Logo
13. juuni 2018
23 (1104)

Väljaandja:
MTÜ Vaba Ajakirjandus

Kesknädal jätab endale õiguse
kommentaare tsenseerida
Prindi

Parempoolsed kardavad „valet“ presidenti

jah  2006-08-31 15:41:07
olen nõus korraldama koolituse lauakommete, ning noa-kahvli kasutamise osas. Kus teeme?

Kas  2006-08-31 15:42:44
vangivalvur isana on tõestatud fakt?

Kas2  2006-08-31 15:45:34
Ergma nn koputamine on tõestatud fakt? Kas tema lauakommete mittetundmine ja noa ja kahvliga mittesöömine oskamatuse tõttu on tõestatud fakt?

TV  2006-08-31 17:31:48
Ergma söömist ja käitumist oleme Tv kastist küllalt näinud ja midagi meeldivat on seejuures vähe olnud, nii-et võib julgeid oletusi teha küll. Koputamine ei ole tõestatud fakt, kuid kuskil ülevalpool on antud "fakti" võimalusele äärmiselt tõsised argumendid, mis võivad olla vägagi tõepärased.

Kas2  2006-08-31 19:24:23
Samad (vägagi tõepärased) argumendid on ka vangivalvuri isaduse kohta. On üks raamat. "Mälu võim". Kui seal oleks midagi, millest kinni haarata ja saaks kohtulugu aretada, küll Burešin oleks selle aretanud. Seega.....?

Reaalselt  2006-08-31 19:44:55
on raamatu vastu väga raske kohtusse minna, sest iga lauset ja fakti on võimalik "ilukirjanduslikuks" jmt nimetada.

Küsimus?  2006-08-31 19:51:35
Suurele Ringile? Kas te keegi, kes on vähemalt üle 35 aasta vana, usub, et isik kes töötas NSVL ühes tähtsas paljus oma tegevuses salastatud Instituudi juhtkonnas, ning oli seejuures mitte parteilane ja sai vabalt käia välismaal, eiolnud KGB-ga seotud?

ARVAJA  2006-08-31 21:56:27
to trussik Mina ütlen küll, et härra Pürg'i jutt ja tema jutu pealkiri lähevad kokku küll, parempoolsed kardavad tõepoolest, nagu pealkirigi ütleb "valet" presidenti.

tuhha  2006-08-31 22:26:35
Kas Kesknädal järgib juhtnööre: 80. aastate lõpu vene luureorganitel oli ülesandeks Eestis ja Lätis: nurjata Kodanike Komiteede liikumine ja selle nurjamise kaudu iga hinna eest ka formaaljuriidiline ehk tegelik restitutsioon; hoida Kremlile ustavad ja sõbralikud inimesed võimul või võimu lähedal, tulgu mis tuleb; hoida ära arvestatav vene ja teistest rahvustest kolonistide Baltikumist väljasaatmine, aga ka vabatahtlik naasmine päritolumaale, ehk teisiti öeldes kanda hoolt selle eest, et balti poliitikud legaliseeriksid võimalikult suure osa annekteeritud Baltikumi rahvusvahelise õiguse vastaselt asustatud koloniste, neile kodakonsust ja elamislube väljastades; vältida seda, et okupandid, roimarid, kvislingid, reeturid, nuhid, koputajad ja kaasajooksikud vastutusele võetaks ja karistataks (eriti tuli ära hoida, et õigusemõistmine toimuks kohalike, okupatsiooniajal eiratud seaduste alusel). Sama tähtis oli, et kohalikud noored eestiaegseid seadusi tundma ei õpiks ega oskaks neid kunagi rakendada; hoida ära, et baltlased (idaeurooplased) hakkaksid huvi tundma selle vastu (konkreetsed nimed ja asitõendid), kes olid nende vastu kuritegusid toime pannud; hoida ära massilist hagide esitamist Venemaa kui NSV Liidu troonipärija vastu, idaeurooplastele tohutute potentsiaalsete kahjutasude maksmisest rääkimata; vältida seda, et okupatsiooni alt välja tulevad balti inimesed saaksid meediast teada, millised on nende tegelikud õigused ja alternatiivid rahvusvahelise õiguse all. Selleks oli vaja segadust külvata ja rakendada sisulist tsensuuri teatud teemade suhtes; vältida seda, et baltlased ehitaksid üles efektiivsed kaitsestruktuurid; nullida kõik taotlused Balti riikide küljest õigusvastaselt amputeeritud alad Venemaalt tagasi saada; baltlasi üldiselt demoraliseerida ja aidata kaasa etniliste baltlaste ja eriti noorte väljarändamisele balti aladelt; jne ------ Visad olete jah, justnagu oleksite hinge ära müünud hõbeseeklite eest.

Pürjel  2006-09-01 08:53:03
Vasakpoolsed jällegi kardavad hirmsasti õiget presidenti.

