![]() Riigikohus lubab Tallinna linnaosad kaotada
pähkel
2009-07-08 13:31:10
ometi ei ole kuulda õigiskantsleri lossist ainsatki vabandust. Õiguskantsler pole vist kuulnud, et vabandamine on endast lugupidamise näitaja. Aga noh, refikas on refikas, olgu ta õiguskantsler või peaminister.
hahaa
2009-07-08 16:53:03
aga enam pole linnaosade kaotamisega mingit kiiret... A vot see, et seltsimehed Lebedev, Reva, Klenski ja teised toredad inimesed kohalike valimiste eel hallivatimeeste parteid loovad, teeb Isake Edgar I-le küll muret - sa mõtle, kui palju "tema valijate" hääli ähvardab kaduma minna! Kas on vähe pingutatud, lubatud ja tõotatud, ja nüüd tulevad maod, keda seni soendatud, ja tahavad kõik loorberid endale rabada, tänamatuse tipp!
WSS
2009-07-08 17:41:15
Aamen selle peale!
siil
2009-07-08 18:34:36
Need hallivatimehed ei saanud EP mingeid hääli,vaevalt, et nüüd teisiti on.
WSS
2009-07-09 03:40:23
Klenski sai ikka küll ja küllap Edgari tublil toetusel nüüdki lootust. Klenski ju vana kesik.
Tundub, et
2009-07-10 10:54:21
need, kes kõige valjemalt olid linnaosade ümbermuutmise vastu, ägavad nüüd teemal: MIKS JUBA KOHE ei alustata linnaosade kaotamist? Ehk nad haistavad võimalikust ümberkorraldusest kasu endile?
ambuja
2009-07-10 17:45:14
Nii vähe kommentaare, tundub et palgatud poriloopijail on jälle tuline kartul hammaste vahel ja suu ära kõrvetanud. Õiglus pääseb lõpuks võimule, see kaabakate kari ei saa enam oma seatempe teha.
Meg
2009-07-10 17:53:10
to ambuja;
No looda Sa! Neil praegu koosolek,et mida võib kirjutada,mida mitte.ja siis veel antakse tekst ka ette,et ikka mõjusam oleks.oma pea neil ju ei võta,täidavad vaid käsku ja see ongi asi mille nad keski kaela veeretavad,sest argumendid otsas.
WSS
2009-07-10 17:56:39
Õigus ambuja, ega ei saa jah. Üks kui teine keskerakonna korruptsiooni asi jõuab oma loogilise lõpuni ning tegijad saavad lkaristada. Ainuke häda, neid tuleb naa palju ju kogu aeg juurde.
Meg
2009-07-10 22:05:44
Saatan;
Mida Sa jahvatad.Korrupsioon vohab valitsuses.Võetakse,mis võtta annab ja viivad riigi kaosesse.Minema lüüa see punt sealt.
WSS
2009-07-11 07:41:55
Oled Sa näinud, et ma valitsuse sigadusi kaitseksin. Saavad kah, et tolmab. Korruptsiooniga on paraku Keskikari eeskohal, see fakt ei vaja eraldi tõestust, vaja vaid lehti lugeda ja uudiseid analüüsida.
Iga absoluutne võim korrupeerub Meg. Nii lihtne see ongi. Tallinnas on kujunemas absoluutne Keskerakonna võim ja selle tsementeerimiseks nõukalaste häältega oligi vaja linnaosad kaotada. Lisaboonusena saaks osakondades kesktibidele bürokraadikohti luua.
WSS
2009-07-11 07:43:16
Eelneva jätkuks, seetüttu on hea, et Toompeal täna vahemusvalitsus, sunnib oma samme kaaluma ja kärbib veits ülbust, suuremad lollused jäävad olemata.
Tallinn täidab kõiki seadusi
2009-07-11 10:46:49
Delfist loete, et Tallinna linnapea rõhutas: seadusekuuleka kodanikuna täidab ta kõiki jõus olevaid seadusi.
“Kui meilt nõutakse, et Tallinnas olgu olla valimistel kaheksa ringkonda, kuigi meist palju suuremates naaberpealinnades — Stockholmis ja Helsingis — on valimistel vaid üks ringkond kogu linnas, siis muidugi me täidame seda nõudmist. Samuti, kui meilt nõutakse, et Tallinna volikogus peab olema 63 asemel 79 liiget, siis tuleb ka see täitmisele võtta, mis siis, et silmakirjaks räägib riik kokkuhoiust ja teistes omavalitsustes püütakse liikmete arvu vähendada.“ (Raepressi teatel)
Meg
2009-07-11 12:09:26
Saatan;
Iga absoluutne võim korrumpeerub. Olen Sinuga 100% nõus,seda on Toompelt iga päev uute uudistena tunda. Mis aga Tallinnasse puutub,siis Tallinnas pole see siiski nii,Savisaar on osanud linna stabiilselt juhtida. Lisaksin siin viimasele,et 63 asemel panna volikogusse 79 liiget,teeb valitsusele lisakulutusi 6miljonit. Seda selleks,et Tallinnas võtta võim.Seda vaevalt juhtub,rahvas teab mis neid siis ees ootab.
WSS
2009-07-11 14:03:21
Oli jah loll idee. Kuid eesmärk oli õilis, vältida Edgarvõimu teerulli kinnistumist muulaste häältega.
