![]() Nädala juubilar Kesknädal 10
***
2009-08-14 07:03:20
Huvitav,miks WSSi pidevalt Kn maksud huvitavad. Vasta parem,millega tegelevad Sinu Jumala teenrid rahaga,mida nad kasseerivad majutuse eest aga riigile makse ei maksa.Miks sellest vaikid?
WSS
2009-08-14 07:35:13
Ei tea, kellest räägid, üldjuhul on kogudused maksust vabastatud.
KN on aga kroobiline maksuvõlglane ja pankrotitegija. Samas on jutu teisele teemale juhtimine demagoogia klassika. Tubli Eedu õpilane oled, tema ju selle ala suurmeister.
WSS
2009-08-14 07:38:27
haletseja 2009-08-13 23:04:44
Tänan, kuid asjata. Erinevalt Edgarusuhulludest kesikutest-koerakoonlastest minul peremehi ei ole. Ma mõistan Teie muret. Teil neid mitu Edgar ja Putja ja kes iganes, kuidas siis saab, et on ka iseseisvalt mõtlevaid inimesi. No ei mahu kesik-koerakoonlase pealuusse.
***
2009-08-14 07:56:45
WSS,mitte siis kui tehakse äri.inimestelt võetakse ööbimise//majutamise //eest raha. Seega,tuleb maksta makse.
ambuja
2009-08-14 10:03:16
On ikka päris kuritegelik see Jeesuse ordu. On saatnud oma jesuiidist kuuleka käsutäitja siia tüli norima. Ei tohi ju Jeesuse kõrval olla teisi iidoleid. Muidu rahvas neid enam ei usu ega too neile nänni. Kuidas nad muidu siis elada saavad, surevad ju nälga, sest tööd nad teha ei oska, levitavad oma kuritegelikku usku. Sest sa pead uskuma, mida pastor sulle ütleb, ta on jumala saadik maa peal. Kui pastoril on ihuhäda, siis pead teda aitama, sest see on jumalale meelepärane. Ulatad talle oma tagumiku, et ta saaks oma ihuhäda rahuldada, muidu jumal vihastab ja saadab sulle kärntõve. Kui aga pastor tahab noort usuõde oma ihuhäda rahuldamiseks, siis peab usuõde aru saama, et pastor tahab tema seest saatanat välja ajada. Kas see pole kuritegelik, kui usk lubab toime panna igasuguseid perverssusi, sest sa pead pimesi pastorit uskuma, muidu satud jumala viha alla ja seda usklikud kardavad. Seepärast tuleb kristlus kuulutada kuritegelikuks ja ära keelata. See oli vaid väike osa kristluse kuritegelikkusest, sest kui piiblit lugeda võib sealt leida palju võltsi. Kirik tegutseb kui kohtunik, kes vabastab kurjategija karistusest. Kui sarimõrvar läheb kirikusse pihile, siis pihiisa noomib teda natuke ja käseb tal korrata meie isa palvet ning sarimõrvarile ongi andeks antud ja ta võib minna uut ohvrit otsima. Et pihiisa ei tohi kellegile avaldada pihisaladusi, siis jääbki see sarimõrvar karistamata. Niisamuti võib igaüks panna toime mistahes kuritöö ja pihiisa annab andeks. Kas see pole kuritegelik. Kirjutasin seda siia, sest üks usuhull on kirjutanud siia oma haisvaid kommentaare. Tahtsin näidata kui haisev selle saatana hing on.
vaagija
2009-08-14 10:38:10
Kuradi Saatan, sa kallis koerakoonlane WSS - millal sinust tsiviliseeritud inimene saab ja millal sa inimese kombel käituma hakkad? Ja nüüd marss, poisike - otse Mart Laari ette vaibale - sa häbistad ju oma käitumisega kõiki isamaalasi, rahvuslasi, laarlaste parteid ennast - Mart teeb sulle selgeks, kuidas kaaskodanikega tsiviliseeritult käituda, samas oma erakonda häbistamata.
vaagija
2009-08-14 10:52:53
WSS - Savisaar ei ole minu ebajumal, ma pooldan keske nende inimkeskse poliitika eest - et kuristik, mis valitseb meil vaeste ja rikaste vahel, ei laiutaks edasi, vaid tasapisi leevenduks, et ka vaesel paduparempoolsete hammasrataste vahele jäänutele jääks motivatsioon elutahtele, et meie riik säilitaks jätkusuutlikkuse. Praegu küll ülikõrgete emapalkadega poputame vaid väljavalituid, kuid sellest jääb väheks, et riigi jätkusuutlikkust säilitada - kuidas lastest ka inimesed kasvaksid, see ei huvita enam kedagi.
Magnus
2009-08-14 12:08:17
WSS tegutsemise tagajärjel võivad paljud nentida: ühiskonnas haiseb "isamaalitšikute" võimuleronimise järele. Kui see peaks tõeks saama, tuleb eesti rahval nutta kibedaid pettumuspisaraid. Aga siis on kahjuks hilja. Seepärast ei tohi miski hinna eest lasta end WSS-taolistel pimedaks rääkida.
WSS
2009-08-14 19:54:09
Kolem keskiidoli möla siin eespool näitab vaid üht, olen üiget nuppu vajutanud.
Hei keskpätid, kuda KN riigimaksudega on. Ambuja, olen Sulle mitu korda öelnud, ära räägi usust teed ennast veel lollimaks, kuigi ma ei tea - idioodikds oled Sa ennast juba teinud - kuhu veel areneda! KN tegutsemise ja ka Teie mitteaustusväärsed kesiklikud-koerakoonlased võib nentida - ühiskonnas mitte, kuid kesikonnas haiseb soveti restitutsiooni järgi. Hei kesikud kuda ikka nende KN maksuvõlgadega ka on. Kas võrdsemates võrdsematest kesikud ei peagi riigile makse maksma. Äkki saaks lõpuks vastuse.
