Logo
13. juuni 2018
23 (1104)

Väljaandja:
MTÜ Vaba Ajakirjandus

Kesknädal jätab endale õiguse
kommentaare tsenseerida
Prindi

Reformi hinnatõusude vastu 12 000 allkirja

Lemme Krimm  2007-12-12 08:26:15
Reformierakonna taga on ju vabamüürlased. Savisaar hoiaks hindu kontrolli all.

Glue Stick  2007-12-12 10:04:25
Palju Savisaare vastu allkirju kogus.

tuhha  2007-12-12 10:55:54
Ja kui palju allkirju on Savisaare hinnatõusude vastu?

Oh kui armsad  2007-12-12 11:00:37
on eesti rahvale Reformierakonna tehtavad hinnatõusud!

ants  2007-12-12 11:53:17
Ja jälle ei lastud kommenteerida!!Küll olete araks muutunud, et kommentaare läbi ei lase!

erak  2007-12-12 12:10:07
Antsuke,ära siis sõima,ole objektiivne. Sedasi peaksid tegema kõik portaalid,et ei laseks läbi rõvedat sõimlemist nagu delfi või "Postimees".

meg  2007-12-12 13:45:06
Savisaar pakkus välja-loobuda maamaksust aktsiisimaksu vastu,Ansip polnud nõus,see olevat EL kooskõlastatud. Huvitav,mis on VEEL kooskõlastatud rahva teadmata?

Piip  2007-12-12 14:37:09
Aru ma ei saa - mäletan Ansipi esialgset juttu paari aasta tagant (mil eesti pidi veel reformierakonna kindla sõna järgi 2007 aastal Eurole üle minema) ja siis ütles hr. Ansip, et ees seisab hinnatõus seoses Eurole üleminekuga ja kõige sellega seonduvaga - aktsiisimaksude tõus sealhulgas. Nüüd on hinnad ja suurepalgaliste palgad juba vähemalt aasta ja üle selle galopperinud ülesse, keskmised ja alla kesmise palgad, pensionid ja toimetulekutoetused püsinud samal kohal kus enne hinnatõusu algust. Eurole üleminekut pole aga veel mitte silmapiirilgi näha! kas jälle rahvale valetamine? Ja kui nüüd rivaalitsevad parteituusad omavahel selle hinnatõusu juures nagu paharetid saunataga kauplevad - siis tekib minul küsimus , kas selleks hinnatõusuks on ikka üldse olnud seda põhjuseks toodud objektiivset vajadust? Või on see kõik jälle üks suur rahva petmine eesmärgiga veelkord asjaosalisi selle pseudo-majanduslike võtetega ja kokku laenatud "eduka" ühiskonna klantspildi ning kassikullasäraga ära lollitada?

Küsimus Lemme Krimmile  2007-12-12 14:38:31
Mul kees täna hommikul kohv üle. Kas Te saaksite palun järele vaadata ja öelda mida see vabamüürlaste tõlgenduses tähendab ja mida Siioni tarkade salaprotokollides selle kohta on öeldud? Kas on tegemist vandenõuga? Ja milleks ma pean valmis olema?

Lemme Krimm  2007-12-12 16:09:46
Küsite vargalt! Kui huvitab, mida räägitakse Salaprortokollides, siis lugege ise, kui lugeda oskate. Tänapäeval ei tea, kui palju keegi on üldse nuusutanud kirjatarkust, aga nii valmis sõna võtma maailma asjadest oma mätta otsast.

elmar  2007-12-12 19:11:47
Kes on aasta parm? Valib asotsiaalministeerium: //www.asm.ee/

plapla  2007-12-12 21:57:40
Kuule L.Krimm,oled sa tõesti vaimupuudega või.Vabamüürlased,Salaprotokollid seleta lahti kui oskad või tead.Ega seda aru sulle küll vist pole antud,nagu su suurele juhilegi.

Lemme Krimm  2007-12-12 22:52:52
Loe ise Salaprotokolle. Ma ei viitsi enam siin nämmutada ihale lollile. Aadress on enne siin olemas, praegu ei lubata seda muöl avaldada.

