Logo
13. juuni 2018
23 (1104)

Väljaandja:
MTÜ Vaba Ajakirjandus

Kesknädal jätab endale õiguse
kommentaare tsenseerida
Prindi

Mida teha õpetajate palgaga?

Enn Oja 2  2011-10-26 20:27:15
2) Eraldi tuleb läbivaadata üksikute õpside tasustamise alus. Edukama majandamise aluseks on meil inimesele sülitamine. See tähändab lihtsat kulu jagamist õpside täiskohtade summaga ehk kulu 1 õpsikohta. Nii on selge et 35-line kari linnakooliklassis tuleb palju odavam kui 5-lapselises maakooliklassis. Selge on ka see et 5 last saavad parema õpetuse sest õps saab neist iga öhega eraldi suhelda. Aga sisu klikki ju ei uvita, neile on raha lapsest tähtsam. Kaa ei täida klikk mitte rahva tahet vaid enda karistamatut ahnust ning allesjääva rahanatukesega kuidagimoodi püütakse ka puuduliku arimisega järgmise valimiseni väljavedada.
Pole aega pikemalt seletada ega põhjendada ent lühidalt võiks olla tasustamise aluseks olla OSAK mille moodustaks 1) õpsi teadmised (50%), 2) õpsi oskus oma teadmisi kasutada ning edastada (25%), 3) õpsi vastuvõetavus õpilastepoolt (25%). Muidugi on ned siintoodud osad näitlikud ning tinglikud ent põhimõte oleks olemas. 1) ehk teadmisteall ei tule mõista paberit sest paber ei anna mõistust vaid nõudega õppekavaläbides teatud alusteadmised, isikutti võib tulemusolla rängalt erinev. Osa õpsidest õpsiks ei kõlba juba loomult, osa ei võta jällägi omaks õpilased. On sis põhjuseks õpsi ääl või välimus (nt näojooned, mitte aga riietus, rõngas ninas või needid kurat teab kuss iganes) ent ka selline tark õps tekitab õpilastes vastumeelsust. 2) all ei tule mõista koolipoolt pakutavaid õpetamis vahendeid sest ühtse alusekorral peavad vahendid olema tagatud kõigile, kasvõi ajutiselt teiseltkoolilt laenates. 3) osa peaks määrama juba õpilased. Otsustajate innanguist tuleb väljavisata äärmused ning meile tavalise aritmeetilise keskmiseasemel tuleks mõne ülevõimendatud eraviha välistamiseks kasutada pigem keomeetrilist keskmist. Küll aga võib tulemus tulla 2 õpsinäitäl (ülaltoodud tingosades) selline: 1. õps Jaak - 0,8 (see on 80% võimalikust soovitust); 0,9; 0,8; neid innanguosiseid korrutades osakutega saan väärtusosakuks 0,8•50+0,9•25+0,8•25 = 83% (82,5 ümardan innatavakasuks ehk ülespoole). 2. õps Mailis - 0,9; 0,9; 0,4, kokku 78%. Kui mingis koolis jagatakkse 1 täiskohakohta 1171€ kuus sis Jaagu palk oleks 972€ ja Mailisel 913€. See oleks täiskohapalk.
Täjjästi mõeldav oleks ka mahaarvestus palgast kui õpilasi on klassis üle mõistuse aruka mis tagaks korraliku õpetamise, nt 35 õpilast klassis on kurjast ning see õps peab ka väiksäma õpetamisviljakusetõttu saama vähäm raha. Tema klassis pole mingi eraselgituste jagamine võimalik sest kohe kannatab ülejäänd 34 õppimine. Niiet ka see arukas õpilaste arv tuleb kindlaksmäärata, ise pakun normpiiriks 10-15 kanti. Kaa ei saaks siis klikk Aaviksoo soovikohaselt õpse karjaklassidega nööki.

