![]() Ei mingeid sobinguid presidendi koha ümber!
Rein
2016-07-20 18:08:30
Meie vaidlused Sinuga Ants tulenesid eelkõige sellest, et sina vaatlesid ajalugu must valgelt, mina kirjeldasin seda lihtsalt hallina, polnud häid ja halbu, nii nagu tänapäeva Eesti poliitikas. Kõik valitsuserakonnad kui ka opositsiooniparteid on oma heade ja halbade omadustega. Keskerakonna puhul tundub mulle kõige halvema omadusena Savisaar, kellest on mingi muumia saanud ja ei suuda aktiivselt erakonda väärikalt esindada. Eks ta enne tema haigust oli muutunud juba parajaks klouniks, oma tibide ja muu õukonnaga, see oli selge suund vene elektoriaadi poolehoiu võitmiseks, aga eestlastele tegi selline palagan rohkem nalja, kuna meie oleme harjunud lääneliku poliitmaastikuga.
Ants
2016-07-20 18:54:12
REINULE Lausa 100 % nõus . Väga õieti oled kirjutanud . Olen ka selles sutes Sinuga päri ,et ma tõesti võtan väga must-valgelt ajalugu . Eks ikka põhjus -iialgi ei unusta ega andesta mõrtsukatele oma isa ja vanaisa surma. . Isa tapeti lausa igaks juhuks ,et temast võib saada rahvavaenlane Nõukogude riigile . Rein kui ka kommunistid Sinu isa ja vanaisa tapaks Sina aga koos emaga ennast metsas pead varjama Siberi saatmise eest , ehk oleks ka Sinu arvamus Nõukogude Liidust must--valge ilma vahetooniteta . Sinu kommentaarid aga siin "Kesknädalas" olid arukad ja rõõm sellise inimesega vaielda .
edu Repsile!
2016-07-20 19:12:52
Üheks suureks sobinguks on ju Nestori upitamine presidendiks oravate poolt ja praegugi ütles Rõivas, et nemad ütlevad 3.aug. , keda toetavad ja ei ole oluline erakondlik kuulumine ! Kiidan Savisaart sellise aruka artikli eest ja võrdlen seda Peeter Ernitsa kiunuva artikliga, kus lubab oma toetusallkirja Repsilt ära võtta sest valimisbukletil on vale ühispilt !! Väga hea oli Repsi esinemine debatil Kallasega TTVs ja soovitan seda korrata . Kui Kaljurand oleks ka presidendi kandidaat , siis oleks hea näha koos Repsiga debatil ! Parim kandidaat on Mailis Reps ja keskfraktsiooni lõhestajad / Ernits/ riigikogus tuleb hukkamõista !
Rein
2016-07-20 19:44:57
Olen Antsuga päri, et kui mul oleksid sellised kogemused NSVL-iga, siis oleks ka minu suhtumine palju isiklikum ja seetõttu oleks ka minu maailmavaade selles kohas palju mustvalgem. Saan Antsust täiesti aru ning ma ei pane seda suhtumist üldse pahaks, palju parem vihata NSVL-i mustvalgelt kui seda samas niimoodi kiita, vähemalt eestlastele, teiste rahvuste eest ei saa sõna võtta, kuna ise olen Eesti peres nii meeles kui keeles üles kasvanud.
Tea
2016-07-21 07:59:45
Siin on lausa kirjavahetus. Võtke oma kamp kokku ja arutage asju viinapudeli taga või keskerakonna halvustajad kolige ümber peavoolumeedia lehekülgedele. Kesknädal on ajaleht, kus pole vassimist ega valetamist ja siia sobivad vaid Keskerakonda soosivad ja sõbralikud kommentaarid.
eelmisele
2016-07-21 08:09:11
minu teada on just keskerakonnas kõige rohkem kriminaale ja viinapudeliga saunas istuda meeldis teie kenale Toobalile.... IRW-IRW
Sven
2016-07-21 08:10:10
Ega siin polegi midagi arutada. Küllap valitsusmeelsed teavad juba, kes saab presidediks. Reform määrab kandidaadi ja kaks kaasajooksikut ja alandlikku võimuerakonda kuuletuvad, sest nad ei taha kaotada oma tulusaid töökohti ja rahva arvamus neile ei loe.Kõige hullem, kui presidendiks saab Paet. ka Nestor oleks vilets president, kes alluks Reformile ja ei erineks praegusest mõttetust presidendist. Reform valib presidendi enda jaoks, kes ei hakka sekkuma nende valede otsuste tegemisse ja kes vaatab parastades pealt, kuidas võimuvõitluse käigus laimatakse Eestimaa parimaid inimesi.
