![]() Lausvihkamine pärast kauboikapitalismi
ARVAJA
2008-06-24 15:25:38
Kõik siin kirjutatu on väga õige, lugesin seda artiklit suure huviga.
vaagija
2008-06-25 16:38:37
Oleks minu teha, korraldaksin Kesknädalale TOP-10 edetabeli ja tunnistan käesoleva Kesknädala parimaks looks "Lausvihkamine pärast kauboikapitalismi" - igati vääriline esikoht - mõtlemapanev lugu tänapäeva Eesti valusast tõest.
Rein Mark
2008-06-26 11:43:30
Kas selline rahvas väärib iseseisvust, kus osa temast kasutab iseseisvust äriühinguna ja kus valitseb vbihkamine ja üksteisele ärategemine.Ehk olekski vaja taas Vene interventsiooni, et eestlastena end ühtseks ehmatame.
vaagija
2008-06-26 15:29:10
Rein Mark - Meil on nagu üks suur ärapanijate riik - meie riigiisad ei tegutse selle nimel, et riiki kui tervikut edendada - meil teenitakse vaid ühte eesmärki - vastasele ÄRA PANNA! Kõik ülejäänu on teise-kolmandajärguline.
Kätte juhtus kunagise ERSP häälekandja "Nädalaleht"(1.02.92) ja mäletan, et olin äärmiselt üllatunud, kui sealt juba tookord lugesin, et "Maikuine Toompea lossi ründamine oli kahe "rinde" pealikute vaheline kokkumäng". Seega siis Savisaar-Lõssenko Rahvarinde-Interrinde koostöö?! Tookord oli selline sõnavõtt erandiks, täna aga igapäevaseks normiks saamas. Mis siin alamatest rääkida, kui juba üks peaminister tegeles ajalooõpikute võltsimisega ja teine peaminister taunib veel tänagi võiladude avamist - eeskuju milline! Vene interventsiooni ei ole vaja - ühtseks ehmatada aitaks, kui rahvas valimiskastide juurde üksmeelselt läheks ja oma ajusid lihtsameelselt loputada ei laseks. Kas suudame seda?
ARVAJA
2008-06-30 16:52:34
Ega vastasele pole kunagi Savisaar meeldinud ja sellepärast on kasutatud alatuid võtteid ja kontrollimata fakte, aga Savisaar ei lase ennast nii lihtsalt auti mängida.
Pessimist
2008-07-02 05:43:33
Jumalukene, kui õige määranguga Ruben alustab: "Milline on rahva ajaloomälu, selline on ka rahvas. Tallinna muuseumides prevaleerib vihkamise minevikutunnetus..." Millise jälje jätab ajalukku praegune eestlaskond? Ei maksa arvata, et elame ainult minevikus - ka tänapäevased ebaõiglused on ükskord muuseumiväljapanekuteks. Kui siis vaid muuseume enam on?
|