Valitsuse kohapealt kah osaline tõde. Mainisin, et vaid hea, et nõõd vähemusvalitsus. Tuleb mõelda. Muidugi kesikutele sobivad vaid kesikud, see kah selge.
WSS
2009-07-12 08:38:30
Meg 2009-07-11 12:09:26
Saatan; Iga absoluutne võim korrumpeerub. Olen Sinuga 100% nõus,seda on Toompelt iga päev uute uudistena tunda. Mis aga Tallinnasse puutub,siis Tallinnas pole see siiski nii,Savisaar on osanud linna stabiilselt juhtida. Leidsin ühe huvitava Meg-i ütlemise ja tegin sellele väikese eksegeesi. Seega Meg väitega nõus. Paraku Tallinna Linnavalitsuse ja Edgari asetab ta erandite hulka. See tähendab, et mujal kehtivad reeglid Tallinna Linnavalitsuse ja Edgari kohta ei kehti. Mida siit järeldada, Meg-i arvates on Edgar ja tema erakond imemehed, ilmselt geeniused või supermanid, kellede kohta seaduspärasused ja isegi mitte loodusseadused ilmselt ei kehti. Nemad on neist väljaspool. Ainus loogiline põhjendus - nad on nii õilsad ja pühad, muidu ei oleks see ju võimalik. Seega on tegu tüüpilise äärmusliku usugrupi sündroomiga ja selle väljendusega. Lugeda saab seda Tõnu Lehtsaare-Eesti ainukese religioonipsühholoogi raamatust Äärmusliku Usugrupi psühholoogia.
WSS
2009-07-12 09:00:43
Mul on Sulle Meg ettepanek - kuulutage Savisaar ametlikult pühakuks ja laske Paavstil ää kaoiniseerida. Ma ei tea, kas Rooma Kuurias saab asju altkäemaksu eest ajada, kui saab ja miks seal teisiti peaks olema. Asi siis veel mõned santide ja laste toetused eelarvest ää kärpida ja nii 100 milli leida ülla ürituse nimel. IRW.
Muide peale kanoniseerimist on Eedu automaatselt kriitikavaba, kuda Sa ikka pühakut kritiseerid! Mõtle Meg.
Meg
2009-07-12 12:12:40
Saatan;
Nüüd olen täielikut veendunud,et Sul puudub kolbas üks olukine detail. Sa ei suuda isegi niipaljukest aru saada,et Tallinn saab oma eelarvega ise hakkama.Riik peab igale Omavalitsusele teatud summad andma.Miks on Tallinn sellest ilma?Sest tehakse kõik,et Tallinnat raskemasse olukorda panna.Paraku see ei õnnestu,Tallinn on linnapea juhtimisega edukas,muidugi vastavalt võimalustele. Seega,ära vääna minu sõnu ja lõpeta oma rumal jutt ära.
WSS
2009-07-12 14:55:49
Meg
Nüüd olen täiesti veendunud, et Sul üldse ajusid ja mõtlemisvõimet ei ole. Eelarves oli 3 milli, puudega inimeste aitamiseks, see kärbiti ära ja sisuliselt lisati meediaeelarvele. Millest Sa aru ei saa. EW ei ole teist KOV-i, kes loobiks selliseid summasid ühe partei promomiseks. Kuidas Ta hakkama saab, kui juba mainiti, et vaja ka teist korda kärpida. Riik muide kärpis rahasid teistelt KOV-lt samuti. Tead, miks need hakkama saavad. Tartu suudab isegi lastele ja vaestele juurde panna. Lihtne kui 1x1, teised ei promo üht erakonda 10 miljonite eest. Eesti keeles, ei tegele raha loopimise ja raiskamisega vaid täidavad ülesandeid, mis KOV-le pandud.
unetu puudega inimene
2009-07-14 02:45:51
To WSS
Sa häbitu vassija. Ei ole kunagi sekkunud,kuid nüüd sai su rafineeritud demagoogilisest grafomaaniast kõrini. Olgu kõige muu Tallinna eelarve kärpimisega,mis on tingitud eelkõige riigi kiuslikkusest,kuid kindel on see,et ainus valdkond,mida Tallinnas ei kärbitud on sotsiaalsummad mitmesuguste toetuste näol,mille alla kuuluvad ka puudega nimeste aitamised. Vastupidiselt sinu valele,suurendati neid hoopis, seoses alanud majanduse allakäiguga. Mina igatahes tunnen end turvalisena,kuni Keskerakond Tallinnas võimul on,seni ei kärbita minu toetusi,mida teeks silmi pilgutamata röövoravate ja irlitside bande. Pensionide sotsiaalmaksustamise küsimused ongi juba arutamisel. Kahjuks ei valda sinu peent sõimlevat stiili,et sinule arusaadavas keeles vastata nagu eelnevad sinu oponenendid on osavalt teinud. Tänud ja kiitused neile,et ka minu eest sind paikka pandi,mida sa loomulikult ei tunnista. Vastik tõuk oled,kes esindad parempoolseid ahnureid laaransiplasi,kes meid väljasuretada tahaksid nagu kõiki teisigi lihtsaid madalapalgalisi inimesi,nn.teist eestit. Jumal sind õnnistagu! Aamen. Vastupidi,neid hoopis suurendati seaoses alanud |