Tea
2016-07-21 08:13:06
Keskerakonnas pole kriminaale. Kriminaalid on Reformi tagatoa kaitsva tiiva all. Toobal on tubli ja aus inimene, keda laimati ja mustati ainult sellepärast, et ta oli Savisaare pooldaja.
Ants avab
2016-07-21 08:19:51
Püha Neitsi Mailise staarkommentaator-advokaat avab enda ja kogu KE lõhestajate Repsi-Simsoni pundi eesmärkide tagamaad.Kõrvaltvaatajana on seda lihtne märgata.
Ants kinnitab, et on KE asutajaliige.Kui nii, siis tegi ta seda koos juhi Savisaarega, kusjuures tema praegused iidolid Reps-Simson olid alles plikatirtsud.Praegu aga pritsib Ants KE esimehe peale tuld ja tõrva ning ei hoia kokku värve, et teda maha teha.Enamgi veel: ta süüdistab Savisaart isegi KE suurima reeturi Seppiku ärahüppamises ja Reformiga liitumises.Kuhu veel? Antsu jutt langeb praktiliselt üks-ühele kokku reformi ja sotsikaakide mögaga, ka siin kommentaariumis ei tee vahet, kas räägib Ants, Kriibu või S.kallutaja.Kas selline ongi nn puhas keskerakondlane, kes ennastunustavalt kiidab simsoniite ja sõimab Savisaart ja tema toetajaid?Nii et tubli "keskerakondlane" Ants avas tegelikult enda ja simsoniitide tegeliku olemuse, mis seisneb KE juhi ja vähemalt 50% (ilmselt ikka rohkema) hulga keskerakondlaste laimamises ja sõimamises.Mida see tegelikult KE-le tähendab?See tähendabki KE lõhestamist, sest ei usu, et Savisaar hoolimata oma labasest kiidulaulust Repsile on ära pööranud ja üle läinud simsoniitide leeri.Kui selline uskumatu asi ka juhtuks, ei usu jällegi, et Ernits-Lenk ja Co.ning tuhanded keskerakondlased sellega lepiks.See omakorda tähendaks KE kindlat lõhenemistkaheks-kolmeks osaks: simsoniitide reformaritega kokkuleplik ja renegaatlik osa, kindlad keskerakondlike väärtuste kandjad (Lenk-Ernits) ja vene osa (Toom, Kõlvart).Ning ongi KE-ga lõpp.Kas seda Ants ja reeturitest simsoniidid tahavadki?Võibolla Ants oma lihtsameelsuses ja madala intellektuaalsel tasemel seda ei mõista, küll aga teavad Reps-Simson, mida teevad. Selline on teie tulevik, Keskerakond, ja te olete ise seda soovinud. Oleks tore, kui ma eksin ja Savisaar polegi veel oma teravat mõistust ja tulevikku vaatamise võimet täielikult kaotanud, kuid tema lipitsemine Repsi ees viitab kahjuks alistumisele.Muidugi võiks Savisaare imalat lipitsemist Repsi ees võtta ka kui püüet KE kahte tiiba lepitada, kuid see tähendab siiski, et Savisaar on töntsika jäänud ja loodab reeturite heatahtlikkusele.Tühi lootus. Lenk, Ernits, Loone, Karilaid, vaadake asjadele kaine pilguga, teie olukord näib nigelavõitu. Leppimise ja kokkuleppele jõudmisele lootvad mõõdukad, siis näiteks Lp.Vaagija, kahjuks eksivad, leppimine teie reeturite ja konservatiivse grupi vahel ei ole ilmselt võimalik.Te olete allakäigule ja hukule määratud.Seega tähistab Reformi tehnoloogia järjekordset kurba võitu.