WSS
2009-08-14 19:58:26
Ma ei ole küll juhtunud pädevatest allikatest kuulma, et mõni kogudus maksupetusega vahele oleks jäänud. Reeglina on kogudused MTÜ-d ja maksuvabastusega. Paluks konkreetseid näiteid, siis kommenteerin. Ma ei välista, et ka selles, meie seltskonnas sulisid on, kui nii, tuleb karistada. KUiID olgem ausad suurimaid sulisid kui KE-s ja nende riigimakse mittemaksev leht-propagandaruupor KN mina isiklikult küll ei tea.
WSS
2009-08-14 20:02:22
Isamaliitlaste võimuleronimisest ma ei tea midagi.
Tuleb aga nentida, näitena EP valimised terves Euroopas, et rahval on demagoogitsevatest vasakpoolsetest kõriini. Sama tendents ka EW-s, siit ka KE paduviha ja meie siinsete koerakoonlaste paanika. Pole hullu, Teie aeg on läbi-seekord lõplikult.
vaagija
2009-08-14 21:53:27
Kallis koerakoonlane WSS(sinu väljendid) - kus sa seda paanikat näed, tutvusta meile ka? Teistelt nõuad küsimustele vastust, aga ise ei kavatsegi küsimusele vastata: millal sa tsiviliseeritud eetilise inimesena käituma hakkad? Mina näiteks vastan sulle siis, kui sa väljendad ennast vastavalt ajakirjanduseetika reeglitele.
vaagija
2009-08-14 22:00:48
WSS - //Sama tendents ka EW-s// - kus sa seda paduliberaalsete ansiplaarlaste populaarsust oled märganud - uuri või luubiga, midagi ei ole märgata?
WSS
2009-08-15 07:39:03
Kallis vaagija - koerakoonlased olete Te kesikud setõttu, et vanarahvas on ammu seda idapoolt tulevat rüüstajate hordi nii nimetanud. Teie Partei on aga nende tallalakkuja.
Ansiplastestlaarlastest ei tea ma midagi. Kui Sa REF.i silmas pidasi ja IRL, siis siin olen ona seisukoha öelnud. REF ei ole sugugi parem, kuid praeguses situatsioonis ainuvõimalik valik, sest keskpopulistid ja kollabrandid hävitaksid riigi kohe oma põhimõttelagedusega. Näe Tallinna linn on juba Rahandusminni andmetel ennast pankrotti laenanud ja laenab edasi. IRL on kah mannetu, ega ma seal peale Lukase ainustki normaalset ministrit näe. Laar - äpu on äpu. Mina pidasin silmas, et EP valimised ja ka EW näitasid tegelikult samuti rahvuslik-konservatiivsete jõududele poolehoiu kasvu. Vasakpopulistid KE sai kaks kohta 10 milli eest. Tarand........IRL ja REF säilitasid oma positsiooni sama raha eest, mis eilmine kord. Arvamusküsilused näitavad, et KE toetus väheneb Eestlaste hulgas, oli vist viimati 8%m suureneb muulaste-nüukalaste hulgas, oli vist 60%. Arvud on halastamatud. Neist järeldust tehes . olete muulaste-nõukalaste meelne punt ja kaitsete nende huve. Kõik lihtne.
Aga ikkagi -
2009-08-15 07:48:28
kui kena iseloomustus: koerakoonlane WSS!
vaagija
2009-08-15 09:13:32
Koerakoonlane WSS - kas sina oled siis see koonlane, kes meid lääne poolt 700 aastat rüüstas. Jah, olen nõus väitega, et üksi Stalin jõudis eestlast rohkem hävitada, kui ristisõdalased 700 aastaga, kuid kui hakkad koerakoonlaste ohvrit koerakoonlaseks nimetama - noh, oleme siis pealegi mõlemad ilusasti koerakoonlased. Nõus?
P.S. Millal sa lõpetad Eesti kodanikest muulaste teise sordi inimesteks mõnitamast? //Arvamusküsilused näitavad, et KE toetus väheneb Eestlaste hulgas, oli vist viimati 8%m suureneb muulaste-nüukalaste hulgas// - just täpselt VIST - eestlastel silmad avanevad iga päevaga ja protsent kasvab, ja muide seda ka tänu sinule, kes sa tänu oma laimuvalele eestlase mõistma paned, kes on kes - laimuvalede aeg on möödas, see ei müü enam.
***
2009-08-15 10:24:12
WSS,konkreetselt toon siis välja,et tegemist on Luteri kirikuga.
WSS
2009-08-15 21:20:26
Pead vist Laurentsiust Saaremaalt silmas. Lugesin täna. Sinu inf ei vasta tõele, tegin ka päringu. Tegu on Teeliste Kiriku programmiga, mis ongi tasuta. Lisaks koguduse külaliste jt analoogsete ööbijatega. Kui soovitakse on võimalik selle eest annetus teha. Nagu kirjutasin, Kirikud ja Kogudused on maksuvabastusega, kui ei tehta äri. See, aga ei ole äri. Hari ennast.
WSS
2009-08-15 21:22:07
Oh ei vaagija, alles täna kuulsin, et kaks senist fanaatilist kesikut minu tutvusringkonnast astusid välja Teie bandest. See % suureneb paraku.
WSS
2009-08-15 21:23:55
Vaagijad ja muud kesikud, kuda ikka nende KN maksuvõlgadega on. Kas KN ei peagi riigile makse maksma või kuidas ja kui peab, siis miks krooniliselt ei maksa.
|