Enn Oja 3  2011-10-26 20:27:53
3) Eraldi pean selgitama õpetamise aluseid. Raamatuõpe peab säilima 1.-2. klassijaoks, nemad pole vel valmis raalõppeks. Edasi klassides 3.-8. oleks põhiline veebita raalõpe, selleks on vaja vabalt veebipanna ulk õpikuid valtkonniti, samuti töölehti. Eraldi toimuks uurimistöö mingis kindlas küsimuses veebis. Klassid 6.-8. oleks üleminekuaste kus juba rakendataks osaliselt veebi. 9.-12. klassis toimuks juba veebisõpe.
Kaa peab vanema klassisuunas kasvama iseseisva õppe ja loenguõppe osakaal. Pean täjjästi mõistuse vastaseks tänast õpetamist kuss õps loeb tunni õpikust maha. See onn õpilase kohus et ta teeb endale aine õpikuabil ise selgeks, õpsi osa on aine selgitamine ja teadmiste kinnistamine. Kaa peaks õppeaine selgitamine jääma õpilastele endile, õps sekkuks vaid ädajuhul.
4) Keskkool tuleb põhimõtteliselt ümberkorraldada. Täna esineb ni mõnigi tainapää aegajalt ettepanekuga et tuleb kehtestada sunduslik keskaridus. Läbinissti loll on selline ettepanek sellepärast et paljud pole juba vaimult võimelised arusaama ega selgeksõppima paljusid valtkondi ning ned lollpääd veetaks sis sunduslikult lõputunnistuseni. Prüsselile küll kena ettekanda ja paisaada aga sisult enda ja kogu rahva petmine. Keskkool peab saama ülikooli eelkooliks, mitte aga igale ettejuhtuvale igaks juhuks. Neid paberitega lollpäid on täis ka Toompä.

Enn Oja 4  2011-10-26 20:28:35
5) Tänaste lõputunnistusteasemel tuleks kehtestada inimeste teadmistetase eri ainevaltkondadekaupa ning neid vastava erialalähädase teguriga arvestada ka ülikooli vastuvõtmisel. Nt Juku testitulemused oleks - keomeetria 91 (s.o. 91% keskkoolis nõutavast tasemest), trigo 85, algebra 55, aritmeetika 96, %-id 79, kirjalik ingliss 54, suuline endapoolne ingliss 69, suuline teisepoolne ingliss 32, ... Kui Juku soovib nüd minna edasiõppima vüssi sis tema vüssivaltkonnad tuleks läbikorrutada nt teguriga 5, matavaltkonnad teguriga 3, ingliss teguriga 1 jne. Kaa oleks võimalik vajadusel andmeid rühmitades lihtsustada. Samuti peaks igal õpilasel olema õigus oma valtkondi ümberanda, senised tulemused kehtiks nt 5 aastat. Tahad pärast 6-aastast vahet kuskile õppimaminna sis tuleb juba rakendada ajalist mahaarvestust (5 aastapärast paljud ei oska enam ringi pindalagiarvutada või ajab Jüriöö sõja segi Mahtra ülestõusuga) või annab ained uuesti. See tagaks elukestva õppe.
6) Lõpuks jõuan ka aridusele eraldatava rahaunnikumanu.
Kõigepäält tuleb nt igaks 3-5 aastaks kindlaksmäärata kindel aridusraha osa eelarvest. See välistab igasuguse klikipoolse suvalise sahkerdamise ning kindlustaks kindla palgasõltuvuse liiduvabariigi majanduslikust seisundist. Kasvab eelarve järgmise aastaga 5% sis nt palgaosa 4-4,5%. Palgarahaosa peaks määrama erapooletult inimesed, seda kõigi ametipalgalistejaoks eraldi valtkonniti. Tahab mingi rikkur ise mõnele koolile päälämaksta (sest tema jõmsikas käib sääl) sis loomulikult ei saa ka seda keelata. Ümbervaadataks palgaosa 3-5 aastatakka sest muutub õpilasteosa ja osa koole kaob või tuleb juurde.