Olav
2016-07-21 08:40:22
jah tõepoolest Roosimannused, sadama raha kupeldajad ja teised on reformikad. Õigusmõistmine on Reformi ja IRL-i mõjusfääris. tegeldakse oma võimu säilitamisega ja segajate laimamisega. Reinsalu heakskiidul toimuvad valestsenaariumide koostamised Eestimaa parimate inimeste suhtes. Ka meie kurjategia E.N.Kross istub Reformi tagatoa kaitsva tiiva all. Varem ta tegutses avalikult. nüüd rohkem varjatult. see mees on riigi rahadega renoveerinud omale elamisi, sõbrutsenud riigireeturitega jne. tema kuritegude nimekiri on pikk, aga alati pääseb ta karistusest. See mees on raha eest valmis kõigeks. Meenub kui alatult ta tegutses, kui tahtis saaa linnapeaks. Kõige ausamad inimesed on Keskerakonnas, aga mida lähemale valimistele, seda rohkem hakatakse neid laimama ja vaid selleks, et säilitada oma võimu. Töötulemusi pole, siis on vaja kuidagi teisiti võimu säilitada. Selleks on vaja ka kuulekat presidenti, kes vaataks läbi sõrmede nende laimukampaaniat, vassimisi ja vihavaenu õhutamist.
vaagija
2016-07-21 09:04:55
Jätan lugupeetud Omaani ja Olavi kommentaari targu kommenteerimata, aga seda ütlen küll, et Tea räägib siin 100% tõtt.
2016-07-21 10:26:11
Tea 2016-07-21 08:13:06 siin udutab ja varas vaagija kiidab muidugi takka:
"Keskerakonnas pole kriminaale." "Toobal on tubli ja aus inimene, keda laimati ja mustati ainult sellepärast, et ta oli Savisaare pooldaja." Muidugi, muidugi burešinlased, toobal p...reeris noorte sektantidega ikka ka seepärast, et ta oli Savisaare pooldaja. Naljaninad, mooseslased. Muidugi ei ole KE kogu kupatusega kriminaalkaristust saanud ja toobalid, laasid, parbused jms. samuti - moosese sektil ju omaette õigussüsteem, lausa riigiülene. Haledad tegelased.
mõtlemiseks
2016-07-21 10:28:49
Marina Kaljurand on kõige parem presidendi kandidaat. Se4e, et ta on reformikate valitsuses, ei tee teda reformimeelsek presidendiks. Ta ei kuulu kusagile parteisse ja on presidendina kindlasti erapooletu. Praegu kus ta on reformikate valitsuses. peab ta juhinduma valitsuse lepingutest ja otsustest. Sellele inimesel on kõik omadused olemas, mida peab kujutama president. võtame ükskõik millise eelneva presidendi, kõigil oli vaja mingi aeg rolli sisseealmiseks. See ei ole ainult Eestis nii, vaid üle maailma. Kõige olulisem on keelte oskus suhtlemiseks teiste riigijuhtidega, teadmine mis toimub maailmas ja kodumaal, orienteerumine selles, väga oluline on ka tuntus ja tal ei ole samuti nn. luukeresid kusagil peidus. Kahju, et rahvas ei saa valida kandidaatide vahel. Sel juhul saaks kindlasti presidendiks Marina Kaljurand.
Ants
2016-07-21 10:31:30
TEA-le , Sa ajad lausa naerma tahad Kesknädalast teha mingi "Püha Batja" ainult kiitvaid ja ülistavaid kiidulaule laulvat --- rämpslehe . Õnneks on lugupeetud "Kesknädala" peatoimetaja Urmi Reinde teisel arvamusel . "Kesknädal " on leht kus vabalt saab kiita "suurt imeinimest" Savisaart kui ka teha kriitikat nii Savisaare kui tema jüngrite Savisaarlaste sekti kohta . Miks peaks teie arvamus olema parem teiste ka Keskerakondlaste arvamusest !? . Nii nagu usuhullud taote pead vastu maad ja ülistate "Suurt Batjat . Ja milline segadus äkki teie leeris ----- Savisaar ise tunnistas Repsi kõige paremaks presidendi kanditaadiks Eestis . Aga sama mõtleme ka meie vanad Keskerakonna veteranid . Naljakas miks teie endalt ei küsi kuidas on võimalik ---kõik vanad sõbrad ja Erakonnakaaslased on äkki reeturid ? . Pole mõtet kõiki ettelugeda ometi oli Ain Seppik lausa veendunud Savisaarlane kuni mõistis oma eksitust