Logo
13. juuni 2018
23 (1104)

Väljaandja:
MTÜ Vaba Ajakirjandus

Kesknädal jätab endale õiguse
kommentaare tsenseerida
Prindi

Eesti tööstus kukkus Euroliidus kõige rohkem

arbo  2009-02-18 08:29:01
"„Seda uudist on raske kommenteerida, sest ma ei tea selle statistika taga olevat struktuuriprobleemi." - kogu vastus artikli pealkirjale...

Meg  2009-02-18 13:18:01
Kas üks praegu kukkunutest polnud NORMA, tehas,mis valmistas autodele turvavöösid? Minu teada läks see toodang Venemaale. Aga,et suhted on nagu on,siis kahjuks jah.

arbo  2009-02-18 13:49:07
mis seos on norma koondamistel ja eesti-vene suhetel?

Meg  2009-02-18 14:09:09
seos on turg.

arbo to meg  2009-02-18 14:23:09
"„Venemaa, Ukraina ja Lääne-Euroopa autotootjate müük väheneb jätkuvalt ja seetõttu on langenud nõudlus meie toodangu järele, mis on põhjustanud AS Norma tootmismahtude olulise vähenemise,“ seisab teates." - küsin veelkord, mis tähtsust omavad eesti-vene suhted?

teema  2009-02-18 14:55:29
hästi, ei tea statistika taga olevat struktuuriprobleemi. Palun, aga mis keelab sellest teada saamast? Mis keelab, et süvenetaks asjasse ja saadaks adekvaatne teadmine, miks Eestis toimus selline langus ja kelle tegemata töö tõttu see toimus? Mind küll huvitab objektiivne põhjus, miks mu isamaa maoli on. Edasi saame ju hakata minema alles siis kui tegelik põhjus teada on, et seda edaspidi vältida.

arbo  2009-02-18 15:12:37
teema viimase mõttearendusega tuleb nõus olla, antud juhul on lihtsalt tegemist järjekordse ärapanemisega. vaatame sisukorda - seal on ära toodud artiklite pealkirjad (loo peamine mõte) ja AUTORID. selle loo puhul:

Eesti tööstus kukkus Euroliidus kõige rohkem RAIVO VARE

molotsõ tovarištši!

teema  2009-02-19 13:14:38
eneseharimiseks on väga hea Vooglaiu Berensenile antud intervjuu. Mina lugesin seda I&I blogist. Loetu põhjal julgen väita küll, et Vooglaid hoolib Eesti riigist ja siin elavaist inimestest. See on midagi nii haruldast meie tänases elus, et tasub esiletoomist. Vare, kahjuks, hoolib oma kaotsiläinud miljonitest ja tegeleb pingsalt sellega, kuidas neid tagasi saada. Kahjuks pole selline lähenemine lahendus, mida ka Vooglaid kinnitab.

arno  2009-02-22 13:13:25
Armas Meg, Venema autotööstus töötb praegu Lühendatud töönädalaga ja osa tsehhe on saadetud sundpuhkusele. Vene inimeel on oma igapäevase eluga hoopis rohkem muresid kui meil ja neil pole praegu aega mõelda uutest autodest, veel vähem eesti - vene suhetest.

osutaja  2009-02-22 16:56:46
to arbo 2009-02-18 14:23:09
Vastuse saad artikli tekstist: "Majandusliku ja tarneahela loogika järgi saavad esimese löögi allhankijad välismaalt, näiteks Eestist"


arbo to osutaja  2009-02-22 17:08:20
nüüd paned sina segast, ma küsisin vene-eesti suhete kohta norma koondamiste puhul!

Meg  2009-02-23 13:52:33
arbo, mitmed autotootjad on kolinud Venemaale,et seal edasi toota. Ma ei tea,kas on põhjus töötasus või milleski muus. Aga üks on selge,ise nad enam tootmisega edasi minna poleks saanud.

arno  2009-02-24 11:47:42
Meg, kullake. Mitmed autotootjad POLE mitte kolinud Venemaale vaid teevad venema autotööstusega KOOSTÖÖD sest esiteks vajab venemaa autotööstus maailmakonkurentsis püsimiseks MOODSAT tehnoloogiat ja teiseks on Venemaa veel suuresti SÖÖTIS PÕLD maailma autotööstuse jaoks. Vaadake ikka asjadele nii nagu nad TEGELIKULT on aga mitte läbi oma soovunelmate...

Nimi 
E-mail