Muidugi oli ülaltoodu vaid põgus nägämus mis ja kuidas võiks toimu. Ei jõua ega oskagi käsitleda paljusid pisiküsimusi juba erialati sest ise olen 3 aastat õpetand vaid üldariduskoolis ning kutsejärgi tuttav õpetaja-, keele- ja merearidusega. Muud kutsed olen omandand valdavalt töökõrvalt.

  2011-10-26 23:07:56
Räim! kas teised inimesed, näiteks raamatupidaja, kassapidaja poes, lihamüüa turul jne. jne. ei pea head ja puhtad välja nägema, kas ikka ainult õpetaja. !

Mull&Moll  2011-10-27 10:05:22
Haridusministeeriumi nõuniku härra Benno Piiberi nõuanded raha tegemiseks nii õpetajate palkadeks kui ka
jätkuva jätkusuutlikkusega palkade ( massoonide ehk vabamüürlaste sala - võtme - märgu - tegusõna ) nülgimiseks on ülimalt väärtuslikud,sest lisaks sellele,et ta on rikkalike praktiliste kogemustega analüütik-hiromant,valdab ta ka hästi rahvusvahelist orjakaubandust ja lapsorjadega kauplemist vabaturul üleilmastumise ehk globaliseerimise tingimustes.
Hiromant-analüütik härra Benno Piiber soovitab olemasolevad koolilõunad teha rammusamateks ja proteiinirikkamateks,sest see on fiskaalmajanduslikult tunduvalt kasulikum kui õpetajate palk koos palgatõusuga.
Füüsiliselt terve,keskmiselt priske ja mitte alakaaluline ja mitte ülekaaluline koolilaps on väärtuslik ja tema eest saab
alati rohkem raha kui keskmise kvaliteedi ja sõiduomadustega velosipeedi müügist Eesti siseturul.
Kui hästi toidetud lapsi on rohkem , näiteks 3...6 ,siis saab nende müügist,näiteks Aafrika turule,osta isegi pisikese
B klassi automobiili ,sest laste müügihinnad on momendi seisuga ülimalt soodsad.
Haridusministeeriumi analüütik-hiromant härra Benno Piiber ei aja kägu,ei aja jama ja ka ei lollita lihtsameelseid ,sest hästi toidetud lapsorjade müük Eestist Lääne-Aafrikasse on väga tasuv äri võrreldes näiteks kasvõi Kiriisia kivisöekavanduste
müügiga.Kirgiisia kivisöekaevabustes töötavad pisikesed orjad küllatki umbsetes tingimustes võrreldes Aafrika
kakaoistandustega .See on fakt ja üldse ongi üleilmastuvas maalimas kõige fantastilisemad asjad just fiskaalmajanduslikud faktid.
* Child cocoa workers still 'exploited'
http://news.bbc.co.uk/2/hi/africa/6517695.stm
* Children in cocoa production
Reports about child slavery in cocoa sector is false
http://www.modernghana.com/news/215735/1/reports-about-child-slavery-in-cocoa-sector-is-fal.html
* Chocolate - the facts
"Big Chocolate" is a business term assigned to multi-national chocolate food producers, much akin to the terms assigned to "Big Oil" and "Big Tobacco".
According to fair trade proponents including Ghanaian cooperative Kuapa Kokoo"Big Chocolate" companies are Kraft (after their purchase of Cadbury plc in March 2010), Mars, Nestlé, and The Hershey Company. Together these companies process about 12%[citation needed] of the world's 3 million tons of cocoa each year.
http://www.newint.org/features/1998/08/05/facts/
Lihtne aritmeetika (mitte maksumaksja raha eest tehtud arvamuste küsitlus või poliitlojuste poolt teostava statistika)
kinnitab,et vähemalt 8 igast 10-nest Eestis ärasöödud zokolaadikommist või tahvlist sisaldab vähemalt 80%
Aafrika lapsorjade poolt toodetud toorainet,mis toovad rahvusvalistele kommimonopolidele sisse ülikasumeid.
Misasi on Slave-Free Chocolate ???
Allolevast saavad lapsed teada:
http://vision.ucsd.edu/~kbranson/stopchocolateslavery/main.html