või koolikaaslane Must või isegi Savisaare truu abikaasa Vilja Savisaar ,kes kunagi oli nõus isegi Savisaare sigadused -pealtkuulamised oma nimele võtma .Nüüd äkki ka reetur !? Kas pole hoopis Savisaar ise reetur Keskerakonna suhtes, selle "põhja ajades" Kogu Eesti rahvas väljaarvatud tühine punt savisaarlasi mõistab -- nii edasi minna enam ei saa . Savisaar tuleb kõrvaldada nii linnapea kohalt kui Erakonna juhtimisest . Mina saan pensioni 300 Eurot , Savisaar 6000 kuid pole põrmugi kade sest kunagi oli aeg kus see mees tõesti ajas "Eesti asja" kahjuks on see nüüd minevik . Mina usun ----- Reps on võimeline juhtima Keskerakonda ja nimetage siis mind pealegi "Repsi advokadks" . Oleks uhke kui oleks minule usaldatud selline amet
presidendi kandidaat
2016-07-21 10:37:23
On näha, et valimised hakkavad lähenema ja keskerakondlased ja erakonna poole kallutajad on muutunud veidi aktiivsemaks siin artiklite kirjutamisel ja kommimisel. Kallutajad on üles ärganud ja muutuvad päev päevalt aktiivsemaks oma kandidaadi kaitsmisel ja teiste kommijate kritiseerimisel-mõnitamisel. See ei ole paha. Paha on see, et keegi ei oska või ei taha oma kandidaati iseloomustada. Tuua välja tema + ja - pooled presidendiks valimistel. Ma ei ole siiani aru saanud kes on Mailis Reps mja mis ta on korda saatnud ja mis on tema puudused. Tean ainult, et ta on lätlasega abielus, tal on neli last, ta on riigikoguliige, ta on olnud paar korda haridus- ja teadusminister ja kõik. Ei tea kes on ta vanemad, kus sündinud, kus koolis käinud jne.
2016-07-21 10:40:19
Kui Keskerakond tahab teha Mailis Repsi asemel peale riigikogus läbikukumist presidendikandidaadiks Edgar Savisaare, siis ootaks ka tema iseloomustust, + ja - tema juures.
2016-07-21 10:42:41
Oleks aus kui Keskerakonna peasekretär Oudekki Loone tutvustaks oma erakonna presidendi kandidaati ja teisi kui riigikogus ära ei valita.
maali maalt
2016-07-21 11:39:53
See, et Ants pole kunagi olnud RR-s ja Keskerakonnas, sain aru juba tema ilmumisel kommentaariumitesse. Ainukesed, kes nimetavad Savisaart püha Batjaks on reformikad ja irlikad. Ants kasutab seda nime päris tihti. See jutt, et Savisaar poeb Repsi ees, ei vasta tõele. Kui ikka Reps valiti Keskerakonna poolt presidendikandidaadiks, siis erakonna esimehena ta peab seda aktsepteerima, kas see talle meeldib, või mitte.
To 17:47:05. Kui teil meeldib uurimistööd teha, siis uurige, kes tegelesid ERM-i, Koidula piiripunkti, Tallinna Vee Puhastusjaama, Estonia teatri restaureerimistöödega jne projekteerimistöödega. Kui te tahate teada, mis on Eestis toimunud nii Keskerakonnas või teistes erakondades, siis lugege raamatuid ja palju. Mul on õnneks raamatukogu kohe üle tee ja seal on seda kirjandust ikka väga palju. Tuleb palju lugeda, siis saate teada, mis maailmas sünnib.
Mina arvan,
2016-07-21 12:08:54
et väga hea presidendi kanditaat on ikkagi Keit,ta ju nii tubli igal alal ja kogenud poliitik.Küll näete RE käibki ta välja viimasel momendil nagu ikka neil kombeks,üllatada positiivsete asjadega inimesi.
JAAK
2016-07-21 12:58:32
Ka mina olen sinuga Maali ,maalt õhel rarvamusel. et sellina inimene, nagu Any eo saa küll olla kunagi kuulunus RR ewha beelghi emam Keskerakonna algataja- Tule tgaevas appi, mida see ajupestud siin kokku plärab? Kas sellise ideoloogilise mõtlemisega mees, les siin haugub ja teotab teenekaid poliitikuid, tunneb üldse akaöugu aja saab ka tegelikult aru kuidas ja keda ta solvan ja laimab? Savisaarele tänu elab see pätistunud ajupestud mees juste selles riigis kus ta elab.
|