ARVAJA  2007-12-12 23:20:44
Räägin Teile natuke Euro'st . Sain täna planketi Kas üleminek eurole põhjustas hinnatõusu? Arusaamad ja tegelikkus Toon ära lõigu Kas elu eurodes on kallim? (1) Kas hinnad tõesti tõusid pärast euro kasutusele võttu? Jah, mõned küll, kuid hinnad tõusevad igal aastal jooksva inflatsiooni tõttu, mis ei ole seotud teisele vääringule üleminekuga. Keskmine inflatsioon 2002. aastal, euro kasutusele võtmise aastal, oli sama kuiaasta tagasi - 2,3%. See tähendab, et ostukorv, mis maksis 2001.aastal supermarketis 100 eurot, maksaks 2002. aastal keskmiselt 102,3 eurot. (2) Kas eurole üleminek tõi kaasa kõrgemad hinnad? Jah, kuid ainult vähesel määral. Tegelikult hinnatakse keskmist tarbijahinna tõusu seoses euro rahatähtede ja müntide kasutuselevõtuga vaid 0,1-0,3% selle aasta normaalsest 2,3%-lisest inflatsioonist. Seega, kui keskmine hinnatõus 100-eurose ostukorvi pealt mis me supermarketis ostame, oli 2,3 eurot siis sai selle hinnatõusu puhul euro kasutuselevõtuga olla seotud vaid kuni kolmkümmend eurosenti. Ülejäänud osa tulenes teistest teguritest. (3) Need on keskmised näitajad! Mis juhtus tegelike hindadega, mida me kõik maksame? Mõned üksikud hinnad küll tõusid päris palju, kuid enamik ei tõusnud ning osad langesid. Hinnamuutused, mille põhjuseks saab tua euroraha kasutuselevõtu, on sektoriti erinevad, näiteks toiduhinnad ja maksud ei tõusnud euro tõttu. Ent autoremondi, juukselõikuse ning mõnede muude teenuste hinnad tõusid. Need hinnatõusud esinesid väiksemates kohalikes kauplustes ja teenindvsettevõtetes, mis kasutasid - vaatamata üleskutsetele seda mitte teha - ära eurot oma hindade tõstmiseks. Oluline on see, et euroraha kasutuselevõtmine lisas vähe inflatsioonile ja elukallidusele enamike europiirkonnas elavate kodanike jaoks. (4) Miks siis tundub, et kõik süüdistavad kõrgemates hindades jusr eurot? Paljud meist üle kogu Euroopa on veendunud, et just euro tõi endaga kaasa hinnatõusud. Tarbijate arvamusküsitlused näitavad seda selgelt. Kuid tegelikkuses tundusid hinnatõusud meile palju suuremad, kui tegelik hinnainflatsioon - isegi riikides, kus inflatsioon langes. Meile on jäänud selline mulje seetõttu, et euroraha kasutamise alguses tõusid ebatavaliselt just mõnede tihti ostetavate kaupade hinnad, nagu näiteks tass kohvi kohvikus, leib, autoremont, pilet spordiüritusele või juuksurikülastus. Need igapäevased ostud mõjutavad meie arusaamu rohkem kui harvemad, aga palju suuremad ostud, mille puhul hinnad tõusevad vähe või üldse mitte. Meie arusaamad inflatsioonist kujunevad seoses väiksemate esemetega, mille eest maksame oma taskust. (5) Mida võeti ette, et vältida põhjendamatuid hinnatõuse, ning mida saab teha tulevikus? Sularahavahetuse ettevalmistamisel võtsid Euroopa Komisjon ja riiklikud asutused meetmeid kindlustamaks täpset hindade muutumist, töötades koos keskpankade, tarbijaorganatsioonide ja jaemüügiettevõtetega, et ennetada kuritarvitamist hindade tõstmisel. Näiteks jagati jaemüüjatele laialdaselt ühe-ja kahesendiseid euromünte, et hoida ära hindade ümardamist. Need meetmed olid väga tõhusad ja põhjendamatud hinnatõusud piirdusid kohalike kaupluste ja teenustega, mis ei kuulunud üleriiklike või tööstusalaste kokkulepete alla ning kus kohalik konkurents oli vähene. Kui teised liikmesriigid võtavad euro kasutusele, pööratakse sellistele problemaatilistele sektoritele erilist tähelepanu, et vältida kuritarvitavaid hinnatõuse.

meg  2007-12-12 23:20:45
antud www.keskerakond.ee/maksud ei avane.Mis on valesti?

edg  2007-12-13 00:17:13
Valige mind! Kui keegi tahab hindu tõsta ütlen kindlalt: EI! Migagi ei tõuse, sest NII EI TOHI! Kui tundub nagu "kontrolli all" olevad hinnad on ikkagi tõusnud, siis tõus ise oligi "kontrolli all", mitta stiihiline! 25 000kr. netopalk kõikidele, (kes selle on osanud välja teenida) on tehtud!

Vanapaks  2007-12-13 10:23:33
Könnid ma köhin teie 96 000 hääle peale!

Arvajale  2007-12-13 15:10:38
Kui Sa oleksid sel ajal kui Soome Euroopa liiduga ühines Soomes elanud, siis pleksid sa seda põlastustväärset rahva lollitamist ja kirbutsirkust ise omal nahal tunda sanud. rahvale räägiti enne euroreferendumit meilegi nii tuttavat juttu sellest, et kohe, Eurogliiduga liitumise järel ühtlustuvad Euroopa madalamatega ja langevad oluliselt peaaegu kõigi toodete, esmajärjekorras esmatarbe ja toidukaupade hinnad. Samas lubati, et Soome ja soomlased hakkavad kohe-kohe elama samal tasemel nagu Prantsusmaa, Holland ja teised Euroopa rikkamad ühiskonnad. Tulemuseks oli see , et Euroopa Liiduga ühinemise tulemusel alandati jahu , suhkru ja veel mõnede kaupade hindu tõesti paarikümne penni (kaduvväike summa) võrra - ja 3-4 kuu pärast olid hinnad juba tagasi ja galopeerisid seniolnutest kiiresti-kiiresti kõrgemale - jättes kaugele maha Euroopa odavama hinnataseme. Samas, oma majandusliku avatuse ja innovaatilise atraktiivsuse poolest igasuguste uuringute esireas olemisele vaatamata on Soome siiski oma ühiskonna rikkuselt ühes jaos Euroopa vaesemate ühiskondadega. Kuigi loomulikult, on möödaläinud rohkem kui 1o aasta vältel terve Euroopa 10 aastat edasi arenenud. Mis aga puutub eestisse siis siin Ansip ise rääkis , et eelseisva hinnatõusu põhjustab Eurole üleminek ja sellega seonduvate eruronõuete täitmine. Eesti pidi ühinema 2007. Nüüd pole Eurot isegi mitte silmapiiril aga hinnad on lennanud taevasse ilma eurotagi. Vot nii on tegelik elu!

