![]() Keskerakonna Läänemaa piirkonnal oma koduleht
صاحب ┌∩┐Zaheeb┌∩┐
2010-09-30 00:31:37
Esimese sammuna oma koduleht.
Ühel hetkel distantseeruvad venemeelsest ja korrupteerunud Tallinna peakontorist ning läheb ka Läänemaal elu mõistlikult edasi. Teistpidi tähendaks see poliitilist enesetappu nii mõnelegi Läänemaa keskerakondlasele, kelle seas on ka tublisid inimesi, kes oma riiki ja rahvast teenida tahavad.
kuule zaheeb
2010-09-30 01:13:27
esiteks kirjutatakse "korrumpeerunud"
teiseks keskerakond on kõige vähem korrumpeerunud erakond eestis, kuna ta on kõige vähem olnud võimul.
Läänemaa Keskerakond
2010-09-30 07:53:18
Palun külastage meie Läänemaa kodulehte:
http://laanemaa.keskerakond.ee/tule-meiega.html
Tõnis
2010-09-30 12:18:00
Kuule "kuule zaheeb"!
Kõige vähem korrumpeerunud erakonnad Eestis on Riigikogu-välised erakonnad. Riigikogu-erakondadest on Keskerakond tõesti libaparempoolsetest vähem korrumpeerunud, koos SDE ja Rahvaliiduga, kuid rohkem rohelistest. Saavutus?
vaagija
2010-09-30 23:58:26
Zahheeb unistab päris sihiteadlikult meile proletariaadi üheparteilist diktatuuririiki, kus kõik see opositsioon, kes ei ole meie poolt - rahvavaenlasteks kuulutada! Me kõik oleme seda juba näinud.
Õnge Enn
2010-10-02 10:02:37
Kui korrumpeerunud oleks keskerakond siis kui ta võimul oleks?
Ma ei julge Teie kodulehte külastada. Ausalt. Korra kiikasin teie noorte arvamusliidrite Kutseri ja Simsoni blogisid ja ... andke andeks!
vaagija
2010-10-02 15:00:17
Tubli - Õnge Enn, mine parem juku Kes-Kus-i kommenteerima, kindlasti saad oma hingerahu tagasi!
Õnge Enn
2010-10-02 15:30:00
Vaata vaagija- KesKus on kultuurileht, Kesknädal huumori ja palaganileht! Need on kaks ise asja!
vaagija
2010-10-02 16:48:15
Õnge Enn
Sul on oma arvamusele õigus, mina arvan vastupidi. Ja veel üks konkreetne küsimus: miks siis sinule, nii kultuursele isiksusele, üldse ei meeldi kultuur ja meeldib hoopis palagan - kus on loogika?!?
2010-10-02 17:19:45
Oleme 2 pensionäri Läänemaalt. Vabandust aga Keskerakond on meile teinud ainult halba ja venemeelsus on vastuvõetamatu. Meie oleme mitteõiged eestalsed ja ei hääleta Keskerakonna poolt.
vaagija
2010-10-02 17:40:55
to nimetu
Oi kui huvitav, rääkige meile ka, et mida see Keskerakond teile kurja tegi ja milles see venemeelsus nii vastuvõetamatu teil on: kas tahate meile ka nagu Lätimaal, kus Riias on venelane linnapeaks ja kaugel see vene valitsuski Lätis enam on? Kas siis meeldib rohkem - paha Savisaar suutis suurt vene parteid meil vältida ja eestistas kõik venelased ja õpetas neile eesti keele selgeks - no küll on paha Savisaar, ma tulen vist ka teie punti. Olete nõus?
5+vaagiale
2010-10-02 18:13:56
Läänemaa noorteklubi toetab teie mõtteavaldust.
Läti tee on Eestile hoiatuseks.
vaagija
2010-10-02 19:28:23
Jääb veel lisada, et just praegu ütles Riisalu TV3-s: peame rohkem lootma Savisaare targale muulaste poliitikale, millega isegi Gräzin oli sunnitud nõustuma.