Feja Räim  2011-10-27 10:52:39
Kommenteerides eespool olevaid kommentaare, tuleb tunnistada, et suur osa eesti rahvast tahab, et nende lastest saaks klassikalise ja süstemaatilise hariduse omandamise asemel - olgu siis üldhariduskoolis või ülikoolides - autodidaktid, st iseõppinud. Paraku ei tunnistata kusagil sellist haridust, rääkimata selle akadeemilisest küljest. Selline "koolitus" on ajaraiskamine. Iseõppimisega võib tegeleda kooliväliselt ja soovitavalt elukestvalt. Ilmselt on harimatus Eestis ikka juba nii üldine, et isegi hariduse vundament on hävinud. Lisaks, õpetaja palk ei pea olema seotud mitte keskmise palga või koguni lastevanemate sissetulekute suurusega, vaid õpetaja tõõkohustustega ja kohustuslike väljaminekutega, mis on kahtlemata palju suuremad keskmistest kohustustest.

Enn Oja  2011-10-27 12:20:39
Pole juhtund sattuma öhelegi tõsiseltvõetavale uurimusele mis väidaks et SUUR osa rahvast soovib iseõppiaid. Selle 'suure' osa rahvast vaimne tase taolise mõtlemiseni ei küünigi.
Miss on sisulise iseõppimise eelis vormilise kuulamisõppimise ees? Põhiliselt see et iseõppia teeb asja endale selgeks süvitsi sest muidu ta ei suudaks järgnävas tühjusele toetuda. Kuulamisõppia laseb suureosa teisestkõrvast välja ning katsub kellegi teisearvel või olusid ärakasutades (nagunii tuleb ta lõpunivedada et näitajad oleks korras sest muidu onn õps vilets) midagi kuidagimoodi mahateha. Mis sellise õppimise tulemusonn on selge mejje igapäävapiltijälgides. Koolisõpitust onn unustatud rautselt 90%, kuidagi mällujäänd alla kümnendikust vähämalt 90% ei osata jällägi kasutada. Ei eita et osa neist alkklassi tasemelemaandunuist onn omal kohal seinaladumas või treipingitaga või mutreitkeeramas ent ka need kohad vajavad täitmist. Selgelt suuremosa aga kas jõukohast rakendust ei lejjagi või on tänu tutvustele või vigasele valikualusele või juhusele valel kohal.
Kuulamisõpilasest ei saa kunagi millegi loojat, temast tuleb paremaljuhul ää reatööline. Elu viivad edasi aga iseõppiaist loojad. Eks nendegiseas ole liigliha sest juba nad ise ei suuda enda sobivust mõnele alale innata ega kohasematvalida.
Eelkommitule toetudes kordangi et keskkoolis ei tohi olla kohta nn kuulamisõpilastele, see päästaks ka ülikoolid igapäävaelu pidurdavatest vormilistest kohatäitjatest.
Meil võimutseb ültse vale arusaam nagu kõrgkool on midagi ülimat ehki sisuliselt on tegemist samuti KUTSEkooliga! Millegipärast meil oopis vastandatakse ametit kutsele ega suudeta eristada ametit ametikohast.

hoooooooooo  2011-10-27 14:25:20
Oja Enn! Sinu kirjakeel ja mõtemaailm näitab küll, et oled süvitsi koolis käinud, sest arengutasemelt ja kirjaoskuselt jääd keskmisele eestlasele alla :-}} Ega sul polnud vajagi metsavhina Alutagusel haridust, ulgusid seal huntidega võidu, sõid seeni ja marju, mida seal ikka leidub, kui sõbrad linnast enne ära ei korja. juua said metsakuivendus kraavidest ja elu missugune. Tunnen kohe kadedust sinu üle, milline looduse laps. Kas ka praegu elad seal üksinda metsas ja hulgud koos huntidega, või on ka uus kord linna peletanud.

to oja   2011-10-27 17:23:55
kui ei suuda korralikult eesti keeles kirjutada, siis kobi tibla delfisse . jäta juba see eesti keele MÕNITAMINE .