ARVAJA  2006-09-01 13:15:39
to Pürjel Ütle, palun, kes on sinu arvates see õige president. Mina võin küll kohe öelda: õige president on see, kes toob Eestile kasu s.t. ei mõtle poliitilisi otsuseid tehes mitte oma erakonna kasule (nt. Lennart Meri) vaid mõtleb kogu Eesti rahva huvidele (nt. Arnold Rüütel) ega salli ebaõiglust, korruptsiooni, vassimist, valetamist, töötust ega ammugi mitte vaesust.

Pürjel  2006-09-01 14:41:35
Arvaja, sa ise just vastasid oma küsimusele. Sulgudes olevad nimed oled aga paraku omavahel sassi ajanud.

ahhtung  2006-09-01 14:59:05
AGA MILLEKS MEILE PRESIDENT, KEDA MAAILMA EES HÄBENEDA??? ISIKSUS LOEB, MITTE HALL PEA! SAVIKAS????? TULE TAEVAS APPI, RIIK LÄHEB PÕHJA!!!

ARVAJA  2006-09-01 16:55:36
to Pürjel: "Arvaja, sa ise just vastasid oma küsimusele. Sulgudes olevad nimed oled aga paraku omavahel sassi ajanud." Too vähemalt kaks näidet miks / kuidas / milles ma eksin. Ja veel: näide ei ole nt. loe Postimeest-, Päevalehte või Äripäeva.

tuhha  2006-09-01 17:29:34
Ütleks sõna sekka siinkohal. Arvaja väitel mõtles L.Meri oma erakonna kasule. L.Meri ei kuulunud ühtegi erakonda. Ei enne presidendiks saamist ega pärast. Küll aga kuulus Rahvaliitu sm. Arnold Fjodorovitš, kes presidendiks saades oma kuuluvuse peatas. Aga nagu Villu ja Burešin deklareerisid, siis sm. Arnold Fjodorovitš on lausa kahe erakonna president. Ja valetamist sallib ta ka üsna hästi, sest ka ise viljeleb aegajalt sama.

Lugege tänast Postimeest  2006-09-01 17:56:44
Seal ütleb Marju Lauristin ülimalt lühidalt ja tabavalt välja kogu tões Burešini (Savisaare) kohta. Ajakirjanik üsis, et mis tingis selle, et Lauristin omal ajal Edgar Savisaare juurest lahkus. Mida Vastas Lauristin? Ma tsiteerin Postimehe lehelt: "Põhjuseks oli Savisaare enesekesksus, poliitiline egoism ja paranoiline teiste kahtlustamine, inimeste jagamine omadeks ja vaenlasteks, võimetus tunnustada, et ka teistmoodi mõtlemine võib olla õige. Konkreetses 1991 aasta augusti olukorras väljendus see soovimatuses isegi Eesti jaoks nii kriitilisel silmapilgul taha koostööd teiste rahvuslike jõududega." ___ Lihtsalt SUPER õigesti öeldud. ___ Ma usun, et isegi Keskerakonna liikmed peavad tunnistama, et see on absoluutselt õigesti öeldud Savisaare kohta...

Lugeja  2006-09-02 10:58:58
Soovitan lugeda läbi E. Savisaare Peaminister, seal on 1991.a. situatsioon väga selgelt lahti kirjutatud ja samas suhtub E.S. M. Lauristini ausalt.

Arvan nii  2006-09-02 12:27:58
Minule meeldib hr. Savisaar väga! Eesti mees ajab sirge seljaga ja ausalt Eesti asja. Mina hääletan hr. Edgar Savisaare ja tema poolt juhitava partei poolt! Hr. Rüütel on sobiv presidendikandidaat kuid nõustun hr. Kaarel Pürgi arvamusega: "Mul endal on “salajane eelistus” presidendikandidaadi suhtes. Seekord ta veel ei kandideeri. Minult aga küsitakse sageli Edgar Savisaare kohta. ?tleksin, et erakond kindlasti pole valmis temast loobuma, ehkki erakonna esimees saaks hakkama ükskõik millisel ametikohal." Hr. Edgar Savisaar saab hakkama kõigega ja oleks kõige riigipea ning juht Eesti Vabariigile.

Oeh  2006-09-02 21:36:33
Loed seda lehte ja süda läheb pahaks - sellist propagandat ja sitaga ülevalamist pole kuskil mujal näinud. Huh. Kallid lehe koostajad - kas te tõesti ei suuda seda propagandat kuidagi natukenegi maskeerida või varjata? Väga labase ja halva mulje jätab.

Ha ha ha  2006-09-02 23:48:00
"Arvan nii" siin kirjutas, et Savisaar ajavat sirge seljaga ja ausalt Eesti asja. Lubage naerda: Ha HA HA! Ausalt? Kuidas on võimalik, et Savisaar sai endale ajaloolise maja, Laidoneri suvila, osta 500000 krooni eest? Samas maksab Tallinnas 35 ruutmeetrine korter rohkem! Asi on ju puhta selge: Savisaar sai suvila osta teatud teenete eest nii odava hinnaga. Ja se pole enam teps mitte aus...

Eelmine | 1 | 2 | 3 | Järgmine

Nimi 
E-mail