete, nii sallimatud ja vihased!
|