Mull&Moll  2011-10-27 17:44:26
Enn Oja 2011-10-27 12:20:39
Pole juhtund sattuma öhelegi tõsiseltvõetavale uurimusele mis väidaks et SUUR osa rahvast soovib iseõppiaid. Selle 'suure' osa rahvast vaimne tase taolise mõtlemiseni ei küünigi. ...
....Ei eita et osa neist alkklassi tasemelemaandunuist onn omal kohal seinaladumas või treipingitaga või mutreitkeeramas ent ka need kohad vajavad täitmist. Selgelt suuremosa aga kas jõukohast rakendust ei lejjagi või on tänu tutvustele või vigasele valikualusele või juhusele valel kohal.
Kuulamisõpilasest ei saa kunagi millegi loojat, temast tuleb paremaljuhul ää reatööline. Elu viivad edasi aga iseõppijaist
loojad....
Härra Enn Oja räägib asjalikku juttu,sest näieks kasvõi altoodud tegevustega elu edasi ei vii ja eriti just praegu,
pederastide ja poliitpervertide totaalse pealetungi tingimustes:
* Tissindus
* Sihitu ja mittesihtotstarbeline koinimine
* Majoneesimine
* Lambottimine ( Welcome to Estonia,rulluisid.kokaraamat...jne.)
* Pentussimine
* Jne. ...
Ja ka allolev,küllatki ühekülgne kraaksatus, ei vii elu edasi:
hoooooooooo 2011-10-27 14:25:20
Oja Enn! Sinu kirjakeel ja mõtemaailm näitab küll, et oled süvitsi koolis käinud, sest arengutasemelt ja kirjaoskuselt jääd keskmisele eestlasele alla :-}} Ega sul polnud vajagi metsavhina Alutagusel haridust, ulgusid seal huntidega võidu, sõid seeni ja marju, mida seal ikka leidub, kui sõbrad linnast enne ära ei korja. juua said metsakuivendus kraavidest ...
...Tunnen kohe kadedust sinu üle, milline looduse laps. Kas ka praegu elad seal üksinda metsas ja hulgud koos huntidega, või on...
Sellisest kraaksatusest on lihtne välja peilida ka seda,et selliste kraaksatuste saatel saabub lõplik ja jäädav
lolliksminek nii või naa ja nii või teisiti.

Mull&Moll  2011-10-27 18:13:41
VIGADE PARANDUS.
Vead tekkivad Mull Änd Mollil täiesti mõttetu mõtete liigutamise ja liigse kiirustamise tagajärjel.
Ka venelased ütlevad:"Тише едешь - меньше русский."
* NB! Ei tohi põllul või harimata aianurgas umbrohuna kasvavat lambanisa (Equisetum arvense L.) segamini ajada
soos kasvava mürgise lambanisaga (Equisetum palustre L.).
Mürgine lambanisa sobib Eestis hästi sperkõrgtenoloogilise nanokulla tootmiseks kööginurgas,sest
lambanisas olevad kullaosakesed ei kleepu omavahel kokku ( See on muul viisil NANOKULLA kätte saamisel väga suur probleem).
Alati alustatakse tünga kuivatatud osjapulbriga.

reformija  2011-10-27 19:41:53
Olukord on selline, et palkasid tuleb hakata vähendama, ka õpetajatel.

vaagija  2011-10-27 22:59:21
Enn Oja = Mull&Moll
Pole oluline, kas nad on üks või kaks isikut - tolku ei ole neist kummastki. Mida nad siin taotlevad? Kas seda, et keegi neid ei loeks? Sel juhul on nad vaid leheruumi risustajad. Mind nad eriti ei häiri, sest mulle on nad tühi koht - ainult edasikerimise aega raiskan.
Ehk peaks keeleinspektor Tomuski kohale kutsuma - teeb korraliku trahvi riigikeele tahtliku mõnitamise ja keeleseaduse rikkumise eest?