Saame vist mõne tunni pärast teada ja kui osutuvad ennustused tõeks, siis julgen väita, et pärast Algirdas Brazauskase lahkumist on Edgar Savisaar Balti riikide kõige targem poliitik: ainult tema suutis rahumeelselt eestivenelastele käe ulatada, tänu millele jäi ära suure vene partei teke meil, kelle kaudu oleksid ka meil varsti venelased võimul. Meil seda aga tänu Savisaarele karta ei ole - heatahtlikkusega suudame palju rohkem, kui vägivallaga - ütleb ju hästi vene kõnekäändki: nasilno mil ne budeš - vägisi armsaks ei saa.
juku
2010-10-02 21:25:01
väsimatu vaagija teeb ikka vahet eestlasel ja venelasel (kui vaja siis ta röhib sea kombel teiste peale, et vahet ei tohi teha). Vaagija- oled Lätis käinud, Leedus- mitte keegi seal ei tunne sinu jumal Edgarist- isikukultusega ei tasuks liiale minna, oled niigi haige aga aina hullemaks lähed.
vaagija
2010-10-02 22:07:23
Ahaa, haige juku soovib Eestisse samasugust tugevat vene parteid, nagu on Lätis??
Õnge Enn
2010-10-02 22:59:36
Kuule vaagija, aga miks ka mitte? siis oleks korrapealt selge, kes on kes! Ja Savisaare rahvuse üle ei ole vaja diskuteerida- see, et kasuisa eestlane on, ei tee sind eestlaseks!
Muuseas, vaagija, uuri ikka natuke olusid ka. Läti venekeelne elanikkond on pea pool Läti elanikkonnast ja see koosneb hoopis teist tüüpi venelastest. Lätti toodi kordades rohkem poolharimatuid lihttöölisi kui Eestisse. Soeta mees omale mõni tolleaegne läti tuttav ja ta räägib sulle, kuidas need burkadega tegelased kohale toodi, isegi kohvreid ei olnud, vähene varanatuke vanasse tekki mähitud. Jah, oli pärastsõja aegne raske aeg, kuid need migrandid majutati lätlastelt võetud eluruumidesse, ja mis kõige hullem, jäeti harimata, samas toonitati, et on kõige paremad ja kultuursemad. Tead, mis on burkad? Vanast vatijopest õmmeldud jalanõud, tükk autokummi tallaks. Ja sellised tulid veel ka 60 aastate alguses isega siia, Tamsalusse, teraviljasaaduste kombinaati ehitama! Kiida aga kiida oma Savisaart, aga vaata, et sa pärast kibedaid pisaraid valama ei hakka!
;)
2010-10-03 11:25:39
Läänemaa Keskerakond 2010-09-30 07:53:18
Palun külastage meie Läänemaa kodulehte: http://laanemaa.keskerakond.ee/tule-meiega.html ---- Miks sa seda jama siin reklaamid?
;)
2010-10-03 11:35:11
vaagija 2010-10-02 17:40:55
to nimetu Oi kui huvitav, rääkige meile ka, et mida see Keskerakond teile kurja tegi ja milles see venemeelsus nii vastuvõetamatu teil on: kas tahate meile ka nagu Lätimaal, kus Riias on venelane linnapeaks ja kaugel see vene valitsuski Lätis enam on? Kas siis meeldib rohkem - paha Savisaar suutis suurt vene parteid meil vältida ja eestistas kõik venelased ja õpetas neile eesti keele selgeks - no küll on paha Savisaar, ma tulen vist ka teie punti. Olete nõus? ----- Alustuseks fakt: Edgar Savisaar on rahvuselt venelane hoolimata sellest kelleks ta ennast ise nimetab. Mis puutub suurde vene parteisse, siis keskerakond tundub olevat Ühtse venemaa puudel. Leping Ühtse venemaaga on siiani salajane.
vaagija
2010-10-03 11:55:02
Nimetule
TUNDUB ei tähenda, et on.
JB
2010-10-03 16:35:55
to vaagija
Savisaar eestistas kõik venelased ja õpetas neile eesti keele selgeks?!;) Kas sa ikka ise ka aru saad kui absurdsed sellised väited on? Ja kui naeruväärne on nende väidete esitaja? Te ei suuda oma erakonna "ei kommentaari" tegelastelegi eesti keelt selgeks õpetada. Ja mis oleks siis halba vene erakonnas Eestis? Vähemalt oleks teada, kes on nende valijad ja mida neile lubatakse. Nende võimuletulek on vägai vähetõenäoline. Kahju tekitab selline erakond vaid Keskerakonnale, kuna võtab talt enamuse valiajid ära (meenutagem, et eestlaste seas on keskerakonna toetud u 15%), tänased valitsuserakonnad ei kaota midagi. |