ARVAJA  2007-12-13 21:06:24
To meg: "antud www.keskerakond.ee/maksud ei avane. Mis on valesti?" Valesti ei ole midagi. Kopeerisin sulle järgmise teksti. Ei hinnatõusudele! Reformierakond võtab hinnatõusudega Sinu rahakotist 2008. aastal ligi 4000 krooni. Kas kavatsed sellega leppida? Reformierakond võtab tuleval aastal lapsevanemalt ära ühe kuu emapalga, eakalt inimeselt ühe kuu pensioni ja üliõpilaselt nelja kuu stipendiumi. Kütuse- ja elektriaktsiisi ning käibemaksu kasvu arvelt tahetakse maksumaksjate rahakotist võtta täiendavalt ligi viis miljardit krooni. Tulumaksu alandamine seda ei kompenseeri.Kütuse- ja elektrihinna tõus mõjutab kõiki tootmisvaldkondi ning neil on oluline koht inimeste toidukorvis. Otseselt suurenevad ka kõigi omavalitsuste kulud.Tänavu mais põhjendas peaminister Andrus Ansip aktsiiside tõusu seoses vajadusega minna üle eurole. Täna ei räägi enam keegi kiirest üleminekust eurole - järelikult ei ole ka valitsuse kavandatud hinnatõus põhjendatud. Viis miljardit krooni on liiga suur summa maksumaksja taskust, et lubada seda Ansipi valitsuse taskurahaks. Keskerakond ei kavatse sellega leppida ning algatab allkirjade kogumise Reformierakonna valitsuse kavandatud hinnatõusude vastu. Kui ka Sina pole nõus, et Reformierakond sirutab käe Sinu rahakotti, siis anna oma allkiri selle kurja plaani vastu. Nimi Amet Asukoht/Linnaosa Antud allkirjad (12753) Kui Sul avanes sama tekst, siis tegid kõike õigesti. Eesti Keskerakond Toom-Rtli 3/5 Tallinn 10130 Tel. 6273 460 | keskerakond@keskerakond.ee Ei hinnatõusudele! Reformierakond võtab hinnatõusudega Sinu rahakotist 2008. aastal ligi 4000 krooni. Kas kavatsed sellega leppida? Reformierakond võtab tuleval aastal lapsevanemalt ära ühe kuu emapalga, eakalt inimeselt ühe kuu pensioni ja üliõpilaselt nelja kuu stipendiumi. Kütuse- ja elektriaktsiisi ning käibemaksu kasvu arvelt tahetakse maksumaksjate rahakotist võtta täiendavalt ligi viis miljardit krooni. Tulumaksu alandamine seda ei kompenseeri. Kütuse- ja elektrihinna tõus mõjutab kõiki tootmisvaldkondi ning neil on oluline koht inimeste toidukorvis. Otseselt suurenevad ka kõigi omavalitsuste kulud. Tänavu mais põhjendas peaminister Andrus Ansip aktsiiside tõusu seoses vajadusega minna üle eurole. Täna ei räägi enam keegi kiirest üleminekust eurole - järelikult ei ole ka valitsuse kavandatud hinnatõus põhjendatud. Viis miljardit krooni on liiga suur summa maksumaksja taskust, et lubada seda Ansipi valitsuse taskurahaks. Keskerakond ei kavatse sellega leppida ning algatab allkirjade kogumise Reformierakonna valitsuse kavandatud hinnatõusude vastu. Kui ka Sina pole nõus, et Reformierakond sirutab käe Sinu rahakotti, siis anna oma allkiri selle kurja plaani vastu. Nimi Amet Asukoht/Linnaosa Antud allkirjad (12753) Eesti Keskerakond Toom-Rtli 3/5 Tallinn 10130 Tel. 6273 460 | keskerakond@keskerakond.ee

meg  2007-12-13 22:23:32
Tänan ARVAJA.Loomulikult annan allkirja,helistan sellel numbril.Enne küll proovin netiga.Ma pean reformiste kurvastama,minult nad seda raha ei saa,invapension ei anna välja.

1 | 2 | Järgmine

Nimi 
E-mail