Ilves ja õpetajad  2011-10-28 07:05:32
Rahva hääl Delfist:

Mulk
28.10.2011 00:26
President, kes käib mingi USA saatkonna tegelase najal nutmas, et riik vaene ja tema näljapajukil räägib iseenda eest. Ots otsaga veab välja Ärma talu rendisummadest, vaene naine peab viiulimänguga listeenistust otsima ja tänu nüüd sellele raamatuhaltuurale veab ehk kevadeni välja, siis saab jälle 5 aasta puhkuseraha ehk toetab ka EAS.

Kõik räägivad kuidas emand Ilves rabab ja keegi kobise poolt sõnagi kuidas Toomas Hendrik möödunud aasta detsembris Ansipile ja Laarile võimu kindlustas. Toomas Hendrik tegi sajandi diili, kus oma tagasivalimise nimel sekkus Riigikogu valimiskampaaniasse. Punnitades põski ehitas oblastit, rahva ja riigile olulised teemad asendati Savisaarega , kus valedest ja pooltõdedest haljas russofoobia pidi saama palsamiks tavaeestlase alaväärsusele. Sellega sai Ilves veksli tagasivalimiseks ja võib edaspidigi kindel olla, et perekonna arved saavad Rahandusministeeriumi aktsepti. Meil pidavat olema demokraatia ja õigusriik!?
Läbi aegade on igas Eestimaa koolis olnud oma õpetaja Laur, kes andnud meile kõlbluse mõõdikut kogu eluks, president on oma tarkuse omandanud võõrsil ja temal pole meie õpetajatest sooja ega külma, peaasi, et matsirahvas ta arved maksaks.


Mull&Moll  2011-10-28 10:20:06
vaagija 2011-10-27 22:59:21
Enn Oja = Mull&Moll
Pole oluline, kas nad on üks või kaks isikut - tolku ei ole neist kummastki. Mida nad siin taotlevad? Kas seda, et keegi neid ei loeks? Sel juhul on nad vaid leheruumi risustajad. Mind nad eriti ei häiri, sest mulle on nad tühi koht - ainult edasikerimise aega raiskan.
Ehk peaks keeleinspektor Tomuski kohale kutsuma - teeb korraliku trahvi riigikeele tahtliku mõnitamise ja keeleseaduse rikkumise eest?
Härra Vaagia kommentaar on väga hea.
Muidugi,vigadega ei tohi kirjutada ja Mull änd Moll teab seda väga hästi.
Mull änd Moll oskab isegi ilma vigadeta kirjutada ja mitte ainult oma keeles,vaid ka võõras keeles.
Seda muidugi tingimusel,kui tal selleks viitsimist on.
Aga seda tal ju pole.
Eksjuuu ???
Ränk ja eksitav ladinakeelne viga sai ära parandatud.
* NB! Ei tohi põllul või harimata aianurgas umbrohuna kasvavat lambanisa (Equisetum arvense L.) segamini ajada
soos kasvava mürgise lambanisaga (Equisetum palustre L.).
Mürgine lambanisa sobib Eestis hästi sperkõrgtenoloogilise nanokulla tootmiseks kööginurgas,sest
lambanisas olevad kullaosakesed ei kleepu omavahel kokku ( See on muul viisil NANOKULLA kätte saamisel väga suur probleem).
Alati alustatakse tünga kuivatatud osjapulbriga.
Kuid kas nõustumine härra Vaagia kommentaariga on mõtekas ja mõstlikult kaval?
Kui ma ei oska Iseennast mõistlikult üle kavaldada,siis kuidas ma mõistan Teisi mõistlikult kavalalt lollitada "
Mis kasu on sellest,ette olla inimene,kui ma ei oska teda kasutada,sest ma ju tean,et vähe on sellest,et olla inimene,
on vaja veel osata teda ja eriti seda,mis on temas, ka kasutada.
Miks tavaliselt ei arvestada sellega,et milline ka poleks haridus ja haritus,mõistus on igal juhul vajalik?
Miks need,kes tahavad,otsivad võimalusi olemasolevast olukorrast välja vingerdamiseks ja need,kes ei taha otsivad
olemasolevas olukorras püherdamiseks õigustusi ?
Miks on alati need,kes otsivad võimalusi vähem haritud,kui need,kes otsivad võimalusi ?
Miks on alati need ,kes otsivad võimalusi,armetus vähemuses ja need,kes otsivad õigustusi,üüratus enamuses?"
Miks kirve vars on just selline,nagu see on ?
Miks on vars sitalabida külge kinnitatud teistsuguse nurga all,kui vars suhkrukühvlil ?
Miks on hauakaevaja labidas alati filigraanselt viiliga teritatud,kuid mitte kunagi elektrikäiaga ?
Misasi on Trickle - Up tüngakatekooriasse kuuluv ürgtüng küllatki tülika umbrohu - põldosjaga?

Mull&Moll  2011-10-28 10:20:57
Eesti lapse jubejutud
Koostanud Ilona Martson
Toimetanud Nele Otto
Täheke ja Tänapäev 2008
ISBN 978 - 9985 - 62 - -692 -4
Esimesele Tähekese jubejuttude võistlusele aastal 2006 saabus ligi 200 ja teisele üle 500 ülimalt jubeda
ja hingekriipiva jubejutu.

Õudne jutt (lk.76)

Elas kord naine.Ühel hallil ja vihmasel päeval leidis ta maast oma lapse käed,pea ja keha.
Ta oli nii kurb ja meeleheitel,et õmbles oma lapse jälle kokku nagu nuku.
Laps läks järgmisel päeval õue.Kõik teised lapsed mängisid liivakastis.
Kokkuõmmeldud laps läks nende juurde ja hakka teisi lapsi hammustama.
Kõik,keda ta hammustas,muutusid zombideks ja hakkasid omakorda hammustama.
Lõpuks olid kõik zombideks muutunud.
Kui sa kunagi nukku õmbled,siis vali materjali hoolega !
Lhtsustatult mälu järgi.
Alloleval viisil ütles vist Mark Twain,aga Mull änd Moll võib ka eksida.
Kui ei osta ajalehti ja ei loe neid,siis Sina ei tea mitte midagi.
Kui sina ostad ajalehed ja ka Kesknädala,siis Sina tead kõike valesti,
mistõttu Sina ju teed ka kõike valesti.
Eksjuuu???
Trickle - Up tüng.
Üks tüng paljudest.
Ja kui ei viitsi kulda vaaritada põld- või sooosjast (Зола болотного хвоща содержит 600 г/т золота, что в 6000 раз выше уровня его среднего содержания в почве.) siis saame kätte kuivatatud osjast hea loodusliku materjali nii
pussitera filgraanseks lihvimiseks, kui ka olluse hammaste teritamiseks ja valgendamiseks ürgse ürgeesti occulttüngaga ja
ka ürgseid mikse ja määrdeid ( näieks kuivatatud osjapulber puhtalt või miksituna + ooker+ kasetõrv+ haavatõrv + kuuse-
või männivaik+ hea ja mage searasv + kasemahl ... jne.) väärtuslikeks inimkatsetustega ISEENDA LIHAKERE PINNAL
JA LIHAKERE SEES,sest ainult nii saab kätte kõige paremad tulemused
Kui on hobune,siis saad lihtsalt,odavalt,kiirelt ja lollikindlat ravida haava ilma mädanikuta nii kabjal kui koival.
Kui on tekkinud positiivsed kogemused hobuse koivaga,siis tekkivad positiivsed kogemused ka Iseenda kürvaga.
Eksjuuu ???

Mull&Moll  2011-10-28 12:34:27
Mitte miski muu ei lähenda erinevaid inimesi teineteisele nii hästi ja just nii,nagu üheskoos tehtud lollused.
Öeldu kehtib eriti hästi 101-he rahvaasemiku kohta Toompeal.
Mull änd Moll ei mäleta enam seda aega,millal ta viimati putkast ajalehe ostis.
Mull änd Moll mäletab hästi seda aega,millal ajalehed osteti putkast ainult selleks,
et neisse saaks pakkida poest ostetud heeringaid,sest poes kotte ei olnud.
Ostes põrsast kotis,nõudke,et see oleks tehtud läbipaistvast polüetüleenist.
Igast põrsast kasvab välja kesik ja igast kesikust kasvab välja kult või emis.
Kui läbi läbipaistva koti on näha,et kotis on kultpõrsas,siis pole vaja mingit
kultust selleks,et sellest ei saaks teha orikat.
Mull änd Moll ei koti,ei aja kägu,ei aja jama ja ka ei lollita lihtsameelseid.
Eksjuuu ???
Pederastide,poliitlojuste ja meediavärdjate jätkuvalt jätkusuutlikku (massoonide ehk vabamüürlaste
sala-võtme-märgu-tegusõna) pealetungi tingimustes on väga kasulik jägida kõikvõimalike lolluste paljunemist.
Näide netist ilma ajaleht ostmata ja seda läbi lugemata.
Erich Krieger: tätoveeringud andsid mulle uut müstilist energiat (39)
Maria Karumets
28. oktoober 2011, 07:03
http://www.ohtuleht.ee/449573
" Milline poleks haridus või ka haritus,mõistus on igal juhul vajalik," mõtleb,filosofeerib,analüüsib, arvab
ja ütleb Juula,kes on teatavasti filosoof - usukannataja,mistõttu on ta ka küllaltki trendi-brändi ja tüngateadlik
kõikvõimalikes fiskaalmajanduslikes küsimustes,nagu ka nahale sodimise,naha nülgimise ja naha üle kõrvade tõmbamise
küsimustes."
" Naisele tulid pildid üllatusena ?"küsib Affanassi
" Iga üllatus peab olema innovatiivne,sest ainult nii müüb üllatus ennast hästi," arvab härra Larry Lammaskaru
" Kui ükskõik millisele isasele tätoveerida kürva otsa parm ja eesnaha otsa tätoveerida parmu ja liblika tiivad,
siis tiivad hakkavad liikuma ka ilma ajumahlasid liigutamata ja selline tiibade liikumine on nii innovatiivne
kui ka atraktiivne,"mõtleb,analüüsib, arvutab,kalkuleerib ja ütleb doktor Kukkkägu.
" Olen nõus tiibade liigutamise kontrollimisega,"arvab ja ütleb Juula,kes on teatavasti fioloof-usukannataja ja
küsib:" Kas Enn Eesnahk on minuga nõus ?

gra  2011-10-28 13:39:42
kus see õhuke riik on? tassite seljakotiga raha erakonnale! peaksite sama palju palka saama nagu normaalsed inimesed, siis võiks öelda, et riik on õhuke

Ise ei suutnud? Nüüd kiunute  2011-10-28 18:25:00
Opositsioonis kiljuda on neil kerge kui ise ei pea selleks raha leidma.

Miks õpetajate palgad ka siis madalad olid kui keskerakondlasest Reps haridusministriks oli?

Mis takistas siis Keskerakonda õpetajate palkasid tõsta?

Vastake,opositisoonis kiunujad

Kadri  2011-10-28 19:05:17
Oi , üks reformikas on kui nõelast torgatud, lausa kiljatab.Kui Reps oli haridusminister, oli õpetajate palk veel selline, et ei pidanud miitinguid korraldama hakkama.Aga millised on hinnad tänasel päeval, palk on ikka sama.Suurem enamus õpetajatest on ka reformikad, seega andku praegune ülbikutest valitsus vastust.

Eelmine | 1 | 2 | 3 | 4 | Järgmine

Nimi 
E-mail